Dat vind ik te heftigquote:
Zwart, zoals in je fobo, heeft ook wel wat. Vooral in combinatie met je lichte oogkleur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha nee, lijkt alleen zo...
Maar om te vergelijken met donker/blond moet je ff in mn fobo kijken
Ooit gehad?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat vind ik te heftig
Het word of gewoon donkerbruin/zwart of blond
quote:
Dat klinkt wel coolquote:
Anatürkquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
De een slaat de ander dood in disco
Yvonne, 'moeder van de Turken': Anatürk!
Katy perry look?quote:
Het verloop van dat topic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
De een slaat de ander dood in disco
Yvonne, 'moeder van de Turken': Anatürk!
quote:

Mn ogen komen dan wel echt mooi uitquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit staat je mijns inziens toch wel het best.
[ afbeelding ]
je bent dan ook geen turk/aziaat/indo, dus logisch dat je wit bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn ogen komen dan wel echt mooi uit, maar ik vind mezelf er dan zo wit uit zien
Niks mis met wit.Ben ik ook. Vind lichtbruin het beste bij je staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, dat is te rood. Daarom ook kastanjerood. Bruin met rood, dus. Niet zo fel, maar ook niet zo 'zo'.quote:
Vind ik juist weer mooi. Eens wat anders dan de standaard zonnebanktrien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |