Manquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef kree het volgende:
Ben ik hier de enige man die totaal geen reet geeft over wat voor auto ie rijdt?
Ik sop alquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg een stijve.
Joy, MFN, help me out here.
Ik ben meer van de muscle cars qua ouderwets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg een stijve.
Een auto is als een hond. Ze lijken op hun baas.quote:
Beide heb ikquote:
Vetquote:
Dat bedoel ik niet, ik heb 15 seconden van je tijd nodig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben meer van de muscle cars qua ouderwets.
Maakt verder toch ook geen reet uit. Ik heb ook ooit een Starlet gehad. Was ook gelijk de meest betrouwbare en goedkope auto die ik ooit gehad heb. Soms wel spijt dat ik het ding verkocht heb, vooral als ik weer eens wat heb moeten laten repareren aan de BMW..lol. Maar ja, circuit rijden (hobby) is gewoon not-done met een Starlet. Anders had ik 'm nu nog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef kree het volgende:
Ben ik hier de enige man die totaal geen reet geeft over wat voor auto ie rijdt?
Bingo.quote:
Als je met die auto aan komt rijden, zijn alle boners al op volle oorlogssterkte. Als je dan uitstapt met je tophat en pocketwatch, een mooie cane in je hand... Grootste orgie ooit, kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg een stijve.
Snel dan, moet echt gaan zo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik heb 15 seconden van je tijd nodig.
Een gruwelijke wagen. Wellicht met geblindeerde ramen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beide heb iken nu?
[..]
Vetdie wil ik
Hihi dankje schat. Hij is opgelost.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Snel dan, moet echt gaan zo.
Oh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi dankje schat. Hij is opgelost.
Dan wil ik er wel een chauffeur bijquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een gruwelijke wagen. Wellicht met geblindeerde ramen.
Bij mij welquote:
en jij maar wachten! ghehequote:
Hier verder dan maarquote:
Mijn ouders hebben ook een Starlet gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Maakt verder toch ook geen reet uit. Ik heb ook ooit een Starlet gehad. Was ook gelijk de meest betrouwbare en goedkope auto die ik ooit gehad heb. Soms wel spijt dat ik het ding verkocht heb, vooral als ik weer eens wat heb moeten laten repareren aan de BMW..lol. Maar ja, circuit rijden (hobby) is gewoon not-done met een Starlet. Anders had ik 'm nu nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |