Zit de volgende keer dan niet aan mijn billen en je poes tegelijk als wij dat doenquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
shifto en de buurman hebben ook nog even zitten zoenen maar toen vond ik het wel mooi geweest en ben ik gegaan
Ik zat aan RJ's poesquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Zit de volgende keer dan niet aan mijn billen en je poes tegelijk als wij dat doen
Ik heb werkelijk geen idee meer wat er allemaal is gebeurd behalve dat ze bleefquote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef Murdera het volgende:
[..]ik kon niet presteren.
Werd helemaal para van het zoenen. JAAA GEFNOSH beTR GA JE WEG>
KANEELBROODJESquote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, probeerde de kaneelbroodjes binnen te houden
We hadden voor je maar je 'kwam' nietquote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
KANEELBROODJESook niets voor mij zeker he
Ik weet genoeg
Mét die suikermeuk erbij die verdacht veel lijkt op zaad maar veel beter smaakt!quote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
KANEELBROODJESook niets voor mij zeker he
Ik weet genoeg
Precies om die reden wil ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 01:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mét die suikermeuk erbij die verdacht veel lijkt op zaad maar veel beter smaakt!
quote:Op zondag 22 april 2012 01:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee meer wat er allemaal is gebeurd behalve dat ze bleef
Bitch Please, alsof meisjes dagelijks van mij kaneelbroodjes krijgenquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 01:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maat van me had vorig weekend na het zuipen opeens een gast in zijn huiskamer zitten, die kwam hij tegen onderweg naar huis, gast helemaal uit zn dak, samen nog een biertje gedronken bij hem thuis. werd hij wakker, schrikt zich kapot.
Nu ben ik jaloers op mohmiquote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch Please, alsof meisjes dagelijks van mij kaneelbroodjes krijgenWeetje hoe speciaal je dan bent.
True, als jij kaneelbroodjes hebt en je geeft ze wég...quote:Op zondag 22 april 2012 01:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch Please, alsof meisjes dagelijks van mij kaneelbroodjes krijgenWeetje hoe speciaal je dan bent.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
True, als jij kaneelbroodjes hebt en je geeft ze wég...dan zit het diep, jonge!
Ssssssstquote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alsof ik ze van hem kreeg!!![]()
![]()
Geen illusies hier
Ohhhh wat een eikel is het ook he!quote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Geen illusies hier
Uit zijn koude bewusteloze handen moeten scheuren?quote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Geen illusies hier
Afgeleid met pizza, ik was eerder klaar met etenquote:Op zondag 22 april 2012 01:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit zijn koude bewusteloze handen moeten scheuren?
quote:
Geluk hebben met een andere lievere buurmanquote:Op zondag 22 april 2012 01:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit zijn koude bewusteloze handen moeten scheuren?
Die van dance-battles houdtquote:Op zondag 22 april 2012 01:43 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Geluk hebben met een andere lievere buurman
quote:Op zondag 22 april 2012 01:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Afgeleid met pizza, ik was eerder klaar met eten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |