quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, jij bent zo focked op goed daarin

Sickquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
Mensen kunnen geen nieuwe openen.
[..]Hij is wel duidelijk he?

quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stukje kunst voor mijn boy.
Het is ook nog een portret van Joy en mij.

Artistieke vrijheidquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij tekende jullie veul mooier dan irl

Ja moment, eerst terug tekenenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
Pics ditdat. Dat het nog gevraagd moet worden

had even tijd overquote:
ik ben geen planner, net als mijn vrienden. meestal is het dus last minute plannenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja idd, m'n vriendinnen snappen me niet echt dus ik voel me even alleen
. En leuk! Hoezo geen plannen eigenlijk?
Was vandaag met vriendinnen en ik ga gewoon tv kijken vanavond en leren, heb nergens zin in eigenlijk :p

hoe kon jij hem zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja die was nice, ik ken hem alleen van SouthPark en ik herkende hem.![]()
![]()

Gespleten persoonlijkheidquote:

quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheiddaarom 2 accounts. Beide persoonlijkheden zijn lekker hoor

quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheiddaarom 2 accounts. Beide persoonlijkheden zijn lekker hoor

waarnaar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef WasMachinator het volgende:
nu ben ik wel niewsgierig trouwens

Ze zijn altijd zo vergezocht bij Mur dat ik dacht dat hij mss gewoon 2 rocksterren ofzo ging paintenquote:

Haha ja is zeker lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
had even tijd over
[..]
ik ben geen planner, net als mijn vrienden. meestal is het dus last minute plannen.
even lekker een rustig avondje dus, op zijn tijd ook zeker lekker!

quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gespleten persoonlijkheid stuff enzo
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo vergezocht bij Mur dat ik dacht dat hij mss gewoon 2 rocksterren ofzo ging painten![]()

Daar word je alleen maar dik vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha ja is zeker lekker. Ik ga lekker snoepjes en chips en ijs eten straks yeeeeah :p

worddddddddquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
Daar wordt je alleen maar dik van![]()
Klinkt goed, dat wel!

Aah, ik zie het...Terwijl ik die fout altijd probeer te vermijden...Sorry!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
wordddddddd
ik wil ook snoepjes en chips en alles

Als 'je' erachter staat en je kunt er 'jij' van maken is het nooit met tquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
Aah, ik zie het...Terwijl ik die fout altijd probeer te vermijden...Sorry!!

I know, maar soms denk je even niet na als je aan het typen bentquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je erachter staat en je kunt er jij van maken is het nooit met t

I knowquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:01 schreef sawadie het volgende:
[..]
I know, maar soms denk je even niet na als je aan het typen bent

Blijft slecht....quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Wel über praktisch met dat kannetje en kopje in 1

quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Wel über praktisch met dat kannetje en kopje in 1

quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verontrustend ook dat ik dat opvat als een compliment en stiekem trots benWaz met mij

quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verontrustend ook dat ik dat opvat als een compliment en stiekem trots benWaz met mij

Alleen vandaag, na wat er gisteren gebeurd wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar dik van![]()
Klinkt goed, dat wel!

Kan je ook niets aan doen toch? Zit in je karakter!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]

Dan mag het, comfortfood!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Alleen vandaag, na wat er gisteren gebeurd was

Ik heb je post gelezen in het topic, vind het kut voor jequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Alleen vandaag, na wat er gisteren gebeurd was

Yeah, but I like itquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef sawadie het volgende:
[..]
Kan je ook niets aan doen toch? Zit in je karakter!

adopted? wauw!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mur is ook geadopteerd, past er prima bij dus

Awh dankjewelquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen in het topic, vind het kut voor jeIn een half uur voor je gevoel weer 10 stappen achteruit. Hoe komt het dat je vriendinnen je trouwens niet snappen..? Iedereen kan zo'n situatie toch wel begrijpen lijkt me?
Oh, en koekjes en chocola and such mogen best, hoor

Dankjewelquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef Joysa het volgende:
Geen idee waar het over gaat maar kusje voor ovoxo enzo

Same!quote:

Hier chippies! En straks ook wijn en 43quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Ik heb ook snoepjes. Omnomnom

chippies nie gekkiequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hier chippies! En straks ook wijn en 43

Feestje bij jou thuis?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]

Ooh 43!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]

42 of gewoon goed schrijven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]

43........quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]

Ik heb chipsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef sawadie het volgende:
[..]
Enige likeurtje dat ik ook kan waarderen!
Tis opeens wel rustig hier

Zullen we dan praten over het loslaten van je ex, ja?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef sawadie het volgende:
[..]

Ben aan het opruimen geslagenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef sawadie het volgende:
[..]

haha, daar is het andere topic al voor!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we dan praten over het loslaten van je ex, ja?

Ik kom niet verder dan SC.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:16 schreef sawadie het volgende:
[..]
haha, daar is het andere topic al voor!

Mijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dan kan je niet typen?![]()
Wil wel helpen opeten!

hehe, nou, niet over mn ex iig!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan SC.
Waar wil je dan over praten?

Iig lief aangebodenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als je dichtbij woonde dan kwam ik wel
wat brengen

quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef sawadie het volgende:
[..]
Iig lief aangebodenJe mag wel wat via de post opsturen? Kan ik maandag genieten!

Oke, kledingadvies nodig!quote:

Eh hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef sawadie het volgende:
[..]
Oke, kledingadvies nodig!
Blauwe trui of wit overhemd dat een beetje gekreukt is? WIl wel netjes eruit zien natuurlijk

haha, het was maar een grapquote:

Daarom, dus dat magquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Haha oke oke ik geef toe, ik grap ook vaak over ovoxo en haar meeten etc terwijl ik veel te oud ben.

quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik gelijk aan shifto denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |