Bloed?quote:
Nee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met de kritiek.... maar ook omgekeerd.
Moet dit SC worden van (bijna) gelijk gestemden... neuh.
Hij kwam hier vanuit een andere baseline.
Het is een Burkestichtingskindje, dus dat zou geen vreemde stap zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, als ik zo de Volkskrant lees probeert Wilders alvast een plekje te veroveren in neoconservatief Amerika met zijn boekje. Lekker gericht op de EMOTIES.
In het begin van zijn getroll wel echter later niet meer, een Ron Brandsteder die door blijft gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind 3-voud altijd wel grappig. Gewoon, net als bij iedereen, niet al te serieus nemen wat hij zegt en klaar.
Religie heeft an sich weinig uit te staan met neoconservatisme, het is een zijtak ervan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker homo's bashen en rechten van vrouwen ontzeggen.
Bek houden, softmod.quote:
Neoconservatief hoe jij het ziet wel, niet de versie uit de VS. Die is diepreligieus, daar valt weinig aan te ontkennen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Religie heeft an sich weinig uit te staan met neoconservatisme, het is een zijtak ervan.
Wall Street is heilig, het westen is superieur, lang leve Israel, we mogen doen wat we willen met onze macht, schijt aan de wereld, alles wat riekt naar linksig gedrag is communistisch, dat komt meer in de buurt.
Dat geldt voor bijna elke stroming in de VS, dat land an sich is gewoon diepreligieus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neoconservatief hoe jij het ziet wel, niet de versie uit de VS. Die is diepreligieus, daar valt weinig aan te ontkennen.
Dat is waar, maar bij de neocons speelt het wel een flinke boventoon en zijn in veel opzichten gewoon de SGP.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna elke stroming in de VS, dat land an sich is gewoon diepreligieus.
Dat is meer klassiek conservatief, in Amerika zelf staan neocons meer bekend als Joden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar bij de neocons speelt het wel een flinke boventoon en zijn in veel opzichten gewoon de SGP.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga even wat POL-ers op FB toevoegen.
Wat?quote:
Alsof we in POL-SC geen andere legend topics hebben gehad. Je moet wel een beetje doorhebben tegen wie je het hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.
Ik vind het dan ook jammer dat het niet de reden is dat hij zich als een enorme mongool gedroeg. Iemand die de boel verziekt voor anderen. Een php tijdens een meet.
Ik vind het in ieder geval niet prettig. En tja die kwalificatie, ieder zijn ding. Ik ben ook gen zuiverequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alsof we in POL-SC geen andere legend topics hebben gehad. Je moet wel een beetje doorhebben tegen wie je het hebt.
Kwalificaties als mongool en zo heb ik niks aan.
Beetje reuring in de tent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind 3-voud altijd wel grappig. Gewoon, net als bij iedereen, niet al te serieus nemen wat hij zegt en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |