Ja, alleen als het moet, weet niet om de hoeveel km de brandstof filter moet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ahaaaaaaaaa.. desene..
Ehmm Alle filters is:
Olie, brandstof, interieur en luchtfilter. Check.
Nee geen automaat, remolie moet misschien ook?quote:Olie en KVS (koelvloeistof), eventueel stuurbekrachtigings vloeistof bijvullen. Indien automaat ook de automaat bak olie en de automaatbakoliefilter
Blokken van Textar, die gebruikt BMW ook. En schijven weet ik zo niet uit mijn hoofd.quote:Remschijven voor is te doen, net zoals de blokken. Ga alleen aub niet voor immitaties, want dan piepen ze echt steeds als een maloot elke keer wanneer je de rem aantikt.
Ik wacht afquote:Ik PM je mijn prijsopgave..Begenirsen soyle, begenmezsende..
Brandstof filter altijd vervangen als je niet zeker bent wanneer ie voor het laatst vervangen is, en voor die ene 2-3 euro (max 10,- euro ofzo) zou ik hem niet laten staan, heb je hem gelijk gehad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, alleen als het moet, weet niet om de hoeveel km de brandstof filter moet?
Vloeistoffen is:
[..]
Nee geen automaat, remolie moet misschien ook?
[..]
Blokken van Textar, die gebruikt BMW ook. En schijven weet ik zo niet uit mijn hoofd.
[..]
Ik wacht af
Volgens mij 50-70.000km geleden is de brandstoffilter vervangen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Brandstof filter altijd vervangen als je niet zeker bent wanneer ie voor het laatst vervangen is, en voor die ene 2-3 euro (max 10,- euro ofzo) zou ik hem niet laten staan, heb je hem gelijk gehad.
Remvloeistof indien nodig bijvullen, verversen is eigenlijk nooit nodig..
Hoe is het nu?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal ik mn haar donkerder of lichter verven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van licht en donker haar van jou? Puur om te oordelen wat jou beter staat, mijns inziens dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zal ik mn haar donkerder of lichter verven?
Zolang het varken maar halal geslacht is, is het okay.quote:
Kijk in principe kan hij volgens mij uit het hoofd tot de 80 of 90.000km mee, ama als je toch alles open hebt liggen en je bent er mee bezig kun je gelijk alles in een keer doen waardoor je kosten voor later bespaard, ik hoef er in principe geen geld voor te hebben ook (3,33 euroquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij 50-70.000km geleden is de brandstoffilter vervangen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe is het nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Was een claim van Egeturk, wat vervolgens keihard onderuit werd gehaald en ze vervolgens een schadeclaim voor moesten betalen, niet echt waar dusquote:
Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel goed zo. Niet lichter in ieder geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de bedoeling ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef zarGon het volgende:
Neem een andere UI, Trigger. Dacht dat je Weiss was..
Thnx.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel goed zo. Niet lichter in ieder geval.Haha nee, lijkt alleen zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om te vergelijken met donker/blond moet je ff in mn fobo kijken
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Die is vandaag al geplaatstquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:30 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee ik heb nog een suffe foto van je..
Kastanjerood?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx.
Ik vind mn haar zo een doffe kleur hebbenvandaar. En wil weer wat nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |