mannen in overall....quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een overall loop?
Zou ik juist maar wel doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen auto. Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen
Heb er zelf ook geen verstand van. Alleen vorm en uiterlijk kijk ik naar. Maar ik zoek wanhopig iets om maar niet te hoeven studeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van verder, ben zelf meer van de nieuwe auto's en mijn pa echt van de oldtimers. Ook qua motoren.
Ok, dan laat ik jullie met rust.quote:
Vrouwen in overallquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mannen in overall....(behalve die harige zwetende oude mannen enzo)
Dus je bent toch een beetje bang voor me?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat jou gewoon geen reet aan.
Genoeg mensen hier die wel het een en ander gezien hebben dus je argument is invalid.
Hoe?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik juist maar wel doen als ik jou was.
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ook niet zo, ik weet enkel wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er zelf ook geen verstand van. Alleen vorm en uiterlijk kijk ik naar. Maar ik zoek wanhopig iets om maar niet te hoeven studeren.
[..]
Ok, dan laat ik jullie met rust.
Ik zie ongeveer 300 mooie auto's per week op werk, maar heb 0 verstand er van.
Hahahaha. Met zo'n harige buttcrack die boven de broek uitsteekt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Tering wat moet ik dan wel niet rijdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.
Owh zal maandag even een fotootje maken dan voor je hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ik ben zo zeker van mn mannelijkheid dak geen coowle auto rij (ford bus)quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.
En wat vind je dan een mooie auto?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, ik weet enkel wat ik mooi vind.
dat kan niet bij een overall... dan zit de broek vast aan bovenkantquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Met zo'n harige buttcrack die boven de broek uitsteekt.
Dat had ik al eens gezegd, waarom steeds vragen naar de bekende weg?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je bent toch een beetje bang voor me?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering wat moet ik dan wel niet rijden
laat maar schatjequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gezegd, waarom steeds vragen naar de bekende weg?
Derp. Je hebt gelijk. Maar goed ook in dit geval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kan niet bij een overall... dan zit de broek vast aan bovenkant
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering wat moet ik dan wel niet rijden
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met je tophat en je pocketwatch.
ghehehehehe wat een Jabba =Dquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |