Mm, dat zou logisch zijn ja. Maar het werkt nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach, dat maakt het voor nu alleen maar makkelijkerEn voor je weet nu in ieder geval waar je op moet letten denk ik
Iets met tijd enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mm, dat zou logisch zijn ja. Maar het werkt niet
Hier discrimineren wij nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:46 schreef miesjelle112 het volgende:
Yeaaaaah in de OP erbij![]()
Alleen... ik was de heartbreaker niet hoor, mijn heart werd gebreakt
Whehehe, zijn heel eigen hok waar hij in geplaatst kan wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier discrimineren wij niet
Alleen Geester zou een aparte categorie krijgen.
Zou hij zich eindelijk ergens thuis voelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:47 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Whehehe, zijn heel eigen hok waar hij in geplaatst kan worden
Whehe duidelijk niet nee...quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Whehe duidelijk niet nee...
Maarre hoe is het met Shifto zijn hart dan? Dat hart is genezen?
Kwam 'm gisteren tegen.. Meteen maar opgeslagen, en die pleur ik vanavond op m'n Facebook whehequote:
Bier duurt zo langquote:
stelen lijkt me niet de moeite waardquote:[..]
Nee ben happy single momenteel, heb veel lange relaties achter elkaar gehad en blijf nu ook even single
Whisky lust ik niet zo graagquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Bier duurt zo langAls je snel kasje wil zijn moet je naar de wijn
(Of Whisky
)
Bij mij verschilt het echt per avondquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Whisky lust ik niet zo graag
Bij mij werkt bier harder dan wijn
Sterke drank slaat altijd opeens kei hard in.. bij bier/wijn voel je het wat beter aankomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het echt per avond
Kan over het algemeen wel beter tegen sterke drank dan tegen wijn of bier
Ik zie een link. Allemaal vrouwen die er niet tegen kunnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik drink vanavond vodka jus denk ik, dat is de duivel.
Neen Hara, het gaat haske goed moet jeGezellig, leuk!
2 sec later rollend van het kotsen over straat
Ik, oudquote:
Ja, iedereen die ik ken heeft ook dezelfde ervaring.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie een link. Allemaal vrouwen die er niet tegen kunnen
[..]
Ik, oud
Allemaal vrouwen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, iedereen die ik ken heeft ook dezelfde ervaring.
Niet dan?quote:[..]
Ik, oud
Mijn 1e lange relatie was gewoon vroeg, toen was ik net 16 en duurde 2 jaar. Was toen voor het 1st gebroken om liefdesverdrietquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Niet dan?
Als je al een aantal lange relaties gehad hebt...
Just checkin'quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarom begon ik mijn zin met "Ja,"
En je ontwijkt de indirecte vraag hoe oud je bentquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1e lange relatie was gewoon vroeg, toen was ik net 16 en duurde 2 jaar. Was toen voor het 1st gebroken om liefdesverdriet
[..]
Just checkin'
Sterkte drank nekt mij niet vaak. Ik heb toevallig een tijdje geleden nog mijn wc geknufflelt midden in de nachtmaar dat was voor het 1st in 5 jaar ofzo.
Staat gewoon in mijn profiel!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
En je ontwijkt de indirecte vraag hoe oud je bent![]()
WC knuffelen hahah
Ah, ik was niet brutaal genoeg daar te gaan kijkenquote:
Oh jij brave jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ah, ik was niet brutaal genoeg daar te gaan kijken
Haha zou je denken he, maar nee dat valt tegen helaas... Niet eens zin om te stappenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet eens je wilde haren los nu je single bent?
Ok, dan nog even over gisteren. Als ik het goed begrijp was je in je eentje aan het zuipen en je sloot jezelf buiten. Hoe?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haha zou je denken he, maar nee dat valt tegen helaas... Niet eens zin om te stappen
/fixedquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
Even WE FOUND LOVE IN HOMELESS PLACE om in de mood te komen
quote:
Al die mama appelsap dingen gaan nooit meer uit je hoofdquote:
Whut? Ik?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, dan nog even over gisteren. Als ik het goed begrijp was je in je eentje aan het zuipen en je sloot jezelf buiten. Hoe?
Truequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:30 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Al die mama appelsap dingen gaan nooit meer uit je hoofd
Ja?quote:
Heeeeuh, hoe kom je daar bij dan?!quote:
Vorige topic? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Heeeeuh, hoe kom je daar bij dan?!
Ik denk het welquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Vorige topic? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Ik begreep die post verkeerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:05 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
True.. En daarmee heb ik mezelf dan buiten iedereen gesloten, great
hahahahah ahzo!quote:
Way ahead of youquote:
Aahzo, nou je krijgt vast nog een kans om het goed te maken, volgende week bijv.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:38 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
hahahahah ahzo!
Ik zei dat iedereen dronk. Maar toen bedacht ik me, shit ik heb niet gedronken. Dus daarmee zorgde ik er voor dat ik zelf niet meer bij iedereen hoorde
Offffff..... vanavond!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Way ahead of you
[..]
Aahzo, nou je krijgt vast nog een kans om het goed te maken, volgende week bijv.
Whiskey. dan kan het echt 1 slok zijn van lache naar wheuuuuhwquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik drink vanavond vodka jus denk ik, dat is de duivel.
Neen Hara, het gaat haske goed moet jeGezellig, leuk!
2 sec later rollend van het kotsen over straat
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef MohMi het volgende:
Get the cooool....get the cool shoeshiiiine!!
Waarom keek ik eerst of je getekend had voor ik ging nadenkenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
England paste niet dus ik dacht wtfmaar toen.
Ik weet al niet meer wat ik tekende hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]Die van jou was ook goed
Ik dacht alleen eerst dat het met een Y was dus ik zoeken
Ik zie je nu radenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wat ik tekende hoor.. Wat ik nu net heb getekend weet ik nog wel.
Ja ik dacht England past niet, wtf is het dan, oh nu gaat i eineens Norway doen, oh nee toch niet. Kingdom past ook niet. Wtf is dit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie je nu radenen je zat wel al echt close toen ik bedacht dat het onbegrijpelijk was en opnieuw begon
DIE VAN NET WAS KK GOEDquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik dacht England past niet, wtf is het dan, oh nu gaat i eineens Norway doen, oh nee toch niet. Kingdom past ook niet. Wtf is dit.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
*geeft kladblok en wascokrijtjes aan* jij eerst!
Yeahquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
*geeft kladblok en wascokrijtjes aan* jij eerst!
Ga terug naar je grot en maak wandtekeningenquote:
Ja ik moet nog even ontdekken hoe dat moet maar ik weet niet of Hara dat goed vind. Copyright ©© enzoquote:
kijk mijn tekening danquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik moet nog even ontdekken hoe dat moet maar ik weet niet of Hara dat goed vind. Copyright ©© enzo
quote:
Alleen maar omdat ze dan weten dat jouw definitie van pro verschilt van die van de rest van de wereldquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik moet nog even ontdekken hoe dat moet maar ik weet niet of Hara dat goed vind. Copyright ©© enzo
Maar mijn grottekeningen staan er over 10000000 jaar nog steedsquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga terug naar je grot en maak wandtekeningenBarbaar.
Wij tekenen high-tech shizzle fho rizzle.
Als ik pennetje jat van mn broertje gaat het nog beterquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef shifto het volgende:
[..]Die was ook goed!
![]()
Ik dacht echt skillz te hebben omdat ik alleen met zon n00b speelde
Nee mijn walvis danquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze dan weten dat jouw definitie van pro verschilt van die van de rest van de wereld
Iphone ronde knopje + knopje bovenopquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
Bij mijn Samsung is het power+home voor screenshot.
Die arme kinders hebben die tijd helemaal niet meegemaakt. Die snappen een potlood ook niet meer.quote:
Klein schermquote:
OMFG!!?!??!?! HELDIN dat werktquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
Bij mijn Samsung is het power+home voor screenshot.
In de map screencapture of zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Klein scherm
[..]
OMFG!!?!??!?! HELDIN dat werktWaar vind ik ze dan? Ik hoor alleen foto geluidje
Heuh, als je power doet gaat je scherm toch uit of ben ik nu dom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Klein scherm
[..]
OMFG!!?!??!?! HELDIN dat werktWaar vind ik ze dan? Ik hoor alleen foto geluidje
Ze smaakten ook best primaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die arme kinders hebben die tijd helemaal niet meegemaakt. Die snappen een potlood ook niet meer.
Overigens
Witchdocter.
gatver:')quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze smaakten ook best prima![]()
![]()
Hier een hoop 'oh shit ja, die was ook VET!'-liedjes![]()
Werken op zaterdagquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef WasMachinator het volgende:
Klaar met werken!
Tijd om me de hele dag moe te voelen..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze smaakten ook best prima![]()
![]()
Hier een hoop 'oh shit ja, die was ook VET!'-liedjes![]()
Ik kan nu je oude tekeningen niet terug zien ofzeuw dus doe de volgende welquote:
Blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Heuh, als je power doet gaat je scherm toch uit of ben ik nu dom?
Hmm bij mij wel...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan nu je oude tekeningen niet terug zien ofzeuw dus doe de volgende wel
[..]
Blijkbaar niet dus
was wel leuk verder hoorquote:
Echt van alles!quote:
Musa 2 jaar terug in nijmegenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt van alles!Less than Jake, A Perfect Circle, QotSA, Muse (loeihard meejodelen met Matthew Bellamy
), George Baker
![]()
*stuiterstuiter*
Misschien is het dan pas sinds de android update die de Z niet meer heeft gehadquote:
Daar waren wijquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Musa 2 jaar terug in nijmegen![]()
I know!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Musa 2 jaar terug in nijmegen![]()
bummerquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien is het dan pas sinds de android update die de Z niet meer heeft gehad
god dat was echt een goede showquote:
Takes yah back don'itquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt van alles!Less than Jake, A Perfect Circle, QotSA, Muse (loeihard meejodelen met Matthew Bellamy
), George Baker
![]()
*stuiterstuiter*
echt he! maar toen het eindelijk donker was!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
I know!!Alleen balen dat het zomer was en dus zolang licht bleef
Nee, ik heb dat ook wel. Je moet ze precies goed drukken anders gaat ie uit, ik weet nog steeds niet welke precies goed isquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien is het dan pas sinds de android update die de Z niet meer heeft gehad
Volgens mij de home-knop met je fotoknop aan de zijkant, in die volgorde geloof ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat ook wel. Je moet ze precies goed drukken anders gaat ie uit, ik weet nog steeds niet welke precies goed is
vond het publiek toen alleen een beetje leipquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
Goeden show inderdaad
Vet hoe ze dat projecteerde op dat stuk boven het podium
Ga weg johquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
vond het publiek toen alleen een beetje leip..
Sziget'10 daar heb ik me toen echt mijn stem helemaal naar de kloten gezongen/geschreeuwdquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ga weg johHet publiek was lauw! Op Werchter 2008 ging iedereen pas los, niet normaal.
Sziget moet ik echt nog een keer doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Sziget'10 daar heb ik me toen echt mijn stem helemaal naar de kloten gezongen/geschreeuwd!
zeker doen! ben er nu 2x geweest, en daar ben je indd echt ondergedompeld in de muziek, ik werd bv een paar keer wakker door de soundcheck van t mainstage enzo(soundcheck van Muse als wekker, wie wilt dat nou nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sziget moet ik echt nog een keer doenSowieso lijkt de sfeer op festivals broeieriger dan bij een 'gewoon' concert, maar daar ben je natuurlijk ook al dagen ondergedompeld in muziek.
Echt heerlijk inderdaad, overal muziek en mensen die net zo blij worden van die muziek als jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zeker doen! ben er nu 2x geweest, en daar ben je indd echt ondergedompeld in de muziek, ik werd bv een paar keer wakker door de soundcheck van t mainstage enzo(soundcheck van Muse als wekker, wie wilt dat nou niet)..
en ja de sfeer op festivals is zo anders, publiek is meestal tot veel meer bereid..
Hij was gewoon geweldige getekendquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Joysa het volgende:
shift als je deze raadt ben je een held :")
Mensen helpquote:
ik kan niet anders als hiermee 100% eens te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt heerlijk inderdaad, overal muziek en mensen die net zo blij worden van die muziek als jijFijn in het gras liggen, wat slecht eten en warm bier tussendoor, hier en daar een pit meepakken...
![]()
![]()
Er is weinig waar ik gelukkiger van word
Ehm. geen ideequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij was gewoon geweldige getekend
[..]
Mensen help
[ afbeelding ]
Mr Bojangles?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hadden het toch over goede muziek
zelfde naam als hier geloof ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef WasMachinator het volgende:
oeh kan ik ook meedoen met dit draw something feest?
Groene ogen, gele neusquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
.....DAS TOCH GVD GEEN NEGERT JONGUH!!1!
Je bent een zelf een negert jonguhhhh!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
De grote give away wa gitaar spelen met tandenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Slash kan helemaal niet met zijn tanden spelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef shifto het volgende:
[..]xDDD Waarom lijkt hij dan zoveel op slash bitch!
JH heeft geen hoed..quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Slash kan helemaal niet met zijn tanden spelen
Nog 3/4 ongeveer met mijn vlekkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent een zelf een negert jonguhhhh!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De grote give away wa gitaar spelen met tanden
AFRO
SNOR
HOED
ALLES. Ik had maar één bruin..
Jimmi Hendrix was deels donker een mixquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De grote give away wa gitaar spelen met tanden
AFRO
SNOR
HOED
ALLES. Ik had maar één bruin..
Dan nog zou gitaar + tanden meer dan genoeg Jimi zijn ;pquote:
Lolwutquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
In DB topic hebben shifto een keer getrollt dat ik MJ-ziekte zou hebben
ohhhquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
lol =)!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Slash' solo in November Rain vind ik keisexciiquote:
Wij konden het ook niet gelovenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nee nee, hoezo zouden mensen daar zo hard op in gaan
Dude installeer ook draw something. Jij moet ook wel wat kunnen met je rotsmuur ervaring.quote:
Straksquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude installeer ook draw something. Jij moet ook wel wat kunnen met je rotsmuur ervaring.
daag mij uit op draw somethingquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude installeer ook draw something. Jij moet ook wel wat kunnen met je rotsmuur ervaring.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
daag mij uit op draw something!
zelfde nick als hier..
Anders speel je gewoon diablo 3 als een heldquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
begint jouw naam met een j?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
daag mij uit op draw something!
zelfde nick als hier..
Ja als Battle.net zou meewerkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon diablo 3 als een held
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik die niet te verwijderen
Dit is zeker niet de juiste plek om te roepen dat je ook naar buiten kunt gaan..?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon diablo 3 als een held
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit is zeker niet de juiste plek om te roepen dat je ook naar buiten kunt gaan..?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit is zeker niet de juiste plek om te roepen dat je ook naar buiten kunt gaan..?![]()
Pfff ik geef mijn telefoon wel even uit handenquote:
ppffffquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pfff ik geef mijn telefoon wel even uit handen
IMPOSSIBRUUUUquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
LIKE ONE OF YOUR FRENCH GIRLS
Neen, draw met mij
nouen, ik wil hem geowon in mn telefoonquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef shifto het volgende:
[..]
IMPOSSIBRUUUU
[..]Hij kan niet tekenen
Heb geen smartphone.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
LIKE ONE OF YOUR FRENCH GIRLS
Neen, draw met mij
Jij kan niet denken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef shifto het volgende:
[..]
IMPOSSIBRUUUU
[..]Hij kan niet tekenen
Ja kk, wat is het, kurt cobain die dood bloed?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jonge, het gaat om het hele filmpje, opletten man.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja kk, wat is het, kurt cobain die dood bloed?
Omgquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef Murdera het volgende:
Denk nou eens na.
Een zanger, dat zie je. hakbijl door zijn hoofd, met de opmerking: fixed.
Mensen die verwachten dat dat een woord is wat dagelijks in mij opkomtquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn hele laptop zit onder de opgedroogde haarlak.
Dat moet je ook niet op je laptop gebruiken silliequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
gefrustreerd omdat ik geen smartphone heb en je dus geen manier meer hebt om mijn nbummer te vragen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben geen altoquote:
heeeequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hey:)..
Hoe is het vandaag na alles van gisteren?
He Mquote:
Hoooiquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
heeee. wel beter, al voel ik me nog echt heel raar. Hoe is het met jou?
[..]
He M
[..]
Hoooi
Ja idd, nouja hij zei ook dingen die echt leken alsof alles weer goed kwam, maar toen veranderde hij ineens en zei hij dat hij moest gaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:25 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gelukkig, dat je je raar voelt kan ik mij voorstellen. zn gevoel van 'ik weet niet echt wat ik hiermee aan moet' right?
Moe, kort nachtje en toen werken, but i'm still alive
..
Zoals deze?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben geen alto
Al ben ik wel te vinden op festivals en hou ik van stevigere rock muziek.
Sky Radio muziek is slaapverwekkend.
heel erg herkenbaar, het blijft sowieso een persoon waarmee je toch wel een bepaalde klik hebt he.. heb precies hetzelfde met mijn exquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja idd, nouja hij zei ook dingen die echt leken alsof alles weer goed kwam, maar toen veranderde hij ineens en zei hij dat hij moest gaan, nouja. En waar werk je dan?
vandaag dan maar rustig aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PICS!!1!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Drie uur later
Eindelijk alles in de krul
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit zag, dus mss is het wel een hele verbetering
Er zijn meerdere foto's voorbij gekomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit zag, dus mss is het wel een hele verbetering
Die heb ik dan niet gezienquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn meerdere foto's voorbij gekomen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Mooi is persoonlijk imo. Ik vind haar er leuk uit zienDat was natuurlijk te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
don't worryquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet gezien![]()
Ben ook veel te bang dat ze heel mooi is, dan ga ik erover dromen enzo![]()
moeten we niet willen
Suuuuuuuuuuurequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dan? Dat ik de foto's ging reposten? Die heb ik niet opgeslagen
Jij bent gewoon jaloers op mijn spierbal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan, zou je wel neuken
Je bent trots op die foto hèquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn spierbal.
die heb ik niet gezien. Maar zien jouw tieten groter of de mijne?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn spierbal.
Why, ga je iets leuk doen vanavond?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja godverdomme, ik moet nog makeup doen
OH DIT IS ZOOOO NIETS VOOR MIJ, GODVEROMME WAT EEN CHAOTISCHE DARAMA
Echt welquote:
Als je die laatste raadquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef WasMachinator het volgende:
zo nu even lekker douchen en scheren, voordat ik er zoals dezebijloop
..
Je kanye tekeningquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef WasMachinator het volgende:
zo nu even lekker douchen en scheren, voordat ik er zoals dezebijloop
..
Ja iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heel erg herkenbaar, het blijft sowieso een persoon waarmee je toch wel een bepaalde klik hebt he.. heb precies hetzelfde met mijn ex.
Bij een AH XL, ja denk het wel.. heb toch nog geen plannen voor vnv..
en wat heb jij vandaag gedaan?
Heel herkenbaar idd, dat doet mijn ex ook de hele tijd...quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja idd, m'n vriendinnen snappen me niet echt dus ik voel me even alleen
. En leuk! Hoezo geen plannen eigenlijk?
Was vandaag met vriendinnen en ik ga gewoon tv kijken vanavond en leren, heb nergens zin in eigenlijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |