abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110682696
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:58 schreef darpios het volgende:

[..]

Klopt, alleen volgens mij is het niet zo dat alleen de laatste rune (met hoogste clvl req) de beste is, maar dat de anderen ook nog situational goed blijven. Dus dat je alleen de base skills zonder runes uiteindelijk "vervangt" door de versies met runes.

Maargoed, gisteravond ff de beta gespeeld. In iets minder dan een uurtje de SK verslagen op mijn DH op level 8.

Ik denk dat ik Torchlight maar weer ff ga spelen om mezelf bezig te houden na de beta. :P
Nee er zitten wel een aantal goede keuzes bij, heb ik het idee. Sowieso maakt het mij nietzo veel uit wat het beste is ik had op d2 hc ook een war cry barbarian, Elvis-I best toepasselijk aangezien ook hij niet erg oud is geworden.

Torchligh vond ik nietzo,1x uitgespeeld en nooit meer aangeraakt.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 18:14:40 #203
131603 Afwazig
Serious business
pi_110683580
Heb afgelopen weekend Barbarian, Witch Docter, Demon Hunter (heel even) en Monk gespeeld, de Monk bevalt me het meest. Speelt echt lekker.
pi_110683810
quote:
2s.gif Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Afwazig het volgende:
Ligt voornamelijk aan je videokaart denk ik ja, die is gewoon te oud. Ik draai D3 met alles op high zonder lag met mijn 2x HD5770 in Crossfire.
Een GTX480 draait ook alles op max, dus zo heel zwaar is het allemaal sowieso niet denk ik.

CPU is i7 950 en heb 8GB memory.
pi_110684078
Ik draai d3 op max met m'n hd4870@1920x1200, wou eigenlijk nog upgraden maar dat is voor d3 overbodig en ik was eigenlijk niet van plan om nog iets anders te spelen de komende tijd.
pi_110684725
Mijn computer heeft het ook opvallend lastig met diablo 3. Nu speelde ik de beta een tijdje terug al, dus ik weet niet in hoeverre het veranderd is. Maar toch opmerkelijk dat ik battlefield 3 op high makkelijk kon laten lopen maar zodra er wat monsters tegelijkertijd gegibt werden in d3 ik opeens fps drops kreeg :?
Conscience do cost.
pi_110685507
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:28 schreef Moro het volgende:
Ik draai d3 op max met m'n hd4870@1920x1200, wou eigenlijk nog upgraden maar dat is voor d3 overbodig en ik was eigenlijk niet van plan om nog iets anders te spelen de komende tijd.
Wat is de rest van je specs? Miss dat een 6850 dan toch overkill is...
pi_110685566
Bevalt goed! Dat iederen zn eigen loot krijgt vind ik een goede verbetering geen gegrab meer. Dat craften is ook gaaf. Wat ook wel chill is dat je na level 10 al een hardcore char kan maken. Wat ik meteen ga doen als het spel uit is.<3 HC
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_110685717
Nooit Diablo gespeeld (nooit een Blizzard spel gespeeld zelfs) maar omdat een maat van me de beta zo tof vond heb ik het ook maar eens gedownload. En ik vind het vet :) Zeker Monk, heerlijke class is dat _O_ Staat in pre-order, kan niet wachten tot 15 mei :D
pi_110685837
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:02 schreef kort het volgende:

[..]

Wat is de rest van je specs? Miss dat een 6850 dan toch overkill is...
amd 965@stock 4gb ram, 2x X25M intel SSD in raid 0 het is trouwens wel een 4870 met 2gb aan ram niet dat het veel boeit
  maandag 23 april 2012 @ 20:18:55 #211
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_110689742
meh beta gespeeld met erge fps drops.

Nu heb ik inmiddels best een oud beestje en heb er wel aan gedacht om te upgraden en dat wordt het dan waarschijnlijk ook

Ik heb een:

Core2duo E6750 @ 2,66Ghz
Gigabyte P35C DS3R
4 GB geheugen
Ati Radeon 6870 1GB van xfx (foutje van een webwinkel> gratis :D )

Wordt tijd om te upgraden denk ik, op soms gewoon rustige stukken een lagspike (soort van) van soms wel 10 secs.
Om vervolgens 2 minuten nergens last van te hebben hoeveel zooi er ook over mijn scherm vliegt, en bij de 3 skeletjes verderop weer een dikke lagspike te hebben :(

OH barbarian :D en sorc :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_110690682
Lagspikes hebben geen reet met je hardware te maken, eerder met je verbinding en de drukte op de server. Daar kun je met een dikke bak nog last van hebben in Diablo II :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 23 april 2012 @ 20:36:30 #213
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110690852
* seto denkt met weemoed terug aan de spikes bij Duriel en net voor Baal
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_110693237
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef Pheno het volgende:
Lagspikes hebben geen reet met je hardware te maken, eerder met je verbinding en de drukte op de server. Daar kun je met een dikke bak nog last van hebben in Diablo II :P
Beetje vreemd, ik had nergens last van en ik zit met mijn pc naast hem, we hebben een 80 down en 12 up verbinding.
pi_110693622
Zit te twijfelen of ik moet upgraden van 4GB ram naar 8 :@ Zou het zinnig zijn?
pi_110693668
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef kort het volgende:
Zit te twijfelen of ik moet upgraden van 4GB ram naar 8 :@ Zou het zinnig zijn?
Voor diablo? nee
pi_110694048
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:03 schreef Seamonkey- het volgende:
Bevalt goed! Dat iederen zn eigen loot krijgt vind ik een goede verbetering geen gegrab meer. Dat craften is ook gaaf. Wat ook wel chill is dat je na level 10 al een hardcore char kan maken. Wat ik meteen ga doen als het spel uit is.<3 HC
Ik vond grabbellen altijd wel leuk :D

Maar idd eert Monk Naar lvl 10 knallen en daarna hardcore witch dokter :)
hardcoholic
pi_110697393
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef Aloria het volgende:

[..]

Beetje vreemd, ik had nergens last van en ik zit met mijn pc naast hem, we hebben een 80 down en 12 up verbinding.
Lag hoeft niet aan je verbinding te liggen. Je weet niet of je op precies dezelfde servermachine zit. Tijdens het dupen op B.Net met Diablo II had je ook bepaalde servers die gewoonweg te zwaar belast werden. Tijdens het jagen op Uber Diablo moest je letten op de ip's van de machines. Soms werd er net op zo'n server ook nog geduped. Feest, op hardcore dan "Evil walks the earth" zien met flink wat gerommel en lag :')

En toch elke keer weer doen he, gewoon omdat het leuk was om die gast weer in enkele seconden neer te krijgen O+ En dan je game die dropte door de lagspike en dan weer als de ratten zo snel proberen te rejoinen. Soms lukte dat nog, soms helemaal niet meer: weg annihilus.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110698205
Open Beta gemist :'( Naja nog een kleine maand wachten...
  maandag 23 april 2012 @ 22:37:38 #220
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_110698733
Na veel hebben het spelen ook niet compleet gedownload en gaan dan lopen kankeren dat het niet goed werkt :')

had ik ook met me
i7 2600k
2x560 gt
16 gb
ssd

Dus eerst goed downloaden en updaten en had nergens meer last van :)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_110699026
quote:
12s.gif Op maandag 23 april 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Lag hoeft niet aan je verbinding te liggen. Je weet niet of je op precies dezelfde servermachine zit. Tijdens het dupen op B.Net met Diablo II had je ook bepaalde servers die gewoonweg te zwaar belast werden. Tijdens het jagen op Uber Diablo moest je letten op de ip's van de machines. Soms werd er net op zo'n server ook nog geduped. Feest, op hardcore dan "Evil walks the earth" zien met flink wat gerommel en lag :')

En toch elke keer weer doen he, gewoon omdat het leuk was om die gast weer in enkele seconden neer te krijgen O+ En dan je game die dropte door de lagspike en dan weer als de ratten zo snel proberen te rejoinen. Soms lukte dat nog, soms helemaal niet meer: weg annihilus.
Uber diablo spawnen en een paar minuutjes wachten tot de lag minder word, characters verliezen door lag is wel zo fucked up. Het hoort erbij maar het is toch wel de minste manier om ten onder te gaan.
pi_110700216
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 22:42 schreef Moro het volgende:

[..]

Uber diablo spawnen en een paar minuutjes wachten tot de lag minder word, characters verliezen door lag is wel zo fucked up. Het hoort erbij maar het is toch wel de minste manier om ten onder te gaan.
Idd! + die uber fire enchant mobs op nightmare :D
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_110702124
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:03 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Idd! + die uber fire enchant mobs op nightmare :D
fire enchanted,
stygian dolls
iron maiden (mid whirlwind)
multiple bolts lightning enchanted

zijn ook allemaal wel lame , maar gewoon geen kans hebben om uberhaupt iets te doen vind ik toch wel het ergste. Weleens de ancients voor iemand gecleared is de laatste fire enchanted gaat die gast daar aan dood. Looten stond wel aan maar chicken mod dus leaved nog automatisch ook.

Schijnbaar vangen monk en barbarian in d3 30% minder damage, wel een goede zet want d2 was voor melee toch wel redelijk pijnlijk.
pi_110708674
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef Aloria het volgende:

[..]

Dan hoef je nog niet op dezelfde server te zitten natuurlijk. ;)
pi_110709087
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef seto het volgende:
* seto denkt met weemoed terug aan de spikes bij Duriel en net voor Baal
Helpt ook niet als je Meteor loopt te spammen op Baal's minions. :P Lag bij Duriel is wel weer minder. Vaak ben je dan gelijk dood.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 23:40 schreef Moro het volgende:

[..]

fire enchanted,
stygian dolls
iron maiden (mid whirlwind)
multiple bolts lightning enchanted

zijn ook allemaal wel lame , maar gewoon geen kans hebben om uberhaupt iets te doen vind ik toch wel het ergste. Weleens de ancients voor iemand gecleared is de laatste fire enchanted gaat die gast daar aan dood. Looten stond wel aan maar chicken mod dus leaved nog automatisch ook.

Schijnbaar vangen monk en barbarian in d3 30% minder damage, wel een goede zet want d2 was voor melee toch wel redelijk pijnlijk.
Stygian dolls zijn irritant als ze een pack met Fanatic + Extra strong zijn en dan met bosjes om je heen ontploffen. Fire Enchanted alleen op Hell als je geen 75+ alres hebt. MSLE zelfde verhaal. Desnoods ff een Wisp Projector omdoen. Iron Maiden en helemaal tijdens een WW dan ben je erg kansloos idd. :P

Was vroegah trouwens nog wel leuk, Blood Golem + Iron Maiden bug. Zolang je golem niet ge-oneshot werd dan kregen monsters gewoon iets van 3000% damage reflected en je golem bleef 100% hp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')