Weer met je eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet tegen ontwikkelingsgeld op zich ben. Maar dan wel naar landen die er beroerd voor staan en hulp nodig hebben. Niet naar landen waar we het geld eigenlijk alleen als handel gebruiken zoals nu het geval is. 46% van het geld komt nu maar bij landen die het nodig heeft.
Maar ik zou dus echt niet wetn waar ik nu op zou moeten stemmen.
[..]
Er zijn tussen a.o.w-ers ook mensen die het nettoloon hadden en nooit een huis konden kopen of met 55 met pensioen konden hoor. Meer dan je denkt
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef SeLang het volgende:
Nou, in elk geval kan vanaf vandaag niemand meer ontkennen dat de PVV een linkse partij is.
Hulde! Misschien geeft dit nog een beetje een drang om wat hervormingen door te voeren in het volgende kabinet. Men blijft toch uitstellen todat het verkeerd gaat.quote:'Nederland verliest triple A-status'
Eerst maar eens zien hè, paniekvoetballersquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:10 schreef Ulx het volgende:
Wie Triple-A zegt moet ook ooit een keer B zeggen.
quote:
Hopelijk zien de AOW'ers dit ook zo.quote:De voormalig PVV'er Hero Brinkman schrijft in een tweet: 'Wilders maakt zich druk over AOW'ers. Heeft hij 2 jaar nauwelijks gedaan. PVV levert hardwerkende burger over aan links. Dure Duikpolitiek.'
Roemer heeft ook een flinke onderbuik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Idd, ik dacht even dat Roemer zijn haar blond geverfd had.
Je snapt toch wel dat het grote deel van Nederland gewoon werkmieren zijn? En dat veel mensen niet de hersenen hebben gekregen om werk te krijgen die boven dat nettoloon uitkomen? Voor sommigen zou het wel eens goed zijn met de beide benen op de grond te komen zoals een familielid dit door een operatie heeft ervaren. Nu gun ik niemand levenslang dit vechten om toch weer pas op de plaats te moeten maken, maar gewoon voor twee jaar niet meer alles kunnen begrijpen maar wel je best doen. Voor bepaalde mensen zou dit dus wel eens goed zijn dit te ervaren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:05 schreef Tware het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn die er, maar om daar nou je beleid op te bouwen. Beter richten ze zich op de jongeren en opleidingen en in plaats van mensen die hun hele leven alle kansen hebben gehad met een economische groei die ongekend was
Wat ze niet zijn!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef SeLang het volgende:
Nou, in elk geval kan vanaf vandaag niemand meer ontkennen dat de PVV een linkse partij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. De helft is al zo dement of achterlijk dat ze zo meegaan in de demagogie van Wilders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:11 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk zien de AOW'ers dit ook zo.
Wil jij uit je rug bloeden voor 3% dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee. De helft is al zo dement of achterlijk dat ze zo meegaan in de demagogie van Wilders.
Blancoquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef Eenskijken het volgende:
pff ik weet gewoon echt niet op wie ik moet stemmen, het is allemaal KUT!
Ach, je hebt nog een half jaar de tijd om hierover te denkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef Eenskijken het volgende:
pff ik weet gewoon echt niet op wie ik moet stemmen, het is allemaal KUT!
Nee ik wil liever dat ze nu eigenlijk niet bezuinigen en dat ik en mijn generatie genoten straks de torenhoge schulden+ torenhoge rentes mogen gaan terug betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij uit je rug bloeden voor 3% dan?
Voor de gemeenteraadsverkiezingen stem ik bijna altijd blanco... maar tot nu toe heeft dat ook weinig opgeleverdquote:
Gelukkig gaat het met de overige landen in Europe en de wereld (uitgezonderd de BRIC landen) wel uitmuntendquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:16 schreef SwaPore het volgende:
Verkiezingen, NU!
Rechts is al 10 jaar aan de macht en het gaat STEEDS slechter met NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |