Waarom keek ik eerst of je getekend had voor ik ging nadenkenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
England paste niet dus ik dacht wtfmaar toen.
Ik weet al niet meer wat ik tekende hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]Die van jou was ook goed
Ik dacht alleen eerst dat het met een Y was dus ik zoeken
Ik zie je nu radenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wat ik tekende hoor.. Wat ik nu net heb getekend weet ik nog wel.
Ja ik dacht England past niet, wtf is het dan, oh nu gaat i eineens Norway doen, oh nee toch niet. Kingdom past ook niet. Wtf is dit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie je nu radenen je zat wel al echt close toen ik bedacht dat het onbegrijpelijk was en opnieuw begon
DIE VAN NET WAS KK GOEDquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik dacht England past niet, wtf is het dan, oh nu gaat i eineens Norway doen, oh nee toch niet. Kingdom past ook niet. Wtf is dit.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
*geeft kladblok en wascokrijtjes aan* jij eerst!
Yeahquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
*geeft kladblok en wascokrijtjes aan* jij eerst!
Ga terug naar je grot en maak wandtekeningenquote:
Ja ik moet nog even ontdekken hoe dat moet maar ik weet niet of Hara dat goed vind. Copyright ©© enzoquote:
kijk mijn tekening danquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik moet nog even ontdekken hoe dat moet maar ik weet niet of Hara dat goed vind. Copyright ©© enzo
quote:
Alleen maar omdat ze dan weten dat jouw definitie van pro verschilt van die van de rest van de wereldquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik moet nog even ontdekken hoe dat moet maar ik weet niet of Hara dat goed vind. Copyright ©© enzo
Maar mijn grottekeningen staan er over 10000000 jaar nog steedsquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ga terug naar je grot en maak wandtekeningenBarbaar.
Wij tekenen high-tech shizzle fho rizzle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |