ik zou em doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja tis en blijft toch een lekkere vent zeg
5 minuten te laat danquote:
Ik stik bijna in m'n dropjequote:
Daar voel je niets vanquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Kan het me voorstellenalleen jammer dat ie zo klein in maar goed
quote:
arme meidquote:
Ja hoorquote:
2 weken terug toch? vorige week kregen die belgen de golden ticketquote:
telkens als ik het rommelig vind schijnt het goed te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Dit is vast heel goed, maar ik zie het weer niet.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
telkens als ik het rommelig vind schijnt het goed te zijn
dit ja. Ik vind van die grote groepen nooit echt leuk, veel te chaotisch.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
ik ben duidelijk niet geschikt in het beoordelen van dance crews
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Oe Dan is wel sexy als hij enthousiast is.
valt mee, als er in een halve finale 5 dancecrews staan gaat er echt maar 1 doorquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
dat wordt een lekkere gevarieerde finale *not*
Leuk vooral als je uit Almere of Amsterdam komtquote:
Beetje sneu ja...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
dat wordt een lekkere gevarieerde finale *not*
1 golden ticketquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
Schakel ik weer te laat in.
Heb weer niks gemist toch?
Het kwartje valt nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk vooral als je uit Almere of Amsterdam komtWil-o
niets gemist, ik zag het niet in ieder gevalquote:
Dat zo'n uitgesproken Engelse klank-naam met een Amsterdams accent echt vreselijk klinkt, dan verkracht je die naamquote:
Ohw zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zo'n uitgesproken Engelse klank-naam met een Amsterdams accent echt vreselijk klinkt, dan verkracht je die naamWillow moet je lekker in Engelstalige landen doen als naam
Rachel niet als Ray-sjel uitspreken maar als Raggel xDquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zo'n uitgesproken Engelse klank-naam met een Amsterdams accent echt vreselijk klinkt, dan verkracht je die naamWillow moet je lekker in Engelstalige landen doen als naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |