Één keer een islay met cola gemengd. Gat-ver-damme. Maarja, ik dacht, als ik het niet probeer weet ik het ook niet hè. Maar het was geen succes. Maar ik denk dat een Oban 14 nog best lekker is. De Cragganmore 12 was ook heel lekker in de warme chocolademelk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik meng de duurste whiskeys met Highway Cola.
Ik heb nog genoeg licor staan hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm miss ooit eens proberen dan
[..]
oh my, mfn![]()
ik kom gauw eens met een flesje licor bij je langs, mits ik je kan vinden
Werk aan verbetering, dat kan ik alleen zeggen. Ben er ook mee bezig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeyy, ja, ik ben een typisch geval van "het gaat zijn gangetje". Werk wordt iets leuker maar is nog steeds niet echt leuk ofzo. Maarja, het is ook weer niet dat ik het totaal niet naar mijn zin heb ofzo. Maar gewoon een zesje.
Hoe is het daar (of! hier) dan?
gewoon even in de vriezer / ijskoude koelkast, word t soort milkshake!lekker in de zomerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga ik eens proberenOndanks dat het een enorm vrouwendrankje lijkt :p
Zag ze bij de Gall&Gall, een zwarte doos met een fles licor 43 en twee van die glazen. Maar 2 is zo weinig hè dus wilde er minimaal 4 hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ze nog nooit gezien. Nu wil ik ze ook.
ghehehe juist (lachkick)quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door mannen die geilen op poep. Die steken hun hand in je vieze broek en ruiken dan aan de vieze handen. Dan hoor je ze giechelend wegrennen.
Ik ben niet zo van de dure whiskey. Ik ben ook niet zo'n kenner als Watertornado.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef debeterebob het volgende:
Welke whiskey drink je puur dan, Mur?
Verdomme is dit een beetje een puntje voor je ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Dus daarom kan je beter je bek houden, ipv debiele opmerkingen in het rond gooien over mensen die dure whiskey met cola mengen.
[..]
Doet me niets, steek mijn goedkope bolknaks aan met een brandend briefje van 500.
Er is ook wel een reden voor he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef debeterebob het volgende:
Maar eigenlijk is het alleen maar irritant om voor elk drankje een speciaal glas te hebben
Godver, wat een lelijk dingquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
In de straat van m'n pa heeft een gelukkige eigenaar deze beauty op de oprit staan:
[ afbeelding ]
Kree rijdt liever op z'n fietsie.
Fiets heeft ook gewoon wielen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
In de straat van m'n pa heeft een gelukkige eigenaar deze beauty op de oprit staan:
[ afbeelding ]
Eventjes kijken dan woensdag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zag ze bij de Gall&Gall, een zwarte doos met een fles licor 43 en twee van die glazen. Maar 2 is zo weinig hè dus wilde er minimaal 4 hebben.
quote:
Ik heb anders nog een heule mooie toyota hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik. Je moet gewoon een aantal basic glazen hebben en dan is het allemaal wel prima. En whiskey niet met ijs drinkenquote:
Starlet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb anders nog een heule mooie toyota hoor
(wel uit "93)
Trouwens vrouwen die vallen voor materieel bezit van de manquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, wat een lelijk ding
Maar toch vind ik hem wel vet.
Voor Whiskey on the rocks zijn tegenwoordig wel goede dingen te koop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ik. Je moet gewoon een aantal basic glazen hebben en dan is het allemaal wel prima. En whiskey niet met ijs drinken
whiskey juist wel, waarom niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ik. Je moet gewoon een aantal basic glazen hebben en dan is het allemaal wel prima. En whiskey niet met ijs drinken
Nee man, mooi. En... electrisch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, wat een lelijk ding
Maar toch vind ik hem wel vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Fisker Karma Surf komt in septemberquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Nee want ik vind het OV saaiquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kom je me dan halen, durf niet met OV heb diarree en mensen met diarree worden altijd aangerand
dat is super gaaf!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor Whiskey on the rocks zijn tegenwoordig wel goede dingen te koop.
[ afbeelding ]
Stenen met een bijzondere kern waardoor ze heel erg lang blijven koelen bijvoorbeeld.
Hoe tof zijn die.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stenen met een bijzondere kern waardoor ze heel erg lang blijven koelen bijvoorbeeld.
Coolquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een tijd lang een kast gehad met talloze glazen erin. Witte wijn, rode wijn, shotglazen, whiskey glazen, etc. Nu staat daar een lamp. En een ikea kast in verpakking.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Anders moet je alsnog naar het midden van het land komen.
Altijd redenen genoeg om te shoppen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang een kast gehad met talloze glazen erin. Witte wijn, rode wijn, shotglazen, whiskey glazen, etc. Nu staat daar een lamp. En een ikea kast in verpakking.
Weer een reden om te shoppen, denk ik.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee man, mooi. En... electrisch.Mja, mja. Dan koop ik liever een stuk historie met een Mercedes (jammer genoeg word je dan tegenwoordig gezien als een pauper/sjonnie) Maarja. Ik ben niet echt een automan. Tenminste. Als ik echt veel geld zou hebben zou ik graag het onderscheid willen maken tussen auto's om mee te spelen, auto's om mee te strutten en auto's om mee vervoerd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Jij kijkt uit naar de date?quote:
Een oude merc, daar moet je wel wat autokennis voor hebben ben ik bang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, mja. Dan koop ik liever een stuk historie met een Mercedes (jammer genoeg word je dan tegenwoordig gezien als een pauper/sjonnie) Maarja. Ik ben niet echt een automan. Tenminste. Als ik echt veel geld zou hebben zou ik graag het onderscheid willen maken tussen auto's om mee te spelen, auto's om mee te strutten en auto's om mee vervoerd te worden.
Ze wil seks hebben op de achterbankquote:
Oeh kree heeft een saaie auto hahahahahaquote:
Een heuse Corolla station. Zeldzaam in NL (serieus lol)quote:
E190D, king of the desert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een oude merc, daar moet je wel wat autokennis voor hebben ben ik bang.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
... Maarja. Ik ben niet echt een automan. ...
die auto is zoiezo niet om mee te patsenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh kree heeft een saaie auto hahahahaha![]()
Gaat erom wat ik erin kan meenemen, interesseert me totaal geen ene reet hoe iedereen erover denkt.
Auto is voor het gemak en niet om mee te patsen.
Dat heeft mijn papa, de merc en de kennis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
In welke auto wil jij wel bij een date opgehaald worden, mfn?quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die auto is zoiezo niet om mee te patsen
Impliceer jij hier nu dat ik weinig van auto's weet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |