Doe mij faxie maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In welke auto wil jij wel bij een date opgehaald worden, mfn?
Die van kree?
Juist niet in zo'n lelijk ding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In welke auto wil jij wel bij een date opgehaald worden, mfn?
Die van kree?
Gaan we over mercs praten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft mijn papa, de merc en de kennis.
Wel tof hoor maar die dingen staan ook vaak in de garage bij hem.
Dat rijdt toch niet lekkerquote:
We doen wel een race.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
DIE WIL IK
Voor naast mijn batpod.
Godver we spelen hier toch geen FarCry.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we over mercs praten?
Mercenaries dan of de auto?
Nee, ook daar krijg je geen pic van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies.
Maarja anderen denken er anders over he MFN??
Doe maar een pic van je motor dan
Nee, ik impliceer dat jij geen sleutelaar bent.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Impliceer jij hier nu dat ik weinig van auto's weet?
Heb er geen verstand van verder, ben zelf meer van de nieuwe auto's en mijn pa echt van de oldtimers. Ook qua motoren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
wat...?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver we spelen hier toch geen FarCry.
Dat gezicht ook erbij. Ik word er nog wakker van .quote:
Nou ik geef het maar op, je kunt leuk iedereen afzeiken, maar er komt maar bar weinig van jou kant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, ook daar krijg je geen pic van.
Omdat ik niet in een overall loop?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik impliceer dat jij geen sleutelaar bent.
Can you fault me?
Mijn toekomstige schoonpapa.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van verder, ben zelf meer van de nieuwe auto's en mijn pa echt van de oldtimers. Ook qua motoren.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Juist niet in zo'n lelijk ding.
Audi heeft wel wat vaak.
Mercedes voor de nostalgie.
Had ik ongelijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een overall loop?
Het gaat jou gewoon geen reet aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik geef het maar op, je kunt leuk iedereen afzeiken, maar er komt maar bar weinig van jou kant.
Beetje een internet ego ofzo?
mannen in overall....quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een overall loop?
Zou ik juist maar wel doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen auto. Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen
Heb er zelf ook geen verstand van. Alleen vorm en uiterlijk kijk ik naar. Maar ik zoek wanhopig iets om maar niet te hoeven studeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van verder, ben zelf meer van de nieuwe auto's en mijn pa echt van de oldtimers. Ook qua motoren.
Ok, dan laat ik jullie met rust.quote:
Vrouwen in overallquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mannen in overall....(behalve die harige zwetende oude mannen enzo)
Dus je bent toch een beetje bang voor me?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat jou gewoon geen reet aan.
Genoeg mensen hier die wel het een en ander gezien hebben dus je argument is invalid.
Hoe?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik juist maar wel doen als ik jou was.
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ook niet zo, ik weet enkel wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er zelf ook geen verstand van. Alleen vorm en uiterlijk kijk ik naar. Maar ik zoek wanhopig iets om maar niet te hoeven studeren.
[..]
Ok, dan laat ik jullie met rust.
Ik zie ongeveer 300 mooie auto's per week op werk, maar heb 0 verstand er van.
Hahahaha. Met zo'n harige buttcrack die boven de broek uitsteekt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Tering wat moet ik dan wel niet rijdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.
Owh zal maandag even een fotootje maken dan voor je hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ik ben zo zeker van mn mannelijkheid dak geen coowle auto rij (ford bus)quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.
En wat vind je dan een mooie auto?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, ik weet enkel wat ik mooi vind.
dat kan niet bij een overall... dan zit de broek vast aan bovenkantquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Met zo'n harige buttcrack die boven de broek uitsteekt.
Dat had ik al eens gezegd, waarom steeds vragen naar de bekende weg?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je bent toch een beetje bang voor me?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering wat moet ik dan wel niet rijden
laat maar schatjequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gezegd, waarom steeds vragen naar de bekende weg?
Derp. Je hebt gelijk. Maar goed ook in dit geval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kan niet bij een overall... dan zit de broek vast aan bovenkant
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering wat moet ik dan wel niet rijden
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met je tophat en je pocketwatch.
ghehehehehe wat een Jabba =Dquote:
Manquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef kree het volgende:
Ben ik hier de enige man die totaal geen reet geeft over wat voor auto ie rijdt?
Ik sop alquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg een stijve.
Joy, MFN, help me out here.
Ik ben meer van de muscle cars qua ouderwets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg een stijve.
Een auto is als een hond. Ze lijken op hun baas.quote:
Beide heb ikquote:
Vetquote:
Dat bedoel ik niet, ik heb 15 seconden van je tijd nodig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben meer van de muscle cars qua ouderwets.
Maakt verder toch ook geen reet uit. Ik heb ook ooit een Starlet gehad. Was ook gelijk de meest betrouwbare en goedkope auto die ik ooit gehad heb. Soms wel spijt dat ik het ding verkocht heb, vooral als ik weer eens wat heb moeten laten repareren aan de BMW..lol. Maar ja, circuit rijden (hobby) is gewoon not-done met een Starlet. Anders had ik 'm nu nog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef kree het volgende:
Ben ik hier de enige man die totaal geen reet geeft over wat voor auto ie rijdt?
Bingo.quote:
Als je met die auto aan komt rijden, zijn alle boners al op volle oorlogssterkte. Als je dan uitstapt met je tophat en pocketwatch, een mooie cane in je hand... Grootste orgie ooit, kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg een stijve.
Snel dan, moet echt gaan zo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik heb 15 seconden van je tijd nodig.
Een gruwelijke wagen. Wellicht met geblindeerde ramen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beide heb iken nu?
[..]
Vetdie wil ik
Hihi dankje schat. Hij is opgelost.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Snel dan, moet echt gaan zo.
Oh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi dankje schat. Hij is opgelost.
Dan wil ik er wel een chauffeur bijquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een gruwelijke wagen. Wellicht met geblindeerde ramen.
Bij mij welquote:
en jij maar wachten! ghehequote:
Hier verder dan maarquote:
Mijn ouders hebben ook een Starlet gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Maakt verder toch ook geen reet uit. Ik heb ook ooit een Starlet gehad. Was ook gelijk de meest betrouwbare en goedkope auto die ik ooit gehad heb. Soms wel spijt dat ik het ding verkocht heb, vooral als ik weer eens wat heb moeten laten repareren aan de BMW..lol. Maar ja, circuit rijden (hobby) is gewoon not-done met een Starlet. Anders had ik 'm nu nog.
he dat heb ik weer gemist en eh,., wat hebben jullie gedaan dat die server nu plat ligtquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohh nee was genoeg leuks aanwezig.
je vind ons leuk als je bezopen bent, of je durft dat alleen toe te geven als je bezopen bent??:Pquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:41 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben bezopen sinds een lange tijd, maar ik vind jullie wel tof lol
Begrijp niet dat jij haar vertier wil zijn terwijl zij zich verveeld. Laat haar vriend haar vermaken bovendien zou jij je tijd beter in daadwerkelijk daten kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:40 schreef twi het volgende:
Ach, ik heb van mfn genoten, mfn heeft van mij genoten. Had m'n handen te vol voor meer.
Vandaag trouwens weer eens tegen Nederlandse klantvriendelijkheid aangelopen.quote:
Bezopen is ook de enige staat waarin ik jullie enigszins kan waarderen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vind ons leuk als je bezopen bent, of je durft dat alleen toe te geven als je bezopen bent??:P
en hier weer een meesterlijka advies van DG.... onze dank is groot!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Begrijp niet dat jij haar vertier wil zijn terwijl zij zich verveeld. Laat haar vriend haar vermaken bovendien zou jij je tijd beter in daadwerkelijk daten kunnen stoppen.
vertel vertel vertellquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vandaag trouwens weer eens tegen Nederlandse klantvriendelijkheid aangelopen.Echt, sjongejonge.
tssskquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bezopen is ook de enige staat waarin ik jullie enigszins kan waarderen.
Heb ik ongelijk???quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en hier weer een meesterlijka advies van DG.... onze dank is groot!
marf... ghehe... dat is een eh.. hoe heet t ook al weer ... een zwans enzulksquote:
Portmanteau.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
marf... ghehe... dat is een eh.. hoe heet t ook al weer ... een zwans enzulks
Je wil daten met die alien uit the looney tunes?quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
marf... ghehe... dat is een eh.. hoe heet t ook al weer ... een zwans enzulks
dat is marVquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wil daten met die alien uit the looney tunes?
Kan haar kledingadvies goed gebruiken, heb 'r al gestrikt voor een dagje shoppen. Hoe gaat het met jouw dates, DG?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Begrijp niet dat jij haar vertier wil zijn terwijl zij zich verveeld. Laat haar vriend haar vermaken bovendien zou jij je tijd beter in daadwerkelijk daten kunnen stoppen.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vandaag trouwens weer eens tegen Nederlandse klantvriendelijkheid aangelopen.Echt, sjongejonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |