ik neem die bureau,s niet eens meer serius. Geen enkel land hoort door ze,n knieen te gaan vaan zulke vaage rating bureau,s..quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef Graslul het volgende:
[..]
Zo'n bureau bepaalt helemaal niet wat een land betaald maar geven een beoordeling over de kredietwaardigheid. Je weet dus niet waar je het over hebt.
Voor de zomervakantie gaan we dus niet redden helaas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef freako het volgende:
[..]
De kandidaatstelling is het inleveren van de kandidatenlijsten door de partijen. Dat is niet even in 1 dag te regelen, want die moeten eerst nog opgesteld worden. Nieuwe partijen moeten ook de kans krijgen om de 600 handtekeningen op te halen.
D'r scheelt niet alles aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat heeft trouwens langer geduurd? De Belgische kabinetsformatie of standhouden van dit kabinet?
Dan maken we er 5 dagen van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:59 schreef freako het volgende:
[..]
De kandidaatstelling is het inleveren van de kandidatenlijsten door de partijen. Dat is niet even in 1 dag te regelen, want die moeten eerst nog opgesteld worden. Nieuwe partijen moeten ook de kans krijgen om de 600 handtekeningen op te halen.
Nee, absoluut niet. Het zal wel 5 of 12 september worden. Ik gok op de 5e. En dan ben ik op vakantie dus ik moet nog een volmacht gaan regelen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor de zomervakantie gaan we dus niet redden helaas.
541 dagen vs 555 dagen, Rutte wint het dus met 2 weken verschil.quote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r scheelt niet alles aan.
13 juni 2010 - 6 december 2011
vs
14 oktober 2010 - 21-04-2012 (of 23/24-04)
De vakanties in het noorden zijn tot 2 september, is 5 dan wel logisch? Een weekje later lijkt me wat meer voor de hand liggen dan.quote:Op zondag 22 april 2012 00:07 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Het zal wel 5 of 12 september worden. Ik gok op de 5e. En dan ben ik op vakantie dus ik moet nog een volmacht gaan regelen.
quote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
541 dagen vs 555 dagen, Rutte wint het dus met 2 weken verschil.
Dat is pas echt treurig, als Wilders eerder zijn kaarten op tafel gelegd had, had Belgie gewonnen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
541 dagen vs 555 dagen, Rutte wint het dus met 2 weken verschil.
Eens.quote:Op zondag 22 april 2012 01:09 schreef Sosa het volgende:
gadverdamme, weer van die nietszeggende versplinterde verkiezingen waar wijn water wordt. pleit voor een 3 partijen stelsel.
Ik ben er ook bang voor, als je de peilingen bekijkt heb je zeker 4 partijen nodig om tot een overtuigende meerderheid te komen...quote:Op zondag 22 april 2012 01:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eens.
Nu krijgen we weer zo'n situatie dat een belachelijke partij als de PvdD 4 zetels inneemt ofzo.
Dat komt doordat ze daar twee echt grote partijen hebben. In Nederland zijn de kiezers over veel meer partijen verdeeld.quote:Op zondag 22 april 2012 00:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hopen dat ze snel een kabinet op de poten hebben. In Groot Brittanië kon het in 2 weken
Ik ben benieuwd of we voor 2014 een nieuw meerderheidskabinet hebben,quote:Op zondag 22 april 2012 01:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, als je de peilingen bekijkt heb je zeker 4 partijen nodig om tot een overtuigende meerderheid te komen...
en dan, wordt het weer niks wegens halfzachte principesquote:
Als gevolg van die beoordeling van de kredietwaardigheid wordt die rente verhoogd. Niet anderen de les lezen als je zelf het systeem niet begrijpt.quote:Zo'n bureau bepaalt helemaal niet wat een land betaald maar geven een beoordeling over de kredietwaardigheid. Je weet dus niet waar je het over hebt.
Nee, schooljongen..dat de rente dan omhoog gaat kan een gevolg zijn maar die beslissing ligt uiteindelijk bij de crediteuren. Je begrijpt er nog steeds niet veel van en lult maar wat.quote:Op zondag 22 april 2012 01:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als gevolg van die beoordeling van de kredietwaardigheid wordt die rente verhoogd. Niet anderen de les lezen als je zelf het systeem niet begrijpt.
D'uh, natuurlijk bepalen ze de kredietwaardigheid als ze creditratingagencies heten. Dat hoef jij hier echt niemand uit te leggen.
Laatste keer op gestemd, heeft niks uitgehaald. Mooie woorden tijdens de verkiezingscampagne, maar D66 was vooral onzichtbaar dit anderhalf jaar in Rutte 1. Ik ga terug naar de SP de komende verkiezingen.quote:
Het is inderdaad zinloos om de AOW leeftijd te verhogen naar 67 als dat gepaard gaat met hoge werkgeverslasten en het feit dat geen enkele werkloze van 55+ aan een baan komt, vraag het aan het UWV, het lukt slechts een paar op de 100 gevallen deze (vaak goed geschoolde!) mensen aan werk te helpen, zelden op niveau. Wat doet VVD hiervoor?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is hier al veel vaker uitgelegd, met het verhogen van de pensioengerechtigde leeftijd jaag je de mensen van de AOW naar de bijstand, verder levert het niets op!
Het urgente probleem is niet dat 65-plussers niet willen werken, het urgente probleem is dat ze niet kunnen werken niet aan de slag komen.
Wil je meer oudere mensen aan het werk houden, dan moet je de CAO's aanpakken zodat werkgevers niet meer hoeven te betalen voor die oudere mensen dan voor jongere en even goed of beter functionerende mensen.
Verder voert de overheid al goed beleid door mensen te stimuleren om langer te werken door hen in ruil hiervoor een hogere AOW te geven. Dit soort stimuleringsbeleid is veel effectiever dan een repressief beleid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |