quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef DaveDave09 het volgende:
Heb hier echt zo'n zin in, Denk 2-1 Bayern thuis en 21-0 voor Real in Madrid.
Lijkt me sterk, Real heeft alle wedstrijden in de CL tot nu toe gewonnen, nouja uit tegen CSKA werd het nog 1-1 in de dying secondsquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Het zou echt mooi zijn als Bayern hier Real Madrid een tik geeft
Waarom maakt Bayern nou weer geen kans tegen Barcelona?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:16 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks Robben ben ik voor Real Madrid al was het alleen maar om Mourinho twee kansen te geven om eindelijk weer eens Barcelona in een groot toernooi te verslaan(laatste keer was de Spaanse beker)
Bayern is leuk en aardig maar die maken in de finale geen kans tegen Barcelona. Madrid tenminste wel en later wij eerlijk zijn: Sedert Hoeness zo schandelijk natrapte toen Van Gaal was ontslagen(los van het feit dat hij het er na gemaakt had ondanks de dubbel in 2010 en CL finale plaats) en later zo lovend over de huidige trainer van Bayern was,gun ik die club niks meer.
Ik denk dat Bayern iets beter is dan Zagreb, Ajax, Lyon, APOEL, CSKA... denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Real heeft alle wedstrijden in de CL tot nu toe gewonnen, nouja uit tegen CSKA werd het nog 1-1 in de dying seconds
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat Bayern iets beter is dan Zagreb, Ajax, Lyon, APOEL, CSKA... denk ik.
quote:Volgens Mourinho is Real Madrid niet de favoriet, al is zijn mening doordrenkt met een vleugje ironie. "Mijn mening is niet zo belangrijk als die van belangrijkere personen, personen die geloofwaardiger zijn. Uli Hoeness, Franz Beckenbauer, Karl-Heinz Rummenigge, Oliver Kahn en Ottmar Hitzfeld hebben gezegd dat Real Madrid niet zo goed is als men denkt, dat Bayern sterker is en dat Bayern de angstgegner van Real Madrid is. We zijn dus de underdog. We hebben niets te verliezen. We kunnen dit seizoen alleen de Copa del Rey verliezen, die is van ons. De landstitel en de Champions League zijn niet van ons, dus dat zijn prijzen die we kunnen winnen."
Ik zet ook de Nederlandse tegenstander van Real Madrid erbij, of je het nou leuk vind of niet.quote:
haha nu stort het allemaal in daarquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef Nober het volgende:
'Woedende Mourinho voelt zich verraden na ruzie in kleedkamer'
José Mourinho wordt door de UEFA verplicht om persconferenties te houden voorafgaand aan de Champions League-wedstrijd tegen Bayern München. Het liefst zou de trainer van Real Madrid zijn assistent Aitor Karanka aan het woord laten. De trainer voelt zich namelijk verraden daar zijn spelers.
Na de wedstrijd tegen Valencia (0-0) van twee weken geleden was de Portugees woedend op scheidsrechter Carlos Clos Gómez, zo meldt El Pais. Mourinho was het niet met de arbitrale beslissingen eens en zei na afloop tegen zijn spelers: "Jullie moeten naar buiten gaan en zeggen dat de arbiters ons benadeeld hebben."
'Een belangrijke speler' was het hier niet mee eens. "Tegen Real Betis, bij het laatste doelpunt van Cristiano Ronaldo, stond Sami Khedira buitenspel. Niemand zei wat. Heeft u wat gehoord? Daarom is het beter om niks te zeggen", zo ging de voetballer tegen zijn trainer in.
Sindsdien laat Mourinho zijn assistent het woord doen bij competitieduels. Hij wil zijn spelers niet meer verdedigen en volgens El Pais voelt Mourinho zich verraden.
Ga spelen manquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
haha nu stort het allemaal in daarzijn spelers willen nu ook niet door het vuur gaan voor hem
Dat gelovenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
haha nu stort het allemaal in daarzijn spelers willen nu ook niet door het vuur gaan voor hem
Stel je voor dat het waar isquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga spelen manjij weet overduidelijk niet hoe het er aan toe gaat in de media.
Niemand beweert dat. Jij gelooft alles gewoon te snel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Stel je voor dat het waar ismaar dat kan natuurlijk niet he
mss is er ook hoop bij mij dat het waar is .quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niemand beweert dat. Jij gelooft alles gewoon te snel.
Morgen wordt het veel spannender, weer een stap dichterbij om te zien wie er tegen Real in de finale komt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mss is er ook hoop bij mij dat het waar is .
maar we gaan het allemaal zien vanavond, of ze een stapje harder of een stapje te weinig zetten
dittoquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat Robben Pepe niet tegenkomt.
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ook.
1-0 Gómez
2-0 Robben
3-0 Gómez
4-0 Alaba
5-0 Robben
6-0 Robben
7-0 Ribéry
8-0 Ribéry
9-0 Robben
10-0 Gómez
En dan eens kijken hoe de tweede helft verloopt.
En coentraoquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pepe vs Robben ben ik wel een beetje bang voor
Paar jaar geen voetbal gezien zeker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:04 schreef Breekfast het volgende:
Real Madrid zal zich wel helemaal gaan storen aan het duikgedrag van Robben, aangezien Barcelona daar niks bij is vergeleken met Robben
Jawel, hoezo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Paar jaar geen voetbal gezien zeker?
Robben duikt allang niet meer de heletijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jawel, hoezo?
Dat hij bij Real heeft gespeeld verandert daar weinig aan toch?
gelijkspel dusquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben duikt allang niet meer de heletijd.
Alweer? Zó blij is hij dus met de overwinning van PSV afgelopen zaterdag.quote:
http://www.lshunter.tv/football-live-streaming-video.htmlquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef kingmob het volgende:
Iemand een stream voor de buitenlanders onder ons toevallig?
Ja, die zijn altijd zo kutquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.lshunter.tv/football-live-streaming-video.html
heb je sopcast?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, die zijn altijd zo kut
Maar lijkt er op dat het op Sat1 is dit keer
Die stonden ook met 8 spelers in de eigen 16quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:14 schreef Nober het volgende:
Robben was nergens in de CL finale tegen Internazionale, dus vanavond misschien ook wel weer.
probeer het andersquote:
volgend jaar pas pikquote:
Robben & Mourinhoquote:
Oh sorry man.quote:
Wel.quote:
op de bank pikquote:
Omdat wij het op zijn Nederlands uitspreken, Bayren Munsjen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:23 schreef HalvinCarris het volgende:
Waarom spreekt hij Bayern uit als "Bayren".
Oke thanksquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat wij het op zijn Nederlands uitspreken, Bayren Munsjen.
Tja dit Real is wel goed.. maar misschien dat er wat éxtra krachten vrij komen aangezien ze de finale in eigen stadion kunnen spelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
RM nooit gewonnen van bayjeren munchen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Eindelijk geen Jack en dan komt ie nog in beeld
Het is als kauwgom dat plakt aan je schoenenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Eindelijk geen Jack en dan komt ie nog in beeld
We weten nu wel hoe Badr Hari op het idee kwam door te gaan in de K-1 Final 2008 tegen Bonjasky terwijl die op de grond lag.quote:
vitesse toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bommeltje
Diarra ook al in NL gespeeld.
Ja.quote:
ik ben met hem eens bayern wintquote:
Dat.quote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef inZanity het volgende:
Nipte overwinning Real. Thuis maken ze het helemaal af.
Precies wat ik ook denk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Waterkneus: 2-1 Bayern Munchen en door naar de finale
Want er komt geen return daarna?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Waterkneus: 2-1 Bayern Munchen en door naar de finale
Lassana Diarra is geen Mahamadou Diarra, welke Diarra was het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bommeltje
Diarra ook al in NL gespeeld.
Mahamdou.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Lassana Diarra is geen Mahamadou Diarra, welke Diarra was het?
Was 07, toen speelde Lass nog niet daar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Lassana Diarra is geen Mahamadou Diarra, welke Diarra was het?
Recap naar 1995 halve finale met Bayern?quote:
Welk team speelde toen ook alweer tegen Bayern?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Recap naar 1995 halve finale met Bayern?
Ja, al denk ik niet dat er niet gescoord zal worden in Madrid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Recap naar 1995 halve finale met Bayern?
volgens kneusje nietquote:
ik zie hemquote:
Ajax het meest geile team ooit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Welk team speelde toen ook alweer tegen Bayern?
Wordt 0-1 in de 116e minuut dus.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:43 schreef Adelante het volgende:
Ronaldo sprint ff het veld op zonder begeleidend kindEgo
je bedoelt zeker alba?quote:
Te weinig botcellen of Testosteron gehadquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft geen spuiten gehad om te groeien?
Wie is Alba? Pics?quote:
Je bent toch wel voor de Spanjaarden mag ik hopen.quote:
Jij hebt nog nooit een Europese wedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
5tal? waar zijn de 4de en de 5de voor?achter het goal?
Oh wacht Real is half Portugal natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent toch wel voor de Spanjaarden mag ik hopen.
same herequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Ronaldo ziet er best goed uit, zeg ik als hetero.
gr gr
Nee vertel het is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een Europese wedstrijd gezien?
Niet met VI opgevoedquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mensen die Schelveccio niet waarderen
ik vind het een opgeblazen Ken van Barbie, zeg ik als hatero.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Ronaldo ziet er best goed uit, zeg ik als hetero.
gr gr
Pepe moet nog tegen 'm op het EK dus zal 'm wel kapot trappen.quote:
Mag. Ik vind Ronaldo wel een baas, maar ben geen fanboy of zo. Gewoon respect voor hem als voetballer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind het een opgeblazen Ken van Barbie, zeg ik als hatero.
Moet ie maar objectief zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mensen die Schelveccio niet waarderen
toet toetquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mag. Ik vind Ronaldo wel een baas, maar ben geen fanboy of zo. Gewoon respect voor hem als voetballer.
Real madrid - Barça wordt juist de schopwedstrijd tubbiequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef 3M1N3M het volgende:
Als de finale Bayrn tegen barca wordt, krijg je een schop wedstrijd, alvast voor het ek..
Dan moet Robben gewoon Xavi, Iniesta en Piqué de wedstrijd uit schoppen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef 3M1N3M het volgende:
Als de finale Bayrn tegen barca wordt, krijg je een schop wedstrijd, alvast voor het ek..
Hoop het.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real madrid - Barça wordt juist de schopwedstrijd tubbie
Zaterdag heb je ook al Barca - Real, voor de competitie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Paxcon het volgende:
ik hoop dat Bayern doorgaat, alleen een finale Real - Barca is leuker denk ik.
quote:
gelijkquote:
Oh bedankt voor de herinnering, wordt weer genieten hoop ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag heb je ook al Barca - Real, voor de competitie.
NOS stream werkt ook niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja godver, ik heb nog geen tv hier en m'n internet loopt te aidsen, waardoor ik het niet kan zien.
fapperquote:
kijk bij de buren!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja godver, ik heb nog geen tv hier en m'n internet loopt te aidsen, waardoor ik het niet kan zien.
Robben zal bij Oranje-Bayern wel weer een geniaal maar totaal onnodig hakje doen waarbij hij geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:50 schreef 3M1N3M het volgende:
Als robben iemand schopt, raakt ie zelf geblesseerd
de stroot ookquote:
Casillas bij Bayern ja?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Die schiet hem tegen casillas zijn teen
Je krijgt de fokcode doorquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:54 schreef Longcat. het volgende:
Als dit Barcelona was. Dan was het al een fluit partij omdat ze altijd vallen om de kleinste tikkie
Waarvoor? Lijnentrekker?quote:
Dostquote:
Hij vond het onzin dat het thuispubliek de tegenstander uitfloot. Vond het gemeen en snapte het niet.quote:
Wat een waardeloze gozerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij vond het onzin dat het thuispubliek de tegenstander uitfloot. Vond het gemeen en snapte het niet.
je vriendin ookquote:
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor z'n idioot als Pepe zou ik ook bang zijn in het veld.
Was ze lekker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |