quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, jij bent zo focked op goed daarin
Sickquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
Mensen kunnen geen nieuwe openen.
[..]Hij is wel duidelijk he?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stukje kunst voor mijn boy.
Het is ook nog een portret van Joy en mij.
Artistieke vrijheidquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij tekende jullie veul mooier dan irl
Ja moment, eerst terug tekenenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
Pics ditdat. Dat het nog gevraagd moet worden
had even tijd overquote:
ik ben geen planner, net als mijn vrienden. meestal is het dus last minute plannenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja idd, m'n vriendinnen snappen me niet echt dus ik voel me even alleen
. En leuk! Hoezo geen plannen eigenlijk?
Was vandaag met vriendinnen en ik ga gewoon tv kijken vanavond en leren, heb nergens zin in eigenlijk :p
hoe kon jij hem zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja die was nice, ik ken hem alleen van SouthPark en ik herkende hem.![]()
![]()
Gespleten persoonlijkheidquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheiddaarom 2 accounts. Beide persoonlijkheden zijn lekker hoor
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheiddaarom 2 accounts. Beide persoonlijkheden zijn lekker hoor
waarnaar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef WasMachinator het volgende:
nu ben ik wel niewsgierig trouwens
Ze zijn altijd zo vergezocht bij Mur dat ik dacht dat hij mss gewoon 2 rocksterren ofzo ging paintenquote:
Haha ja is zeker lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
had even tijd over
[..]
ik ben geen planner, net als mijn vrienden. meestal is het dus last minute plannen.
even lekker een rustig avondje dus, op zijn tijd ook zeker lekker!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gespleten persoonlijkheid stuff enzo
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo vergezocht bij Mur dat ik dacht dat hij mss gewoon 2 rocksterren ofzo ging painten![]()
Daar word je alleen maar dik vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha ja is zeker lekker. Ik ga lekker snoepjes en chips en ijs eten straks yeeeeah :p
worddddddddquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
Daar wordt je alleen maar dik van![]()
Klinkt goed, dat wel!
Aah, ik zie het...Terwijl ik die fout altijd probeer te vermijden...Sorry!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
wordddddddd
ik wil ook snoepjes en chips en alles
Als 'je' erachter staat en je kunt er 'jij' van maken is het nooit met tquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
Aah, ik zie het...Terwijl ik die fout altijd probeer te vermijden...Sorry!!
I know, maar soms denk je even niet na als je aan het typen bentquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je erachter staat en je kunt er jij van maken is het nooit met t
I knowquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:01 schreef sawadie het volgende:
[..]
I know, maar soms denk je even niet na als je aan het typen bent
Blijft slecht....quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Wel über praktisch met dat kannetje en kopje in 1
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Wel über praktisch met dat kannetje en kopje in 1
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verontrustend ook dat ik dat opvat als een compliment en stiekem trots benWaz met mij
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Verontrustend ook dat ik dat opvat als een compliment en stiekem trots benWaz met mij
Alleen vandaag, na wat er gisteren gebeurd wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar dik van![]()
Klinkt goed, dat wel!
Kan je ook niets aan doen toch? Zit in je karakter!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan mag het, comfortfood!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Alleen vandaag, na wat er gisteren gebeurd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |