quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, jij bent zo focked op goed daarin
Sickquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
Mensen kunnen geen nieuwe openen.
[..]Hij is wel duidelijk he?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stukje kunst voor mijn boy.
Het is ook nog een portret van Joy en mij.
Artistieke vrijheidquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij tekende jullie veul mooier dan irl
Ja moment, eerst terug tekenenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
Pics ditdat. Dat het nog gevraagd moet worden
had even tijd overquote:
ik ben geen planner, net als mijn vrienden. meestal is het dus last minute plannenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja idd, m'n vriendinnen snappen me niet echt dus ik voel me even alleen
. En leuk! Hoezo geen plannen eigenlijk?
Was vandaag met vriendinnen en ik ga gewoon tv kijken vanavond en leren, heb nergens zin in eigenlijk :p
hoe kon jij hem zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja die was nice, ik ken hem alleen van SouthPark en ik herkende hem.![]()
![]()
Gespleten persoonlijkheidquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheiddaarom 2 accounts. Beide persoonlijkheden zijn lekker hoor
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheiddaarom 2 accounts. Beide persoonlijkheden zijn lekker hoor
waarnaar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef WasMachinator het volgende:
nu ben ik wel niewsgierig trouwens
Ze zijn altijd zo vergezocht bij Mur dat ik dacht dat hij mss gewoon 2 rocksterren ofzo ging paintenquote:
Haha ja is zeker lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
had even tijd over
[..]
ik ben geen planner, net als mijn vrienden. meestal is het dus last minute plannen.
even lekker een rustig avondje dus, op zijn tijd ook zeker lekker!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gespleten persoonlijkheid stuff enzo
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo vergezocht bij Mur dat ik dacht dat hij mss gewoon 2 rocksterren ofzo ging painten![]()
Daar word je alleen maar dik vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha ja is zeker lekker. Ik ga lekker snoepjes en chips en ijs eten straks yeeeeah :p
worddddddddquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
Daar wordt je alleen maar dik van![]()
Klinkt goed, dat wel!
Aah, ik zie het...Terwijl ik die fout altijd probeer te vermijden...Sorry!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
wordddddddd
ik wil ook snoepjes en chips en alles
Als 'je' erachter staat en je kunt er 'jij' van maken is het nooit met tquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
Aah, ik zie het...Terwijl ik die fout altijd probeer te vermijden...Sorry!!
I know, maar soms denk je even niet na als je aan het typen bentquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je erachter staat en je kunt er jij van maken is het nooit met t
I knowquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:01 schreef sawadie het volgende:
[..]
I know, maar soms denk je even niet na als je aan het typen bent
Blijft slecht....quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Wel über praktisch met dat kannetje en kopje in 1
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Wel über praktisch met dat kannetje en kopje in 1
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verontrustend ook dat ik dat opvat als een compliment en stiekem trots benWaz met mij
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verontrustend ook dat ik dat opvat als een compliment en stiekem trots benWaz met mij
Alleen vandaag, na wat er gisteren gebeurd wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar dik van![]()
Klinkt goed, dat wel!
Kan je ook niets aan doen toch? Zit in je karakter!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan mag het, comfortfood!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Alleen vandaag, na wat er gisteren gebeurd was
Ik heb je post gelezen in het topic, vind het kut voor jequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Alleen vandaag, na wat er gisteren gebeurd was
Yeah, but I like itquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef sawadie het volgende:
[..]
Kan je ook niets aan doen toch? Zit in je karakter!
adopted? wauw!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mur is ook geadopteerd, past er prima bij dus
Awh dankjewelquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen in het topic, vind het kut voor jeIn een half uur voor je gevoel weer 10 stappen achteruit. Hoe komt het dat je vriendinnen je trouwens niet snappen..? Iedereen kan zo'n situatie toch wel begrijpen lijkt me?
Oh, en koekjes en chocola and such mogen best, hoor
Dankjewelquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
Geen idee waar het over gaat maar kusje voor ovoxo enzo
Same!quote:
Hier chippies! En straks ook wijn en 43quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Ik heb ook snoepjes. Omnomnom
chippies nie gekkiequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hier chippies! En straks ook wijn en 43
Feestje bij jou thuis?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ooh 43!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
42 of gewoon goed schrijven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
43........quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik heb chipsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef sawadie het volgende:
[..]
Enige likeurtje dat ik ook kan waarderen!
Tis opeens wel rustig hier
Zullen we dan praten over het loslaten van je ex, ja?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ben aan het opruimen geslagenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef sawadie het volgende:
[..]
haha, daar is het andere topic al voor!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we dan praten over het loslaten van je ex, ja?
Ik kom niet verder dan SC.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:16 schreef sawadie het volgende:
[..]
haha, daar is het andere topic al voor!
Mijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dan kan je niet typen?![]()
Wil wel helpen opeten!
hehe, nou, niet over mn ex iig!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan SC.
Waar wil je dan over praten?
Iig lief aangebodenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als je dichtbij woonde dan kwam ik wel
wat brengen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef sawadie het volgende:
[..]
Iig lief aangebodenJe mag wel wat via de post opsturen? Kan ik maandag genieten!
Oke, kledingadvies nodig!quote:
Eh hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef sawadie het volgende:
[..]
Oke, kledingadvies nodig!
Blauwe trui of wit overhemd dat een beetje gekreukt is? WIl wel netjes eruit zien natuurlijk
haha, het was maar een grapquote:
Daarom, dus dat magquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Haha oke oke ik geef toe, ik grap ook vaak over ovoxo en haar meeten etc terwijl ik veel te oud ben.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik gelijk aan shifto denken?
Shiftiequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nouja het is een grapje he, we houden allemaal van shifto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoonen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
jij ook niet verrekte mongol
laten we samen de avond doorbrengen
oke oke neucke?quote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan open zijn hier hoor. Niemand kijkt raar op als je je verlangens uitspreekt.
Alle goede momenten moeten opgenomen worden, jwzquote:Op zondag 22 april 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
Filmen? Wat denk jij nou dat je welkom bent ofzo
Idd, wat denkt die snol wel niet.quote:Op zondag 22 april 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
Filmen? Wat denk jij nou dat je welkom bent ofzo
KOM DAN IK ZAL JE EENS EEN PLEZIERTJE GUNNENquote:Op zondag 22 april 2012 01:01 schreef ovoxo het volgende:
Egoïsten, niet eens andere mensen plezier gunnen door jullie plezier te zien hebben
Ben er zoquote:Op zondag 22 april 2012 01:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KOM DAN IK ZAL JE EENS EEN PLEZIERTJE GUNNEN
Waarom schreeuw je zo?quote:Op zondag 22 april 2012 01:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KOM DAN IK ZAL JE EENS EEN PLEZIERTJE GUNNEN
Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fakking lekker man ik wil je pot uitlikken zo lekker
Hier moest ik nog lachen..quote:
Hier niet meerquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gatverdamme zegquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!
Wat heb jij gedronken??quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt jonguh ik zou bijna bij je langs komen om je pot schoon te likken .Bijna he, iets houd me tegenquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!
quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier moest ik nog lachen..
[..]
Hier niet meer
Hard genoeg spetteren, met mach3 blijft het niet plakkenquote:
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt jonguh ik zou bijna bij je langs komen om je pot schoon te likken .Bijna he, iets houd me tegen
Ik was het niet het was shifto's alteregoquote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken??En als je nuchter bent; ONTKEN!
Dat kan niet, die zit nog te kakken.quote:Op zondag 22 april 2012 01:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was het niet het was shifto's alterego
jij moet echt gezopen hebben..quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
Ow you guys, waarom maken we niet het wat gezelliger door bij elkaar te komen (nee niet in elkaar, BIJ elkaar) fak that shit
Ga eens slapen.quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
Ow you guys, waarom maken we niet het wat gezelliger door bij elkaar te komen (nee niet in elkaar, BIJ elkaar) fak that shit
Moodkiller 1st class hequote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godsamme, je zou voxje maar bij je hebben met uitgaan.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godsamme, je zou voxje maar bij je hebben met uitgaan.
Bah ik ben niet overgevoelig zo ben ik altijd en als je dat niet geloofd, ik woon ook in Den Boschquote:Op zondag 22 april 2012 01:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
IDD!!![]()
Dit is het 'ik ben dronken en daarom extra gevoelig'-deel
Beter doe je dan alsof je uit bent.quote:
Ja hoor, en ik doe lame.quote:Op zondag 22 april 2012 01:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter doe je dan alsof je uit bent.Ipv hier lame te gaan doen, maar zeggen dat je normaal wel tof bent.
Is goed.quote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef muhahaha het volgende:
Murdera is goed bezig, extra biertje voor hem
Ok nu kappe met ovoxo afzeiken mijn tolerantie is bereikt
pppfff geloof er niks vanquote:Op zondag 22 april 2012 01:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jawel, but I don't take it like a bitch
You'd better learn to take it like a bitch.quote:Op zondag 22 april 2012 01:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jawel, but I don't take it like a bitch
quote:Op zondag 22 april 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks nodig om plezier te hebben right? girlpower
i see what you did therequote:Op zondag 22 april 2012 01:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
You'd better learn to take it like a bitch.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt geluk dat ik al tegen Muhaha gezegd heb dat ik zou stoppen.
Hihi grapje schat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handcreme maar eens zoeken.quote:Op zondag 22 april 2012 01:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je wat talk poeder gebruiken
quote:Op zondag 22 april 2012 01:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi grapje schat.*smacks her bitch up*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij niet, jij bent het reservoirquote:Op zondag 22 april 2012 01:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Denken dat er mensen zijn zonder pompje
Nah ik ben niet in staat voor een bitchfightquote:Op zondag 22 april 2012 01:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
HEE! We kunnen nog wel even voor een bitchfight zorgen hier op Zuid hoor!
Dat is zoooo gisteravondquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 01:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is zoooo gisteravond
Ik ga zo maar eens naar mn nest denk ikdeud
Same here (bijna), bier is bijna opquote:Op zondag 22 april 2012 01:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is zoooo gisteravond
Ik ga zo maar eens naar mn nest denk ikdeud
psssssttt.... de wanhopigheids truuk werkt niet bij alle chicksquote:
pppfff wel bij jou dus bek houwequote:Op zondag 22 april 2012 01:30 schreef shifto het volgende:
[..]
psssssttt.... de wanhopigheids truuk werkt niet bij alle chicks
Shift is dan ook wel een een bijzondere chickquote:
Momhi at zijn bier en gaat weer naar huis.quote:Op zondag 22 april 2012 01:30 schreef shifto het volgende:
[..]
psssssttt.... de wanhopigheids truuk werkt niet bij alle chicks
We hebben samen het bier van de buurman opgedronken, én shifto heeft em pizza laten bestellenquote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Momhi at zijn bier en gaat weer naar huis.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht even van wel toen ik je van achtere zag
Jullie doelen op mijn veelste geilen bips. Sorryquote:
Zit wel vol nogquote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben samen het bier van de buurman opgedronken, én shifto heeft em pizza laten bestellen![]()
Als twee bazen, jwz
hoaxquote:Op zondag 22 april 2012 01:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfs na het kakken?? Ik krijg meestal meteen honger als ik flink gekakt heb
Nja, de druk is van de ketel maar het borrelt nog. Morgen vroeg zal ik denk ik goed aan de slag kunnenquote:Op zondag 22 april 2012 01:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfs na het kakken?? Ik krijg meestal meteen honger als ik flink gekakt heb
quote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben samen het bier van de buurman opgedronken, én shifto heeft em pizza laten bestellen![]()
Als twee bazen, jwz
Ik met pillenquote:Op zondag 22 april 2012 01:35 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit zwaar naar de klote (bijna OD) een chick langs laten komen om wiet voor me te kopen, en dan na even zoenen weer weg gestuurd.
Als het ooit gebeurd ga ik het filmen!quote:
Graag jaquote:Op zondag 22 april 2012 01:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Als het ooit gebeurd ga ik het filmen!Voor Joysa en het nageslacht
shifto en de buurman hebben ook nog even zitten zoenen maar toen vond ik het wel mooi geweest en ben ik gegaanquote:Op zondag 22 april 2012 01:35 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit zwaar naar de klote (bijna OD) een chick langs laten komen om wiet voor me te kopen, en dan na even zoenen weer weg gestuurd.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik met pillenZe hoefde alleen niks te halen, was booty call
kwas fucked up toen en ze bleef gewoon
Niet eens gefilmd voor me?quote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
shifto en de buurman hebben ook nog even zitten zoenen maar toen vond ik het wel mooi geweest en ben ik gegaan
Zit de volgende keer dan niet aan mijn billen en je poes tegelijk als wij dat doenquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
shifto en de buurman hebben ook nog even zitten zoenen maar toen vond ik het wel mooi geweest en ben ik gegaan
Ik zat aan RJ's poesquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Zit de volgende keer dan niet aan mijn billen en je poes tegelijk als wij dat doen
Ik heb werkelijk geen idee meer wat er allemaal is gebeurd behalve dat ze bleefquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef Murdera het volgende:
[..]ik kon niet presteren.
Werd helemaal para van het zoenen. JAAA GEFNOSH beTR GA JE WEG>
KANEELBROODJESquote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, probeerde de kaneelbroodjes binnen te houden
We hadden voor je maar je 'kwam' nietquote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
KANEELBROODJESook niets voor mij zeker he
Ik weet genoeg
Mét die suikermeuk erbij die verdacht veel lijkt op zaad maar veel beter smaakt!quote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
KANEELBROODJESook niets voor mij zeker he
Ik weet genoeg
Precies om die reden wil ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 01:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mét die suikermeuk erbij die verdacht veel lijkt op zaad maar veel beter smaakt!
quote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer wat er allemaal is gebeurd behalve dat ze bleef
Bitch Please, alsof meisjes dagelijks van mij kaneelbroodjes krijgenquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 01:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maat van me had vorig weekend na het zuipen opeens een gast in zijn huiskamer zitten, die kwam hij tegen onderweg naar huis, gast helemaal uit zn dak, samen nog een biertje gedronken bij hem thuis. werd hij wakker, schrikt zich kapot.
Nu ben ik jaloers op mohmiquote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch Please, alsof meisjes dagelijks van mij kaneelbroodjes krijgenWeetje hoe speciaal je dan bent.
True, als jij kaneelbroodjes hebt en je geeft ze wég...quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch Please, alsof meisjes dagelijks van mij kaneelbroodjes krijgenWeetje hoe speciaal je dan bent.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
True, als jij kaneelbroodjes hebt en je geeft ze wég...dan zit het diep, jonge!
Ssssssstquote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alsof ik ze van hem kreeg!!![]()
![]()
Geen illusies hier
Ohhhh wat een eikel is het ook he!quote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Geen illusies hier
Uit zijn koude bewusteloze handen moeten scheuren?quote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Geen illusies hier
Afgeleid met pizza, ik was eerder klaar met etenquote:Op zondag 22 april 2012 01:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit zijn koude bewusteloze handen moeten scheuren?
quote:
Geluk hebben met een andere lievere buurmanquote:Op zondag 22 april 2012 01:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit zijn koude bewusteloze handen moeten scheuren?
Die van dance-battles houdtquote:Op zondag 22 april 2012 01:43 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Geluk hebben met een andere lievere buurman
quote:Op zondag 22 april 2012 01:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Afgeleid met pizza, ik was eerder klaar met eten
quote:
DOE HET!!! Doe het morgen, dan is ie het al vergeten en kun je em hacken als ie aan het gamen isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |