Dus je bent toch een beetje bang voor me?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat jou gewoon geen reet aan.
Genoeg mensen hier die wel het een en ander gezien hebben dus je argument is invalid.
Hoe?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik juist maar wel doen als ik jou was.
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen auto. Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen
Ik ook niet zo, ik weet enkel wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er zelf ook geen verstand van. Alleen vorm en uiterlijk kijk ik naar. Maar ik zoek wanhopig iets om maar niet te hoeven studeren.
[..]
Ok, dan laat ik jullie met rust.
Ik zie ongeveer 300 mooie auto's per week op werk, maar heb 0 verstand er van.
Hahahaha. Met zo'n harige buttcrack die boven de broek uitsteekt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mannen in overall....(behalve die harige zwetende oude mannen enzo)
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen auto. Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen
Tering wat moet ik dan wel niet rijdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.
Owh zal maandag even een fotootje maken dan voor je hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mannen in overall....(behalve die harige zwetende oude mannen enzo)
en ik ben zo zeker van mn mannelijkheid dak geen coowle auto rij (ford bus)quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Daarom rij ik BMW, compensatiedrang.
En wat vind je dan een mooie auto?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, ik weet enkel wat ik mooi vind.
dat kan niet bij een overall... dan zit de broek vast aan bovenkantquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Met zo'n harige buttcrack die boven de broek uitsteekt.
Dat had ik al eens gezegd, waarom steeds vragen naar de bekende weg?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je bent toch een beetje bang voor me?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering wat moet ik dan wel niet rijden
laat maar schatjequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gezegd, waarom steeds vragen naar de bekende weg?
Derp. Je hebt gelijk. Maar goed ook in dit geval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kan niet bij een overall... dan zit de broek vast aan bovenkant
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering wat moet ik dan wel niet rijden
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met je tophat en je pocketwatch.
ghehehehehe wat een Jabba =Dquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |