Rustig maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Nu komen er van die Battle Royal fans die nooit een anime of manga hebben aangeraakt
waarom staat al in een reply hier ...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Nu komen er van die Battle Royal fans die nooit een anime of manga hebben aangeraakt
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:48 schreef wdn het volgende:
[..]
waarom staat al in een reply hier ...
[..]
en wat een rukfilm was dat, het vervolg was nooooogggg slechter. Boek was dan wel weer goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
hmmm wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef Lithia het volgende:
Whehe, nu heeft iedereen een smiley achter hun naam in de OP. Valt me nu pas op.
iemand? (ik mis een beetje een rode draad)quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef mschol het volgende:
ik zit overigens xxxHolic te kijken.. mis ik ergens wat of blijft het zo (relatief saai) doorkabbelen? (episode 8 nu)
Het is ecchi he!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kom ik dit tegen als ik op de eerste serie opzoek:
[ afbeelding ]
Die kwam ik ook tegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kom ik dit tegen als ik op de eerste serie opzoek:
[ afbeelding ]
H-doujin waarschijnlijk(en ik kan het weten)quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die kwam ik ook tegen.
Dat is namelijk de cover van een doujin volgens mij
oke.. straks maar eff lezen of het wat is en dan e.v.t. toevoegen..quote:
Eerste generatie van Digimon was anders goed hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
WTF, mschol. Je hebt Legend of the Galactic Heroes een 3 gegeven en Steins;Gate een 6
En dan Digimon een 7.
Weiger je structureel goede series te waarderen of zo?
Het gaat meer om het idee. Een klassieker als Evangelion wil hij niet eens aan beginnen, Legend of the Galactic Heroes krijgt een 3 (too deep?) en Steins;Gate krijgt ook een 6.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eerste generatie van Digimon was anders goed hoor.
Terwijl LoGH 24 jaar is!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
WTF, mschol. Je hebt Legend of the Galactic Heroes een 3 gegeven en Steins;Gate een 6
En dan Digimon een 7.
Te diep is juist goed!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee. Een klassieker als Evangelion wil hij niet eens aan beginnen, Legend of the Galactic Heroes krijgt een 3 (too deep?) en Steins;Gate krijgt ook een 6.
Dat is de omgekeerde wereld
Leeftijd maakt in deze zin natuurlijk niet uit. Feit is gewoon dat dit wel een heel erg contrast is. Legend of the Galactic Heroes zit gewoon erg goed in elkaar. Of het nou je serie is of niet, een 3 is wel erg zuur.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Terwijl LoGH 24 jaar is!!
Zeker wel,van Tekkaman Blade bvb moet ik alles hebben en dan pas veroordelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leeftijd maakt in deze zin natuurlijk niet uit. Feit is gewoon dat dit wel een heel erg contrast is. Legend of the Galactic Heroes zit gewoon erg goed in elkaar. Of het nou je serie is of niet, een 3 is wel erg zuur.
Je vind iets leuk of je vind iets niet leuk, zeker als het om persoonlijke scores gaat is het vaker je smaak dan de historische waarde die de doorslag geeft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leeftijd maakt in deze zin natuurlijk niet uit. Feit is gewoon dat dit wel een heel erg contrast is. Legend of the Galactic Heroes zit gewoon erg goed in elkaar. Of het nou je serie is of niet, een 3 is wel erg zuur.
de eerste heb ik een episode of 8 dacht ik gezien, en vond er vrij weinig aan...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
En dan Digimon een 7.
Misschien een goede metafoor:quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je vind iets leuk of je vind iets niet leuk, zeker als het om persoonlijke scores gaat is het vaker je smaak dan de historische waarde die de doorslag geeft.
Oke, dat is wel fair enough. Maar Legend of the Galactic Heroes is een anime die heel erg moet opbouwen, net als Steins;Gate. Na 2 episodes zo'n laag cijfer voor Steins;Gate is bijvoorbeeld wellicht wat te snel geoordeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
de eerste heb ik een episode of 8 dacht ik gezien, en vond er vrij weinig aan...
Steins;gate 2, en was ik ook niet van onder de indruk op dat moment..
en digimon heb ik wel helemaal gezien (even afgezien dat mal em anders aangeeft) maar dat was een fatsoenlijke serie (voor de doelgroep) henche de 7..
dat er mensen zijn die series goed vinden betekent niet dat ik ze goed moet vinden he
ik waardeer iig wel zo goed als al m'n series die ik kijk (sinds ik mal heb)
echt wel.. iets met persoonlijke mening enzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien een goede metafoor:
Stel je vindt Zelda Ocarina of Time helemaal niet leuk. Dan ga je het ook geen 3 geven omdat het niet je cup of tea is.
Terwijl Digimon een fucking kodomo serie is,geef je LoGH een 3. Cultuur barbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
de eerste heb ik een episode of 8 dacht ik gezien, en vond er vrij weinig aan...
Steins;gate 2, en was ik ook niet van onder de indruk op dat moment..
en digimon heb ik wel helemaal gezien (even afgezien dat mal em anders aangeeft) maar dat was een fatsoenlijke serie (voor de doelgroep) henche de 7..
dat er mensen zijn die series goed vinden betekent niet dat ik ze goed moet vinden he
ik waardeer iig wel zo goed als al m'n series die ik kijk (sinds ik mal heb)
S;G staat nog op de planning om te herzien.. (henche on-hold status, idem voor Logh)quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, dat is wel fair enough. Maar Legend of the Galactic Heroes is een anime die heel erg moet opbouwen, net als Steins;Gate. Na 2 episodes zo'n laag cijfer voor Steins;Gate is bijvoorbeeld wellicht wat te snel geoordeeld.
Velen hier vonden hem eerst ook niet leuk. Strawberry volgens mij eerst ook niet.
Als je naar 'userreviews' op metacritic of imdb gaat kijken, zijn er genoeg mensen die dat wel doen, persoonlijk doe ik ook niet zo aan spellen/muziek lage beoordelingen geven als het niet in mn straatje past, tenzij ik ze gespeeld/geluisterd heb en dat mijn subjectieve mening blijkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien een goede metafoor:
Stel je vindt Zelda Ocarina of Time helemaal niet leuk. Dan ga je het ook geen 3 geven omdat het niet je cup of tea is.
Film??Er is een film van?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Battle Royaleeen van mijn favoriete films
Dankzij Legend of Galactic Heroes!quote:Size: 132.4 G | This month: 132.4 G | This week: 34.0 G | Today: 25.0 G
Dus gameplay, verhaallijn, hoe de personages zijn, originaliteit, muziek, etc worden allemaal automatisch slecht als het niet bij jouw straatje past? Vaak heb je zowel negatieve als positieve punten en zelfs als je bijvoorbeeld alleen games zoals tetris leuk vindt, dan is het oneerlijk voor OoT als je dat speelt en daar je mening over geeft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
echt wel.. iets met persoonlijke mening enzo
quote:
Bij mij is het huist omgekeerd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus gameplay, verhaallijn, hoe de personages zijn, originaliteit, muziek, etc worden allemaal automatisch slecht als het niet bij jouw straatje past? Vaak heb je zowel negatieve als positieve punten en zelfs als je bijvoorbeeld alleen games zoals tetris leuk vindt, dan is het oneerlijk voor OoT als je dat speelt en daar je mening over geeft.
Oh?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gewoon ¤345,00 (JAN-MEI) Zorgtoeslag 2012 op mijn rekening!vandaag nog wel!![]()
Had ik ook nodig!
[..]
Bij mij is het huist omgekeerd.![]()
Pas alsjeblieft op dat je niet gaat budgetteren aan de hand van allerlei toeslagen. Veel toeslagen zijn gevoelig voor politieke beslissingen, waardoor mensen die aan de hand daarvan hun budget hebben opgesteld vaak niet goed kunnen rondkomen nadat ze worden afgeschaft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gewoon ¤345,00 (JAN-MEI) Zorgtoeslag 2012 op mijn rekening!vandaag nog wel!![]()
Had ik ook nodig!
Opinions. Iedereen heeft ze. Ook ik heb digimon een redelijk hoge score gegeven door zijn nostalgie en het was een redelijk goede serie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
En dan Digimon een 7.
Te snel getypt.quote:
Ik heb geen enkele toeslag gekregen deze jaar,word ook niet meer automatisch verlengt aan het eind van het jaar!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pas alsjeblieft op dat je niet gaat budgetteren aan de hand van allerlei toeslagen. Veel toeslagen zijn gevoelig voor politieke beslissingen, waardoor mensen die aan de hand daarvan hun budget hebben opgesteld vaak niet goed kunnen rondkomen nadat ze worden afgeschaft.
Het was meer om het contrast aan te tonen. Digimon is op zich niet veel mis mee, maar Legend of the Galactic Heroes dan een 3 geven gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Opinions. Iedereen heeft ze. Ook ik heb digimon een redelijk hoge score gegeven door zijn nostalgie en het was een redelijk goede serie.
bij mij niet perse, maar ik geeft gewoon geen cijfers aan games die ik die ik te kort gespeeld heb om er een mening over te vormen, omdat bijvoorbeeld het type gameplay(en dat heb ik bijvoorbeeld met 99,9% van games in first person perspectief) mij niet ligt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus gameplay, verhaallijn, hoe de personages zijn, originaliteit, muziek, etc worden allemaal automatisch slecht als het niet bij jouw straatje past? Vaak heb je zowel negatieve als positieve punten en zelfs als je bijvoorbeeld alleen games zoals tetris leuk vindt, dan is het oneerlijk voor OoT als je dat speelt en daar je mening over geeft.
Kun je dat aan Bleach/Naruto geven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was meer om het contrast aan te tonen. Digimon is op zich niet veel mis mee, maar Legend of the Galactic Heroes dan een 3 geven gaat wel erg ver.
Woon je in de buurt van Zeeland trouwens? Als ik nieuwe werknemers weet te vinden krijg ik een flinke bonus. Kun je een beetje programmeren?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb geen enkele toeslag gekregen deze jaar,word ook niet meer automatisch verlengt aan het eind van het jaar!![]()
moeten ze de hedwiges polder onder water zetten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Zeeland trouwens? Als ik nieuwe werknemers weet te vinden krijg ik een flinke bonus.
Er is hier een tekort aan goede IT'ersquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moeten ze de hedwiges polder onder water zetten?
Nouja, als het je écht niet bevalt en daardoor moet stoppen, dan is het duidelijk. Al is het in principe oneerlijk voor de game, want misschien heeft ie andere punten wat het juist erg goed maakt. Dan is het niet puur objectief, alleen persoonsgebonden. Wat niet erg is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bij mij niet perse, maar ik geeft gewoon geen cijfers aan games die ik die ik te kort gespeeld heb om er een mening over te vormen, omdat bijvoorbeeld het type gameplay(en dat heb ik bijvoorbeeld met 99,9% van games in first person perspectief) mij niet ligt.
Aan de andere kant worden spellen in bepaalde series ook wel onnodig gehyped(zoals Zelda, Final Fantasy of Metal Gear) dat je er hoe oninteressant je de gameplay of charater development ook vind er om een of andere reden geen negatief oordeel over mag geven, kijk maar eens hoe er gehaat word op bepaalde critic reviews als deze een installement uit een van deze series lager dan een a8 waarderen. Dat geeft ook een automagisch effect dat mensen die zo'n serie om welke reden niet trekken deze een extra lage waardering geven, al is het alleen om de hardcore-fan die overal blind mee wegloopt te trollen.
Ik woon in Mariahoeve,Den Haag !quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Zeeland trouwens? Als ik nieuwe werknemers weet te vinden krijg ik een flinke bonus. Kun je een beetje programmeren?
DM of PM sturen he!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
Een outfit maken gebasseerd op de Harajuku straatstijl, japanse muziek luisteren, lurken in het anime topic... ii naa..
Ayequote:
Ah, je hebt je studie niet afgerond. Het is gelukkig in de IT relatief makkelijk je te laten bijscholen. Maar goed dit is allemaal off-topic.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik woon in Mariahoeve,Den Haag !![]()
* Blue_Panther_Ninja moet MBO studie Medewerker Beheer ICT hervatten
C++ wil ik al 5 jaar leren,lukt maar niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, je hebt je studie niet afgerond. Het is gelukkig in de IT relatief makkelijk je te laten bijscholen. Maar goed dit is allemaal off-topic.
Wat ik je adviseer is om je te verdiepen in een programmeertaal. Niet zo moeilijk als je logisch nadenkt en er is heel veel vraag naar.
Waarom geef je de waarde 0 terug? Verder eens. Was ook mijn plan na die post te stoppen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef Qunix het volgende:
Weer ICT geneuzel?
int main () { cout << "Ga naar DIG!"; return 0; }
http://www.codecademy.com/#!/exercises/0 is wel tof.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom geef je de waarde 0 terug? Verder eens. Was ook mijn plan na die post te stoppen.
Serial experiments lainquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
http://www.codecademy.com/#!/exercises/0 is wel tof.![]()
* Blue_Panther_Ninja leert code schrijven na 5 jaar moeizaamheid
Nog toffe animes/mangas met diepgang??
Graag gedaan, maar we moeten het echt on-topic houdenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
http://www.codecademy.com/#!/exercises/0 is wel tof.![]()
* Blue_Panther_Ninja leert code schrijven na 5 jaar moeizaamheid
Nog toffe animes/mangas met diepgang??
Ik vind het een toffe anime! Wel jammer dat na ieder seizoen (inmiddels 2) een hele episode is met flashbacks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Lithia het volgende:
Ik heb hunter x hunter niet gezien, maar heeft ie een beeetje diepgang of toch niet?
Schijnt een toffe shonen te zijn, maar veel diepgang kun je denk ik niet verwachten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Lithia het volgende:
Ik heb hunter x hunter niet gezien, maar heeft ie een beeetje diepgang of toch niet?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe anime! Wel jammer dat na ieder seizoen (inmiddels 2) een hele episode is met flashbacks.
Maar goed, het verhaal is wel tof.
Diepgang, neuh... Zie het als Naruto / One Piece / Toriko niveau.
hm.. alrightquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schijnt een toffe shonen te zijn, maar veel diepgang kun je denk ik niet verwachten.
Was er niet een live-action film van Ergo Proxy??quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar we moeten het echt on-topic houden
Serial Experiments Lain is inderdaad een goede, net als Ergo Proxy.
nee..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus gameplay, verhaallijn, hoe de personages zijn, originaliteit, muziek, etc worden allemaal automatisch slecht als het niet bij jouw straatje past?
Op baas laptop??quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat verder met XXXHolic... hopelijk wordt het minder slaapverwekkend..
getracht, maar gezien de external player functie imho beroerd is uitgevoerd (echt speler opstarten en dan de gui van die speler gebruiken, i.p.v. videostream te redirecten enzo) heb ik xbmc alweer aan de kant gegooidquote:
Tijdje gedaan.quote:
In Windows kun je als het goed is ook gewoon FFMPEG extern mee laten compilen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
getracht, maar gezien de external player functie imho beroerd is uitgevoerd (echt speler opstarten en dan de gui van die speler gebruiken, i.p.v. videostream te redirecten enzo) heb ik xbmc alweer aan de kant gegooid
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
getracht, maar gezien de external player functie imho beroerd is uitgevoerd (echt speler opstarten en dan de gui van die speler gebruiken, i.p.v. videostream te redirecten enzo) heb ik xbmc alweer aan de kant gegooid
Hmm...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tijdje gedaan.
Wel aan te raden om samen met een externe FFMPEG te compilen. Anders kun je fluiten naar je 10-bit ondersteuning e.d.
Je kan overigens je mobiel gebruiken als afstandsbediening. Werkt lekker.
Mplayerx als externe player gebruiken werkt wel. Volgens mij heeft mplayerx geen GUI, dus kun je dan gewoon de GUI van xbmc gebruiken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Hmm...
Ik heb het geïnstalleerd op een Apple TV 2, maar al 720p 8bit lukt al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
AzunyanAh, wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal een poging in paint doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 22:16:46 ]
AzunyanJij gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ogen zijn goed gelukt!
Ik probeerde net het gezicht van Azusa in Paint te maken, maar het lijkt nu meer op Krauser uit DMCquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ze mist een wimper
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik probeerde net het gezicht van Azusa in Paint te maken, maar het lijkt nu meer op Krauser uit DMC
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ga dan voor meer, ik had na een jaar al iets van: hij is eigenlijk wel klein
Deze ga ik halen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wacht op een leuke aanbieding bij ibood.
Op Tsunacon hebben ze altijd een soort van stand waar je kunt leren tekenen. Ook voor gevorderden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Danku
Haar handen hoef ik gelukkig niet te tekenen
AzunyanNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Aha !!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ano Natsu afgekeken. Ik vond het een leuke anime, maar het heeft me toch niet zoveel kunnen raken als ik had gehoopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 23:17:28 ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
Haha
http://myanimelist.net/anime/3625/Battle_Royal_High_School
*Meldt zichquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Soul Eater.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand nog een goede Shonen?
Gosick al afgekeken en de Trigun film was vermakelijk![]()
Goscik mistte een beetje nog iets wat diepte in de emotie's het had nog iets dramatischer gemogen. (in mijn beleving) Saikano was daar net goed inVoor de rest zeer vermakelijk, de mysteries die ze moest oplossen iets te onopvallend voor de "oplettende" kijker. maar het had wel een beetje een rozen maiden idee. De detective zelf
![]()
Het is onlangs afgelopen,alleen manga is er nog.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gintama: Neemt zichzelf niet zo serieus, maar een van de betere anime (imo). Aanrader als je al veel anime hebt gezien.
Favoriet is "A Tale Of Two Sisters", Psychologische thriller/horror (geen gore)quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef Easymodo het volgende:
Welke Koreaanse films? Heb er maar een paar gezien, maar kon er niet echt inkomen.
Maakt mij niet uit, ik ben nog niet eens aan Gintama' (met apostrof) begonnen.:3quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is onlangs afgelopen,alleen manga is er nog.
Heh? ik zie me echt een Tennis anime voor mequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Soul Eater.
Hajime no Ippo: Eerder een sport anime dan een standaard shounen, maar wel een van de betere sport anime.
Gintama: Neemt zichzelf niet zo serieus, maar een van de betere anime (imo). Aanrader als je al veel anime hebt gezien.
Hollywood remake ideeënquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Favoriet is "A Tale Of Two Sisters", Psychologische thriller/horror (geen gore)
"A Bittersweet Life", actie/crime-achtig
"I Saw The Devil", Actie/Crime/Horror (over een psychopaat/moordenaar)
"I'm A Cyborg, But That's OK", Humor/Drama/Romantisch maar totaal niet zo'n "rom-com" ofzo, erg origineel voor het genre
"...Ing", Romantisch/Drama, zeer zielig, houdt niemand (ook de stoerste mannen niet) het bij droog
Kies je genre maar uit
"I'm A Cyborg, but that's ok" heb ik wel gezien. Ik vond hem wel interessant, maar op bepaalde momenten nogal saai. Had hem vooral gekocht, omdat mijn zusje fan is van Rain.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Thas het volgende:
[..]
"I'm A Cyborg, But That's OK", Humor/Drama/Romantisch maar totaal niet zo'n "rom-com" ofzo, erg origineel voor het genre
"...Ing", Romantisch/Drama, zeer zielig, houdt niemand (ook de stoerste mannen niet) het bij droog
Kies je genre maar uit
Hoe bedoel jequote:
Dat kan ik me wel voorstellen, ik ben ook zwaar bevooroordeeld omdat ik fan ben van de hoofdrolspeelsterquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef Easymodo het volgende:
[..]
"I'm A Cyborg, but that's ok" heb ik wel gezien. Ik vond hem wel interessant, maar op bepaalde momenten nogal saai. Had hem vooral gekocht, omdat mijn zusje fan is van Rain.
De rest ga ik nog wel kijken, bedankt.
Tot nu toe is 'my sassy girl' nog een van mijn favoriete Koreaanse films.
The Departed was juist een bagger Hollywood versie van Infernal Affairs!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
A Tale of Two Sisters is achteraf juist een bagger Hollywood versie van gemaakt, "The Uninvited"
Koreaanse series.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Thas het volgende:
[..]
*Meldt zich
Bazenfilm
Anime, manga heb ik nis mee![]()
Sommige Japanse films![]()
Sommige Koreaanse films![]()
![]()
Gintamaquote:
Je hebt nog tot #119!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef Klipnap het volgende:
En ik dacht dat het ergste al voorbij was
Battle Royale 83![]()
wat nu? gangbang?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef Klipnap het volgende:
Battle Royale 83![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik ken het verhaal omdat de anime tof is.
doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Klipnap het volgende:
Ik ga nu maar Cardcaptor Sakura kijken ofzo. Ben toe aan iets luchtigers.
Chocolat kan ik iedereen aanraden!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef Easymodo het volgende:
Welke Koreaanse films? Heb er maar een paar gezien, maar kon er niet echt inkomen.
Oh ik dacht dat ie over het leven in een Frans dorpje ging met Johnny Depp.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Chocolat kan ik iedereen aanraden!
[ afbeelding ]
edit hmmm dat is een Thaise film. Dacht dat het koreaans was.
Ik zie het nu.... Woow!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef Klipnap het volgende:
Battle Royale 83![]()
Dat is een andere film (die ook goed is trouwens)quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie over het leven in een Frans dorpje ging met Johnny Depp.
Woohoo een mede fan!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef robin007bond het volgende:
Welcome to the NHK was zeer goed
9/10
Of misschien zelfs 10/10.
Als de animatie alleen wat beter was, dan was het helemaal perfect. Ik wil de boeken kopen!
Het inspireerde me om door te gaan met mijn studie en om er keihard te voor te gaan werken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef robin007bond het volgende:
Welcome to the NHK was zeer goed
9/10
Of misschien zelfs 10/10.
Als de animatie alleen wat beter was, dan was het helemaal perfect. Ik wil de boeken kopen!
Mooi! Ik kan me dat zeker voorstellen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het inspireerde me om door te gaan met mijn studie en om er keihard te voor te gaan werken.
mijn favoriet, alhoewel mssn iets te arty/ontoegankelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Kies je genre maar uit
Je leert wel wat!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Het inspireerde me om door te gaan met mijn studie en om er keihard te voor te gaan werken.
Altijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Net Redline gekeken prachtige animatieLeuk verhaal, zoetsappig einde als een amerikaanse film maar wel de typische oosterse humor erin verwerkt
.
Steins;Gate, Clannad + After Story, Eureka Seven, Madoka Magica, Welcome to the NHK, Toradora, 5 Centimeters per Second, Legend of the Galactic Heroesquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:18 schreef meth1745 het volgende:
Al tijden geen Anime meer gekeken. Zijn er nog aanraders verschenen de laatste jaren? Stijl: Elfen lied, fullmetal alchemist, excel saga, ghost in the shell, FLCL, Monster, Trigun, mahoromatic, serial lain, Gantz, Hellsing, midori no hibi, Champloo, berserk, bebop, hack limin, neon genesis evangelion, blood+, Jin roh, ..
meer dan één stijl misschien...
Thanx, ga ze checken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Steins;Gate, Clannad + After Story, Eureka Seven, Madoka Magica, Welcome to the NHK, Toradora, 5 Centimeters per Second, Legend of the Galactic Heroes
Veel nieuwe users en meer SC.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Jezus gasten. In één avond 3/4 volgeluld. Wat is er de laatste tijd aan de hand?
Ahww.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik zweer dat dit vandaag mijn laatste post hier wordt. Ik moet toch echt aan mijn huiswerk!
Houd me eraan!!!
Ik zou zeggen Gungrave, Death Notequote:Op zaterdag 21 april 2012 03:18 schreef meth1745 het volgende:
Al tijden geen Anime meer gekeken. Zijn er nog aanraders verschenen de laatste jaren? Stijl: Elfen lied, fullmetal alchemist, excel saga, ghost in the shell, FLCL, Monster, Trigun, mahoromatic, serial lain, Gantz, Hellsing, midori no hibi, Champloo, berserk, bebop, hack limin, neon genesis evangelion, blood+, Jin roh, ..
meer dan één stijl misschien...
Er zijn veel dingen gebeurd,je weet toch!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Jezus gasten. In één avond 3/4 volgeluld. Wat is er de laatste tijd aan de hand?
is goed Klippie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik zweer dat dit vandaag mijn laatste post hier wordt. Ik moet toch echt aan mijn huiswerk!
Houd me eraan!!!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
XXXHolic is klaar... maar vond em tegenvallen eigenlijk... bijna alle episode kwamen als losstaande verhalen over.. zonder een rode draad ofzo..
I guess it can't be helped.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Zijn er geen manieren om het voor jezelf leuker te maken? Anders trakteer je jezelf op iets lekkers of een leuke anime na het makenquote:
quote:Hair Color: Reddish Brown
Eye Color: Golden Yellow
Birthday: December 24th
Height: 155 cm
Bust: 80 cm
Waist: 55 cm
Hip: 81 cm
Weight: 43 kg
Horoscope: Capricorn
Blood Type: A
Favorite TV Show: Dango Daikazoku
Favorite song: Dango Daikazoku
Favorite animal: Cat
Favorite food: Anpan
Dat krijg je van de krentenbollen he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef robin007bond het volgende:
Ah, wat zielig.
Nagisa is maar 155 cm groot.
WTF, ze weegt 43 kg
[..]
Ik zou gewoon verder gaan. FLCL is toch een beetje een soort van cult en veel episodes zijn het nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat krijg je van de krentenbollen he.
Een leuke anime..
Ik denk dat ik FLCL ga droppen. Begrijp er geen zak van.
Wel was er iemand die Ninamori heette
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In FMA is er ook een meisje die Nina heet
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef Easymodo het volgende:
[..]Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel die scène in Clannad ~After Story~SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2012 13:18:19 ]
FLCL is dan ook gewoon kutquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat krijg je van de krentenbollen he.
Een leuke anime..
Ik denk dat ik FLCL ga droppen. Begrijp er geen zak van.
Wel was er iemand die Ninamori heette
Het zit best leuk in elkaar en de soundtrack is erg goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
FLCL is dan ook gewoon kut
Jaah he!Niet veel anime zijn verrassend laatste tijd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef Easymodo het volgende:
Muziek van the pillows was erg tof en de anime is redelijk uniek in zijn soort. Vond het wel een leuke anime en eindelijk weer iets nieuws.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef kristyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit nog zoiets als Excel Saga gaat uitkomen.
Haha, deel 2 ziet er wel heel slecht uit. Hij heeft ook maar een 5,24 gehad op MAL i.t.t. deel 1 die een 8,22 heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
Wilde ik net aan Battle Royale 2 beginnen, is er een hele andere artist![]()
Origineel:
http://mangafox.me/manga/battle_royale/v08/c059/12.html
Deel 2![]()
http://mangafox.me/manga/(...)yale/v01/c001/3.html
Nee,niet echtquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef robin007bond het volgende:
Wordt die Battle Royal franchise niet een beetje uitgemolken trouwens?
Mij gaat het ook wat te snel eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:15 schreef .Cake. het volgende:
Wat is daar WTF aan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef robin007bond het volgende:
Ah, wat zielig.
Nagisa is maar 155 cm groot.
WTF, ze weegt 43 kg
[..]
Nah ja, voor haar lengte is dat wel normaal, maar alsnog best lichtquote:
Dat soort dingen worden soms vrijgegeven door de makers. Ze gaan niet haar heup opmeten met een liniaal ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, voor haar lengte is dat wel normaal, maar alsnog best licht
De WTF lag hem bij mij vooral in hoe ze er achter zijn gekomen. Dat lijkt me gewoon een schatting. Ik heb haar gewicht nooit zien langskomen in de anime of visual novel.
Zo iets dacht ik ook al, maar toch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden soms vrijgegeven door de makers. Ze gaan niet haar heup opmeten met een liniaal ofzo.
Slechte 10-bit??quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
Pff, dat is balen.
Ik heb ooit Redline gedownload, maar het bestand was nog niet klaar met downloaden. Dit was ik helemaal vergeten na die paar maanden. Nu stopt de film in eens voor de helft
Nee. Met IRC kun je de download middenin annuleren en op een later moment hervatten.quote:
Je hebt het gedaan via IRC!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Met IRC kun je de download middenin annuleren en op een later moment hervatten.
Ooit heb ik de download dus afgebroken, maar het bestand zit er dan nog tot waar het is gedownload. Dit was ik na een aantal maanden vergeten, dus stopte de film op de helft, omdat hij daar nog niet was met downloaden.
Zie de OP.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt het gedaan via IRC!!
Hoe werkt het dan??
Doe maar nu je huiswerk!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:
Hervat het gesprek maar via DM.
En ja, ik ga nu aan mijn huiswerk
Kranten wijk lopen was mijn 2de baantje,10 jaar geleden nog.AD Haagsche Courantquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
Pff, wat een rotweek.
Ik heb nu koorts, met dat meisje ging het dus niet lekker, examen gefaald, vader is even weg en nu ook nog die onderhandelingen in het Catshuis die zijn afgebroken.
Oh, en dan ook nog mijn Redline die op de helft stopte.
Vandaag moest ik ook de krantenwijk van een vriend overnemen, omdat hij op vakantie is en geen vervanger kon vinden. Ging voor geen meter omdat ik ziek ben.
pff.. dat die onderhandelingen zijn afgebroken is gewoon zoals verwacht..quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef robin007bond het volgende:
Pff, wat een rotweek.
Ik heb nu koorts, met dat meisje ging het dus niet lekker, examen gefaald, vader is even weg en nu ook nog die onderhandelingen in het Catshuis die zijn afgebroken.
Oh, en dan ook nog mijn Redline die op de helft stopte.
Vandaag moest ik ook de krantenwijk van een vriend overnemen, omdat hij op vakantie is en geen vervanger kon vinden. Ging voor geen meter omdat ik ziek ben.
Ach,Wilders wil wel groot blijven!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
pff.. dat die onderhandelingen zijn afgebroken is gewoon zoals verwacht..PVV
Ik had het niet verwacht. Echt man, wat baal ik. Ondertussen loopt het begrotingstekort elke dag met miljoenen opquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
pff.. dat die onderhandelingen zijn afgebroken is gewoon zoals verwacht..PVV
Ik heb een jaar het NRC Handelsblad bezorgdquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kranten wijk lopen was mijn 2de baantje,10 jaar geleden nog.AD Haagsche Courant
Inderdaad. Ik vraag me af wat voor gevolgen dit heeft op de huidige plannen die ingevoerd zouden worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht. Echt man, wat baal ik. Ondertussen loopt het begrotingstekort elke dag met miljoenen op
[..]
Ik heb een jaar het NRC Handelsblad bezorgd
Ziekenfonds terug,UWV werk projecten verder stimuleren en dan ben ik pas blij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me af wat voor gevolgen dit heeft op de huidige plannen die ingevoerd zouden worden.
JSF,dure idiote projecten,huurruimte kort en HRA afschaffen,bespaar je hoop geld en moeite!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:51 schreef Easymodo het volgende:
Op de lange termijn gaat het ons toch alleen maar meer geld kosten. We zullen het zien.
Ik zie voor alsnog geen beter alternatief of zullen we massaal op de piratenpartij stemmen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
JSF,dure idiote projecten,huurruimte kort en HRA afschaffen,bespaar je hoop geld en moeite!!
dat zowiezo, want brein enzo...quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik zie voor alsnog geen beter alternatief of zullen we massaal op de piratenpartij stemmen?
e7AO?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:04 schreef gniffie het volgende:
E7AO 2 , dit had de eerste aflevering moeten zijn
ik voeg em wel toe aan de to watch listquote:
Lees dan de manga.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik voeg em wel toe aan de to watch list
heb er alleen niet echt hoge verwachtingen van..
Ah!, my goddess: mini goddess adventures is ook klaar, viel erg tegen
UWV werkprojecten? Hoe zie je dat voor je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ziekenfonds terug,UWV werk projecten verder stimuleren en dan ben ik pas blij.![]()
Lijkt net Code Geass hier met dit crisis.
* robin007bond mompelt iets met Steins;Gate verder kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
manga, wil je het nog saaier maken voor mij?
is goed joh!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
UWV werkprojecten? Hoe zie je dat voor je?
Oh ja, SP-economie. Lenen om meer "banen" te creëren. We gaan wel verder in het topic in POL
250+ hoofdstukken heb je zo af!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
manga, wil je het nog saaier maken voor mij?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:19 schreef Easymodo het volgende:
Stein's;Gate: Sowieso 1 van mijn favoriete anime. Is toch jammer dat het al is afgelopen, maar gelukkig is er nog een Stein's;Gate film.De visual novel heeft betere art dan de anime en een character meer, van wat ik gelezen heb. De film is nog niet uitgekomen, maar er is al wel een OVA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.jlist.com/product/PRE645quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
Oh god.
De verleiding wordt te veel.
http://www.jlist.com/sear(...)890_evangelion_logos
Lekker,gaan we tijdens meet dim summen?quote:
Of veel mangas leest!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
Redline was best vet. Animatie was schitterend alleen was het verhaal wat magertjes. Toch interessant om te kijken.
Echt knotsgekke actie.
8/10
Best leuk trouwens om je history in MAL te bekijken. Vaak besef je dan pas dat je best veel anime kijkt.
Wow mijn historyquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
Redline was best vet. Animatie was schitterend alleen was het verhaal wat magertjes. Toch interessant om te kijken.
Echt knotsgekke actie.
8/10
Best leuk trouwens om je history in MAL te bekijken. Vaak besef je dan pas dat je best veel anime kijkt.
Ik heb de 100 completed series nog niet aangetikt hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
Echt knotsgekke actie.
8/10
SPOILER: M'n powerlevel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat stiekem ook al bij jullie te spieken inderdaad. NHK heb ik in 2 dagen afgekeken als je de nacht niet hebt meegerekend. Jij hebt weer flink wat Haruhi gekekenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb de 100 completed series nog niet aangetikt hoorWel netjes. Meer dan ik hebSPOILER: M'n powerlevel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een powerlevel bestaat niet alleen uit gekeken series. Mijn dakimakura laat mijn powerlevel bijvoorbeeld ook flink stijgen.
Ik hoop dat dat het enige is dat het laat stijgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel netjes. Meer dan ik heb
Maar een powerlevel bestaat niet alleen uit gekeken series. Mijn dakimakura laat mijn powerlevel bijvoorbeeld ook flink stijgen.
Haruhi-chan spin-off. 5 minuten per episodequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zat stiekem ook al bij jullie te spieken inderdaad. NHK heb ik in 2 dagen afgekeken als je de nacht niet hebt meegerekend. Jij hebt weer flink wat Haruhi gekeken
Valsspeler!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Haruhi-chan spin-off. 5 minuten per episode
Het zal wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wed dat Welcome to the NHK leuker is.
Gaat wel. Eigenlijk nog best leuk. De eerste episodes waren gewoon erg slecht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zal wel.
Hoe is Lucky☆Star tot nu toe?
Euhm, FOK! is geen Twitter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat is dat teken dat de K voorstelt in dit logo ookalweer in het Japans? #durfttevragen
http://en.wikipedia.org/wiki/Kanaquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waren de manga van Kana maar net zo informatief als die van Tokyopop...
Vandaag de tijd genomen om mijn boekdeel van Samurai Champloo (tokyopop) te lezen en heb het idee dat ik de serie door de anime een 9 te geven op MAL nog tekort gedaan heb.
Ik zag Champloo altijd als 'a poor man's Bebop' en Michiko e Hachin als 'a poor man's Champloo' wat in mijn optiek nog steeds behoorlijk goed is maar nu besef ik dat Champloo even diepzinnig is als Bebop maar gewoon iets gekker en niet per se inferieur.
[ afbeelding ]
Wat is dat teken dat de K voorstelt in dit logo ookalweer in het Japans? #durfttevragen
ik vroeg het omdat ik het niet wou opzoeken en het geen hiragana of katakana is. Heb hem wel eerder gezien dus het is wel kleuter-Japans.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Kana
Beter lezen he!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
ik vroeg het omdat ik het niet wou opzoeken en het geen hiragana of katakana is. Heb hem wel eerder gezien dus het is wel kleuter-Japans.
Dai, oftewel "groot".quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waren de manga van Kana maar net zo informatief als die van Tokyopop...
Vandaag de tijd genomen om mijn boekdeel van Samurai Champloo (tokyopop) te lezen en heb het idee dat ik de serie door de anime een 9 te geven op MAL nog tekort gedaan heb.
Ik zag Champloo altijd als 'a poor man's Bebop' en Michiko e Hachin als 'a poor man's Champloo' wat in mijn optiek nog steeds behoorlijk goed is maar nu besef ik dat Champloo even diepzinnig is als Bebop maar gewoon iets gekker en niet per se inferieur.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb de 100 completed series nog niet aangetikt hoorik kruip naar de 200 completed en 200 plan to watchSPOILER: M'n powerlevel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kruip naar de 200 completed en 200 plan to watchOok geen leven jij .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
valt wel mee tochquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee toch, <200 series/films/ova e.d. over ruwweg een jaar of 10?
ik kan wel flink doorkijken als ik de smaak te pakken heb, dat wel....
geen idee, maar check z'n mal lijst maarquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoezo dan?Teveel rukken?
EFF?quote:Waar is Lithia met haar EFF pics??
que?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef outcast_within het volgende:
Accelerator 3 was wel een raar einde. Chubby on hotty en maar linken.
Accel world.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, maar check z'n mal lijst maar
[..]
EFF?
* mschol houdt niet van wazige afkortingen van series..
[..]
que?
Elf Fantasy Fair!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef mschol het volgende:
EFF?
* mschol houdt niet van wazige afkortingen van series..
Binnenhalen maar. zolang er nog schijfruimte is. kan nooit iets weggooien...quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:52 schreef gniffie het volgende:
ja, tof. Niet voor niks ging het in dit topic toen alleen daarover
niet zonder bivakmutsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Weet iemand waar ik 350D van Canon kan halen voor ~ ¤150?
[GEZ] Canon Eos 350D
150 neertellen voor een 7 jaar oud apparaat.. of het dubbele neertellen en je hebt een recentere:quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Weet iemand waar ik 350D van Canon kan halen voor ~ ¤150?
[GEZ] Canon Eos 350D
quote:Op zondag 22 april 2012 00:22 schreef gniffie het volgende:
wat staat er bij niet op je to watch list
Nee dank je.quote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef mschol het volgende:
[..]
150 neertellen voor een 7 jaar oud apparaat.. of het dubbele neertellen en je hebt een recentere:
http://www.beslist.nl/elektronica/d0000251652/Canon_EOS_1100D_Kit_%2818-55_IS_II%29.html
Dat doet elke serie wel eens.quote:Op zondag 22 april 2012 11:45 schreef robin007bond het volgende:
Nichijou is erg leuk maar slaat soms de plank mis met zijn grapjes.
Ik vind de animatie erg tof. Nu ben ik bij episode 3. Ben benieuwd hoorquote:Op zondag 22 april 2012 11:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat doet elke serie wel eens.
Maar de kubusaflevering
quote:Op zondag 22 april 2012 12:08 schreef robin007bond het volgende:
Fate/ZeroDie zin is wel anime cliché inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof #7 de kubus episode is. Kijk en geniet maarquote:Op zondag 22 april 2012 11:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de animatie erg tof. Nu ben ik bij episode 3. Ben benieuwd hoor
Maar wel rare clipsquote:Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef Qunix het volgende:
Goed gekozen OP'sGoeie animatie en goed op de muziek.
En geen Motteke!Sailor Fuku! ?quote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die laatste wilde ik net posten
Die dans past echt bij alles
Hoax. FOK!kers sporten niet.quote:Op zondag 22 april 2012 12:56 schreef Easymodo het volgende:
Vooral met de opening van Ika Musume, hehe. Ik ga trainen, later!
ga gewoonquote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef Easymodo het volgende:
Ik durf niet meer naar buiten door dit kutweer
Fuck it, ik ga. Later!
Dan hoeft hij Clannad beter helemaal niet te kijken!quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me skipped trouwens zijn anime vaak
Dan gaat hij alleen naar stukjes in de episode die hem "interessant" lijken.!
quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan hoeft hij Clannad beter helemaal niet te kijken!
Ja, misschien ga ik dat wel denken ja.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Het is niet voor niets dat iemand als Robin het zo goed beoordeeld, want hij heeft echt verstand van zaken."
Hij is trouwens helemaal Madoka fanquote:Op zondag 22 april 2012 14:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, misschien ga ik dat wel denken ja.
[ afbeelding ]
Haha! Deze zal ik onthouden.quote:Op zondag 22 april 2012 14:35 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik wel moet toegeven is dat de originele Clannad niet heel bijzonder is. Gewoon een goede highschool drama, maar niet echt een klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |