Mark is ook geen Pimquote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef Omellie het volgende:
Vorige keer PVV gestemd, deze keer ga ik voor VVD. Geert is toch geen Pim.
Poppetje maakt de partij. NSDAP was in 1920 ook een heel normale partij.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mark is ook geen Pim
Gaat het niet om de standpunten van de partij i.p.v. het poppetje?
Bij iedere andere partij dan de PVV wel ja.... maar juist bij de PVV niet, het poppetje is de partij, en als het poppetje wegvalt is er geen partij meer, net als bij de LPF.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef DroogDok het volgende:
Gaat het niet om de standpunten van de partij i.p.v. het poppetje?
Als dit van "ballen" getuigt had hij natuurlijk nooit een gedoogakkoord met de VVD en het CDA moeten sluiten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik zal er niet op stemmen, maar waarom zou je er nu minder snel op stemmen dan vorige week? Omdat hij (Wilders) eindelijk wel de ballen had te doen wat ie al tijden terug had moeten doen?
quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Ik sta niet achter al hun ideeen, maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
En als Emiel Ratelband dit keer weer mee doet, stem ik op hem. Tsjakkaa !!!
Johan Vlemmix wil meedoen, is dat niks voor je?quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Ik sta niet achter al hun ideeen, maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
Bedankt voor het aantonen dat niet iedereen in Nederland stemrecht zou moeten hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Volgens mij zit nederland al 1,5 jaar vast door die mongool man.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
Dit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedankt voor het aantonen dat niet iedereen in Nederland stemrecht zou moeten hebben.
ben je geen belg?quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef jpjedi het volgende:
Buiten het economisch terrorisme waar Wilders zich schuldig aan maakt, Zet hij ook ons land volledig internationaal te kijk.
Maar dat kan hem niets schelen, net zoals het landsbelang hem niets kan schelen... hij zit daar alleen voor Henk en Ingrid.quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef jpjedi het volgende:
Buiten het economisch terrorisme waar Wilders zich schuldig aan maakt, Zet hij ook ons land volledig internationaal te kijk.
Henk en Ingrid zijn nu ingeruild voor de AOWérsquote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat kan hem niets schelen, net zoals het landsbelang hem niets kan schelen... hij zit daar alleen voor Henk en Ingrid.
En kennelijk hebben het landsbelang en het belang van Henk en Ingrid niet veel gemeen.
Hoewel ik iedereen zijn stem gun, ook een PVV stemmer, moet ik het hier toch wel een beetje mee eens zijn... die man is echt compleet door de mand gevallen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef Friek_ het volgende:
Je moet tegenwoordig toch wat hersencellen missen om op Nederlands grootste hypocriet te stemmen.
Nou ja, als iemand nou nog 'weloverwogen' zou stemmen.. mijn 'probleem' met mensen die op een partij als PVV stemmen is met het deel het partijprogramma nog nooit van dichtbij heeft gezien, laat staan de partijprogramma's van de andere partijenquote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoewel ik iedereen zijn stem gun, ook een PVV stemmer, moet ik het hier toch wel een beetje mee eens zijn... die man is echt compleet door de mand gevallen.
Ja, grotere groep potentiële stemmers natuurlijk...quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn nu ingeruild voor de AOWérs
Inderdaad ja, dat heeft hij ook nog geroepen. Partij (persoonlijk??!) belang voor het landsbelang..quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat kan hem niets schelen, net zoals het landsbelang hem niets kan schelen... hij zit daar alleen voor Henk en Ingrid.
En kennelijk hebben het landsbelang en het belang van Henk en Ingrid niet veel gemeen.
Nouja weet je wat het is, als je echt een hekel aan moslims, buitenlanders of negers heb of wat dan ook, dan moet je maar PVV stemmen ook, dat vind ik prima. Dat vind ik iig eerlijker dan:quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand nou nog 'weloverwogen' zou stemmen.. mijn 'probleem' met mensen die op een partij als PVV stemmen is met het deel het partijprogramma nog nooit van dichtbij heeft gezien, laat staan de partijprogramma's van de andere partijen
want dat is gewoon SBS6 logica en vaak zit daar toch iets geniepigs achter als Hollandse bekrompenheid.quote:Ik sta niet achter al hun ideeen, maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is, als je echt een hekel aan moslims, buitenlanders of negers heb of wat dan ook, dan moet je maar PVV stemmen ook, dat vind ik prima. Dat vind ik iig eerlijker dan:
[..]
want dat is gewoon SBS6 logica en vaak zit daar toch iets geniepigs achter als Hollandse bekrompenheid.
Ja, gewoon zeggen dat het landsbelang hem niet kan schelen.... wat doe je dan in de politiek?quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat heeft hij ook nog geroepen. Partij (persoonlijk??!) belang voor het landsbelang..
Precies, maar wat ik in mijn omgeving dan regelmatig hoor van PVV stemmers is dat ze helemaal niks tegen moslims hebben. Hypocriet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is, als je echt een hekel aan moslims, buitenlanders of negers heb of wat dan ook, dan moet je maar PVV stemmen ook, dat vind ik prima. Dat vind ik iig eerlijker dan:
[..]
want dat is gewoon SBS6 logica en vaak zit daar toch iets geniepigs achter als Hollandse bekrompenheid.
Ik ken er 1 of 2 die gewoon toegeven een teringhekel te hebben aan alles wat uit 'zoeen land' komt. Da's iig eerlijkquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Precies, maar wat ik in mijn omgeving dan regelmatig hoor van PVV stemmers is dat ze helemaal niks tegen moslims hebben. Hypocriet.
Indien het eerste antwoord "Ja" is, is het tweede antwoord met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid "Derp".quote:
Jij denkt dat de VVD het landsbelang wel iets boeit? Die willen gewoon dat de rijken rijker worden. Zodat hun partijleden er op vooruitgaan. Wat er met de rest van het land gebeurt boeit ze echt niet hoorquote:Op maandag 23 april 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon zeggen dat het landsbelang hem niet kan schelen.... wat doe je dan in de politiek?
En waarom ben je dan in hemelsnaam gedoogpartner van een kabinet?!
Dat is een belangrijk punt voor de andere partijen. Het is een grote groep mensen die uit allerlei hoeken en gaten komt. Grotendeels protest- en onvrede stemmers. Het is uiteraard makkelijk om ze maar weg te zetten als dom stemvolk, maar als er zo enorm veel mensen zijn die ergens onvrede over hebben.. kunnen andere partijen alleen winst halen door die onvrede weg te nemen. Dan brokkelt het vanzelf af. Anders blijft het volk gewoon stemmen op die partij en heeft Wilders in hun ogen niets verkeerds gedaan of heeft hij geen eerlijke kans gehad. Dom volk loopt er overal, mensen die niet stemmen worden ook al dom gezien net als dat rechts links dom vind en links rechts. Dit is echter een zodanig grote groep dat me dat te ver gaat en je ze anders moet bestrijden cq overtuigen van hun slechte keuze. Maar er zal ook een zeer grote groep standvastig zijn in hun keuze.quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Speedfight het volgende:
Ik snap niet dat deze partij uberhaupt ooit kiezers heeft gekregen. De PVV verkoopt angst en heeft totaal geen haalbare standpunten, blijkbaar werkt gebakken lucht beloven.
En de reden daarvoor weten we allemaal en dan nog zien we mensen die dat als een heldendaad bestempelen. Door dat soort imbecielen zou je bijna LPF of PVV gestemd hebben of gaan stemmen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef DrDentz het volgende:
We hebben Pim ook niet zien regeren, waarschijnlijk faalde hij dan ook.
Ik denk dat als je thuis achter je pc'tje zit en de stemwijzer doet heel veel mensen lekker anoniem even een sneer richting turkije of de buitenlander in de buurt intikken waardoor de PVV ineens verdacht bovenin te voorschijn komt. En ik denk dat best veel mensen denken: Geen idee waar ik op moet stemmen, de politiek is toch kut, alleen maar betalen, betalen en betalen, dus dan kies ik maar voor de stemwijzer en Wilders die die woorden dapper durft te herhalen. Verder boeit het ze geen zak waar ze verder nu eigenlijk voor gekozen hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi uitgelegd inderdaad. Zo gaat het toch voor 40% van de mensen is mijn indruk. Het zijn de typische gesprekken in de kantine van de fabriek, aan de bar en op de bouwsteiger.quote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat als je thuis achter je pc'tje zit en de stemwijzer doet heel veel mensen lekker anoniem even een sneer richting turkije of de buitenlander in de buurt intikken waardoor de PVV ineens verdacht bovenin te voorschijn komt. En ik denk dat best veel mensen denken: Geen idee waar ik op moet stemmen, de politiek is toch kut, alleen maar betalen, betalen en betalen, dus dan kies ik maar voor de stemwijzer en Wilders die die woorden dapper durft te herhalen. Verder boeit het ze geen zak waar ze verder nu eigenlijk voor gekozen hebben
Derteekinurjobs!quote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef SkryZx het volgende:
Ik blijf PVV stemmen... Waarom? Vanwege het anti-allochtonen/illegalen beleid. De rest van alle wegen niet zo zwaar op mij, als er maar minder tot geen buitenlanders binnen komen!
Mag je al zonder mama buiten komen dan?quote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef SkryZx het volgende:
Ik blijf PVV stemmen... Waarom? Vanwege het anti-allochtonen/illegalen beleid. De rest van alle wegen niet zo zwaar op mij, als er maar minder tot geen buitenlanders binnen komen!
Tuurlijk, hoezo?quote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mag je al zonder mama buiten komen dan?
Nee haha... Ze werken niet! Theystealinourmoneyz! En klotepolen welke met hun dronken kop in busjes rondrijden... Ik vind dat niet kunnen. Jij wel?quote:
Er komen al sinds 2000 stuk minder immigranten naar Nederland. Jij weet totaal niet waar je het over hebt. Oh en trouwens, de reden dat er minder immigranten zijn komt door een linkse man.quote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef SkryZx het volgende:
Animalcops?quote:Op maandag 23 april 2012 18:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb de indruk dat de PVV als enige iets voor elkaar heeft gekregen het afgelopen anderhalf jaar, corrigeer mij aub als ik mij vergis. Niet dat ik ooit PVV zal stemmen, hoor. Verder hou ik het wel weer bij (in)lezen.
Zoals?quote:Op maandag 23 april 2012 18:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb de indruk dat de PVV als enige iets voor elkaar heeft gekregen het afgelopen anderhalf jaar,
moblo!quote:
Ze hebben daar geen sensoren?quote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
moblo!
Geert heeft het licht uitgedaan in het Catshuis?
quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hebben daar geen sensoren?
Oh wacht, GroenLinks heeft al een tijd niets laten horen.
suggereer je nou dat de linkse partijen uit de tweede kamer achter de moord op Fortuyn zaten ?quote:Op maandag 23 april 2012 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het valt mij nog mee dat links geen Volkertje heeft uitgehaald en er gewoon sprake KAN zijn van het nogmaals kiezen van Wilders.
Och eigenlijk heeft hij het advies van Sap ook nog ter harte genomenquote:
Ik hoor het je zeggen......quote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
suggereer je nou dat de linkse partijen uit de tweede kamer achter de moord op Fortuyn zaten ?
Als mijn bullshit detector afgaat kan ik het helaas vaak niet nalaten te reageren.quote:Op maandag 23 april 2012 21:00 schreef Zith het volgende:
Het is Ronnie_Bravo, waarom zou je daarop reageren
Tuurlijk, anders draai je het ff omquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 16:36 schreef SkryZx het volgende:
[..]
Nee haha... Ze werken niet! Theystealinourmoneyz! En klotepolen welke met hun dronken kop in busjes rondrijden... Ik vind dat niet kunnen. Jij wel?
Wilders heeft zijn punt nog niet zo best verwezenlijkt. Moet ik het daarom dan maar gaan opgeven? En Wilders mag waarschijnlijk ook niet meer regeren. Daarom blijf ik ook Wilders stemmen en ik hoop vele met mij dat de rest van de politiek eens doorkrijgt dat het volk wat anders wil. Is dat dan niet belangrijk?quote:Op maandag 23 april 2012 17:18 schreef Zith het volgende:
2 Vragen: Hoe vond je dat Wilders dit punt verwezenlijkte de laatste 2 jaar? Denk je dat Wilders nog zal mogen meeregeren na vorige week?
Correctie, een gedeelte van het volk dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef SkryZx het volgende:
dat de rest van de politiek eens doorkrijgt dat het volk wat anders wil.
Vertel ons even hoe belangrijk de triple A status is en wat het inhoud. Zonder google te gebruiken natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 03:02 schreef monkyyy het volgende:
Wilders vind ik zo'n oneindig grote kneus.
Eerst vond ik hem wel oke, maar nadat hij het catshuis overleg heeft opgeblazen, onze tripple A status door de plee heeft getrokken en alleen maar over onze aow'ers en brussel kan praten, neem ik hem niet meer serieus.
Ja, bedankt... Dat bedoelde ik! Thx!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Correctie, een gedeelte van het volk dus.
Het zou mooi zijn als de politiek wat beter in staat zou zijn om aan het volk uit te leggen wat de echte problemen in dit land zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef SkryZx het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook Wilders stemmen en ik hoop vele met mij dat de rest van de politiek eens doorkrijgt dat het volk wat anders wil.
Het volk wil 130 rijden en animal cops!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:07 schreef SkryZx het volgende:
[..]
Wilders heeft zijn punt nog niet zo best verwezenlijkt. Moet ik het daarom dan maar gaan opgeven? En Wilders mag waarschijnlijk ook niet meer regeren. Daarom blijf ik ook Wilders stemmen en ik hoop vele met mij dat de rest van de politiek eens doorkrijgt dat het volk wat anders wil. Is dat dan niet belangrijk?
En minder negers!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het volk wil 130 rijden en animal cops!
En geen kopvodden of halal-slachtingen. Wij willen peroxidehaar en kistkalveren.quote:
En geen moskee's. Parkeerplaatsen hebben we nodig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En geen kopvodden of halal-slachtingen. Wij willen peroxidehaar en kistkalveren.
Het volk wil minder criminalteit en meer participatie in de samenleving van de uitzuigers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het volk wil 130 rijden en animal cops!
url=http://stukkiefietsen.com/art/a1/extra/g4_nietwesters2.jpg haha echt waar?quote:Op maandag 23 april 2012 17:37 schreef n3z het volgende:
[..]
Er komen al sinds 2000 stuk minder immigranten naar Nederland. Jij weet totaal niet waar je het over hebt. Oh en trouwens, de reden dat er minder immigranten zijn komt door een linkse man.
[ afbeelding ]
Volgens mij was zelfs de partij voor de dieren ertegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:54 schreef Tijn het volgende:
De dierenpolitie weer afschaffen is trouwens wel een makkelijke bezuiniging waarmee je niemand raakt
Gaan managers putjes scheppen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het volk wil minder criminalteit en meer participatie in de samenleving van de uitzuigers.
Hier is Duitsland toch 2 keer redelijk mee de fout in gegaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:08 schreef Leipo666 het volgende:
het maakt toch geen reet uit waar je op stemt: iedere partij roept wat de kiezers willen horen (oftewel: zieltjes winnen) en de rest van de kabinetsperiode doen ze lekker wat anders
misschien hebben we dat weer een keer nodig om onze neuzen weer eens op de feiten en de belangrijke dingen gedrukt te krijgen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Omellie het volgende:
[..]
Hier is Duitsland toch 2 keer redelijk mee de fout in gegaan.
Dan heb jij andere cijfers dan ze op Nu.nl weten:quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Geert heeft iig voorkomen dat een gedrocht van een bezuinigingspakket de burger door de neus wordt geboord: 4 % koopkrachtverlies voor de laagstbetaalden en 1 % voor de betergestelden...![]()
Niet Wilders maar VVD en CDA zijn ronduit asociaal. Ik hoop dat de kiezer dit ook even wilt inzien.
Als dat werkelijk haalbaar was geweest, dan begrijp ik Wilders ook niet....Maar de oorspronkelijke CPB cijfers kan je nou niet als redelijk verkopen....quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan heb jij andere cijfers dan ze op Nu.nl weten:
"Een ingewijde noemt de gang van zaken ''verrassend''. Volgens hem vielen de CPB-berekeningen ''erg mee'' en waren de koopkrachteffecten beperkt. En voor zover er uitschieters waren voor bepaalde koopkrachtgroepen, zouden die goed te repareren zijn geweest. Het zou gaan om een koopkrachtverlies van 1% voor de lagere inkomens."
Bron: http://mobiel.nu.nl/pda/p(...)sberaad-mislukt.html
EG roflpwned in zijn kontjequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan heb jij andere cijfers dan ze op Nu.nl weten:
"Een ingewijde noemt de gang van zaken ''verrassend''. Volgens hem vielen de CPB-berekeningen ''erg mee'' en waren de koopkrachteffecten beperkt. En voor zover er uitschieters waren voor bepaalde koopkrachtgroepen, zouden die goed te repareren zijn geweest. Het zou gaan om een koopkrachtverlies van 1% voor de lagere inkomens."
Bron: http://mobiel.nu.nl/pda/p(...)sberaad-mislukt.html
Dat wil iedereen van links tot rechts. Maar hoe heeft de PVV zich daar in de afgelopen jaren precies hard voor gemaakt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het volk wil minder criminalteit en meer participatie in de samenleving van de uitzuigers.
Nou gewoon, de schuld aan de Islam geven!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat wil iedereen van links tot rechts. Maar hoe heeft de PVV zich daar in de afgelopen jaren precies hard voor gemaakt?
Dierenpolitie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat wil iedereen van links tot rechts. Maar hoe heeft de PVV zich daar in de afgelopen jaren precies hard voor gemaakt?
Dankzij de tripple A status hoeft NL niet veel rente te betalen over hun obligaties, als we die status verliezen, verliezen investeerders vertrouwen, lopen de rentes op, waardoor er meer rente betaald moet worden. Dit geld moet ook weer ergens vandaan gehaald worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:10 schreef SkryZx het volgende:
[..]
Vertel ons even hoe belangrijk de triple A status is en wat het inhoud. Zonder google te gebruiken natuurlijk
Die wil iets aan de uitzuigers doen, de pvda en sp etc vinden dat het allemaal zielige mensen zijn die je met rust moet laten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Helaas Ronnie, dat wil de PVV niet. Het weigert ook structureel wat te doen aan de verzorgingsstaat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die wil iets aan de uitzuigers doen, de pvda en sp etc vinden dat het allemaal zielige mensen zijn die je met rust moet laten.
Ik weet niet wat je reactie was, maar het zou je sieren ook nog een fatsoenlijke reactie te geven. Lees maar pagina 21 uit het verkiezingsprogramma.quote:
Afschaffen ,....niet lager maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef robin007bond het volgende:
Als ik jou zo hoor praten over uitvreters zou dat veel meer bij de VVD passen. Die willen ook daadwerkelijk uitkeringen lager maken.
Maar goed. De PVV wil de sociale zekerheid zo houden, met als uitzondering dat buitenlanders er minder recht op lijken te hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
= commentaar op de moderatie in VKZ-FB =
[..]
Afschaffen ,....niet lager maken.
Door zo veel mogelijk criminelen een vanuit de staatsruif riant betaalde baan aan te bieden heeft de PVV deze mensen een lucratief alternatief geboden in de hoop dat zij de misdaad vaarwel hebben gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De SP-fractie heeft juist gemiddeld ongeveer het hoogste opleidingsniveau van het hele parlement. Bovendien doet de SP al zo'n 20 jaar solide werk in gemeenteraden, dus aan ervaring en bestuurlijke capaciteiten van de mensen zal het niet liggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:39 schreef Jodocus1 het volgende:
SP heeft Emiel Roemer. Goede reden om voor te stemmen maar als ze groter worden ben ik niet zo overtuigd dat er veel meer capabele mensen zijn.
Bron?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:42 schreef Sicstus het volgende:
De SP-fractie heeft juist gemiddeld ongeveer het hoogste opleidingsniveau van het hele parlement.
Als er iets is wat de kabinetten Balkenende ons geleerd hebben is dat wel dat veel hoogopgeleiden niet garant staat voor kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:42 schreef Sicstus het volgende:
[..]
De SP-fractie heeft juist gemiddeld ongeveer het hoogste opleidingsniveau van het hele parlement.
Het gaat mij erom in het geval dat de SP de meerderheid zou kunnen vormen als partij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:42 schreef Sicstus het volgende:
[..]
De SP-fractie heeft juist gemiddeld ongeveer het hoogste opleidingsniveau van het hele parlement. Bovendien doet de SP al zo'n 20 jaar solide werk in gemeenteraden, dus aan ervaring en bestuurlijke capaciteiten van de mensen zal het niet liggen.
www.tweedekamer.nl, daar staat alle info over de kamerleden.quote:
Daar heb ik het ook over. Ze hebben dus een grote vijver met bestuurlijk capabele mensen om in te vissen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:46 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom in het geval dat de SP de meerderheid zou kunnen vormen als partij.
Of in ieder geval zo groot worden dat ze een volledige regeringspartner zijn.
Dat begrijp ik, maar hoe kom je erbij dat SP het hoogste opleidingsniveau van alle partijen heeft?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:47 schreef Sicstus het volgende:
www.tweedekamer.nl, daar staat alle info over de kamerleden.
Dat heb ik vrij recent nog gelezen, iemand had op basis van die tweedekamer.nl gegevens eens geturfd en daar kwam dat uit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar hoe kom je erbij dat SP het hoogste opleidingsniveau van alle partijen heeft?
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:51 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat heb ik vrij recent nog gelezen, iemand had op basis van die tweedekamer.nl gegevens eens geturfd en daar kwam dat uit.
Want?quote:
Yeah right, in de gemeente Oss (inderdaad, de thuishaven van Jantje) hebben ze er een absoluut potje van gemaakt. Oss moest het hebben van de grotere bedrijven als Philips, Organon/MSD, Unox etc. De SP heeft door zijn stroeve houding al deze bedrijven weggejaagd, en wat doen ze: gaan ze de straat op om te protesteren dat die bedrijven weggaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:42 schreef Sicstus het volgende:
[..]
De SP-fractie heeft juist gemiddeld ongeveer het hoogste opleidingsniveau van het hele parlement. Bovendien doet de SP al zo'n 20 jaar solide werk in gemeenteraden, dus aan ervaring en bestuurlijke capaciteiten van de mensen zal het niet liggen.
Want? Socialisten kunnen geen opleidingen volgen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat alleen D66 en de VVD al hierin meer uitblinken.
Wat D66 betreft had ik voorheen dezelfde intuitie. Maar de VVD niet, die kamerleden zijn volgens mij echt meer van het niveau HBO-Commerciele Economie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat alleen D66 en de VVD al hierin meer uitblinken.
Ach, laten we eens kijken:quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want? Socialisten kunnen geen opleidingen volgen?
Nee, maar wel knappe interpretatie van je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Want? Socialisten kunnen geen opleidingen volgen?
Nou, wat is dan je motivatie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, maar wel knappe interpretatie van je.
Ik denk dat hij als volgt redeneert: de SP komt op voor arbeiders en losers, dus zullen het zelf ook wel laaggeletterde losers zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, wat is dan je motivatie?
Aldus mijn woordvoerder. Al had je gelijk, dan nog is het opvallend dat zoveel hoogopgeleiden zoveel proleten vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:12 schreef Sicstus het volgende:
Ik denk dat hij als volgt redeneert: de SP komt op voor arbeiders en losers, dus zullen het zelf ook wel laaggeletterde losers zijn.
...want als je hoogopgeleid bent, moet je automatisch een zelfzuchtige elitaire graaier zijn die het liefst met z'n VVD-buddies meehost?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aldus mijn woordvoerder. Al had je gelijk, dan nog is het opvallend dat zoveel hoogopgeleiden zoveel proleten vertegenwoordigen.
Het leven is niet zo zwart-wit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:16 schreef Sicstus het volgende:
...want als je hoogopgeleid bent, moet je automatisch een zelfzuchtige elitaire graaier zijn die het liefst met z'n VVD-buddies meehost?
Ook niet. Ik begrijp dat het in ogen van veel SP'er of PVV'ers wel zo is, maar dat is volkomen onjuist.quote:
De prof. hebben ze niet idd (wel een universitair docent.. dus wat is de SGP prof ?), de andere welquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neem een SGP , die hebben een prof. dr. en een mr. , dat haalt de SP echt niet in.
Alsof mr. nog iets voorstelt. Elke drol kan het halenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neem een SGP , die hebben een prof. dr. en een mr. , dat haalt de SP echt niet in.
Er wat mee doen is een tweede inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alsof mr. nog iets voorstelt. Elke drol kan het halen
Kees van der Staaij is nu plots een domme drol?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Alsof mr. nog iets voorstelt. Elke drol kan het halen
Johquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:30 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad; mr. is gewoon hetzelfde als drs., MSc, etc.
Een titel in de rechten evenveel status toekennen als een MSc is formeel gezien wellicht juist; maar in de praktijk klopt dat natuurlijk niet helemaal. Over het algemeen is men het er wel over eens dat sommige studies nu eenmaal zwaarder zijn dan andere.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:30 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad; mr. is gewoon hetzelfde als drs., MSc, etc.
Hoe kom je daarbij? Een net zo'n idiote conclusie die je nu trekt door te stellen dat iedereen die een rijbewijs kan hallen een domme drol is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kees van der Staaij is nu plots een domme drol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |