Mark is ook geen Pimquote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef Omellie het volgende:
Vorige keer PVV gestemd, deze keer ga ik voor VVD. Geert is toch geen Pim.
Poppetje maakt de partij. NSDAP was in 1920 ook een heel normale partij.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mark is ook geen Pim
Gaat het niet om de standpunten van de partij i.p.v. het poppetje?
Bij iedere andere partij dan de PVV wel ja.... maar juist bij de PVV niet, het poppetje is de partij, en als het poppetje wegvalt is er geen partij meer, net als bij de LPF.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef DroogDok het volgende:
Gaat het niet om de standpunten van de partij i.p.v. het poppetje?
Als dit van "ballen" getuigt had hij natuurlijk nooit een gedoogakkoord met de VVD en het CDA moeten sluiten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik zal er niet op stemmen, maar waarom zou je er nu minder snel op stemmen dan vorige week? Omdat hij (Wilders) eindelijk wel de ballen had te doen wat ie al tijden terug had moeten doen?
quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Ik sta niet achter al hun ideeen, maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
En als Emiel Ratelband dit keer weer mee doet, stem ik op hem. Tsjakkaa !!!
Johan Vlemmix wil meedoen, is dat niks voor je?quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Ik sta niet achter al hun ideeen, maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
Bedankt voor het aantonen dat niet iedereen in Nederland stemrecht zou moeten hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
Absoluut !!
Volgens mij zit nederland al 1,5 jaar vast door die mongool man.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef bachu5 het volgende:
maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging. Dat blijkt nu maar weer.
Dit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedankt voor het aantonen dat niet iedereen in Nederland stemrecht zou moeten hebben.
ben je geen belg?quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef jpjedi het volgende:
Buiten het economisch terrorisme waar Wilders zich schuldig aan maakt, Zet hij ook ons land volledig internationaal te kijk.
Maar dat kan hem niets schelen, net zoals het landsbelang hem niets kan schelen... hij zit daar alleen voor Henk en Ingrid.quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef jpjedi het volgende:
Buiten het economisch terrorisme waar Wilders zich schuldig aan maakt, Zet hij ook ons land volledig internationaal te kijk.
Henk en Ingrid zijn nu ingeruild voor de AOWérsquote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat kan hem niets schelen, net zoals het landsbelang hem niets kan schelen... hij zit daar alleen voor Henk en Ingrid.
En kennelijk hebben het landsbelang en het belang van Henk en Ingrid niet veel gemeen.
Hoewel ik iedereen zijn stem gun, ook een PVV stemmer, moet ik het hier toch wel een beetje mee eens zijn... die man is echt compleet door de mand gevallen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:48 schreef Friek_ het volgende:
Je moet tegenwoordig toch wat hersencellen missen om op Nederlands grootste hypocriet te stemmen.
Nou ja, als iemand nou nog 'weloverwogen' zou stemmen.. mijn 'probleem' met mensen die op een partij als PVV stemmen is met het deel het partijprogramma nog nooit van dichtbij heeft gezien, laat staan de partijprogramma's van de andere partijenquote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoewel ik iedereen zijn stem gun, ook een PVV stemmer, moet ik het hier toch wel een beetje mee eens zijn... die man is echt compleet door de mand gevallen.
Ja, grotere groep potentiële stemmers natuurlijk...quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn nu ingeruild voor de AOWérs
Inderdaad ja, dat heeft hij ook nog geroepen. Partij (persoonlijk??!) belang voor het landsbelang..quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat kan hem niets schelen, net zoals het landsbelang hem niets kan schelen... hij zit daar alleen voor Henk en Ingrid.
En kennelijk hebben het landsbelang en het belang van Henk en Ingrid niet veel gemeen.
Nouja weet je wat het is, als je echt een hekel aan moslims, buitenlanders of negers heb of wat dan ook, dan moet je maar PVV stemmen ook, dat vind ik prima. Dat vind ik iig eerlijker dan:quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand nou nog 'weloverwogen' zou stemmen.. mijn 'probleem' met mensen die op een partij als PVV stemmen is met het deel het partijprogramma nog nooit van dichtbij heeft gezien, laat staan de partijprogramma's van de andere partijen
want dat is gewoon SBS6 logica en vaak zit daar toch iets geniepigs achter als Hollandse bekrompenheid.quote:Ik sta niet achter al hun ideeen, maar het is de enige partij die zorgt voor een beetje actie en beweging.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is, als je echt een hekel aan moslims, buitenlanders of negers heb of wat dan ook, dan moet je maar PVV stemmen ook, dat vind ik prima. Dat vind ik iig eerlijker dan:
[..]
want dat is gewoon SBS6 logica en vaak zit daar toch iets geniepigs achter als Hollandse bekrompenheid.
Ja, gewoon zeggen dat het landsbelang hem niet kan schelen.... wat doe je dan in de politiek?quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dat heeft hij ook nog geroepen. Partij (persoonlijk??!) belang voor het landsbelang..
Precies, maar wat ik in mijn omgeving dan regelmatig hoor van PVV stemmers is dat ze helemaal niks tegen moslims hebben. Hypocriet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja weet je wat het is, als je echt een hekel aan moslims, buitenlanders of negers heb of wat dan ook, dan moet je maar PVV stemmen ook, dat vind ik prima. Dat vind ik iig eerlijker dan:
[..]
want dat is gewoon SBS6 logica en vaak zit daar toch iets geniepigs achter als Hollandse bekrompenheid.
Ik ken er 1 of 2 die gewoon toegeven een teringhekel te hebben aan alles wat uit 'zoeen land' komt. Da's iig eerlijkquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Precies, maar wat ik in mijn omgeving dan regelmatig hoor van PVV stemmers is dat ze helemaal niks tegen moslims hebben. Hypocriet.
Indien het eerste antwoord "Ja" is, is het tweede antwoord met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid "Derp".quote:
Jij denkt dat de VVD het landsbelang wel iets boeit? Die willen gewoon dat de rijken rijker worden. Zodat hun partijleden er op vooruitgaan. Wat er met de rest van het land gebeurt boeit ze echt niet hoorquote:Op maandag 23 april 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon zeggen dat het landsbelang hem niet kan schelen.... wat doe je dan in de politiek?
En waarom ben je dan in hemelsnaam gedoogpartner van een kabinet?!
Dat is een belangrijk punt voor de andere partijen. Het is een grote groep mensen die uit allerlei hoeken en gaten komt. Grotendeels protest- en onvrede stemmers. Het is uiteraard makkelijk om ze maar weg te zetten als dom stemvolk, maar als er zo enorm veel mensen zijn die ergens onvrede over hebben.. kunnen andere partijen alleen winst halen door die onvrede weg te nemen. Dan brokkelt het vanzelf af. Anders blijft het volk gewoon stemmen op die partij en heeft Wilders in hun ogen niets verkeerds gedaan of heeft hij geen eerlijke kans gehad. Dom volk loopt er overal, mensen die niet stemmen worden ook al dom gezien net als dat rechts links dom vind en links rechts. Dit is echter een zodanig grote groep dat me dat te ver gaat en je ze anders moet bestrijden cq overtuigen van hun slechte keuze. Maar er zal ook een zeer grote groep standvastig zijn in hun keuze.quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef Speedfight het volgende:
Ik snap niet dat deze partij uberhaupt ooit kiezers heeft gekregen. De PVV verkoopt angst en heeft totaal geen haalbare standpunten, blijkbaar werkt gebakken lucht beloven.
En de reden daarvoor weten we allemaal en dan nog zien we mensen die dat als een heldendaad bestempelen. Door dat soort imbecielen zou je bijna LPF of PVV gestemd hebben of gaan stemmen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:04 schreef DrDentz het volgende:
We hebben Pim ook niet zien regeren, waarschijnlijk faalde hij dan ook.
Ik denk dat als je thuis achter je pc'tje zit en de stemwijzer doet heel veel mensen lekker anoniem even een sneer richting turkije of de buitenlander in de buurt intikken waardoor de PVV ineens verdacht bovenin te voorschijn komt. En ik denk dat best veel mensen denken: Geen idee waar ik op moet stemmen, de politiek is toch kut, alleen maar betalen, betalen en betalen, dus dan kies ik maar voor de stemwijzer en Wilders die die woorden dapper durft te herhalen. Verder boeit het ze geen zak waar ze verder nu eigenlijk voor gekozen hebbenquote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi uitgelegd inderdaad. Zo gaat het toch voor 40% van de mensen is mijn indruk. Het zijn de typische gesprekken in de kantine van de fabriek, aan de bar en op de bouwsteiger.quote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat als je thuis achter je pc'tje zit en de stemwijzer doet heel veel mensen lekker anoniem even een sneer richting turkije of de buitenlander in de buurt intikken waardoor de PVV ineens verdacht bovenin te voorschijn komt. En ik denk dat best veel mensen denken: Geen idee waar ik op moet stemmen, de politiek is toch kut, alleen maar betalen, betalen en betalen, dus dan kies ik maar voor de stemwijzer en Wilders die die woorden dapper durft te herhalen. Verder boeit het ze geen zak waar ze verder nu eigenlijk voor gekozen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |