abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110602624
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:29 schreef LXIV het volgende:
Als onze politici er zouden zijn voor het landsbelang (en niet voor het partijbelang of het eigenbelang), dan zouden ze vanavond nog een regering van Nationale Eenheid oprichten om de nodige bezuinigingen er doorheen te jassen. Dat spaart een boel geld.
Drugs legaliseren. *O*
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:34:01 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110602640
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:32 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dit zijn in mijn ogen juist zaken die je in een tijd van hoogconjunctuur aan zou moeten pakken en niet nu. Of hooguit nu deels.
Tja, ze roepen dan 'je moet het dak niet repareren als het regent maar als de zon schijnt'. Maar het regent nu al 5 jaar. Denk je dat als het dak van Verhagen écht kapot zou zijn en het zou al vijf jaar regenen, dat hij dan toch niet op een dag het dak op ging om dat te repareren? Die emmers sjouwen wordt op den duur ook heel vervelend.
The End Times are wild
pi_110602649
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:29 schreef LXIV het volgende:
Als onze politici er zouden zijn voor het landsbelang (en niet voor het partijbelang of het eigenbelang), dan zouden ze vanavond nog een regering van Nationale Eenheid oprichten om de nodige bezuinigingen er doorheen te jassen. Dat spaart een boel geld.
Laten we dit morgen doen, dan hebben we geen gezeur van Gristelijke zijde
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_110602658
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Welnee. Hij ziet wat er in Limburg gebeurde en was als de dood dat dit landelijk ook zou gebeuren. Dus door dit te laten klappen kan hij mooi weer spelen en zich opwerpen als de redder van de werkers.
Gevaarlijk spel
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_110602669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Drugs legaliseren. *O*
Zeker wel,niet de USA volgen. *O*
pi_110602677
Ik vind het godverdomme treurig dit. Wilders doet net alsof alle ouderen in Nederland moeten rondkomen van een bijstandsuitkering en dus absoluut niet in staat zijn om mee te betalen aan de crisis. Terwijl in werkelijkheid onze ouderen de rijkste mensen uit onze samenleving zijn; ze kunnen 3 keer per jaar op vakantie, hebben vaak 2 auto's en hebben huizen die 20 keer over de kop zijn gegaan in prijs. Wilders schuift de rekening door naar de jongeren en dat is gewoon belachelijk. Ik had grote hoop dat het Catshuis de benodigde hervormingen zou doorvoeren, maar dat is helaas niet gelukt. Enige twee voordelen van het klappen zijn dat nu helemaal niemand meer met die fascistische idioten van de PVV wil samenwerken én dat de rol van poldertaliban SGP uitgespeeld lijkt te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2012 18:35:43 ]
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:37:48 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_110602742
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het godverdomme treurig dit. Wilders doet net alsof alle ouderen in Nederland moeten rondkomen van een bijstandsuitkering en dus absoluut niet in staat zijn om mee te betalen aan de crisis. Terwijl in werkelijkheid onze ouderen de rijkste mensen uit onze samenleving zijn; ze kunnen 3 keer per jaar op vakantie, hebben vaak 2 auto's en hebben huizen die 20 keer over de kop zijn gegaan in prijs. Wilders schuift de rekening door naar de jongeren en dat is gewoon belachelijk. Ik had grote hoop dat het Catshuis de benodigde hervormingen zou doorvoeren, maar dat is helaas niet gelukt. Enige twee voordelen van het klappen zijn dat nu helemaal niemand meer met die fascistische idioten van de PVV wil samenwerken én dat de rol van poldertaliban SGP uitgespeeld lijkt te zijn.
QFT. Het gros heeft de kinderen uit huis, de woning afbetaald en ook nog pensioen. Die hebben WAO niet eens nodig.
The End Times are wild
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:38:13 #98
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110602758
quote:
Boehoehoe, ik als jongere ben zo zielig en heb het zo zwaar.................
pi_110602779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee, gewoon een klaagzang tegen dat geneuzel van Wilders dat hij het voor de ouderen doet.
Groot gelijk(Nielsch, niet Wilders)
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_110602789
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef betyar het volgende:

[..]

Knap tegenargument ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_110602791
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

QFT. Het gros heeft de kinderen uit huis, de woning afbetaald en ook nog pensioen. Die hebben WAO niet eens nodig.
goed voor elkaar dus :)
pi_110602797
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Tja, ze roepen dan 'je moet het dak niet repareren als het regent maar als de zon schijnt'. Maar het regent nu al 5 jaar. Denk je dat als het dak van Verhagen écht kapot zou zijn en het zou al vijf jaar regenen, dat hij dan toch niet op een dag het dak op ging om dat te repareren? Die emmers sjouwen wordt op den duur ook heel vervelend.
Klopt, maar je moet je afvragen of je het dak nu dan even oplapt en tot betere tijden wacht voor een echt goede renovatie.
quote:
Niet alle ouderen zijn zo rijk dat ze zo vaak op vakantie kunnen en meerdere auto's hebben. Als ik kijk naar mijn eigen omaatjes van bijna 90, die hebben het niet breed. Maar die groep is niet zó groot dat je er je bezuinigingen op moet laten klappen. Dus op een kleine nuance na ben ik het met je eens.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:40:35 #103
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110602819
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Nee, gewoon een klaagzang tegen dat geneuzel van Wilders dat hij het voor de ouderen doet.
Groot gelijk(Nielsch, niet Wilders)
Stop dan eens met die onzin dat het wordt doorgeschoven naar de jongeren, die moeten eerst maar eens wat geld verdienen en belasting betalen voordat ze überhaupt mogen beginnen met klagen.
pi_110602823
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef eight het volgende:

[..]

Knap tegenargument ;(
best wel hoor, ik vind het geklaag over de baby boomers gewoon treurig calimero-gedrag. Als jongere heb je verdorie in nederland niets te klagen, ga gewoon aan het werk in plaats van zeuren.
pi_110602825
Die Samsom glundert van genoegen :{w
pi_110602832
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet je afvragen of je het dak nu dan even oplapt en tot betere tijden wacht voor een echt goede renovatie.

[..]

Niet alle ouderen zijn zo rijk dat ze zo vaak op vakantie kunnen en meerdere auto's hebben. Als ik kijk naar mijn eigen omaatjes van bijna 90, die hebben het niet breed. Maar die groep is niet zó groot dat je er je bezuinigingen op moet laten klappen. Dus op een kleine nuance na ben ik het met je eens.
Tuurlijk zijn er ouderen die het moeilijk hebben; er zijn ook jongeren die het moeilijk hebben. Maar die ouderen staan niet model voor de rest van hun generatie. Daar moeten we dus ook niet het meerderhedenbeleid op afstemmen.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:40:55 #107
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110602833
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef eight het volgende:

[..]

Knap tegenargument ;(
Dank je.
pi_110602837
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef MaLo het volgende:

Logisch dat er altijd uitzonderingen bestaan als je grote groepen mensen over een kam scheert.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:42:05 #109
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110602871
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
NRC:
Dit site van het Centraal Planbureau ligt plat. Lees hier het document met de doorberekening van het Catshuispakket.

Cpb Notitie 20apr2012 ing Catshuispakket Hoofdtabellen (1)
Niet in een la verdwenen zie ik.

Holy shit het is echt waar: die 3% is niet van de overheidsuitgaven maar van het BBP! Dat betekent dus dat zelfs met al die bezuinigingen de overheid nog steeds 6% meer uitgeeft dan ze binnenkrijgt. En Wilders vindt dat nog te weinig.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_110602875
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

best wel hoor, ik vind het geklaag over de baby boomers gewoon treurig calimero-gedrag. Als jongere heb je verdorie in nederland niets te klagen, ga gewoon aan het werk in plaats van zeuren.
Jongeren hebben steeds meer te klagen in Nederland. Alle voorzieningen voor jongeren worden onder invloed van Wilders afgebroken om onze oudjes maar van genoeg luxe en gemak te voorzien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2012 18:42:53 ]
pi_110602883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef betyar het volgende:

[..]

Stop dan eens met die onzin dat het wordt doorgeschoven naar de jongeren, die moeten eerst maar eens wat geld verdienen en belasting betalen voordat ze überhaupt mogen beginnen met klagen.
Oké, mooi.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_110602886
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

Werken of studeren doen wel al. We willen gewoon dat de babyboomers de openstaande rekening eens betaald.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:43:14 #113
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_110602904
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef betyar het volgende:

[..]

Je mag niet klagen als anderen in jouw naam schulden maken en jou ermee opzadelen? Mag ik jouw creditcard lenen? :D
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_110602907
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er ouderen die het moeilijk hebben; er zijn ook jongeren die het moeilijk hebben. Maar die ouderen staan niet model voor de rest van hun generatie. Daar moeten we dus ook niet het meerderhedenbeleid op afstemmen.
Ben ik met je eens! En als mijn omaatjes echt in de knoei komen, dan springt mijn baby-boom-vader maar extra bij :). Met een (beetje) zelfredzaamheid wat betreft de (financiële) zorg voor je familie is niets mis.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:43:26 #115
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110602910
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jongeren hebben steeds meer te klagen in Nederland. Alle voorzieningen voor jongeren worden onder invloed van Wilders afgebroken om onze oudjes maar van genoeg luxe en gemak te voorzien.
Welke voorzieningen?
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:43:44 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_110602924
quote:

[..]

Maar een huis kopen is voor ons te duur en huren mogen we niet. We betalen een flink deel van ons salaris aan pensioenen en zien er waarschijnlijk nooit wat van terug.
Makkelijk zeggen, gewoon werken, als ik totaal geen toekomstperspectief heb...
pi_110602926
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:37 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Briljant! *O*
pi_110602938
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Niet in een la verdwenen zie ik.

Holy shit het is echt waar: die 3% is niet van de overheidsuitgaven maar van het BBP! Dat betekent dus dat zelfs met al die bezuinigingen de overheid nog steeds 6% meer uitgeeft dan ze binnenkrijgt. En Wilders vindt dat nog te weinig.
Wilders is een lul.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:44:20 #119
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110602948
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Je mag niet klagen als anderen in jouw naam schulden maken en jou ermee opzadelen? Mag ik jouw creditcard lenen? :D
Als Nederland daarvan beter wordt.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:44:46 #120
165633 eriksd
The grand facade...
pi_110602968
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is dan natuurlijk weer onzinnig gelul.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')