Als ik pennetje jat van mn broertje gaat het nog beterquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef shifto het volgende:
[..]Die was ook goed!
![]()
Ik dacht echt skillz te hebben omdat ik alleen met zon n00b speelde
Nee mijn walvis danquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze dan weten dat jouw definitie van pro verschilt van die van de rest van de wereld
Iphone ronde knopje + knopje bovenopquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
Bij mijn Samsung is het power+home voor screenshot.
Die arme kinders hebben die tijd helemaal niet meegemaakt. Die snappen een potlood ook niet meer.quote:
Klein schermquote:
OMFG!!?!??!?! HELDIN dat werktquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
Bij mijn Samsung is het power+home voor screenshot.
In de map screencapture of zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Klein scherm
[..]
OMFG!!?!??!?! HELDIN dat werktWaar vind ik ze dan? Ik hoor alleen foto geluidje
Heuh, als je power doet gaat je scherm toch uit of ben ik nu dom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Klein scherm
[..]
OMFG!!?!??!?! HELDIN dat werktWaar vind ik ze dan? Ik hoor alleen foto geluidje
Ze smaakten ook best primaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die arme kinders hebben die tijd helemaal niet meegemaakt. Die snappen een potlood ook niet meer.
Overigens
Witchdocter.
gatver:')quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze smaakten ook best prima![]()
![]()
Hier een hoop 'oh shit ja, die was ook VET!'-liedjes![]()
Werken op zaterdagquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:24 schreef WasMachinator het volgende:
Klaar met werken!
Tijd om me de hele dag moe te voelen..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze smaakten ook best prima![]()
![]()
Hier een hoop 'oh shit ja, die was ook VET!'-liedjes![]()
Ik kan nu je oude tekeningen niet terug zien ofzeuw dus doe de volgende welquote:
Blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Heuh, als je power doet gaat je scherm toch uit of ben ik nu dom?
Hmm bij mij wel...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan nu je oude tekeningen niet terug zien ofzeuw dus doe de volgende wel
[..]
Blijkbaar niet dus
was wel leuk verder hoorquote:
Echt van alles!quote:
Musa 2 jaar terug in nijmegenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt van alles!Less than Jake, A Perfect Circle, QotSA, Muse (loeihard meejodelen met Matthew Bellamy
), George Baker
![]()
*stuiterstuiter*
Misschien is het dan pas sinds de android update die de Z niet meer heeft gehadquote:
Daar waren wijquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Musa 2 jaar terug in nijmegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |