Zolang er terroristen zijn in die contreien zie ik het als een plicht van het Westen om de Israeli's te helpen met het bestrijden ervan. Of in ieder geval het bestrijden ervan toe te laten. De oren laten hangen naar Midden-Oosten dictators die het liefste Israel van de kaart vegen hoort daar niet bij.quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het niet gewoon beter om ons helemaal niet meer te bemoeien in die buurt.
Inderdaad, muur om ons heen bouwen en de andere kant op kijken.quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bedoel je niet een carte blanche?quote:Op maandag 23 april 2012 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
De Palestijnen moeten niet meer erkend worden als volk, en Israel moet een blanco cheque krijgen.
Nee, het Westen steunt ze voornamelijk financieel, blanco cheque kunnen ze zelf invullen.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het Westen steunt ze voornamelijk financieel, blanco cheque kunnen ze zelf invullen.
Tuurlijk, laten we onszelf nog dieper in de schulden steken voor Zionquote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het Westen steunt ze voornamelijk financieel, blanco cheque kunnen ze zelf invullen.
Goed plan.quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zie, je had gewoon ongelijk, kutmod.quote:
Och, kunnen ze mooi wapens bij ons kopen, stroomt vanzelf weer terug.quote:Op maandag 23 april 2012 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, laten we onszelf nog dieper in de schulden steken for Zion
FF serieus....en waarom hardmaken voor de Palestijnen?quote:Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef remlof het volgende:
Nederland was de laatste anderhalf jaar (waarschijnlijk onder druk van de ex-gedoogpartner van het kabinet) het land in de EU dat het meest pro-Israël was.
Daardoor werd onlangs nog een kritische tekst van de EU aan het adres van Israel aangepast.
Ik hoop dat het volgende kabinet hier een einde aan maakt en zich weer hard zal maken voor de Palestijnse zaak.
Omdat een boevenbende in naam van een "heilig" boek (waar bewezen onwaarheden in staan), hun land hebben afgepakt en continu bezig is nog meer land af te pakken.quote:Op maandag 23 april 2012 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
FF serieus....en waarom hardmaken voor de Palestijnen?
Daar gaat het tegenwoordig ook niet meer om. We steunen vooral het recht van Israël om zichzelf te verdedigen. Vooral omdat de verhouding met Hamas nu niet al te best is.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:26 schreef Tanin het volgende:
[..]
Omdat een boevenbende in naam van een "heilig" boek (waar bewezen onwaarheden in staan), hun land hebben afgepakt en continu bezig is nog meer land af te pakken.
We steunen het onrecht van Israel om iets te verdedigen wat niet van hen is.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar gaat het tegenwoordig ook niet meer om. We steunen vooral het recht van Israël om zichzelf te verdedigen. Vooral omdat de verhouding met Hamas nu niet al te best is.
Waarom steunen we niet ook het recht van de Palestijnen om zich te verdedigen?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar gaat het tegenwoordig ook niet meer om. We steunen vooral het recht van Israël om zichzelf te verdedigen. Vooral omdat de verhouding met Hamas nu niet al te best is.
Dit is eigenlijk de enige legitieme argumentatie voor het huidige beleid. Je kan honderd keer roepen dat de Palestijnen terroristen zijn en dat Israël zich verdedigt, maar als dan in de praktijk blijkt dat Israël de partij is die de meeste onschuldige slachtoffers maakt, dan slaat dat natuurlijk nergens op. Het is alleen maar retoriek.quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef waht het volgende:
Het Israëlische volk is een broedervolk, net als de andere volkeren in die contreien ons broedervolk zijn. Arabische/Noord Afrikaanse/Perzische dictators zijn de vijand.
Makkelijker kan ik het niet maken.
Daar verschillen we dan over van mening.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een onzin weer van je RemlofDe betrekkingen met Israël moeten juist aangetrokken worden.
Maar waarom dit? Economisch is het insignificant.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een onzin weer van je RemlofDe betrekkingen met Israël moeten juist aangetrokken worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop