quote:Speelschema per club:
Ajax
Groningen thuis
Twente uit
VVV thuis
Vitesse uit
AZ
VVV thuis
Feyenoord uit
NEC uit
Groningen thuis
Feyenoord
ADO den Haag uit
AZ thuis
Heracles thuis
Heerenveen uit
FC Twente
Ajax thuis
Heerenveen thuis
VVV uit
PSV
NEC thuis
Roda JC uit
ADO thuis
Excelsior uit
sc Heerenveen
Heracles uit
Twente uit
Feyenoord thuis
Vitesse
Excelsior thuis
FC Utrecht uit
Ajax thuis
NEC
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Heracles uit
RKC
NEC uit
Roda JC thuis
NAC uit
Roda JC
PSV thuis
RKC uit
FC utrecht thuis
Heracles Almelo
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
NEC thuis
FC Utrecht
NAC thuis
Vitesse thuis
Roda JC uit
FC Groningen
Ajax uit
Graafschap thuis
NAC thuis
AZ uit
ADO den Haag
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV uit
Graafschap thuis
NAC Breda
FC Utrecht uit
FC Groningen uit
RKC uit
VVV Venlo
AZ uit
ADO thuis
Ajax uit
Twente thuis
Graafschap
FC Groningen uit
Excelsior thuis
ADO uit
Excelsior
Vitesse uit
Graafschap uit
PSV thuis
Nah, geen interesse in... Maar krijgen jullie het dan ook? Anders was het behoorlijk nutteloosquote:Op zondag 22 april 2012 13:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het centrum heeft al wel glas, naja ze zijn er mee bezig.
Ons dorp is ook het eerste kleine dorpje dat dat voor elkaar heeft gekregen, dus als je googled weet je waar ik woon
Zul je blijven doen, tot je een EL stream, of EL op je TV, kijkt. De rest loopt gewoon achter.quote:
Nee, wonen te veraf. Alleen binnen het dorp zelf.quote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, geen interesse in... Maar krijgen jullie het dan ook? Anders was het behoorlijk nutteloos
Kut manquote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, wonen te veraf. Alleen binnen het dorp zelf.
We weten 't nu wel hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zul je blijven doen, tot je een EL stream, of EL op je TV, kijkt. De rest loopt gewoon achter.
Als je het geld er voor over hebt, kun je altijd Reggefiber benaderen om een lijntje te laten aanleggen... Is wel behoorlijk prijzig (lees, duizenden euro's)quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je het geld er voor over hebt, kun je altijd Reggefiber benaderen om een lijntje te laten aanleggen... Is wel behoorlijk prijzig (lees, duizenden euro's)
quote:Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan ik beter een huis kopen waar al glas ligt.
Achja, ik woon hier toch niet lang meer. Binnenkort mooi in Enschede wonenquote:Op zondag 22 april 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..], meestal wel ja... Ligt er maar net aan wat de plannen van Reggefiber zijn. Kan best zijn dat ze jullie ook op termijn willen aansluiten. Ze hebben het er namelijk over dat ze heel Nederland aan het glas willen hebben
Ik wil ook glasquote:Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan ik beter een huis kopen waar al glas ligt.
Da's bijna helemaal glas ja...quote:Op zondag 22 april 2012 14:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, ik woon hier toch niet lang meer. Binnenkort mooi in Enschede wonenKomt allemaal goed.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou beter trappen ze er nog 2 bij voor het doelsaldo
quote:Op zondag 22 april 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's bijna helemaal glas ja...
In mijn ervaring: ConceptsICT nemen (indien nog niet overgenomen door KPN). Geweldige provider.
Toornstra? Die gaat toch naar Manchester Swanseaquote:Op zondag 22 april 2012 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol, commentator pas 020 smoesjes toe op Toornstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |