Rustig maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Nu komen er van die Battle Royal fans die nooit een anime of manga hebben aangeraakt
waarom staat al in een reply hier ...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
Oh god. Nu komen er van die Battle Royal fans die nooit een anime of manga hebben aangeraakt
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:48 schreef wdn het volgende:
[..]
waarom staat al in een reply hier ...
[..]
en wat een rukfilm was dat, het vervolg was nooooogggg slechter. Boek was dan wel weer goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
hmmm wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef Lithia het volgende:
Whehe, nu heeft iedereen een smiley achter hun naam in de OP. Valt me nu pas op.
iemand? (ik mis een beetje een rode draad)quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef mschol het volgende:
ik zit overigens xxxHolic te kijken.. mis ik ergens wat of blijft het zo (relatief saai) doorkabbelen? (episode 8 nu)
Het is ecchi he!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kom ik dit tegen als ik op de eerste serie opzoek:
[ afbeelding ]
Die kwam ik ook tegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kom ik dit tegen als ik op de eerste serie opzoek:
[ afbeelding ]
H-doujin waarschijnlijk(en ik kan het weten)quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die kwam ik ook tegen.
Dat is namelijk de cover van een doujin volgens mij
oke.. straks maar eff lezen of het wat is en dan e.v.t. toevoegen..quote:
Eerste generatie van Digimon was anders goed hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
WTF, mschol. Je hebt Legend of the Galactic Heroes een 3 gegeven en Steins;Gate een 6
En dan Digimon een 7.
Weiger je structureel goede series te waarderen of zo?
Het gaat meer om het idee. Een klassieker als Evangelion wil hij niet eens aan beginnen, Legend of the Galactic Heroes krijgt een 3 (too deep?) en Steins;Gate krijgt ook een 6.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eerste generatie van Digimon was anders goed hoor.
Terwijl LoGH 24 jaar is!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
WTF, mschol. Je hebt Legend of the Galactic Heroes een 3 gegeven en Steins;Gate een 6
En dan Digimon een 7.
Te diep is juist goed!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee. Een klassieker als Evangelion wil hij niet eens aan beginnen, Legend of the Galactic Heroes krijgt een 3 (too deep?) en Steins;Gate krijgt ook een 6.
Dat is de omgekeerde wereld
Leeftijd maakt in deze zin natuurlijk niet uit. Feit is gewoon dat dit wel een heel erg contrast is. Legend of the Galactic Heroes zit gewoon erg goed in elkaar. Of het nou je serie is of niet, een 3 is wel erg zuur.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Terwijl LoGH 24 jaar is!!
Zeker wel,van Tekkaman Blade bvb moet ik alles hebben en dan pas veroordelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leeftijd maakt in deze zin natuurlijk niet uit. Feit is gewoon dat dit wel een heel erg contrast is. Legend of the Galactic Heroes zit gewoon erg goed in elkaar. Of het nou je serie is of niet, een 3 is wel erg zuur.
Je vind iets leuk of je vind iets niet leuk, zeker als het om persoonlijke scores gaat is het vaker je smaak dan de historische waarde die de doorslag geeft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leeftijd maakt in deze zin natuurlijk niet uit. Feit is gewoon dat dit wel een heel erg contrast is. Legend of the Galactic Heroes zit gewoon erg goed in elkaar. Of het nou je serie is of niet, een 3 is wel erg zuur.
de eerste heb ik een episode of 8 dacht ik gezien, en vond er vrij weinig aan...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
En dan Digimon een 7.
Misschien een goede metafoor:quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je vind iets leuk of je vind iets niet leuk, zeker als het om persoonlijke scores gaat is het vaker je smaak dan de historische waarde die de doorslag geeft.
Oke, dat is wel fair enough. Maar Legend of the Galactic Heroes is een anime die heel erg moet opbouwen, net als Steins;Gate. Na 2 episodes zo'n laag cijfer voor Steins;Gate is bijvoorbeeld wellicht wat te snel geoordeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
de eerste heb ik een episode of 8 dacht ik gezien, en vond er vrij weinig aan...
Steins;gate 2, en was ik ook niet van onder de indruk op dat moment..
en digimon heb ik wel helemaal gezien (even afgezien dat mal em anders aangeeft) maar dat was een fatsoenlijke serie (voor de doelgroep) henche de 7..
dat er mensen zijn die series goed vinden betekent niet dat ik ze goed moet vinden he
ik waardeer iig wel zo goed als al m'n series die ik kijk (sinds ik mal heb)
echt wel.. iets met persoonlijke mening enzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien een goede metafoor:
Stel je vindt Zelda Ocarina of Time helemaal niet leuk. Dan ga je het ook geen 3 geven omdat het niet je cup of tea is.
Terwijl Digimon een fucking kodomo serie is,geef je LoGH een 3. Cultuur barbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
de eerste heb ik een episode of 8 dacht ik gezien, en vond er vrij weinig aan...
Steins;gate 2, en was ik ook niet van onder de indruk op dat moment..
en digimon heb ik wel helemaal gezien (even afgezien dat mal em anders aangeeft) maar dat was een fatsoenlijke serie (voor de doelgroep) henche de 7..
dat er mensen zijn die series goed vinden betekent niet dat ik ze goed moet vinden he
ik waardeer iig wel zo goed als al m'n series die ik kijk (sinds ik mal heb)
S;G staat nog op de planning om te herzien.. (henche on-hold status, idem voor Logh)quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, dat is wel fair enough. Maar Legend of the Galactic Heroes is een anime die heel erg moet opbouwen, net als Steins;Gate. Na 2 episodes zo'n laag cijfer voor Steins;Gate is bijvoorbeeld wellicht wat te snel geoordeeld.
Velen hier vonden hem eerst ook niet leuk. Strawberry volgens mij eerst ook niet.
Als je naar 'userreviews' op metacritic of imdb gaat kijken, zijn er genoeg mensen die dat wel doen, persoonlijk doe ik ook niet zo aan spellen/muziek lage beoordelingen geven als het niet in mn straatje past, tenzij ik ze gespeeld/geluisterd heb en dat mijn subjectieve mening blijkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien een goede metafoor:
Stel je vindt Zelda Ocarina of Time helemaal niet leuk. Dan ga je het ook geen 3 geven omdat het niet je cup of tea is.
Film??Er is een film van?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Battle Royaleeen van mijn favoriete films
Dankzij Legend of Galactic Heroes!quote:Size: 132.4 G | This month: 132.4 G | This week: 34.0 G | Today: 25.0 G
Dus gameplay, verhaallijn, hoe de personages zijn, originaliteit, muziek, etc worden allemaal automatisch slecht als het niet bij jouw straatje past? Vaak heb je zowel negatieve als positieve punten en zelfs als je bijvoorbeeld alleen games zoals tetris leuk vindt, dan is het oneerlijk voor OoT als je dat speelt en daar je mening over geeft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
echt wel.. iets met persoonlijke mening enzo
quote:
Bij mij is het huist omgekeerd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus gameplay, verhaallijn, hoe de personages zijn, originaliteit, muziek, etc worden allemaal automatisch slecht als het niet bij jouw straatje past? Vaak heb je zowel negatieve als positieve punten en zelfs als je bijvoorbeeld alleen games zoals tetris leuk vindt, dan is het oneerlijk voor OoT als je dat speelt en daar je mening over geeft.
Oh?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gewoon ¤345,00 (JAN-MEI) Zorgtoeslag 2012 op mijn rekening!vandaag nog wel!![]()
Had ik ook nodig!
[..]
Bij mij is het huist omgekeerd.![]()
Pas alsjeblieft op dat je niet gaat budgetteren aan de hand van allerlei toeslagen. Veel toeslagen zijn gevoelig voor politieke beslissingen, waardoor mensen die aan de hand daarvan hun budget hebben opgesteld vaak niet goed kunnen rondkomen nadat ze worden afgeschaft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gewoon ¤345,00 (JAN-MEI) Zorgtoeslag 2012 op mijn rekening!vandaag nog wel!![]()
Had ik ook nodig!
Opinions. Iedereen heeft ze. Ook ik heb digimon een redelijk hoge score gegeven door zijn nostalgie en het was een redelijk goede serie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
En dan Digimon een 7.
Te snel getypt.quote:
Ik heb geen enkele toeslag gekregen deze jaar,word ook niet meer automatisch verlengt aan het eind van het jaar!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pas alsjeblieft op dat je niet gaat budgetteren aan de hand van allerlei toeslagen. Veel toeslagen zijn gevoelig voor politieke beslissingen, waardoor mensen die aan de hand daarvan hun budget hebben opgesteld vaak niet goed kunnen rondkomen nadat ze worden afgeschaft.
Het was meer om het contrast aan te tonen. Digimon is op zich niet veel mis mee, maar Legend of the Galactic Heroes dan een 3 geven gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Opinions. Iedereen heeft ze. Ook ik heb digimon een redelijk hoge score gegeven door zijn nostalgie en het was een redelijk goede serie.
bij mij niet perse, maar ik geeft gewoon geen cijfers aan games die ik die ik te kort gespeeld heb om er een mening over te vormen, omdat bijvoorbeeld het type gameplay(en dat heb ik bijvoorbeeld met 99,9% van games in first person perspectief) mij niet ligt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus gameplay, verhaallijn, hoe de personages zijn, originaliteit, muziek, etc worden allemaal automatisch slecht als het niet bij jouw straatje past? Vaak heb je zowel negatieve als positieve punten en zelfs als je bijvoorbeeld alleen games zoals tetris leuk vindt, dan is het oneerlijk voor OoT als je dat speelt en daar je mening over geeft.
Kun je dat aan Bleach/Naruto geven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was meer om het contrast aan te tonen. Digimon is op zich niet veel mis mee, maar Legend of the Galactic Heroes dan een 3 geven gaat wel erg ver.
Woon je in de buurt van Zeeland trouwens? Als ik nieuwe werknemers weet te vinden krijg ik een flinke bonus. Kun je een beetje programmeren?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb geen enkele toeslag gekregen deze jaar,word ook niet meer automatisch verlengt aan het eind van het jaar!![]()
moeten ze de hedwiges polder onder water zetten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Zeeland trouwens? Als ik nieuwe werknemers weet te vinden krijg ik een flinke bonus.
Er is hier een tekort aan goede IT'ersquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
moeten ze de hedwiges polder onder water zetten?
Nouja, als het je écht niet bevalt en daardoor moet stoppen, dan is het duidelijk. Al is het in principe oneerlijk voor de game, want misschien heeft ie andere punten wat het juist erg goed maakt. Dan is het niet puur objectief, alleen persoonsgebonden. Wat niet erg is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bij mij niet perse, maar ik geeft gewoon geen cijfers aan games die ik die ik te kort gespeeld heb om er een mening over te vormen, omdat bijvoorbeeld het type gameplay(en dat heb ik bijvoorbeeld met 99,9% van games in first person perspectief) mij niet ligt.
Aan de andere kant worden spellen in bepaalde series ook wel onnodig gehyped(zoals Zelda, Final Fantasy of Metal Gear) dat je er hoe oninteressant je de gameplay of charater development ook vind er om een of andere reden geen negatief oordeel over mag geven, kijk maar eens hoe er gehaat word op bepaalde critic reviews als deze een installement uit een van deze series lager dan een a8 waarderen. Dat geeft ook een automagisch effect dat mensen die zo'n serie om welke reden niet trekken deze een extra lage waardering geven, al is het alleen om de hardcore-fan die overal blind mee wegloopt te trollen.
Ik woon in Mariahoeve,Den Haag !quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Zeeland trouwens? Als ik nieuwe werknemers weet te vinden krijg ik een flinke bonus. Kun je een beetje programmeren?
DM of PM sturen he!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef Lithia het volgende:
Een outfit maken gebasseerd op de Harajuku straatstijl, japanse muziek luisteren, lurken in het anime topic... ii naa..
Ayequote:
Ah, je hebt je studie niet afgerond. Het is gelukkig in de IT relatief makkelijk je te laten bijscholen. Maar goed dit is allemaal off-topic.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik woon in Mariahoeve,Den Haag !![]()
* Blue_Panther_Ninja moet MBO studie Medewerker Beheer ICT hervatten
C++ wil ik al 5 jaar leren,lukt maar niet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, je hebt je studie niet afgerond. Het is gelukkig in de IT relatief makkelijk je te laten bijscholen. Maar goed dit is allemaal off-topic.
Wat ik je adviseer is om je te verdiepen in een programmeertaal. Niet zo moeilijk als je logisch nadenkt en er is heel veel vraag naar.
Waarom geef je de waarde 0 terug? Verder eens. Was ook mijn plan na die post te stoppen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef Qunix het volgende:
Weer ICT geneuzel?
int main () { cout << "Ga naar DIG!"; return 0; }
http://www.codecademy.com/#!/exercises/0 is wel tof.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom geef je de waarde 0 terug? Verder eens. Was ook mijn plan na die post te stoppen.
Serial experiments lainquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
http://www.codecademy.com/#!/exercises/0 is wel tof.![]()
* Blue_Panther_Ninja leert code schrijven na 5 jaar moeizaamheid
Nog toffe animes/mangas met diepgang??
Graag gedaan, maar we moeten het echt on-topic houdenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
http://www.codecademy.com/#!/exercises/0 is wel tof.![]()
* Blue_Panther_Ninja leert code schrijven na 5 jaar moeizaamheid
Nog toffe animes/mangas met diepgang??
Ik vind het een toffe anime! Wel jammer dat na ieder seizoen (inmiddels 2) een hele episode is met flashbacks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Lithia het volgende:
Ik heb hunter x hunter niet gezien, maar heeft ie een beeetje diepgang of toch niet?
Schijnt een toffe shonen te zijn, maar veel diepgang kun je denk ik niet verwachten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Lithia het volgende:
Ik heb hunter x hunter niet gezien, maar heeft ie een beeetje diepgang of toch niet?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe anime! Wel jammer dat na ieder seizoen (inmiddels 2) een hele episode is met flashbacks.
Maar goed, het verhaal is wel tof.
Diepgang, neuh... Zie het als Naruto / One Piece / Toriko niveau.
hm.. alrightquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schijnt een toffe shonen te zijn, maar veel diepgang kun je denk ik niet verwachten.
Was er niet een live-action film van Ergo Proxy??quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar we moeten het echt on-topic houden
Serial Experiments Lain is inderdaad een goede, net als Ergo Proxy.
nee..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus gameplay, verhaallijn, hoe de personages zijn, originaliteit, muziek, etc worden allemaal automatisch slecht als het niet bij jouw straatje past?
Op baas laptop??quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat verder met XXXHolic... hopelijk wordt het minder slaapverwekkend..
getracht, maar gezien de external player functie imho beroerd is uitgevoerd (echt speler opstarten en dan de gui van die speler gebruiken, i.p.v. videostream te redirecten enzo) heb ik xbmc alweer aan de kant gegooidquote:
Tijdje gedaan.quote:
In Windows kun je als het goed is ook gewoon FFMPEG extern mee laten compilen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
getracht, maar gezien de external player functie imho beroerd is uitgevoerd (echt speler opstarten en dan de gui van die speler gebruiken, i.p.v. videostream te redirecten enzo) heb ik xbmc alweer aan de kant gegooid
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
getracht, maar gezien de external player functie imho beroerd is uitgevoerd (echt speler opstarten en dan de gui van die speler gebruiken, i.p.v. videostream te redirecten enzo) heb ik xbmc alweer aan de kant gegooid
Hmm...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tijdje gedaan.
Wel aan te raden om samen met een externe FFMPEG te compilen. Anders kun je fluiten naar je 10-bit ondersteuning e.d.
Je kan overigens je mobiel gebruiken als afstandsbediening. Werkt lekker.
Mplayerx als externe player gebruiken werkt wel. Volgens mij heeft mplayerx geen GUI, dus kun je dan gewoon de GUI van xbmc gebruiken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Hmm...
Ik heb het geïnstalleerd op een Apple TV 2, maar al 720p 8bit lukt al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
AzunyanAh, wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal een poging in paint doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 22:16:46 ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
AzunyanJij gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ogen zijn goed gelukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |