E190D, king of the desert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een oude merc, daar moet je wel wat autokennis voor hebben ben ik bang.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
... Maarja. Ik ben niet echt een automan. ...
die auto is zoiezo niet om mee te patsenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh kree heeft een saaie auto hahahahaha![]()
Gaat erom wat ik erin kan meenemen, interesseert me totaal geen ene reet hoe iedereen erover denkt.
Auto is voor het gemak en niet om mee te patsen.
Dat heeft mijn papa, de merc en de kennis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
In welke auto wil jij wel bij een date opgehaald worden, mfn?quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die auto is zoiezo niet om mee te patsen
Impliceer jij hier nu dat ik weinig van auto's weet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe mij faxie maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In welke auto wil jij wel bij een date opgehaald worden, mfn?
Die van kree?
Juist niet in zo'n lelijk ding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In welke auto wil jij wel bij een date opgehaald worden, mfn?
Die van kree?
Gaan we over mercs praten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft mijn papa, de merc en de kennis.
Wel tof hoor maar die dingen staan ook vaak in de garage bij hem.
Dat rijdt toch niet lekkerquote:
We doen wel een race.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
DIE WIL IK
Voor naast mijn batpod.
Godver we spelen hier toch geen FarCry.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we over mercs praten?
Mercenaries dan of de auto?
Nee, ook daar krijg je geen pic van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies.
Maarja anderen denken er anders over he MFN??
Doe maar een pic van je motor dan
Nee, ik impliceer dat jij geen sleutelaar bent.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Impliceer jij hier nu dat ik weinig van auto's weet?
Heb er geen verstand van verder, ben zelf meer van de nieuwe auto's en mijn pa echt van de oldtimers. Ook qua motoren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
wat...?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver we spelen hier toch geen FarCry.
Dat gezicht ook erbij. Ik word er nog wakker van .quote:
Nou ik geef het maar op, je kunt leuk iedereen afzeiken, maar er komt maar bar weinig van jou kant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, ook daar krijg je geen pic van.
Omdat ik niet in een overall loop?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik impliceer dat jij geen sleutelaar bent.
Can you fault me?
Mijn toekomstige schoonpapa.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van verder, ben zelf meer van de nieuwe auto's en mijn pa echt van de oldtimers. Ook qua motoren.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Juist niet in zo'n lelijk ding.
Audi heeft wel wat vaak.
Mercedes voor de nostalgie.
Had ik ongelijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een overall loop?
Het gaat jou gewoon geen reet aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik geef het maar op, je kunt leuk iedereen afzeiken, maar er komt maar bar weinig van jou kant.
Beetje een internet ego ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |