Komt omdat je SP overweegtquote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
Farizeeërs! Jullie keren POL nu al de rug toe!
Je komt zelf van VKZ vandaan pisvlek.quote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
Farizeeërs! Jullie keren POL nu al de rug toe!
Dat is mijn geesteskindje.quote:
Heul niet.quote:
Ik ben een van de users die POL nieuw leven in heeft geblazen, baardmans.quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je komt zelf van VKZ vandaan pisvlek.
Ik had gehoopt dat jij je niet zou verlagen tot het niveau van remlof. Ongegeneerd zieltjes proberen te winnen op het forum.quote:
https://www.d66.nl/doneerquote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij je niet zou verlagen tot het niveau van remlof. Ongegeneerd zieltjes proberen te winnen op het forum.
Jij probeert toch ook iedereen dat vod van je te laten kopen?quote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij je niet zou verlagen tot het niveau van remlof. Ongegeneerd zieltjes proberen te winnen op het forum.
Bek houden, blauwe.quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij probeert toch ook iedereen dat vod van je te laten kopen?
het was een humor geweest als je je d66 had vervangen door de sgp en er tussen haakjes niet op zondag tussen had gezet.quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef JoaC het volgende:
[..]
https://www.d66.nl/doneer
Was spam geweest
We verhuizen in grote getale.quote:
Pas maar op dat je niet van de scooter valt als hij zn signature move maakt.quote:Op maandag 23 april 2012 21:40 schreef remlof het volgende:
Paul en remlof gaan naar de Politieke Ledenraad van de PvdA!
Ik voorzie een kickquote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We verhuizen in grote getale.
POL boldly trolls where no troll has trolled before.
Ik voorzie een terugkick.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |