Shiftiequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nouja het is een grapje he, we houden allemaal van shifto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoonen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
jij ook niet verrekte mongol
laten we samen de avond doorbrengen
oke oke neucke?quote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan open zijn hier hoor. Niemand kijkt raar op als je je verlangens uitspreekt.
Alle goede momenten moeten opgenomen worden, jwzquote:Op zondag 22 april 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
Filmen? Wat denk jij nou dat je welkom bent ofzo
Idd, wat denkt die snol wel niet.quote:Op zondag 22 april 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
Filmen? Wat denk jij nou dat je welkom bent ofzo
KOM DAN IK ZAL JE EENS EEN PLEZIERTJE GUNNENquote:Op zondag 22 april 2012 01:01 schreef ovoxo het volgende:
Egoïsten, niet eens andere mensen plezier gunnen door jullie plezier te zien hebben
Ben er zoquote:Op zondag 22 april 2012 01:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KOM DAN IK ZAL JE EENS EEN PLEZIERTJE GUNNEN
Waarom schreeuw je zo?quote:Op zondag 22 april 2012 01:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
KOM DAN IK ZAL JE EENS EEN PLEZIERTJE GUNNEN
Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fakking lekker man ik wil je pot uitlikken zo lekker
Hier moest ik nog lachen..quote:
Hier niet meerquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gatverdamme zegquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!
Wat heb jij gedronken??quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt jonguh ik zou bijna bij je langs komen om je pot schoon te likken .Bijna he, iets houd me tegenquote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Beetje direct, maar nu komen nu het nog warm is dan!
quote:Op zondag 22 april 2012 01:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier moest ik nog lachen..
[..]
Hier niet meer
Hard genoeg spetteren, met mach3 blijft het niet plakkenquote:
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt jonguh ik zou bijna bij je langs komen om je pot schoon te likken .Bijna he, iets houd me tegen
Ik was het niet het was shifto's alteregoquote:Op zondag 22 april 2012 01:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken??En als je nuchter bent; ONTKEN!
Dat kan niet, die zit nog te kakken.quote:Op zondag 22 april 2012 01:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was het niet het was shifto's alterego
jij moet echt gezopen hebben..quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
Ow you guys, waarom maken we niet het wat gezelliger door bij elkaar te komen (nee niet in elkaar, BIJ elkaar) fak that shit
Ga eens slapen.quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
Ow you guys, waarom maken we niet het wat gezelliger door bij elkaar te komen (nee niet in elkaar, BIJ elkaar) fak that shit
Moodkiller 1st class hequote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godsamme, je zou voxje maar bij je hebben met uitgaan.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godsamme, je zou voxje maar bij je hebben met uitgaan.
Bah ik ben niet overgevoelig zo ben ik altijd en als je dat niet geloofd, ik woon ook in Den Boschquote:Op zondag 22 april 2012 01:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
IDD!!![]()
Dit is het 'ik ben dronken en daarom extra gevoelig'-deel
Beter doe je dan alsof je uit bent.quote:
Ja hoor, en ik doe lame.quote:Op zondag 22 april 2012 01:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter doe je dan alsof je uit bent.Ipv hier lame te gaan doen, maar zeggen dat je normaal wel tof bent.
Is goed.quote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef muhahaha het volgende:
Murdera is goed bezig, extra biertje voor hem
Ok nu kappe met ovoxo afzeiken mijn tolerantie is bereikt
pppfff geloof er niks vanquote:Op zondag 22 april 2012 01:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jawel, but I don't take it like a bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |