Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fakking lekker man ik wil je pot uitlikken zo lekker

Hier moest ik nog lachen..quote:
Hier niet meerquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]

Gatverdamme zegquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!

Wat heb jij gedronken??quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]

Echt jonguh ik zou bijna bij je langs komen om je pot schoon te likken .Bijna he, iets houd me tegenquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!

quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier moest ik nog lachen..
[..]
Hier niet meer
Hard genoeg spetteren, met mach3 blijft het niet plakkenquote:
quote:

quote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt jonguh ik zou bijna bij je langs komen om je pot schoon te likken .Bijna he, iets houd me tegen

Ik was het niet het was shifto's alteregoquote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken??En als je nuchter bent; ONTKEN!

Dat kan niet, die zit nog te kakken.quote:Op zondag 22 april 2012 01:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was het niet het was shifto's alterego

jij moet echt gezopen hebben..quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
Ow you guys, waarom maken we niet het wat gezelliger door bij elkaar te komen (nee niet in elkaar, BIJ elkaar) fak that shit

Ga eens slapen.quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
Ow you guys, waarom maken we niet het wat gezelliger door bij elkaar te komen (nee niet in elkaar, BIJ elkaar) fak that shit

Moodkiller 1st class hequote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godsamme, je zou voxje maar bij je hebben met uitgaan.

quote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godsamme, je zou voxje maar bij je hebben met uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |