I know!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Musa 2 jaar terug in nijmegen![]()
bummerquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien is het dan pas sinds de android update die de Z niet meer heeft gehad
god dat was echt een goede showquote:
Takes yah back don'itquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt van alles!Less than Jake, A Perfect Circle, QotSA, Muse (loeihard meejodelen met Matthew Bellamy
), George Baker
![]()
*stuiterstuiter*
echt he! maar toen het eindelijk donker was!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
I know!!Alleen balen dat het zomer was en dus zolang licht bleef
Nee, ik heb dat ook wel. Je moet ze precies goed drukken anders gaat ie uit, ik weet nog steeds niet welke precies goed isquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien is het dan pas sinds de android update die de Z niet meer heeft gehad
Volgens mij de home-knop met je fotoknop aan de zijkant, in die volgorde geloof ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat ook wel. Je moet ze precies goed drukken anders gaat ie uit, ik weet nog steeds niet welke precies goed is
vond het publiek toen alleen een beetje leipquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
Goeden show inderdaad
Vet hoe ze dat projecteerde op dat stuk boven het podium
Ga weg johquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
vond het publiek toen alleen een beetje leip..
Sziget'10 daar heb ik me toen echt mijn stem helemaal naar de kloten gezongen/geschreeuwdquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ga weg johHet publiek was lauw! Op Werchter 2008 ging iedereen pas los, niet normaal.
Sziget moet ik echt nog een keer doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Sziget'10 daar heb ik me toen echt mijn stem helemaal naar de kloten gezongen/geschreeuwd!
zeker doen! ben er nu 2x geweest, en daar ben je indd echt ondergedompeld in de muziek, ik werd bv een paar keer wakker door de soundcheck van t mainstage enzo(soundcheck van Muse als wekker, wie wilt dat nou nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sziget moet ik echt nog een keer doenSowieso lijkt de sfeer op festivals broeieriger dan bij een 'gewoon' concert, maar daar ben je natuurlijk ook al dagen ondergedompeld in muziek.
Echt heerlijk inderdaad, overal muziek en mensen die net zo blij worden van die muziek als jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zeker doen! ben er nu 2x geweest, en daar ben je indd echt ondergedompeld in de muziek, ik werd bv een paar keer wakker door de soundcheck van t mainstage enzo(soundcheck van Muse als wekker, wie wilt dat nou niet)..
en ja de sfeer op festivals is zo anders, publiek is meestal tot veel meer bereid..
Hij was gewoon geweldige getekendquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Joysa het volgende:
shift als je deze raadt ben je een held :")
Mensen helpquote:
ik kan niet anders als hiermee 100% eens te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt heerlijk inderdaad, overal muziek en mensen die net zo blij worden van die muziek als jijFijn in het gras liggen, wat slecht eten en warm bier tussendoor, hier en daar een pit meepakken...
![]()
![]()
Er is weinig waar ik gelukkiger van word
Ehm. geen ideequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij was gewoon geweldige getekend
[..]
Mensen help
[ afbeelding ]
Mr Bojangles?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hadden het toch over goede muziek
zelfde naam als hier geloof ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:43 schreef WasMachinator het volgende:
oeh kan ik ook meedoen met dit draw something feest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |