Komt omdat je SP overweegtquote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
Farizeeërs! Jullie keren POL nu al de rug toe!
Je komt zelf van VKZ vandaan pisvlek.quote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
Farizeeërs! Jullie keren POL nu al de rug toe!
Dat is mijn geesteskindje.quote:
Heul niet.quote:
Ik ben een van de users die POL nieuw leven in heeft geblazen, baardmans.quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je komt zelf van VKZ vandaan pisvlek.
Ik had gehoopt dat jij je niet zou verlagen tot het niveau van remlof. Ongegeneerd zieltjes proberen te winnen op het forum.quote:
https://www.d66.nl/doneerquote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij je niet zou verlagen tot het niveau van remlof. Ongegeneerd zieltjes proberen te winnen op het forum.
Jij probeert toch ook iedereen dat vod van je te laten kopen?quote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij je niet zou verlagen tot het niveau van remlof. Ongegeneerd zieltjes proberen te winnen op het forum.
Bek houden, blauwe.quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij probeert toch ook iedereen dat vod van je te laten kopen?
het was een humor geweest als je je d66 had vervangen door de sgp en er tussen haakjes niet op zondag tussen had gezet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef JoaC het volgende:
[..]
https://www.d66.nl/doneer
Was spam geweest
We verhuizen in grote getale.quote:
Pas maar op dat je niet van de scooter valt als hij zn signature move maakt.quote:Op maandag 23 april 2012 21:40 schreef remlof het volgende:
Paul en remlof gaan naar de Politieke Ledenraad van de PvdA!
Ik voorzie een kickquote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We verhuizen in grote getale.
POL boldly trolls where no troll has trolled before.
Ik voorzie een terugkick.quote:
[SC]Een gezond en vrolijk 2012 allemaal!quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
Hoe is het met de NWS SC? zijn ze al verder dan 75 posts?
Is Ino al voorbij gekomen?quote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb zin om nieuwbakken mod Erik helemaal gek te maken.
Ton niet vergeten.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is Ino al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Die zullen we gaan missen, net zo als van der vlies met zn sinaasappeltjes sinds de vorige verkiezingen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is Ino al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Gereformeerde inteeltkoppiesquote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die zullen we gaan missen, net zo als van der vlies met zn sinaasappeltjes sinds de vorige verkiezingen.
[ afbeelding ]
Je kon ook al zien dat van der staaij het over zou nemen, hij had namelijk al een sinaasappel gekregen.quote:
Ik had de eerste gepostquote:
Je kunt je moeder altijd nog voor je laten stemmen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
Als we op 5 september naar de stembus mogen, dan kan ik niet stemmen. Rechtse saboteurs!
Ik zou het oprecht lullig voor iemand als Brinkman(en andere kleine partijen) vinden als hij nu binnen 2 weken nog even een partijprogram en kieslijst op zou moeten stellen, mochten deze verkiezingen eind juni plaatsvinden.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
Als we op 5 september naar de stembus mogen, dan kan ik niet stemmen. Rechtse saboteurs!
Teveel gedoe.quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt je moeder altijd nog voor je laten stemmen.
Brinkman sluit zich aan bij een partij, denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht lullig voor iemand als Brinkman(en andere kleine partijen) vinden als hij nu binnen 2 weken nog even een partijprogram en kieslijst op zou moeten stellen, mochten deze verkiezingen eind juni plaatsvinden.
Wel balen voor je als een linkse coalitie net een zetel mist. Het lijkt mij toch flink balen om niet te kunnen stemmen.quote:
Denk je? VVD wil hem denk ik niet en ik zie niet een andere politieke partij waar hij zou passen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brinkman sluit zich aan bij een partij, denk ik.
Mijn ene stem zal het verschil niet maken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel balen voor je als een linkse coalitie net een zetel mist. Het lijkt mij toch flink balen om niet te kunnen stemmen.
Ach, beiden gebroken met Wilders dat geeft natuurlijk een band. En de VVD moet nu weer meer aandacht aan haar anti-Buitenlandersimago gaan schenken om zetels weg te snoepen van de PVVquote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denk je? VVD wil hem denk ik niet en ik zie niet een andere politieke partij waar hij zou passen.
Brinkman op je lijst kan nog best wat stemmen opleveren. Goed voor het volkse imago van de VVD, zo'n halve tokkie op de lijst.quote:Op maandag 23 april 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denk je? VVD wil hem denk ik niet en ik zie niet een andere politieke partij waar hij zou passen.
En ze hebben ook niet voor niets zo'n Teeven liefdevol opgenomen.quote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brinkman op je lijst kan nog best wat stemmen opleveren. Goed voor het volkse imago van de VVD, zo'n halve tokkie op de lijst.
Toen Teeven werd opgenomen had LN al geen zetels meer in de kamer en was men volledig weggevaagd, ik zie de VVD niet het risico nemen om Brinkman zomaar op een verkiesbare plek te zetten.quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ze hebben ook niet voor niets zo'n Teeven liefdevol opgenomen.
Maar misschien wil een of andere LPF-afsplitsing nog iets proberen met bijvoorbeeld Eerdmans en of Pastors? Daar past Brinkman ook wel bij.
Het lijkt geen heel logisch moment inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen Teeven werd opgenomen had LN al geen zetels meer in de kamer en was men volledig weggevaagd, ik zie de VVD niet het risico nemen om Brinkman zomaar op een verkiesbare plek te zetten.
Mooi dat Balkenende ook weer z'n moment of fame heeft met die foto.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef Friek_ het volgende:
http://www.economist.com/(...)/wl/bl/indadeeprutte
We hebben het geschopt tot The Economist.
Wel goede comments.quote:Op dinsdag 24 april 2012 01:39 schreef Friek_ het volgende:
http://www.economist.com/(...)/wl/bl/indadeeprutte
We hebben het geschopt tot The Economist.
Dood is een relatief begrip. Je moet eens naar de slowchat in NWS kijken. Dat nemen mensen wel héél erg letterlijk...quote:
Nope, het ontslag is al aangeboden aan de koningin, daar kun je niet meer op terugkomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie wat ik me afvroeg.
Is het mogelijk dat VVD+CDA+CU+D66+GL verder gaan als kabinet, zonder dat er nieuwe verkiezingen komen?
Die moet iedere keer als iemand post opgegraven worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dood is een relatief begrip. Je moet eens naar de slowchat in NWS kijken. Dat nemen mensen wel héél erg letterlijk...
Populismequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Alles?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
Hoi! Wie wilt hier een dom gansje op weg helpen? Ik hou een blog bij enzo, linkje mijn sig.. klikken, lezen, alles
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we nu even met zijn allen gaan snijden omdat het leven zo oneerlijk is?Hoezo een "werknemer"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als die eerste bedragen netto zijn, verdient een minister geen 18.000 euro. Een minister verdient 144.000 bruto per jaar, dus dat is misschien 7.500 netto per maand.
fijn dat je mijn punt begrijptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoezo een "werknemer"...
En als die eerste bedragen netto zijn, verdient een minister geen 18.000 euro. Een minister verdient 144.000 bruto per jaar, dus dat is misschien 7.500 netto per maand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |