quote:Speelschema per club:
Ajax
Groningen thuis
Twente uit
VVV thuis
Vitesse uit
AZ
VVV thuis
Feyenoord uit
NEC uit
Groningen thuis
Feyenoord
ADO den Haag uit
AZ thuis
Heracles thuis
Heerenveen uit
FC Twente
Ajax thuis
Heerenveen thuis
VVV uit
PSV
NEC thuis
Roda JC uit
ADO thuis
Excelsior uit
sc Heerenveen
Heracles uit
Twente uit
Feyenoord thuis
Vitesse
Excelsior thuis
FC Utrecht uit
Ajax thuis
NEC
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Heracles uit
RKC
NEC uit
Roda JC thuis
NAC uit
Roda JC
PSV thuis
RKC uit
FC utrecht thuis
Heracles Almelo
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
NEC thuis
FC Utrecht
NAC thuis
Vitesse thuis
Roda JC uit
FC Groningen
Ajax uit
Graafschap thuis
NAC thuis
AZ uit
ADO den Haag
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV uit
Graafschap thuis
NAC Breda
FC Utrecht uit
FC Groningen uit
RKC uit
VVV Venlo
AZ uit
ADO thuis
Ajax uit
Twente thuis
Graafschap
FC Groningen uit
Excelsior thuis
ADO uit
Excelsior
Vitesse uit
Graafschap uit
PSV thuis
Nah, geen interesse in... Maar krijgen jullie het dan ook? Anders was het behoorlijk nutteloosquote:Op zondag 22 april 2012 13:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het centrum heeft al wel glas, naja ze zijn er mee bezig.
Ons dorp is ook het eerste kleine dorpje dat dat voor elkaar heeft gekregen, dus als je googled weet je waar ik woon
Zul je blijven doen, tot je een EL stream, of EL op je TV, kijkt. De rest loopt gewoon achter.quote:
Nee, wonen te veraf. Alleen binnen het dorp zelf.quote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, geen interesse in... Maar krijgen jullie het dan ook? Anders was het behoorlijk nutteloos
Kut manquote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, wonen te veraf. Alleen binnen het dorp zelf.
We weten 't nu wel hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zul je blijven doen, tot je een EL stream, of EL op je TV, kijkt. De rest loopt gewoon achter.
Als je het geld er voor over hebt, kun je altijd Reggefiber benaderen om een lijntje te laten aanleggen... Is wel behoorlijk prijzig (lees, duizenden euro's)quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je het geld er voor over hebt, kun je altijd Reggefiber benaderen om een lijntje te laten aanleggen... Is wel behoorlijk prijzig (lees, duizenden euro's)
quote:Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan ik beter een huis kopen waar al glas ligt.
Achja, ik woon hier toch niet lang meer. Binnenkort mooi in Enschede wonenquote:Op zondag 22 april 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..], meestal wel ja... Ligt er maar net aan wat de plannen van Reggefiber zijn. Kan best zijn dat ze jullie ook op termijn willen aansluiten. Ze hebben het er namelijk over dat ze heel Nederland aan het glas willen hebben
Ik wil ook glasquote:Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan ik beter een huis kopen waar al glas ligt.
Da's bijna helemaal glas ja...quote:Op zondag 22 april 2012 14:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, ik woon hier toch niet lang meer. Binnenkort mooi in Enschede wonenKomt allemaal goed.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou beter trappen ze er nog 2 bij voor het doelsaldo
quote:Op zondag 22 april 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's bijna helemaal glas ja...
In mijn ervaring: ConceptsICT nemen (indien nog niet overgenomen door KPN). Geweldige provider.
Toornstra? Die gaat toch naar Manchester Swanseaquote:Op zondag 22 april 2012 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol, commentator pas 020 smoesjes toe op Toornstra
Verwacht het niet echt, maar zou heerlijk zijn jaquote:Op zondag 22 april 2012 14:07 schreef RvLaak het volgende:
Zou geweldig zijn als PSV, AZ en Ajax allemaal verliezen straks
Blijven dromen, altijd blijven dromenquote:Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Verwacht het niet echt, maar zou heerlijk zijn ja
Wat is er?quote:Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zit ik hier bij de Helpdesk van de lokale telecomprovider?
Niet Amsterdam?quote:Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Omg, de commentator wist gewoon dat Feyenoord uit Rotterdam komt
NAC kan toch niet direct degraderen?quote:Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
NAC moet wel in de eredivisie blijven, hoe jammer het ook voor VVV is.
misschien niet, maar winst voor VVV is wel goed voor Feyenoord... Dus, fuck NACquote:Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nee, maar play-offs zijn niet goed voor mijn hart.
Ach, Feyenoord moet AZ maar thuis pakken.quote:Op zondag 22 april 2012 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
misschien niet, maar winst voor VVV is wel goed voor Feyenoord... Dus, fuck NAC
oh dan moet ik u doorverbinden.quote:Op zondag 22 april 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou graag een glasvezel-aansluiting willen bekomen.
Ook, maar vandaag mag AZ ook verliezenquote:Op zondag 22 april 2012 14:12 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord moet AZ maar thuis pakken.
Yep, Vink fluit echt slecht vandaagquote:Op zondag 22 april 2012 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
ADO had er al eerder 2 moeten krijgen, nu krijgen ze hem dan eindelijk.
quote:
stoere boi dat je ging zwaaienquote:Op zondag 22 april 2012 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die zijn altijd helemaal wous ja. wel eens gewoon gezwaaid naar die gasten.. gingen ze als malloten tegen het plexiglas slaan.
Niet zo vreemd als je het gemiddelde IQ van de gemiddelde supporter in ogenschouw neemt.quote:Op zondag 22 april 2012 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die zijn altijd helemaal wous ja. wel eens gewoon gezwaaid naar die gasten.. gingen ze als malloten tegen het plexiglas slaan.
Ja idd. stelletje mafketels daarquote:Op zondag 22 april 2012 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
weer? gast, als de scheids altijd de juiste beslissing zou nemen hadden we nu 10 punten meer gehad.quote:Op zondag 22 april 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
KUT FEYENOORD, weer geholpen door die blinde vink heAdo had nog een penalty moeten hebben.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
KUT FEYENOORD, weer geholpen door die blinde vink heAdo had nog een penalty moeten hebben.
En waren PSV en Ajax middenmoters geweestquote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef eight het volgende:
[..]
weer? gast, als de scheids altijd de juiste beslissing zou nemen hadden we nu 10 punten meer gehad.
dezen manquote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En waren PSV en Ajax middenmoters geweest
PSV is genaaid in zo ongeveer iedere topper, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En waren PSV en Ajax middenmoters geweest
Blijf dat maar vaak genoeg herhalen, straks gelooft iemand je nog een keerquote:Op zondag 22 april 2012 14:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV is genaaid in zo ongeveer iedere topper, dus dat zal wel meevallen.
trieste supportersquote:Op zondag 22 april 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, gaan we kijken naar het Eindhovens publiek dat Labyad uit fluit en hoe PSV moeite gaat hebben met NEC in eigen huis.
Idd, bij bekendmaking al fluitenquote:
Wat is daar mee?quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere Ajax/Feyenoord fan die niet naar AZ-VVV gaat kijken
Dank, gezaptquote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-Nec is net zo belangrijk als AZ-Vvv, dus die opmerking slaat kant noch walquote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Met als kanttekening dat er in Alkmaar wel 2 ploegen zijn die voetbal willen/kunnen laten zien wat het aanzien waard is... In Eindhoven is dat enkel NECquote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
PSV-Nec is net zo belangrijk als AZ-Vvv, dus die opmerking slaat kant noch wal
Hoezo nóg? Die gegeven penalty was niks.quote:Op zondag 22 april 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen willen graag mooi voetbal zien.quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Terecht, vuile luckbox kut club van je ..hadden gister 2 punten minder moeten hebben.
ja natuurlijk. Manchester United - Everton is bezigquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sommige mensen willen graag mooi voetbal zien.
Zeker wel. Shirtje trekken plus een duw in de 16 = penal. Doe je weinig aanquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo nóg? Die gegeven penalty was niks.
Nou ja, AZ is de laatste weken nou niet echt een ploeg die voetbal kan laten zien, willen wel maar ze doen het niet. VVV daarentegen wel jaquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat er in Alkmaar wel 2 ploegen zijn die voetbal willen/kunnen laten zien wat het aanzien waard is... In Eindhoven is dat enkel NEC
Gast, ik zat te trollenquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo nóg? Die gegeven penalty was niks.
Beide ploegen altijd nog mooier voetbal dan dat van PSVquote:Op zondag 22 april 2012 14:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, AZ is de laatste weken nou niet echt een ploeg die voetbal kan laten zien, willen wel maar ze doen het niet. VVV daarentegen wel ja
Moet je poepen?quote:Op zondag 22 april 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, ik zat te trollennu snel naar beneden
Oké, heb je gelijk inquote:Op zondag 22 april 2012 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beide ploegen altijd nog mooier voetbal dan dat van PSV
Toen zei ik niks over PSV - NEC, weet niet waar je dat vandaan haalt eigenlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoiets zoals je zei bij Bayern - Real?
quote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen zei ik niks over PSV - NEC, weet niet waar je dat vandaan haalt eigenlijk.
zoiets?quote:
Mijn toto dan voor volgende weekquote:Op zondag 22 april 2012 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als jij het beter kan vul jij de toto dan voortaan lekker zelf in?
Bedankt.quote:Op zondag 22 april 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn toto dan voor volgende week
REA-BAY 1
BAR-CHE 1
TWE-AJA 2
FEY-AZ 3
quote:Op zondag 22 april 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn toto dan voor volgende week
REA-BAY 1
BAR-CHE 1
TWE-AJA 2
FEY-AZ 3
Omdat hij neger is denkt hij Drogba na te kunnen doen.quote:
neequote:Op zondag 22 april 2012 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is altijd een "ik hoop dat" lijstje.
Aankomende weken wint psv alles.quote:Op zondag 22 april 2012 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is altijd een "ik hoop dat" lijstje.
Ben benieuwd wat ze doen als hij een doelpunt maakt.quote:Op zondag 22 april 2012 14:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Natuurlijk volledig terecht dat hij uitgekotst wordt door de PSV aanhang
De eenzaamheid tegen gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef Evertjan het volgende:
wat is het nut van 2 analisten in het commentaar hok?
Nee, hij hoopt op winst Feyenoordquote:Op zondag 22 april 2012 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hoopt dat niet? Winst Ajax en gelijk bij Feyenoord - AZ?
Heel hypocriet juichen en hem de beste vinden. Zie Ajacien met Ebicillioquote:Op zondag 22 april 2012 14:38 schreef Harveo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze dien als hij een doelpunt maakt.
Ik kijk ook Arabisch. Wollahquote:Op zondag 22 april 2012 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk nu naar AZ met arbaisch commentaar, hij roept de hele tijd allah
Ze zeggen alla niet allah. Betekent mooi,quote:Op zondag 22 april 2012 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk nu naar AZ met arbaisch commentaar, hij roept de hele tijd allah
Omdat ik geen vertrouwen heb in VVV.quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom kijken jullie allemaal PSV en niet naar direct concurrent AZ?
oke. boeiendquote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef WillB het volgende:
PSV -NEC met engels commentaar.. de manier waarop ze Strootman zeggen: "Struutmen" haha Hilarish
quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het kan zo moet bij het voetbal
Wat ook zielig was dat alle PSV'ers op twitter een voorspelling hadden met een tegen goal.quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef rubbereend het volgende:
zo typisch voor dit seizoenMaarja met dit PSV kan het ook nog zomaar 3-1 worden, maar ook nog rustig 0-2
AZ staat maar 1 punt boven PSV?quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Geen HD op de andere EL zendersquote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
AZ staat met commentaar aan, PSV zonderquote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
zielig? Realistischquote:Op zondag 22 april 2012 14:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ook zielig was dat alle PSV'ers op twitter een voorspelling hadden met een tegen goal.
Ze spelen anders best aardig nu.quote:
Omdat PSV geen tweede mag worden. En leedvermaak.quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ja man hij speelt ook goed hé?quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef WillB het volgende:
PSV -NEC met engels commentaar.. de manier waarop ze Strootman zeggen: "Struutmen" haha Hilarish
te lui om de ab te pakken en een net vooruit te doenquote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat persoonlijk niet goed.quote:
bij mij precies andersomquote:Op zondag 22 april 2012 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AZ staat met commentaar aan, PSV zonder
quote:Op zondag 22 april 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
Feyenoord dat tegen Heracles al CL voetbal veilig stelt
quote:Op zondag 22 april 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
We zijn aan het jinxen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:44 schreef Caland het volgende:
zou PSV niet kampioen worden?quote:Op zondag 22 april 2012 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus met 1 punt minder ben je geen concurrent meer![]()
Doen ze een keer mee, meteen grote mond.
We hebben net een serie van 18 wedstrijden achter de rug met tegengoals. Beetje onrealistisch om dan te voorspellen dat we de 0 houdenquote:
Ola kijkt een beetje sipquote:
Iemand?quote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onder die picca van Toiboy, moet echt een 'U sad bro?' komen.
trollquote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HAhaha sta je achter ga je Labyad uitjoelen
een echt boegbeeld van psvquote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een uitstraling heeft die MatavzWat een kerel
Er staat wel iemand
Beter scoort ie een eigen goal en vraagt ie een wissel aan.quote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HAhaha sta je achter ga je Labyad uitjoelen
Hoe doe je dat?quote:
geen zinquote:Op zondag 22 april 2012 14:47 schreef WillB het volgende:
Maare.. is Toivonen geschorst of geblesseerd?.
geen zin meerquote:Op zondag 22 april 2012 14:47 schreef WillB het volgende:
Maare.. is Toivonen geschorst of geblesseerd?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |