Ik baseer mijn mening op jouw woorden. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
hoe fout kun je het hebben.
Ben gemiddeld meer kan ik er niet over zeggen.
Lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toevallig heb ik wel brie... maar das voor morgen op mn pistoletje
in de vorm van een fles?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef debeterebob het volgende:
Ik drink natuurlijk gewoon whiskey uit een speciaal glas
Hatertquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op jouw woorden. Niet meer en niet minder.
43? Met melk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
oeh oeh... nu heb ik ook nog trek in ~45!
Best hoor, kan me hier zonder al teveel moeite ook heel mooi voordoen, maar ben maar gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je gaat mooi door voor kasteloze tokkie, maar ga gerust je gang jongen.
Hoe gaat het daten?
Maar op feestjes drinken wij het uit een bierpulquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef debeterebob het volgende:
Ik drink natuurlijk gewoon whiskey uit een speciaal glas
Prima TT.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
Kutzooi, dit was mijn topicontmaagding in deze reeks denk ik. Maar het kwam zo onverwacht en ongewild dat je misschien beter over verkrachting kan praten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pics van je mooie j........ glazen
heb t eerlijk gezegd nooit gemengt, maar met melk zoiezo niet, melk is vies!quote:
Ik hou het toch wel bij een paar glaasjes. En goedkope whiskey mixen met colaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar op feestjes drinken wij het uit een bierpul
Dit doet men in Duitsland. En het is best te doen. Lekker spul, verplicht in de sangría.quote:
Ik betwijfel of jij dat kan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Best hoor, kan me hier zonder al teveel moeite ook heel mooi voordoen, maar ben maar gewoon eerlijk.
En als er een punt wordt gemaakt van uit flessen drinken of verkeerde glazen of goedkope wijn.
Ga lekker je gang hoor, koop je een fles van 50 euro, zelfde met mensen die een dure wiskey mengen met cola
Denk dat iedereen het wel doet maargoed iedereen speelt hier weer van owh wat ben ik netjes en goed.
Prima
was t maar zon feest haha, wel echt zin in een feetsje nog steeds =(quote:
HNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGquote:
dat wel, da's gewoon lekker verkoelendquote:
Ik meng de duurste whiskeys met Highway Cola.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hou het toch wel bij een paar glaasjes. En goedkope whiskey mixen met cola
ik hou best van melk, maar niet door m'n drank..quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb t eerlijk gezegd nooit gemengt, maar met melk zoiezo niet, melk is vies!
Maakt niet uit of je een Fiat Panda of een Aston Martin hebt. het rijdt toch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij dat kan.
En als je niet weet waar je het overhebt, hou dan gewoon je bek.
Same here, eerste Zaterdagavond sinds tijden dat ik thuis ben, verveel me kaputt verdomme.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was t maar zon feest haha, wel echt zin in een feetsje nog steeds =(
Dure whiskey met cola is een doodzonde natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
malibu met chocomel! (smaakt als bounty!)quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou best van melk, maar niet door m'n drank..
nja, baileys met chocomel is dan nog wel lekker
Ik ooook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HNNNNNNNNNNNNNNNGGGGG!!!!
het verlangen, ik trek het niet meer
[..]
dat wel, da's gewoon lekker verkoelend
Ik koop gewoon goedkope.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vind het zonde van de goddelijke licor smaakquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit doet men in Duitsland. En het is best te doen. Lekker spul, verplicht in de sangría.
Cola met sinaasappelsap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
malibu met chocomel! (smaakt als bounty!)
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik meng de duurste whiskeys met Highway Cola.
Kom naar katwijk, de stairs is nog openquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was t maar zon feest haha, wel echt zin in een feetsje nog steeds =(
Heeyy, ja, ik ben een typisch geval van "het gaat zijn gangetje". Werk wordt iets leuker maar is nog steeds niet echt leuk ofzo. Maarja, het is ook weer niet dat ik het totaal niet naar mijn zin heb ofzo. Maar gewoon een zesje.quote:
Die is ook heerlijk. Ik dronk laatst de eerste whiskey die ik lust. En superlekkere tequila. Er zit echt groot verschil in die dingen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het zonde van de goddelijke licor smaak
kom je me dan halen, durf niet met OV heb diarree en mensen met diarree worden altijd aangerandquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
Kom naar katwijk, de stairs is nog open
hmmm miss ooit eens proberen danquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh my, mfnquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ooook.
En ja inderdaad, superlekker.
Ga ik eens proberenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaahw waar woonde je nou ook alweer?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kom je me dan halen, durf niet met OV heb diarree en mensen met diarree worden altijd aangerand
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je een Fiat Panda of een Aston Martin hebt. het rijdt toch.
Dus daarom kan je beter je bek houden, ipv debiele opmerkingen in het rond gooien over mensen die dure whiskey met cola mengen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik koop gewoon goedkope.
En ja ik heb er de smaak niet voor, allemaal hetzelfde.
Dus daarom
Doet me niets, steek mijn goedkope bolknaks aan met een brandend briefje van 500.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Gewoon om lekker decadent te doen.
Door mannen die geilen op poep. Die steken hun hand in je vieze broek en ruiken dan aan de vieze handen. Dan hoor je ze giechelend wegrennen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kom je me dan halen, durf niet met OV heb diarree en mensen met diarree worden altijd aangerand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |