We hebben samen het bier van de buurman opgedronken, én shifto heeft em pizza laten bestellenquote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Momhi at zijn bier en gaat weer naar huis.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht even van wel toen ik je van achtere zag
Jullie doelen op mijn veelste geilen bips. Sorryquote:
Zit wel vol nogquote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben samen het bier van de buurman opgedronken, én shifto heeft em pizza laten bestellen![]()
Als twee bazen, jwz
hoaxquote:Op zondag 22 april 2012 01:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfs na het kakken?? Ik krijg meestal meteen honger als ik flink gekakt heb
Nja, de druk is van de ketel maar het borrelt nog. Morgen vroeg zal ik denk ik goed aan de slag kunnenquote:Op zondag 22 april 2012 01:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zelfs na het kakken?? Ik krijg meestal meteen honger als ik flink gekakt heb
quote:Op zondag 22 april 2012 01:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben samen het bier van de buurman opgedronken, én shifto heeft em pizza laten bestellen![]()
Als twee bazen, jwz
Ik met pillenquote:Op zondag 22 april 2012 01:35 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit zwaar naar de klote (bijna OD) een chick langs laten komen om wiet voor me te kopen, en dan na even zoenen weer weg gestuurd.
Als het ooit gebeurd ga ik het filmen!quote:
Graag jaquote:Op zondag 22 april 2012 01:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Als het ooit gebeurd ga ik het filmen!Voor Joysa en het nageslacht
shifto en de buurman hebben ook nog even zitten zoenen maar toen vond ik het wel mooi geweest en ben ik gegaanquote:Op zondag 22 april 2012 01:35 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit zwaar naar de klote (bijna OD) een chick langs laten komen om wiet voor me te kopen, en dan na even zoenen weer weg gestuurd.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik met pillenZe hoefde alleen niks te halen, was booty call
kwas fucked up toen en ze bleef gewoon
Niet eens gefilmd voor me?quote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
shifto en de buurman hebben ook nog even zitten zoenen maar toen vond ik het wel mooi geweest en ben ik gegaan
Zit de volgende keer dan niet aan mijn billen en je poes tegelijk als wij dat doenquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
shifto en de buurman hebben ook nog even zitten zoenen maar toen vond ik het wel mooi geweest en ben ik gegaan
Ik zat aan RJ's poesquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Zit de volgende keer dan niet aan mijn billen en je poes tegelijk als wij dat doen
Ik heb werkelijk geen idee meer wat er allemaal is gebeurd behalve dat ze bleefquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef Murdera het volgende:
[..]ik kon niet presteren.
Werd helemaal para van het zoenen. JAAA GEFNOSH beTR GA JE WEG>
KANEELBROODJESquote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, probeerde de kaneelbroodjes binnen te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |