quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit is zeker niet de juiste plek om te roepen dat je ook naar buiten kunt gaan..?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit is zeker niet de juiste plek om te roepen dat je ook naar buiten kunt gaan..?![]()
Pfff ik geef mijn telefoon wel even uit handenquote:
ppffffquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pfff ik geef mijn telefoon wel even uit handen
IMPOSSIBRUUUUquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
LIKE ONE OF YOUR FRENCH GIRLS
Neen, draw met mij
nouen, ik wil hem geowon in mn telefoonquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef shifto het volgende:
[..]
IMPOSSIBRUUUU
[..]Hij kan niet tekenen
Heb geen smartphone.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
LIKE ONE OF YOUR FRENCH GIRLS
Neen, draw met mij
Jij kan niet denken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef shifto het volgende:
[..]
IMPOSSIBRUUUU
[..]Hij kan niet tekenen
Ja kk, wat is het, kurt cobain die dood bloed?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jonge, het gaat om het hele filmpje, opletten man.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja kk, wat is het, kurt cobain die dood bloed?
Omgquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef Murdera het volgende:
Denk nou eens na.
Een zanger, dat zie je. hakbijl door zijn hoofd, met de opmerking: fixed.
Mensen die verwachten dat dat een woord is wat dagelijks in mij opkomtquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn hele laptop zit onder de opgedroogde haarlak.
Dat moet je ook niet op je laptop gebruiken silliequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
gefrustreerd omdat ik geen smartphone heb en je dus geen manier meer hebt om mijn nbummer te vragen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben geen altoquote:
heeeequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hey:)..
Hoe is het vandaag na alles van gisteren?
He Mquote:
Hoooiquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
heeee. wel beter, al voel ik me nog echt heel raar. Hoe is het met jou?
[..]
He M
[..]
Hoooi
Ja idd, nouja hij zei ook dingen die echt leken alsof alles weer goed kwam, maar toen veranderde hij ineens en zei hij dat hij moest gaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:25 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gelukkig, dat je je raar voelt kan ik mij voorstellen. zn gevoel van 'ik weet niet echt wat ik hiermee aan moet' right?
Moe, kort nachtje en toen werken, but i'm still alive
..
Zoals deze?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben geen alto
Al ben ik wel te vinden op festivals en hou ik van stevigere rock muziek.
Sky Radio muziek is slaapverwekkend.
heel erg herkenbaar, het blijft sowieso een persoon waarmee je toch wel een bepaalde klik hebt he.. heb precies hetzelfde met mijn exquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja idd, nouja hij zei ook dingen die echt leken alsof alles weer goed kwam, maar toen veranderde hij ineens en zei hij dat hij moest gaan, nouja. En waar werk je dan?
vandaag dan maar rustig aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PICS!!1!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Drie uur later
Eindelijk alles in de krul
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit zag, dus mss is het wel een hele verbetering
Er zijn meerdere foto's voorbij gekomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit zag, dus mss is het wel een hele verbetering
Die heb ik dan niet gezienquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn meerdere foto's voorbij gekomen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Mooi is persoonlijk imo. Ik vind haar er leuk uit zienDat was natuurlijk te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
don't worryquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet gezien![]()
Ben ook veel te bang dat ze heel mooi is, dan ga ik erover dromen enzo![]()
moeten we niet willen
Suuuuuuuuuuurequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dan? Dat ik de foto's ging reposten? Die heb ik niet opgeslagen
Jij bent gewoon jaloers op mijn spierbal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan, zou je wel neuken
Je bent trots op die foto hèquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn spierbal.
die heb ik niet gezien. Maar zien jouw tieten groter of de mijne?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn spierbal.
Why, ga je iets leuk doen vanavond?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja godverdomme, ik moet nog makeup doen
OH DIT IS ZOOOO NIETS VOOR MIJ, GODVEROMME WAT EEN CHAOTISCHE DARAMA
Echt welquote:
Als je die laatste raadquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef WasMachinator het volgende:
zo nu even lekker douchen en scheren, voordat ik er zoals dezebijloop
..
Je kanye tekeningquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef WasMachinator het volgende:
zo nu even lekker douchen en scheren, voordat ik er zoals dezebijloop
..
Ja iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heel erg herkenbaar, het blijft sowieso een persoon waarmee je toch wel een bepaalde klik hebt he.. heb precies hetzelfde met mijn ex.
Bij een AH XL, ja denk het wel.. heb toch nog geen plannen voor vnv..
en wat heb jij vandaag gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |