lol =)!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
In DB topic hebben shifto een keer getrollt dat ik MJ-ziekte zou hebben
Slash' solo in November Rain vind ik keisexciiquote:
Wij konden het ook niet gelovenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nee nee, hoezo zouden mensen daar zo hard op in gaan
Dude installeer ook draw something. Jij moet ook wel wat kunnen met je rotsmuur ervaring.quote:
Straksquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude installeer ook draw something. Jij moet ook wel wat kunnen met je rotsmuur ervaring.
daag mij uit op draw somethingquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude installeer ook draw something. Jij moet ook wel wat kunnen met je rotsmuur ervaring.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
daag mij uit op draw something!
zelfde nick als hier..
Anders speel je gewoon diablo 3 als een heldquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
begint jouw naam met een j?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
daag mij uit op draw something!
zelfde nick als hier..
Ja als Battle.net zou meewerkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon diablo 3 als een held
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik die niet te verwijderen
Dit is zeker niet de juiste plek om te roepen dat je ook naar buiten kunt gaan..?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon diablo 3 als een held
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit is zeker niet de juiste plek om te roepen dat je ook naar buiten kunt gaan..?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit is zeker niet de juiste plek om te roepen dat je ook naar buiten kunt gaan..?![]()
Pfff ik geef mijn telefoon wel even uit handenquote:
ppffffquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pfff ik geef mijn telefoon wel even uit handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |