abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110318540

Een prachtige partij op papier, hopelijk zal dit tweeluik zich ook bewijzen _O_

We weten Ronaldo ze er van alle hoeken en standen inschiet. :+ Zal Neuer hier ook mee geconfronteerd worden?

Deze mag niet ontbreken
_O_

Poll: Bayern München verspert de weg voor Real Madrid
Ja!
Nee!
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Aanstaande dinsdag om 20:45, Jan Roelfs doet commentaar voor de NOS.

Sport 1 levert Emile Schelvis als commentator
pi_110318731
Bayern München 1 - 2 Real Madrid

gok ik
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_110319016
Eigenlijk de finale.
pi_110319155
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk de Troostfinale.
:')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_110319171
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:35 schreef danos het volgende:

[..]

Wat? :s)
  zondag 15 april 2012 @ 18:17:05 #6
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_110358984
Ik hoop op een finale Bayern - Barca.
De 2 mooiste clubs door naar de finale.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_110359195
Heb hier echt zo'n zin in, Denk 2-1 Bayern thuis en 2-0 voor Real in Madrid.
hhhhh
pi_110402282
Tegen Augsburg en Mainz thuis speelde Bayern niet echt geweldig terwijl Real altijd wel veel kansen creeert en ook bijna altijd een doelpuntje meepikt ;

0-3

Ik vrees een lichtelijke afgang voor Bayern.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 16 april 2012 @ 17:49:38 #9
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110403524
Nipte overwinning Real. Thuis maken ze het helemaal af. :)
pi_110404784
Jammer dat Bayern zijn vorm kwijt is. :{
pi_110410617
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef DaveDave09 het volgende:
Heb hier echt zo'n zin in, Denk 2-1 Bayern thuis en 21-0 voor Real in Madrid.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  maandag 16 april 2012 @ 21:08:03 #12
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110413706
Munchen wint
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 16 april 2012 @ 21:12:58 #13
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_110414109
Troosteloos gelijkspelletje met twee ploegen die niet willen dat het in de eerste wedstrijd al beslist is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_110439030
Ondanks Robben ben ik voor Real Madrid al was het alleen maar om Mourinho twee kansen te geven om eindelijk weer eens Barcelona in een groot toernooi te verslaan(laatste keer was de Spaanse beker)

Bayern is leuk en aardig maar die maken in de finale geen kans tegen Barcelona. Madrid tenminste wel en later wij eerlijk zijn: Sedert Hoeness zo schandelijk natrapte toen Van Gaal was ontslagen(los van het feit dat hij het er na gemaakt had ondanks de dubbel in 2010 en CL finale plaats) en later zo lovend over de huidige trainer van Bayern was,gun ik die club niks meer.
pi_110439174
Heb er zin iiiiin
pi_110439320
Het zou echt mooi zijn als Bayern hier Real Madrid een tik geeft
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_110441261
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Het zou echt mooi zijn als Bayern hier Real Madrid een tik geeft
Lijkt me sterk, Real heeft alle wedstrijden in de CL tot nu toe gewonnen, nouja uit tegen CSKA werd het nog 1-1 in de dying seconds :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:26:23 #18
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110441903
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:16 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks Robben ben ik voor Real Madrid al was het alleen maar om Mourinho twee kansen te geven om eindelijk weer eens Barcelona in een groot toernooi te verslaan(laatste keer was de Spaanse beker)

Bayern is leuk en aardig maar die maken in de finale geen kans tegen Barcelona. Madrid tenminste wel en later wij eerlijk zijn: Sedert Hoeness zo schandelijk natrapte toen Van Gaal was ontslagen(los van het feit dat hij het er na gemaakt had ondanks de dubbel in 2010 en CL finale plaats) en later zo lovend over de huidige trainer van Bayern was,gun ik die club niks meer.
Waarom maakt Bayern nou weer geen kans tegen Barcelona? :') Oh, en het is nog helemaal niet bekend wie er in de finale staan Chelsea kan het ook nog halen.. ;)
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:27:29 #19
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_110441941
Real gaat wel scoren.
pi_110442055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:11 schreef TLC het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, Real heeft alle wedstrijden in de CL tot nu toe gewonnen, nouja uit tegen CSKA werd het nog 1-1 in de dying seconds :')
Ik denk dat Bayern iets beter is dan Zagreb, Ajax, Lyon, APOEL, CSKA... denk ik.
pi_110442137
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik denk dat Bayern iets beter is dan Zagreb, Ajax, Lyon, APOEL, CSKA... denk ik.
pi_110442165
Denk een gelijkspel vandaag. In Madrid wordt het 2 of 3 - 0.
pi_110442180
Wel zin in de wedstrijd!
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:33:11 #24
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_110442196
quote:
Volgens Mourinho is Real Madrid niet de favoriet, al is zijn mening doordrenkt met een vleugje ironie. "Mijn mening is niet zo belangrijk als die van belangrijkere personen, personen die geloofwaardiger zijn. Uli Hoeness, Franz Beckenbauer, Karl-Heinz Rummenigge, Oliver Kahn en Ottmar Hitzfeld hebben gezegd dat Real Madrid niet zo goed is als men denkt, dat Bayern sterker is en dat Bayern de angstgegner van Real Madrid is. We zijn dus de underdog. We hebben niets te verliezen. We kunnen dit seizoen alleen de Copa del Rey verliezen, die is van ons. De landstitel en de Champions League zijn niet van ons, dus dat zijn prijzen die we kunnen winnen."
_O- _O-

Hala Madrid

0-4 vanavond.
pi_110442235
Heynckes tipping Bayern and Madrid to turn it on

FC Bayern München's Jupp Heynckes expects "a spectacular game" when Real Madrid CF visit the Fußball Arena München, while José Mourinho says his team "have nothing to lose".

FC Bayern München coach Jupp Heynckes is confident his side's UEFA Champions League semi-final against Real Madrid CF will live up to its heavyweight billing, but dismisses suggestions the Liga leaders are favourites to progress. Madrid counterpart José Mourinho, meanwhile, expects his German hosts to play "with a lot of emotion" with a home final just two matches away.

Jupp Heynckes, coach
We will see two teams in good shape and there is no clear favourite to me. I know Real quite well, they have improved a lot this season, and their attack is impressive. We are expecting a very offensive side, particularly in Madrid.

Cristiano Ronaldo will begin on the left but he is a player who is everywhere on the field, so it won't just be [Philipp] Lahm's duty to get control of him – it will be the whole team's. It is all a question of how to get into the game. Of course we have a strategy, but in the end the players on the field will decide.

Having the final here in Munich is an important extra motivation for us. My players are confident and very motivated. Everybody is focused, the guys want to fulfil their dream and play a home final here in Munich. The chance to play the final at your home ground is once in a lifetime.

The pressure is still high for us. It is not less because we do not have to care any more about the Bundesliga. There are still two titles for us and this is what we have to focus on now. The rest we should forget. The players want to have success and that is how they are putting pressure on themselves.

There is a lot of expectation ahead of the game. We will see a spectacular game – not just in attack but also in defence. They will show what they can do and I am looking forward to this. I am expecting a very interesting game.

Madrid's Ramos wary of 'world class' Bayern

"We must remember what we are playing for," warned defender Sergio Ramos ahead of Real Madrid CF's semi-final first leg against a "world class" FC Bayern München team.

Sergio Ramos is under no illusions about the difficulty facing his side as they prepare for their UEFA Champions League semi-final first leg against an FC Bayern München team he regards as "world class". The Real Madrid CF defender urged the Merengues not to lose focus, saying: "We must remember what we are playing for tomorrow."

With Madrid still in the running for two major trophies this term, much of the talk in Spain of late has been focused on José Mourinho's side's weekend encounter with FC Barcelona – a fixture that could go a long way to determing the destination of the Liga title. Yet speaking in Monday's press conference in Munich, Ramos was quick to remind journalists of the importance of the last-four meeting with Bayern.

"We must remember what we are playing for tomorrow," said the 26-year-old. "We must not think about Barcelona or the Spanish title. We are playing in the Champions League semi-final against Bayern München. We are playing against a world-class team here."

Though Madrid have claimed the European Champion Clubs' Cup a record nine times, the furthest Ramos' participation extends to is this stage last season. On that occasion the Whites' colours were lowered by Barça, so the Spain defender is in no mood to allow anything to detract him from helping his side edge closer to a possible tenth European crown.

"We have a lot of respect for Bayern but our objective is to reach the final," said Ramos. "It will be a difficult game tomorrow, but there are no easy games these days – especially not in a Champions League semi-final. We will have to be very focused. They have a lot of quality in their team with players like [Arjen] Robben or [Mario] Gomez who can make the difference."

In addition to Bayern's expensive signings, Ramos also recognises that the Bundesliga giants have a healthy quota of prodigious youngsters coming through their ranks, players who are having an effect on both the domestic and international stage. "Bayern have been doing a great job with their youth academy for decades now," he said. "They have a very strong influence not only on German football and the Bundesliga, but also on the German national team."

Madrid, however, also have players of influence and a coach whose pedigree in the competition is second only to legendary Liverpool FC manager Bob Paisley. Indeed, the Portuguese tactician is looking to become the first trainer to win the competition with three different clubs. "Mourinho is a top coach," added Ramos.

"We're happy to have him at Madrid. He has done so many new things; he has changed a lot of things. Every player in the team has become better over the last two years. Our daily work with him is very good and I am hopeful of a good result tomorrow, so we can fly back to Madrid with a good feeling."
pi_110442236
Veel zin in deze wedstrijd. :)

Denk dat Bayern thuis wel wint, maar dat zal Real ook doen.
Dus ik denk dat het min of meer afhankelijk gaat worden van de vorm van de dag.
pi_110442301
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik zet ook de Nederlandse tegenstander van Real Madrid erbij, of je het nou leuk vind of niet.
pi_110442435
'Woedende Mourinho voelt zich verraden na ruzie in kleedkamer'

José Mourinho wordt door de UEFA verplicht om persconferenties te houden voorafgaand aan de Champions League-wedstrijd tegen Bayern München. Het liefst zou de trainer van Real Madrid zijn assistent Aitor Karanka aan het woord laten. De trainer voelt zich namelijk verraden daar zijn spelers.

Na de wedstrijd tegen Valencia (0-0) van twee weken geleden was de Portugees woedend op scheidsrechter Carlos Clos Gómez, zo meldt El Pais. Mourinho was het niet met de arbitrale beslissingen eens en zei na afloop tegen zijn spelers: "Jullie moeten naar buiten gaan en zeggen dat de arbiters ons benadeeld hebben."

'Een belangrijke speler' was het hier niet mee eens. "Tegen Real Betis, bij het laatste doelpunt van Cristiano Ronaldo, stond Sami Khedira buitenspel. Niemand zei wat. Heeft u wat gehoord? Daarom is het beter om niks te zeggen", zo ging de voetballer tegen zijn trainer in.

Sindsdien laat Mourinho zijn assistent het woord doen bij competitieduels. Hij wil zijn spelers niet meer verdedigen en volgens El Pais voelt Mourinho zich verraden.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:40:44 #29
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_110442544
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef Nober het volgende:
'Woedende Mourinho voelt zich verraden na ruzie in kleedkamer'

José Mourinho wordt door de UEFA verplicht om persconferenties te houden voorafgaand aan de Champions League-wedstrijd tegen Bayern München. Het liefst zou de trainer van Real Madrid zijn assistent Aitor Karanka aan het woord laten. De trainer voelt zich namelijk verraden daar zijn spelers.

Na de wedstrijd tegen Valencia (0-0) van twee weken geleden was de Portugees woedend op scheidsrechter Carlos Clos Gómez, zo meldt El Pais. Mourinho was het niet met de arbitrale beslissingen eens en zei na afloop tegen zijn spelers: "Jullie moeten naar buiten gaan en zeggen dat de arbiters ons benadeeld hebben."

'Een belangrijke speler' was het hier niet mee eens. "Tegen Real Betis, bij het laatste doelpunt van Cristiano Ronaldo, stond Sami Khedira buitenspel. Niemand zei wat. Heeft u wat gehoord? Daarom is het beter om niks te zeggen", zo ging de voetballer tegen zijn trainer in.

Sindsdien laat Mourinho zijn assistent het woord doen bij competitieduels. Hij wil zijn spelers niet meer verdedigen en volgens El Pais voelt Mourinho zich verraden.
haha nu stort het allemaal in daar :) zijn spelers willen nu ook niet door het vuur gaan voor hem
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:41:54 #30
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_110442602
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef vincerusso het volgende:

[..]

haha nu stort het allemaal in daar :) zijn spelers willen nu ook niet door het vuur gaan voor hem
Ga spelen man :') jij weet overduidelijk niet hoe het er aan toe gaat in de media.
pi_110442623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Dat geloven :').
pi_110442630
Robben: Ik speelde onder Mourinho wedstrijden terwijl het fysiek niet kon

Bayern München - Real Madrid is vanavond in zekere zin ook een wedstrijd tussen Arjen Robben en José Mourinho. Ooit wonnen ze als speler en trainer mét elkaar prijzen bij Chelsea, twee jaar geleden streden ze tegen elkaar in de finale van de Champions League en slaagde de tactiek van Mourinho om Robben aan banden te leggen. Nu is de Oranje-international weer aan zet.

'Mourinho is met zijn spelers fantastisch op het moment dat je samen succesvol bent. De belangrijke spelers, in hen investeert hij heel veel. Maar ik kreeg last van een blessure en toen merkte ik dat je een slechte aan hem had als je niet kon spelen. Het groepsproces gaat door en jij maakt er nu als geblesseerde speler even geen deel van uit, liet hij je dan merken. Dat deed 'ie bewust en dat zei hij ook. Keihard.'

'Ik heb onder hem ook wel eens wedstrijden gespeeld dat ik dat eigenlijk fysiek niet kon. Dan zaten we in zijn kantoor, met de dokter erbij die aangaf dat het écht niet verstandig was, maar dan kreeg Mourinho het voor elkaar dat je het tóch voor hem probeerde', zegt Robben in AD Sportwereld.

'Ik zou hem nu meer tegengas durven geven, absoluut. Maar achteraf gezien heeft die tijd onder hem mij ook wel gevormd. Ik zie het ook niet zozeer als negatief hoe hij het aanpakte. Eerder als lastig, als je zelf 20, 21 jaar bent en alles in het topvoetbal nog moet ontdekken.'

Mourinho manoeuvreert Real Madrid in underdogpositie

José Mourinho, coach
We have nothing to lose in the Champions League. The only thing we have lost this season is the Spanish Cup. Now we are concentrating on the Champions League and the Spanish championship.

I don't have any doubts about my starting lineup. I know who will be on the field, on the bench and in the stand tomorrow. For matches like this I know who will play some days in advance. I won't tell you anything about my team for the game but I know, for example, how important a player like Kaká can be in a match like this.

Bayern are an institution. They have everything you need to be a very big club and they have everything to proceed to the final. We can write history and take the next step. Bayern have lots of individual quality, but there is a strong collective [emphasis], also. And they have a great coach, Jupp Heynckes. They are playing great football.

I don't think we are the favourites. More important than my opinion is that of other people, the experts, like [Franz] Beckenbauer and [Ottmar] Hitzfeld, who think Bayern are favourites because of our recent experiences against them. Bayern will play with a lot of emotion. They are a good team with great individuals and an intelligent coach. It should be an interesting game.

[ Bericht 31% gewijzigd door Nober op 17-04-2012 15:47:43 ]
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:42:41 #33
347534 vincerusso
pi_110442646
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ga spelen man :') jij weet overduidelijk niet hoe het er aan toe gaat in de media.
Stel je voor dat het waar is :') maar dat kan natuurlijk niet he :')
pi_110442755
Weekend result
Saturday: Bayern 0-0 1. FSV Mainz 05
Neuer; Rafinha, Boateng, Badstuber, Contento; Tymoshchuk, Schweinsteiger; Robben, T Müller (Kroos 79), Alaba (Ribéry 46); Olić (Gomez 61)

• Bayern drew a blank for the second consecutive match as their run of 11 straight home wins in all competitions came to an end. They are eight points behind Bundesliga leaders Borussia Dortmund with three fixtures remaining.

Weekend result
Saturday: Madrid 3-1 Real Sporting de Gijón
(Higuaín 37, Ronaldo 74, Benzema 82; De las Cuevas 30pen)
Casillas; Arbeloa, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo; Khedira, Şahin; (Benzema 46), Callejón (Di María 46), Özil, Ronaldo; Higuaín (Granero 76)

• Shorn of the suspended Xabi Alonso, Madrid increased their tally of Liga goals this term to 107 – equalling the club record set in 1989/90. Cristiano Ronaldo surpassed his 40-goal Liga haul of last season and has now scored 59 times in 55 games for club and country this term.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:45:47 #35
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_110442778
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Stel je voor dat het waar is :') maar dat kan natuurlijk niet he :')
Niemand beweert dat. Jij gelooft alles gewoon te snel.
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:46:59 #36
347534 vincerusso
pi_110442839
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef Che_ het volgende:

[..]

Niemand beweert dat. Jij gelooft alles gewoon te snel.
mss is er ook hoop bij mij dat het waar is .
maar we gaan het allemaal zien vanavond, of ze een stapje harder of een stapje te weinig zetten
  dinsdag 17 april 2012 @ 15:57:31 #37
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_110443320
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef vincerusso het volgende:

[..]

mss is er ook hoop bij mij dat het waar is .
maar we gaan het allemaal zien vanavond, of ze een stapje harder of een stapje te weinig zetten
Morgen wordt het veel spannender, weer een stap dichterbij om te zien wie er tegen Real in de finale komt.
pi_110447453
Ik gun het Bayern zo erg .. _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  dinsdag 17 april 2012 @ 17:33:50 #39
189430 Anonymousz
pi_110447690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
ditto :Y
  dinsdag 17 april 2012 @ 17:34:11 #40
347534 vincerusso
pi_110447706
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:29 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
in tegenstelling tot die witjes geen schulden idd
pi_110447884
Bayern is in erg slechte vorm, speelden tegen BVB en Mainz gewoon echt bagger... (BVB was hooguit aardig in de tweede helft, maar toen _moesten_ ze ook echt, en tevens viel toen juistd e goal, toen ze zélf gingen aanvallen)
niet de geringste vormloze speler is trouwens Robben, die al wekenlang niks lukt..

het zou mooi zijn als Robben zich zou hervinden, maar ergens heb ik het vermoedend at hem dat niet lukt, hij komt al wekenlang enorm lusteloos over, eigenlijk ook alsof die kritiek op zn 'ego-centrisme' (door bckenbauer) hem best wel gekwetst heeft, en nu ook hindert om geoon voor zichzelf te spelen (omdat dat nu eenmaal Robben op zn best is, als hij een beetje arrogant telkens zélf voor de ballen gaat, of het vertikt af te spelen en zélf de akties maakt)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Forum Admin dinsdag 17 april 2012 @ 17:39:33 #42
35723 crew  GGMM
pi_110447939
Real gaat dit makkelijk winnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_110448963
Robben gaat skitteren O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:15:50 #44
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_110449262
Maakt me niet zoveel uit wie er wint, vind het allebei goede ploegen. Hoop op een aantrekkelijke en spannende pot ^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:28:33 #45
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_110449798
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef GGMM het volgende:
Real gaat dit makkelijk winnen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:39:18 #46
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_110450208
Scheids zal een te grote rol spelen verwacht ik.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_110450507
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_110451393
Ik hoop in ieder geval dat Robben niet geblesseerd raakt. Pepe en Robben op het veld is geen goede combinatie.
pi_110451397
Bij de NOS commentator: Jan Roelfs, vanuit het stadion Toine van Peperstraten.
Analytici in de studio: onbekend. Presentator: Tom Egbers

Bij de NOS commentator: Schelvis
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:10:31 #50
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_110451780
Bayern zo goed als uitgeschakeld voor de titel.
Bayern thuis nog nooit verloren van Real.
Finale is in Munchen.
Madrid moet dit weekend tegen Barcelona.

Ben benieuwd :P Verwacht zelf een (saaie) 1-1 of zo :O
AFC AJAX
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:16:07 #51
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110452027
msnk, waar was je man
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:16:45 #52
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110452053
Ik heb er zin in.

Jammer alleen dat ik om 05.15 uur mijn nest uit moet, was eigenlijk van plan om een beetje op tijd te gaan slapen..
pi_110452389
^O^ mooie pot voetbal vanavond
pi_110452545
Bayern gaat winnen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:33:18 #56
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_110452886
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
msnk, waar was je man
Lag in een coma :@
AFC AJAX
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:33:35 #57
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110452910
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:33 schreef msnk het volgende:

[..]

Lag in een coma :@
:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_110452988
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat Robben Pepe niet tegenkomt.
pi_110453533

dinsdag 17 april 2012 @ 19:48:20 #60
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110453762
Sierd doet de wedstrijd toch, hoop ik?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_110453895
Ik ben voor de moffen _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_110453995
Laat het in ieder geval een uitslag zijn waardoor Real volgende week nog aan de bak moet in eigen huis.
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:53:28 #63
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110454033
Ik heb sierd nodig..FFS
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_110454041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben voor de moffen _O_
Ik ook.

1-0 Gómez
2-0 Robben
3-0 Gómez
4-0 Alaba
5-0 Robben
6-0 Robben
7-0 Ribéry
8-0 Ribéry
9-0 Robben
En dan eens kijken hoe de tweede helft verloopt.
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:58:12 #65
189430 Anonymousz
pi_110454292
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik ook.

1-0 Gómez
2-0 Robben
3-0 Gómez
4-0 Alaba
5-0 Robben
6-0 Robben
7-0 Ribéry
8-0 Ribéry
9-0 Robben
10-0 Gómez
En dan eens kijken hoe de tweede helft verloopt.
_O_
pi_110454484
3-1

1x Robben
1x Ronaldo
2x Gomez

En dan ook weer 3-1 voor Real thuis :9
pi_110454566
Marcelo bank? Gaat Real zo verdedigend spelen?
pi_110454666
Pepe vs Robben ben ik wel een beetje bang voor ;(
pi_110454688
Real Madrid zal zich wel helemaal gaan storen aan het duikgedrag van Robben, aangezien Barcelona daar niks bij is vergeleken met Robben _O-
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:05:08 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110454707
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pepe vs Robben ben ik wel een beetje bang voor ;(
En coentrao

Alvast EK voorbereiding.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_110454715
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Breekfast het volgende:
Real Madrid zal zich wel helemaal gaan storen aan het duikgedrag van Robben, aangezien Barcelona daar niks bij is vergeleken met Robben _O-
Paar jaar geen voetbal gezien zeker?
pi_110454740
Hup, beide teams! *O*
It Never Hurts To Help!
pi_110454770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Paar jaar geen voetbal gezien zeker?
Jawel, hoezo?

Dat hij bij Real heeft gespeeld verandert daar weinig aan toch?
pi_110454791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Jawel, hoezo?

Dat hij bij Real heeft gespeeld verandert daar weinig aan toch?
Robben duikt allang niet meer de heletijd.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:06:57 #75
189430 Anonymousz
pi_110454831
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef -Willempie- het volgende:
Hup, beide teams! *O*
gelijkspel dus
pi_110454892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Robben duikt allang niet meer de heletijd.
_O- _O-

Hij duikt nog vaak zat. En is nog steeds een irritant mannetje. Mja omdat hij Nederlander is willen velen dat niet zien.
pi_110454932
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

gelijkspel dus
Prima! Het kan me echt niets schelen wie er wint of niet
It Never Hurts To Help!
pi_110455115
Robben>Pepe ->
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:12:00 #79
189430 Anonymousz
pi_110455137
volgens mij zag ik waterkneus net ;(
pi_110455236
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:12 schreef Anonymousz het volgende:
volgens mij zag ik waterkneus net ;(
Alweer? Zó blij is hij dus met de overwinning van PSV afgelopen zaterdag. ;( Anders had ie zich wel weer opgesloten in z'n kamertje :{
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:14:13 #81
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110455255
Sport 1 _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:14:25 #82
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_110455270
Iemand een stream voor de buitenlanders onder ons toevallig?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_110455293
Robben was nergens in de CL finale tegen Internazionale, dus vanavond misschien ook wel weer.
pi_110455329

Deze man.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:16:09 #85
189430 Anonymousz
pi_110455357
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef kingmob het volgende:
Iemand een stream voor de buitenlanders onder ons toevallig?
http://www.lshunter.tv/football-live-streaming-video.html
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:16:38 #86
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_110455399
quote:
Ja, die zijn altijd zo kut :(
Maar lijkt er op dat het op Sat1 is dit keer :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:17:07 #87
189430 Anonymousz
pi_110455424
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ja, die zijn altijd zo kut :(
Maar lijkt er op dat het op Sat1 is dit keer :)
heb je sopcast?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:17:42 #88
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_110455465
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

heb je sopcast?
:Y
pi_110455467
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef Nober het volgende:
Robben was nergens in de CL finale tegen Internazionale, dus vanavond misschien ook wel weer.
Die stonden ook met 8 spelers in de eigen 16
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:18:14 #90
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110455500
Marco en Wimpie _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:18:34 #91
189430 Anonymousz
pi_110455510
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef kingmob het volgende:

[..]

probeer het anders
pi_110455551
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:18 schreef Smoofie het volgende:
Marco en Wimpie _O_
Waterreus _O_
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:20:02 #93
274204 crew  Mexicanobakker
pi_110455583
Waar is Den Stroot?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_110455586

dinsdag 17 april 2012 @ 20:20:19 #95
189430 Anonymousz
pi_110455596
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Den Stroot?
volgend jaar pas pik :Y
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:20:46 #96
189430 Anonymousz
pi_110455620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:20 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Robben & Mourinho O+
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:21:07 #97
pi_110455639
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:20 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Oh sorry man.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:21:35 #98
pi_110455663
hee Robben O+ die heeft nog bij Real gespeelt.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:21:59 #99
pi_110455685
Waar is Mueller? :')
pi_110455687
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:20 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

PSV gaat geen CL spelen
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:22:28 #101
pi_110455711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

PSV gaat geen CL spelen
Wel.
pi_110455722
Ozil gaat schitteren _O_
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:22:55 #103
pi_110455731
Ja zwaar aangepast zwakke opstelling.
pi_110455734
Laat dat spektakel beginnen
pi_110455737
El Sierd vanavond?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:23:10 #106
189430 Anonymousz
pi_110455752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Mueller? :')
op de bank pik
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:23:35 #107
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_110455769
Waarom spreekt hij Bayern uit als "Bayren". :')
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_110455816
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef Bastiefcg het volgende:
El Sierd vanavond?
In de OP vind je het antwoord
pi_110455819
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:23 schreef HalvinCarris het volgende:
Waarom spreekt hij Bayern uit als "Bayren". :')
Omdat wij het op zijn Nederlands uitspreken, Bayren Munsjen.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:25:10 #110
pi_110455845
Beieren Munsjen
pi_110455846
Het is toch Alba?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:25:11 #112
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_110455847
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat wij het op zijn Nederlands uitspreken, Bayren Munsjen.
Oke thanks :)
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:25:26 #113
189430 Anonymousz
pi_110455859
RM nooit gewonnen van bayjeren munchen
pi_110455883
Jonge sjek :D
  Forum Admin dinsdag 17 april 2012 @ 20:26:15 #115
35723 crew  GGMM
pi_110455893
Jack met haar :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:26:18 #116
pi_110455897
Waarom dacht ik eerst dat dat Genee was? :')_! Goed wakker.
pi_110455903
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
RM nooit gewonnen van bayjeren munchen
Tja dit Real is wel goed.. maar misschien dat er wat éxtra krachten vrij komen aangezien ze de finale in eigen stadion kunnen spelen.
pi_110455918
Eindelijk geen Jack en dan komt ie nog in beeld :')
pi_110455925
John van Vliet :'), nog even het EK1992 analyseren met MvB.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:27:12 #120
pi_110455934
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
_O-
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:27:34 #121
189430 Anonymousz
pi_110455953
wat een overtreding
pi_110455954
Godverdomme zeg..
pi_110455955
Balotelli is daar niks bij man.
  Forum Admin dinsdag 17 april 2012 @ 20:27:37 #124
35723 crew  GGMM
pi_110455956
'te irriteren aan..'.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_110455961
wtf _O-
pi_110455966
Juanito _O_

Wat een vent was het toch.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:27:50 #127
189430 Anonymousz
pi_110455967
donkerrood
pi_110455974
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Het is als kauwgom dat plakt aan je schoenen
pi_110455983
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
donkerrood
toch wel
pi_110455990
quote:
donkerrood
:') !

Dat is 1 jaar schorsing.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:28:20 #131
189430 Anonymousz
pi_110456000
5 jaar geschorst :o _O-
pi_110456010
Jack zegt dat die scheids een thuisfluiter is, Juanito had dus helemaal geen rood moeten krijgen.
  Forum Admin dinsdag 17 april 2012 @ 20:28:34 #133
35723 crew  GGMM
pi_110456016
quote:
donkerrood
Ik vond dit ook wel rood waard ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_110456021
De Nicht Robben vs De Nicht Ronaldo.
pi_110456036
Makaay maakte hem
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:29:02 #136
189430 Anonymousz
pi_110456040
Roy _O_
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:29:06 #137
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_110456044
Vroeger was alles anders , neem nou een Johan Derksen :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:29:26 #138
pi_110456056
Makaay held
pi_110456063
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vond dit ook wel rood waard ja.
We weten nu wel hoe Badr Hari op het idee kwam door te gaan in de K-1 Final 2008 tegen Bonjasky terwijl die op de grond lag.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:29:59 #140
189430 Anonymousz
pi_110456089
van bommel :')
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:30:11 #141
pi_110456104
Bommeltje :')

Diarra ook al in NL gespeeld.
pi_110456112
Markje
pi_110456146
Daar was Ruud nog Ruud...
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:31:12 #144
189430 Anonymousz
pi_110456164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

vitesse toch?
pi_110456166
Ruud.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:31:29 #146
pi_110456180
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:31 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

vitesse toch?
Ja.
pi_110456229
Joe lof him or joe heet him
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:33:10 #148
pi_110456276
Watergeus :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:33:21 #149
123170 alors
zlata1234
pi_110456282
*O* ik zit er klaar voor
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:33:23 #150
189430 Anonymousz
pi_110456283
Waterkneus: 2-1 Bayern Munchen en door naar de finale
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:33:56 #151
189430 Anonymousz
pi_110456318
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Watergeus :')
ik ben met hem eens bayern wint
en spelen de finale

Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 20:34:12 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_110456334
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef inZanity het volgende:
Nipte overwinning Real. Thuis maken ze het helemaal af. :)
Dat.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_110456369
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Precies wat ik ook denk.
pi_110456370
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Want er komt geen return daarna?
pi_110456377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

Lassana Diarra is geen Mahamadou Diarra, welke Diarra was het?
pi_110456398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Mahamdou.
pi_110456431
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

1-1 in Madrid.
pi_110456482
5-2, let maar op.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:36:37 #159
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110456483
SIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:36:38 #160
pi_110456485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Was 07, toen speelde Lass nog niet daar.
pi_110456487
Ik gok dat Pepe in de 34e minuut rood krijgt
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:36:59 #162
pi_110456506
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Nober het volgende:
5-2, let maar op.
Recap naar 1995 halve finale met Bayern?
pi_110456542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Welk team speelde toen ook alweer tegen Bayern?
pi_110456690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, al denk ik niet dat er niet gescoord zal worden in Madrid.
pi_110456696
We gaan los *O*
pi_110456716
Klappers. :'( :'( :'(
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:40:44 #167
123170 alors
zlata1234
pi_110456744
Jetzt gehts los!!!
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:41:05 #168
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110456767
Geen sierd ffs
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:41:11 #169
189430 Anonymousz
pi_110456775
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

volgens kneusje niet
pi_110456784
Waar is mijn Robben? :'(
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:41:29 #171
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110456793
Hala Madrid!!
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:41:49 #172
347534 vincerusso
pi_110456816
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensenhandelaar
pi_110456824
Ah daar O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:41:55 #174
189430 Anonymousz
pi_110456830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
ik zie hem
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 20:42:01 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_110456836
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Geen sierd ffs
Morgen, vast :) En anders sowieso zaterdag @ El Clásico.
4045
onlogisch
pi_110456837
Ik heb geen broodje bradwurst... -O-
pi_110456849
Webb :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:42:27 #178
123170 alors
zlata1234
pi_110456864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:42:44 #179
pi_110456883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

Welk team speelde toen ook alweer tegen Bayern?
Ajax het meest geile team ooit.
pi_110456905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Ik heb geen broodje bradwurst... -O-
ik heb een bierpul en een duits jagerhoedje op :7
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:43:13 #181
pi_110456910
quote:
Wordt 0-1 in de 116e minuut dus.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:43:18 #182
3185 Adelante
To let it go now
pi_110456916
Ronaldo sprint ff het veld op zonder begeleidend kind :r Ego :r
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_110456920
quote:
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:43:26 #184
189430 Anonymousz
pi_110456925
lahm is wel klein zeg
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:43:51 #185
189430 Anonymousz
pi_110456949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:43 schreef Adelante het volgende:
Ronaldo sprint ff het veld op zonder begeleidend kind :r Ego :r
:D
pi_110456958
Spinnewebb
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:44:06 #187
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110456962
Wie is Alaba dan?
pi_110456974
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:43 schreef Anonymousz het volgende:
lahm is wel klein zeg
Die heeft geen spuiten gehad om te groeien?
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 20:44:22 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_110456986
Messi een midweekse transfer gehad?

Vandaag in het Eindhovens ( :') ) dagblad

4045
onlogisch
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:44:22 #190
189430 Anonymousz
pi_110456987
klassenfoto
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:44:26 #191
347534 vincerusso
pi_110456994
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Wie is Alaba dan?
een matig Oostenrijks backje
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:44:35 #192
pi_110457005
Real wordt lahm gelegd. Ze gaan ferliezen.
pi_110457015
5tal? waar zijn de 4de en de 5de voor? :P achter het goal?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:44:46 #194
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_110457016
Ja, ik zei het nog vanmiddag, toen ik nog niets eens wist dat Webb zou gaan fluiten.. deze wedstrijd wordt door hem beopaallt..
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:44:51 #195
189430 Anonymousz
pi_110457018
quote:
Wie is Alaba dan?
je bedoelt zeker alba?
pi_110457020
Kom op Bayern!
pi_110457026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Die heeft geen spuiten gehad om te groeien?
Te weinig botcellen of Testosteron gehad :{w
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:45:00 #198
290156 Kekster
Portugoal!
pi_110457027
Herkansing voor Robben op Casillas :')
pi_110457035
quote:
Wie is Alaba dan?
Heet eigenlijk Abracadabara maar dat kan zomaar veranderen.
pi_110457054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Kekster het volgende:
Deze portugees is grappig.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:45:24 #201
pi_110457059
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

je bedoelt zeker alba?
Wie is Alba? Pics?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:45:26 #202
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110457060
quote:
Portugese homo.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:45:50 #203
pi_110457087
quote:
Je bent toch wel voor de Spanjaarden mag ik hopen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:46:01 #204
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110457098
Ronaldo ziet er best goed uit, zeg ik als hetero.

gr gr
pi_110457100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
5tal? waar zijn de 4de en de 5de voor? :P achter het goal?
Jij hebt nog nooit een Europese wedstrijd gezien?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:46:16 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110457116
Klappers wtf
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_110457117
Klote camerastandpunt dit.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:46:24 #208
pi_110457119
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je bent toch wel voor de Spanjaarden mag ik hopen.
Oh wacht Real is half Portugal natuurlijk
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:46:25 #209
189430 Anonymousz
pi_110457120
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:

gr gr
same here
zag ik als hater
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:46:31 #210
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110457130
Schelvis :r
pi_110457131
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit een Europese wedstrijd gezien?
Nee vertel het is.
pi_110457147
Robben zal volgende week wel een Casillasteentje komen
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 20:46:46 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_110457148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef inZanity het volgende:
Idd, dan maar Jan Roelfs @ NL 3.
4045
onlogisch
pi_110457155
Hup Robben, Hup Bayern. *O*

Ik denk 2-0.
★★★
pi_110457160
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Klappers wtf
Het is net AZ
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:47:00 #216
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110457166
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef inZanity het volgende:
Mensen die Schelveccio niet waarderen :')
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:47:13 #217
pi_110457181
Retteketet Bayern!
pi_110457183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Nee vertel het is.
Inderdaad voor achter de goal
pi_110457194
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Niet met VI opgevoed
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:47:26 #220
189430 Anonymousz
pi_110457198
robben blijft aub heel
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:47:31 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_110457203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:

gr gr
ik vind het een opgeblazen Ken van Barbie, zeg ik als hatero.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_110457205
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
robben blijft aub heel
Pepe ;(
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:48:00 #223
pi_110457228
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
robben blijft aub heel
Pepe moet nog tegen 'm op het EK dus zal 'm wel kapot trappen.
pi_110457242
Mourinho heeft een kappertje gepakt. Boskamp zal wel denken: Lekker gevoel om Mourinho zo een aai over de bol te geven.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:48:18 #225
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110457249
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik vind het een opgeblazen Ken van Barbie, zeg ik als hatero.
Mag. Ik vind Ronaldo wel een baas, maar ben geen fanboy of zo. Gewoon respect voor hem als voetballer.
pi_110457252
Dat kapsel is ook geen gezicht
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:48:29 #227
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110457256
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Moet ie maar objectief zijn. :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:48:32 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_110457258
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Pepe ;(
toet toet
boing boing
pepe en robbie

dinsdag 17 april 2012 @ 20:48:35 #229
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_110457261
Als de finale Bayrn tegen barca wordt, krijg je een schop wedstrijd, alvast voor het ek..
pi_110457283
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Mag. Ik vind Ronaldo wel een baas, maar ben geen fanboy of zo. Gewoon respect voor hem als voetballer.
^O^
pi_110457287
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef 3M1N3M het volgende:
Als de finale Bayrn tegen barca wordt, krijg je een schop wedstrijd, alvast voor het ek..
Real madrid - Barça wordt juist de schopwedstrijd tubbie
pi_110457303
ik hoop dat Bayern doorgaat, alleen een finale Real - Barca is leuker denk ik.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:49:18 #233
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110457310
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef 3M1N3M het volgende:
Dan moet Robben gewoon Xavi, Iniesta en Piqué de wedstrijd uit schoppen.
pi_110457315
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Real madrid - Barça wordt juist de schopwedstrijd tubbie
Hoop het.
pi_110457319
Webb :r
pi_110457321
pi_110457326
Ribery tegen Arbeloa en Robben tegen Coentrao. Daar moeten toch mogelijkheden liggen voor Bayern.
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 20:49:35 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_110457337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Paxcon het volgende:
ik hoop dat Bayern doorgaat, alleen een finale Real - Barca is leuker denk ik.
Zaterdag heb je ook al Barca - Real, voor de competitie.
4045
onlogisch
pi_110457347
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoop het.
Hoe sneller het Spaanse elftal implodeert _O_
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:49:46 #240
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110457350
Webb 8)7
pi_110457356
Web zit aan de coke zo te zien
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:49:57 #242
pi_110457363
Webb *O*
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:50:08 #243
189430 Anonymousz
pi_110457376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Hierro het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef tralalala het volgende:
gelijk :D
pi_110457387
Howard heeft weer vliegjes gevangen in zijn spinnenwebb
pi_110457390
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zaterdag heb je ook al Barca - Real, voor de competitie.
Oh bedankt voor de herinnering, wordt weer genieten hoop ik. :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:50:31 #246
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_110457402
Als robben iemand schopt, raakt ie zelf geblesseerd
pi_110457407
Ja godver, ik heb nog geen tv hier en m'n internet loopt te aidsen, waardoor ik het niet kan zien :').
pi_110457440
Webb :9~ *;
★★★
pi_110457448
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja godver, ik heb nog geen tv hier en m'n internet loopt te aidsen, waardoor ik het niet kan zien :').
NOS stream werkt ook niet?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:51:14 #250
189430 Anonymousz
pi_110457454
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Webb :9~ *;
fapper
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:51:16 #251
3185 Adelante
To let it go now
pi_110457457
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef CaptainCookie het volgende:
kijk bij de buren!
pi_110457472
Ga weg met je pop ups fok
pi_110457474
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef 3M1N3M het volgende:
Als robben iemand schopt, raakt ie zelf geblesseerd
Robben zal bij Oranje-Bayern wel weer een geniaal maar totaal onnodig hakje doen waarbij hij geblesseerd raakt.
pi_110457478
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

fapper

Webb & Messi & Ajax. :9~
★★★
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:52:29 #255
189430 Anonymousz
pi_110457539
neuer
pi_110457540
Mooie combo zeg :9~
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 20:52:30 #257
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_110457542
Schitterende pass.
4045
onlogisch
pi_110457550
balletje hoor
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:52:43 #259
pi_110457560
Webb, Messi, Strootman en Pepe.

fapfap
pi_110457561
Robben had die gemaakt.
pi_110457571
oeiiii
pi_110457593
Ronaldo :')

Boula maakt hem af.
★★★
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:53:13 #263
189430 Anonymousz
pi_110457598
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben had die gemaakt.
de stroot ook
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:53:14 #264
344547 Zilverloo
Net geen goud waard
pi_110457600
quote:
Robben had die gemaakt.
Die schiet hem tegen casillas zijn teen
pi_110457602
Heeft Robben de bal al gehad? :')
pi_110457606
Strootman had die gemaakt
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:53:23 #267
347534 vincerusso
pi_110457610
quote:
Robben had die gemaakt.
waarom deed die dan niet tegen BVB ?
pi_110457614
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

de stroot ook
No shit.
pi_110457622
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Zilverloo het volgende:

[..]

Die schiet hem tegen casillas zijn teen
Casillas bij Bayern ja?
pi_110457649
Mooie mat O+
Noot noot.
pi_110457654
Als dit Barcelona was. Dan was het al een fluit partij omdat ze altijd vallen om de kleinste tikkie :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:54:16 #272
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_110457659
Elke keer als Neuer zo'n safe heeft denkt Hoeness: Ik had lekker toch gelijk herr van Gaal
Wie dit leest is gek
pi_110457669
Madrid moet Luuk de Jong kopen
pi_110457673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef Longcat. het volgende:
Als dit Barcelona was. Dan was het al een fluit partij omdat ze altijd vallen om de kleinste tikkie :')
Je krijgt de fokcode door
pi_110457688
Hup Bayern!
Noot noot.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:54:52 #276
pi_110457696
Real is geil bezig.
pi_110457697
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie mat O+
Praten over jouw geslachtsorgaan kan in een ander topic :{
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:55:01 #278
3185 Adelante
To let it go now
pi_110457704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef BrokenArrow het volgende:
Madrid moet Luuk de Jong kopen
Waarvoor? Lijnentrekker?
pi_110457707
Jojoortje doe eens reeks
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:55:18 #280
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110457721
Emile :')___________!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_110457739
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
★★★
pi_110457749
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
wat?
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:55:46 #283
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_110457750
Word gewoon een simpele overwinning voor Real dit :9
pi_110457760
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef Adelante het volgende:

[..]

Waarvoor? Lijnentrekker?
Voor Benzema in de spits
pi_110457781
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jojoortje doe eens reeks
Is al.
Noot noot.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:56:28 #286
pi_110457799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

Voor Benzema
Dost
pi_110457810
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Is al.
dank
pi_110457811
Bayern is bang.
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:56:48 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110457819
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

wat?
Hij vond het onzin dat het thuispubliek de tegenstander uitfloot. Vond het gemeen en snapte het niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:57:00 #290
123170 alors
zlata1234
pi_110457832
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

dank
zit je al klaar?
know'm sayin?
word? word.
pi_110457835
Bayern heeft er niet echt zin in.
pi_110457858
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Hierro het volgende:
Bayern is bang.
Voor z'n idioot als Pepe zou ik ook bang zijn in het veld.
Noot noot.
pi_110457865
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij vond het onzin dat het thuispubliek de tegenstander uitfloot. Vond het gemeen en snapte het niet.
Wat een waardeloze gozer
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:57:24 #294
pi_110457866
Benzema ligt erg gemakkelijk
pi_110457867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef alors het volgende:

[..]

zit je al klaar?
natuurlijk
pi_110457884
Net barca
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:57:53 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_110457900
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
je vriendin ook B-)
pi_110457901
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Voor z'n idioot als Pepe zou ik ook bang zijn in het veld.
Dat zal het zijn.
pi_110457910
Ozil met z'n bruine kop.
Noot noot.
  Redactie Sport dinsdag 17 april 2012 @ 20:58:08 #300
pi_110457920
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

je vriendin ook B-)
Was ze lekker?
  Moderator dinsdag 17 april 2012 @ 20:58:13 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_110457925
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valt het je op? Als de Barcaboys dat doen moet je de fanboys van Real eens horen.
En nu? Nu hoor je de fanboys uiteraard niet :D
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')