Derteekinurjobs!quote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef SkryZx het volgende:
Ik blijf PVV stemmen... Waarom? Vanwege het anti-allochtonen/illegalen beleid. De rest van alle wegen niet zo zwaar op mij, als er maar minder tot geen buitenlanders binnen komen!
Mag je al zonder mama buiten komen dan?quote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef SkryZx het volgende:
Ik blijf PVV stemmen... Waarom? Vanwege het anti-allochtonen/illegalen beleid. De rest van alle wegen niet zo zwaar op mij, als er maar minder tot geen buitenlanders binnen komen!
Tuurlijk, hoezo?quote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mag je al zonder mama buiten komen dan?
Nee haha... Ze werken niet! Theystealinourmoneyz! En klotepolen welke met hun dronken kop in busjes rondrijden... Ik vind dat niet kunnen. Jij wel?quote:
Er komen al sinds 2000 stuk minder immigranten naar Nederland. Jij weet totaal niet waar je het over hebt. Oh en trouwens, de reden dat er minder immigranten zijn komt door een linkse man.quote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef SkryZx het volgende:
Animalcops?quote:Op maandag 23 april 2012 18:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb de indruk dat de PVV als enige iets voor elkaar heeft gekregen het afgelopen anderhalf jaar, corrigeer mij aub als ik mij vergis. Niet dat ik ooit PVV zal stemmen, hoor. Verder hou ik het wel weer bij (in)lezen.
Zoals?quote:Op maandag 23 april 2012 18:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb de indruk dat de PVV als enige iets voor elkaar heeft gekregen het afgelopen anderhalf jaar,
moblo!quote:
Ze hebben daar geen sensoren?quote:Op maandag 23 april 2012 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
moblo!
Geert heeft het licht uitgedaan in het Catshuis?
quote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hebben daar geen sensoren?
Oh wacht, GroenLinks heeft al een tijd niets laten horen.
suggereer je nou dat de linkse partijen uit de tweede kamer achter de moord op Fortuyn zaten ?quote:Op maandag 23 april 2012 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het valt mij nog mee dat links geen Volkertje heeft uitgehaald en er gewoon sprake KAN zijn van het nogmaals kiezen van Wilders.
Och eigenlijk heeft hij het advies van Sap ook nog ter harte genomenquote:
Ik hoor het je zeggen......quote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
suggereer je nou dat de linkse partijen uit de tweede kamer achter de moord op Fortuyn zaten ?
Als mijn bullshit detector afgaat kan ik het helaas vaak niet nalaten te reageren.quote:Op maandag 23 april 2012 21:00 schreef Zith het volgende:
Het is Ronnie_Bravo, waarom zou je daarop reageren
Tuurlijk, anders draai je het ff omquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |