De goede oude tijd herleven.quote:Op maandag 23 april 2012 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben in VKZ gewoon user, dat wordt losgaan amice.
Neuh, beetje verloren in de chaos.. Hij was vertrokken via een zijdeur, niet opgemerkt door de beveiligers (fout1) en Wilders had niet door dat ze niet aan het opletten waren (fout2).. uiteindelijk hebben ze elkaar weer gevonden.quote:Op maandag 23 april 2012 15:02 schreef waht het volgende:
[..]
Lolwut? Hebben ze hem nu al losgesneden?
Hebben de moeders een uitje?quote:
Daarom, met Erik als mod komt dat wel goed.quote:
Ik denk niet dat velen er wakker van liggen nee. Zelfs ik niet.quote:
Ben je hamburgers aan het maken?quote:
quote:
Zeker wel.quote:
Jij zou je wel kunnen vermaken aldaar, met al die huizenbouw en getinte jongedames.quote:
Zou zijn verschijning niet bepaalde associaties oproepen?quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef waht het volgende:
[..]
Jij zou je wel kunnen vermaken aldaar, met al die huizenbouw en getinte jongedames.
Jetzt gehts loss!quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef remlof het volgende:
Alsjeblieft: Het volgende kabinet moet de betrekkingen met Israël herzien
Valt reuze mee denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou zijn verschijning niet bepaalde associaties oproepen?
Vraag het Betyar.quote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ik in Shanghai ook. Of Seoul. Of Sao Paolo.quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef waht het volgende:
[..]
Jij zou je wel kunnen vermaken aldaar, met al die huizenbouw en getinte jongedames.
Niet te leuk, eikel.quote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je gaat lekker boren?quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ah mooi, dan ben ik net op tijd terug van de tandarts.
Van die drie steden geniet Sao Paulo toch echt mijn voorkeur.quote:Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ik in Shanghai ook. Of Seoul. Of Sao Paolo.
Doe ze allemaal aan.quote:Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ik in Shanghai ook. Of Seoul. Of Sao Paolo.
Daarom is Israel ook niet zo boeiend.quote:
Ik betwijfel het eerlijk gezegd. De daadwerkelijke preventie zit hem wat dat betreft volgens mij meer aan de kant van de AIVD.quote:Op maandag 23 april 2012 14:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Die heeft echt wel een vestje.. Een sluipschutter zou een kans kunnen maken, maar het is verdomd lastig om hem zo maar even te `pakken`
Aziaten hebben over het algemeen een platte reet.quote:Op maandag 23 april 2012 15:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Van die drie steden geniet Sao Paulo toch echt mijn voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |