SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt dat wel?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:59 schreef Bilge het volgende:
Link nogmaals http://www.toggle.com/lv/(...)_II_Gold_Edition.htm
46 MB maar?quote:Age Of Empires II Gold Edition is a special edition that includes the titles “Age of Empires II: The Age of Kings” and “Age of Empires II: The Conquerors Expansion”.
quote:Trial version Limitations:
- You can only play the first levels.
- Some functions are restricted.
http://www.microsoft.com/games/age2/downloads.htmquote:
Tussen liberalen ben ik communistisch, tussen communisten liberaal. Advocaat van de duivel.quote:
Op tablet zal het niet lukken, want Java.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef Ayca het volgende:
Ehm over een half uurtje?
Stuur maar gebruikersnaam en wachtwoord alvast, kijken of het lukt op tablet anders moet ik een laptop regelen..
Als je communist ben :quote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/games/age2/downloads.htm
Four-player multiplayer game - Using another sample Random Map, you can join your friends and battle your enemies on the MSN Gaming Zone.
Maar ff verder zoeken naar de hele versie.
[..]
Tussen liberalen ben ik communistisch, tussen communisten liberaal. Advocaat van de duivel.
Oh, dan moet wel iedereen Age of Empires 2 versie 1.0c hebben.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef Julis het volgende:
We kunnen ook gebruik maken van GameRanger?
http://www.gameranger.com/
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Julis op 19-04-2012 16:25:00 ]
Welke spellen kan je hier allemaal spelen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef Julis het volgende:
We kunnen ook gebruik maken van GameRanger?
http://www.gameranger.com/
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, dan moet wel iedereen Age of Empires 2 versie 1.0c hebben.Oh prima dan.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ieder geval Age Of Empires 2. Ik heb nog niet gekeken wat je nog meer kunt spelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke spellen kan je hier allemaal spelen?
Kijk eens aan: http://www.gameranger.com/games/quote:Op donderdag 19 april 2012 16:12 schreef Julis het volgende:
[..]
In ieder geval Age Of Empires 2. Ik heb nog niet gekeken wat je nog meer kunt spelen.
Dank je.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Kijk eens aan: http://www.gameranger.com/games/
Ken je okey niet?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Die turkse die ze bij hotel spelen ?
Hier staat uitleg (ik weet niet of je er wat aan hebt?):quote:
Ik heb er nog niet zelf naar gekeken. Ik zit nu op de mac, dus ik moet switchen naar windows. Maar ik ga er morgen naar kijken in ieder geval. Nu moet ik lerenquote:Run the GameRanger application.
Open the disk image GameRanger.dmg and drag the GameRanger icon to your Applications folder. Open GameRanger from your Applications folder.
If a message appears asking if you are sure you want to open this application, click Open.
Create a new free account.
GameRanger will prompt you to create a new GameRanger account or use an existing one, and you will need to enter your valid e-mail address. You should use the address your friends are most likely to know.
Activate your account and log in.
Within minutes you should receive a confirmation e-mail to activate your GameRanger account. If it's not in your inbox, try looking in your junk folder, and mark it as a trusted-sender, or "not spam." Adding the sender to your address book is also a good idea.
Invite your friends.
Under the Community menu, there are various options to invite your friends to try GameRanger. You can also search to see if they already have GameRanger accounts.
Host or Join a game.
To join an existing game, select a game room from the list and click Join Game. If the game room has a green dot next to it, then it is already playing. Some games do not allow you to join if they have already started. Alternatively, you can create a new game by clicking Host Game.
51 is bij 'ons' een kaartspel, als ik het goed heb. Ook hebben wij de 31, een befaamde sport die wereldwijd wordt beoefend door jong en oud.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:17 schreef Che_ het volgende:
Okey lijkt heel veel op 51'en wat ze bij ons spelen
Klopt is een kaartspel. Basisidee van het spel is ongeveer hetzelfde. 31 ken ik denk ik niet? Wij noemen het ook geen 51'enquote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
51 is bij 'ons' een kaartspel, als ik het goed heb. Ook hebben wij de 31, een befaamde sport. die wereldwijd wordt beoefend door jong en oud.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
51 is bij 'ons' een kaartspel, als ik het goed heb. Ook hebben wij de 31, een befaamde sport. die wereldwijd wordt beoefend door jong en oud.
OMGquote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
51 is bij 'ons' een kaartspel, als ik het goed heb. Ook hebben wij de 31, een befaamde sport die wereldwijd wordt beoefend door jong en oud.
Omdat zij nog niet zoveel te verliezen heben bij de implementatie van het communisme.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:04 schreef zarGon het volgende:
Waarom trekt het communisme altijd jonge(re) zielen aan? Komt wijsheid dan echt met de jaren?
De jeugd begint er inderdaad steeds vroeger en vroeger mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
51 is bij 'ons' een kaartspel, als ik het goed heb. Ook hebben wij de 31, een befaamde sport die wereldwijd wordt beoefend door jong en oud.
Mijne ook. Maar gelukkig is 'ie naar een lege plek gegroeid. Ik had namelijk een jaar daarvoor mijn kies laten trekken. Weet niet wat er met de andere gaat gebeuren.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
Was net bij de tandarts, werd een röntgenfoto van mijn tanden gemaakt. Moet naar de kaakchirurg, want mijn verstandskiezen zijn scheefgegroeid.. Het idee alleen al...
.
Mannen die doen alsof ze niet fappenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De jeugd begint er inderdaad steeds vroeger en vroeger mee.
Heb ik zoiets gezegd - ik lees mijn zin terug en zie zelfs geen implicatie die er ook maar op kan duiden? Waarom moet je me aanvallen?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen die doen alsof ze niet fappen![]()
Hypocriete wannabe-moslim die je bent
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijne ook. Maar gelukkig is 'ie naar een lege plek gegroeid. Ik had namelijk een jaar daarvoor mijn kies laten trekken. Weet niet wat er met de andere gaat gebeuren.
Damn.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ].
Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb ik zoiets gezegd - ik lees mijn zin terug en zie zelfs geen implicatie die er ook maar op kan duiden? Waarom moet je me aanvallen?
En jij bemoeit je ermee omdat ?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:20 schreef SpikedPsych het volgende:
Dus, volgens de stelling van Weissman mag ik hem vermoorden met als pleidooi bij de rechtzaak : ' Gewoon omdat het kan '
Pff de ene laptop is bezet en met de ander kan ik niet internettenquote:
Gamyun is met Java, niet met Flash.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff de ene laptop is bezet en met de ander kan ik niet internettenis er geen okey zonder filaş?
Heb je een iPad ? Zo ja, zoek ff naar smokescreen. Heb je Android ? Er zijn genoeg plug-ins voor android waarme je flash kan afspelen op je tablet.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff de ene laptop is bezet en met de ander kan ik niet internettenis er geen okey zonder filaş?
De regels zijn makkelijk! We kunnen het je leren,quote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef Weissman het volgende:
Ik kan geen okey spelen.
Dit is voor Landysh het bewijs dat ik geen turken-genen heb.
Ehja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gamyun is met Java, niet met Flash..
(Waarom kun je niet met die andere internetten?)
Het grootste probleem met Flash is dat het niet gemaakt is voor touschscreens, dus hoe dan ook voelt het niet vloeiend aan. Verder is Adobe Flash gewoon beschikbaar voor Android.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heb je een iPad ? Zo ja, zoek ff naar smokescreen. Heb je Android ? Er zijn genoeg plug-ins voor android waarme je flash kan afspelen op je tablet.
Dit dus. Ik weet het. Het voelt raar aan en allesbehalve gebruiksvriendelijk. K ben een tech guru, kan bijna alles behalve programmeren enz. ( en soms hacken ), hoewel ik in theorie wel weet hoe je moet programmeren.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het grootste probleem met Flash is dat het niet gemaakt is voor touschscreens, dus hoe dan ook voelt het niet vloeiend aan. Verder is Adobe Flash gewoon beschikbaar voor Android.
Windows of Mac ?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehja dat bedoelde ik
Geen idee, hij wil niet verbinden.
Ik heb het wel een paar keer geprobeerd te leren maar vind er echt geen fuck aanquote:Op donderdag 19 april 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
De regels zijn makkelijk! We kunnen het je leren,.
Interesse?
Probleem plotseling ontstaan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehja dat bedoelde ik
Geen idee, hij wil niet verbinden.
Tavla en zo kan ik dan weer niet. Nooit in verdiept.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer geprobeerd te leren maar vind er echt geen fuck aanzal wel een afwijking in mijn DNA ofzo zijn
Maar tavla of alle andere soorten ''spellen'' ken ik wel.
Volledigquote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef xminator het volgende:
Nawbs aoe2 via torrentje en dan gameranger.
arcadia, ben jij geen noob dan met dota?
Speel eerst ff games, vNavond gaan we welquote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volledig, hoewel ik een liefhebber ben van dit soort games heb ik hier totaal geen ervaring mee.
Van afscheid tot deur sowieso anderhalf, misschien zelfs 2 want tussen onze steden is er áltijd vertraging, net bijvoorbeeld een half uur gewachtquote:Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Herkenbare klacht, wel. De tijd die je hebt is nooit genoeg.. Wel geluk met uurtje reizen,
.
Zover ik weet wel... Hij blijft ook hangen bij het opstarten enzquote:
Mhmm, drukke route. Ik heb dat probleem totdat ik in Utrecht zit, daarna verloopt alles (meestal) vlekkeloos.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Van afscheid tot deur sowieso anderhalf, misschien zelfs 2 want tussen onze steden is er áltijd vertraging, net bijvoorbeeld een half uur gewacht![]()
3 heen, 3 terug.quote:Maar ja, beter dan 4 of zo ja. Eliyet lazım ağım
Nu veel chiller voor jou? Wat zijn de brandstofkosten?
Oh.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:26 schreef Ayca het volgende:
Bıçak natuurlijk..
Bedoel je mutfak? Of mutlak?
Opnieuw installeren wellicht? Maar dat is zeker te veel werk? (Geen zin om het te doen...)quote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zover ik weet wel... Hij blijft ook hangen bij het opstarten enz
quote:Maar ik heb de andere laptop genakt![]()
Wie wie er nog meer spelem?
Niets.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat moet ik installeren daarvoor? Stuur maar ff per dm alle gegevens.
In het harnas.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wtf! Dit weekend is weer een voetballer op het veld overleden
Ja, dan zijn we constant aan het huilen, er gaan immers elke seconde mensen doodquote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
Stom vind ik het dan niet, misschien overdreven, als we moeten huilen voor elk persoon die doodgaat hebben we geen tijd om te lachen.
Die Italiaanse of die uit NL?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nope, nog nooit van gehoord, zag het op het nieuws en heb net het filmpje gezien dat hij instortte
Klopt.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we constant aan het huilen, er gaan immers elke seconde mensen dood
lapo steeds niet zichtbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Arcadia het volgende:
Heb ik ook vandaag gehad, zie die reactie van mij onder jouw kaakfoto.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef SpikedPsych het volgende:
Hmm, na natuurkunde leren wil ik best meedoen, stuur alles maar via DM.
Meestal een defecte trein of wissels die het niet doen. Wat die mocro's allemaal uitvoeren hierquote:Op donderdag 19 april 2012 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mhmm, drukke route. Ik heb dat probleem totdat ik in Utrecht zit, daarna verloopt alles (meestal) vlekkeloos.
Wow, 6 uur in totaal. Da's wel erg kutquote:[..]
3 heen, 3 terug..
Ja, veel chiller, want niet afhankelijk van openbaar vervoer.. Ben nog maar één keer met de auto gegaan (toetsweek,
), maar ik gok dat de kosten rond de 50 euro is. Wel duurder dan de trein, omdat één persoon.
Meet met wiequote:Op donderdag 19 april 2012 21:23 schreef xaban06 het volgende:
Zo, terug van meet@sarnic ottoman. Wat een tent, wij waren de enige aanwezige.
Inrichting is ok, eten was ook ok, duurder vergeleken met andere Turkse toko's. Vond het alleen vreemd dat wij er als enige waren, verder helemaal niemand. Maar een geslaagde avond. Thanks voor de tip.quote:
met zijn alle refreshen wil wel werkenquote:Op donderdag 19 april 2012 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het loopt nog steeds niet lekker hier
Zo lang is het toch niet? Laat ook maar wat verwacht ik ook om 01.00quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1249200 Het staat er al op. Weet alleen niet welk deel dit is ben op mobiel nu. Vind het echt reuze interessant ik ga morgen het eerste deel ook terugkijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:14 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het wel interessant hoor, Alice. Je hebt me overgehaald om ernaar te kijken. Informatie is nooit verkeerd.
Staat het al op Uitzending Gemist en/of is het elders nogmaals te bekijken?
Geen idee wat al die knopjes betekenen. Ik was al paar keer klaar maar wist niet hoe ik ze ze maar moest 'neerleggen'.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:16 schreef zarGon het volgende:
Arcadia, Che_ en Ayça, hoe verliep het okey'en toen ik uit het spel ging?
Ik zie een link met Maslow? Alhoewel ik de conclusie vreemd vind. Er zijn veel meer factoren die invloed hebben op economische groei dan alleen de gelijkheid van mensen. Hoe verklaren ze dan de economische groei in bijv. Turkije en/of Brazilië? Daar zien we echt niet dezelfde verdeling van inkomsten als in de voorbeelden die jij in je stukje aandraagt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:01 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zo lang is het toch niet? Laat ook maar wat verwacht ik ook om 01.00.
Bedankt Weissquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:19 schreef Weissman het volgende:
Alice, interessant. Goeien bijdrage. Ik wacht op uitzending gemist.
Daar heb ik helemaal geen last van, met uitzondering van de wintermaanden.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Meestal een defecte trein of wissels die het niet doen. Wat die mocro's allemaal uitvoeren hierMja.
Om en nabij de 400 kilometer, zo'n 4 uurtjes en een beetje (uitrusten en zo) rijden. Dat van het brandstofverbruik weet ik niet.quote:[..]
Wow, 6 uur in totaal. Da's wel erg kutHoelang rijden is het met de auto voor jou?
Hoeveel kilometer moet je dan rijden (heen+terug)? Weet jij of jouw auto een beetje zuinig rijdt of juist helemaal niet? En wat bedoel je met duurder omdat één persoon?
Ja, zoiets dacht ik al. Bij het begin had je ook moeite met de 'start'-knop.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen idee wat al die knopjes betekenen. Ik was al paar keer klaar maar wist niet hoe ik ze ze maar moest 'neerleggen'.
Het is wel een belangrijke factor. Landen met weinig ongelijkheid zijn niet de enige die economisch groeien. Een land als Turkije heeft meer economische groei als er minder ongelijkheid is binnen het land.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:22 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zie een link met Maslow? Alhoewel ik de conclusie vreemd vind. Er zijn veel meer factoren die invloed hebben op economische groei dan alleen de gelijkheid van mensen. Hoe verklaren ze dan de economische groei in bijv. Turkije en/of Brazilië? Daar zien we echt niet dezelfde verdeling van inkomsten als in de voorbeelden die jij in je stukje aandraagt.
De vraag is wat je daar uiteindelijk aan hebt. Het zou kunnen kloppen dat een land als Turkije meer zou groeien op economisch gebied als er meer gelijkheid zou zijn maar op dit moment wordt niet voor niets de economische groei afgeremd (doet China trouwens ook).quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het is wel een belangrijke factor. Landen met weinig ongelijkheid zijn niet de enige die economisch groeien. Een land als Turkije heeft meer economische groei als er minder ongelijkheid is binnen het land.
Nope, terug naar GB, want Sense. Ik wacht op een Sense-gebaseerde ICS-ROM, maar het duurt me allemaal te lang.quote:
Wat was er mis met de stock ICS roms dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, terug naar GB, want Sense. Ik wacht op een Sense-gebaseerde ICS-ROM, maar het duurt me allemaal te lang.
Het kriebelt wel om wéér te switchen naar ICS..
Dat is wel waar. Omdat zij nog niet op het niveau van bijv. Europa zijn. Maar zodra ze dat wel zijn speelt gelijkheid een belangrijke rol in de economische ontwikkeling. Maar ook de maatschappij heeft er baat bij. In Brazilië is er nog veel criminaliteit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:
Landen als Turkije en Brazilië hebben geen last van de wet van de remmende voorsprong, waar Europa (o.a. Nederland dus) en Japan dat wel hebben. Er Ãs ruimte voor groei, zij kunnen die inhaalslag qua ontwikkeling dus maken. En verder heeft Turkije het grootste probleem dat Japan heeft niet, namelijk vergrijzing.
Zaken waar gelijkheid geen invloed op heeft en niets aan kan veranderen.
De browser. Keer op keer was de browser de reden waarom ik terugging naar Sense.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat was er mis met de stock ICS roms dan?
Browser is wel aardig aangepast, de stock bedoel je toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
De browser. Keer op keer was de browser de reden waarom ik terugging naar Sense.
Maar ja, nu ik zo denk, Chrome is ook een browser. Hm. Morgen IceColdSandwich 7.3 maar eens installeren!
Gelijkheid zorgt voor de balans in de maatschappij. Zonder balans krijg je scheve verhoudingen, wat zich zal laten merken. Door de steeds groter wordende verschillen is er ook minder solidariteit en worden de mensen 'harder'. We blijven mensen, en geen begrip voor elkaar (hebben) maakt alles kapot. Gelijkheid is een belangrijke factor ja, geen wonder dat men in hier in het Westen ernaar streeft.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Omdat zij nog niet op het niveau van bijv. Europa zijn. Maar zodra ze dat wel zijn speelt gelijkheid een belangrijke rol in de economische ontwikkeling. Maar ook de maatschappij heeft er baat bij. In Brazilië is er nog veel criminaliteit.
Ja, stock. Hoe bevalt de One X je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Browser is wel aardig aangepast, de stock bedoel je toch?
Hehe
Samsung Galaxy S 2.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelijkheid zorgt voor de balans in de maatschappij. Zonder balans krijg je scheve verhoudingen, wat zich zal laten merken. Door de steeds groter wordende verschillen is er ook minder solidariteit en worden de mensen 'harder'. We blijven mensen, en geen begrip voor elkaar (hebben) maakt alles kapot. Gelijkheid is een belangrijke factor ja, geen wonder dat men in hier in het Westen ernaar streeft.
Welke mobiel heb je trouwens? Lijkt alsof-ie niet met elk teken/karakter overweg kan.
Welke browser gebruik je? De standaard (stock) browser?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al senin olsun, senden kiymelimi
Ik mag dan ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
Ik mag over een paar maandjes een nieuwe kiezen. Dan zijn er vast betere..
Lijkt er wel op. Sony Ericsson trekt me qua uiterlijk niet en Samsung qua materiaal niet (ik wil voelen dat ik een telefoon in mijn handen heb). Blijft HTC nog over van de grote namen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:11 schreef Triggershot het volgende:
Ga je weer Hatice nemen denk je Zar?
hmm, nooit met webos gewerkt dus kan er niet over mee pratenquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Sony Ericsson trekt me qua uiterlijk niet en Samsung qua materiaal niet (ik wil voelen dat ik een telefoon in mijn handen heb). Blijft HTC nog over van de grote namen.
Ik vind het nog steeds kut dat het Palm niet is gelukt met webOS wat ze voor ogen hadden. Nog steeds het beste smartphone OS waar ik mee heb gewerkt. Zo zonde.
Nog niet. Zal het wel updaten. Klasgenoot probeerde het maar het lukte haar niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? De standaard (stock) browser?
Heb je ICS al? Kun je Chrome installeren! Zag het vandaag bij Jüliş, lijkt me het proberen wel waard.
Hm. Als ik het opnoem heb je er weinig aan, want het zal je niet zoveel zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hmm, nooit met webos gewerkt dus kan er niet over mee praten
wat was er zo speciaal aan?
Dit is communisme met een heel klein beetje kapitalisme erinquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:30 schreef AliceWonder het volgende:
Heeft iemand net de een deel van de drie-delige documentaire vrijheid ,gelijkheid,broederschap gezien op Nederland 2 gezien?
Het gaat over de misvattingen in de hedenhaagse maatschappij.
Vandaag werd het thema gelijkheid behandeld. Er werd /wordt gedacht dat ongelijkheid in inkomens juist goed is omdat het mensen stimuleert om hard te werken om aan de top te geraken en zo hun inkomen te verhogen. Maar uit onderzoek van twee epidimiologen die het boek High Spirits hebben geschreven blijkt juist het tegendeel. Landen met kleine verschillen in inkomens ervaren niet alleen hogere economische groei maar er ook minder mentale ziektes, tienerzwangerschappen, criminaleit etc. Ook heeft het niet met cultuur te maken. Neem bijv. Japan en Zweden. Twee totaal verschillende landen maar allebei zijn het een van de rijkste landen ter wereld. Het enige wat ze gemeen hebben is dat er kleine verschillen zijn tussen de armen en de rijken. Er werd ook aan 20.000 mensen in de Verenigde Staten gevraagd in welke soort maatschappij zij wilden leven. Er werd hen niet verteld van wel land dit afkomstig was. 92% verkoos een model vergelijkbaar met die van Zweden boven een model vergelijkbaar met die van de VS. Ook werd er verteld hoe mensen fysiek en mentaal ziek worden als ze als infireur worden beschouwd door de samenleving en dus geen respect krijgen. Deze mensen werden ook vaak agressief en pleegden vaker misdrijven. Een amerikaanse lelares deed een expiriment met haar leerlingen in de jaren 60: eerst vertelde zij dat de kinderen in de klas met blauwe ogen slimmer en beter waren dan de kinderen met bruine ogen. De kinderen met blauwe ogen gingen hierdoor beter presteren en waren vrolijker terwijl de kinderen met bruine ogen slechter gingen presteren, neerslachtiger waren en agressiever werden. Toen de lerares de volgende dag de rollen omdraaide onstond weer hetzelfde effect. Mensen hebben niet alleen voedsel en onderdak nodig maar ook respect en waardering om heel te blijven als 'mens'. De conclusie van gelijkheid was dat de verschilen in inkomsten kleiner moeten worden. Volledige gelijkheid is ook niet goed omdat mensen dan niet meer worden gestimuleerd om te werken. Er is maar een kleine mate van ongelijkheid nodig om dit te bereiken.
Morgen om 22.10 is broederschap aan de beurt.
Dit idd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:40 schreef xminator het volgende:
Ik denk eerder kapitalisme met vrij veel socialistisch invloed.
Maemo is de beste smartphone OS waar ik mee heb gewerkt. Jammer dat de community zo dood wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Sony Ericsson trekt me qua uiterlijk niet en Samsung qua materiaal niet (ik wil voelen dat ik een telefoon in mijn handen heb). Blijft HTC nog over van de grote namen.
Ik vind het nog steeds kut dat het Palm niet is gelukt met webOS wat ze voor ogen hadden. Nog steeds het beste smartphone OS waar ik mee heb gewerkt. Zo zonde.
Donerquote:
Lekkahquote:
Als ik jou was, zou ik ik de Galaxy S III nemen. Wordt op 3 mei aangekondigd..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hmmm.. Zsm de display laten maken van mijn Streak 5 en inruilen voor een Galaxy Note.. Ik wil ook ICS hebben
Interessant topic. Helaas loopt het niet echt storm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:46 schreef zarGon het volgende:
Alice: Vrijheid, gelijkheid, broederschap.
Mijn scherm is ook stuk...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hmmm.. Zsm de display laten maken van mijn Streak 5 en inruilen voor een Galaxy Note.. Ik wil ook ICS hebben
Yea buddy!quote:
Maak eens een foto van het scherm. Voel je het glas niet als je over het scherm glijdt met je vingers?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn scherm is ook stuk...
Maar ik laat het zo, werkt nog perfect en mag over een aantal maanden toch een nieuwe
Niet iedereen is een man met grote handen hequote:Op vrijdag 20 april 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..].
Alsjeblieft zeg, daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
Meisjes horen geen telefoon te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet iedereen is een man met grote handen he. Voor meisjes is een lichtere telefoon handiger.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak eens een foto van het scherm. Voel je het glas niet als je over het scherm glijdt met je vingers?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meisjes horen geen telefoon te hebben..
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:57 schreef AliceWonder het volgende:
Gebaseerd op de populaire tv-serie 'Dark Shadows', waarin de vampier Barnabas Collins centraal staat
(...)
Heel leuk! Ik ga hem zeker zien.
Briljant gewoon.
-Meisje: Are you stoned or something?
-They tried stoning me my dear it didn't work.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef zarGon het volgende:
ik wil die nieuwe film van tim burton en johnny depp zien
Toen had ik de trailer voor het eerst in de bios gezien. Wil ik zeker zien, ja!quote:
Mooi.quote:
Eindelijk, pics van Aycaquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En neealleen daar helemaal rechtsboven, maar dat gebruik je toch niet.
Denk rond 8 uur/half 9. Ik had destijds zo een map met in het midden bomen, zodat je lekker kon bouwen eerst en het was ook een redelijk snelle map.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:02 schreef Bilge het volgende:
@ Age of Empires 2 spelers van vanavond,
Het programma Gameranger (wat Julis adviseerde) bevat het spel Age of empires 2 niet, je kunt daarmee alleen online tegen andere mensen spelen als je het spel al op je pc hebt staan. Hier kun je binnen circa 15 minuten het het originele deel (zonder uitbreidingen) van AOE 2 downloaden.
Hopelijk zullen veel mensen meedoen. Kan iedereen aangeven hoe laat hij/ zij wil spelen?
Alleen als je vertelt wiens onderkoffer je bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef l3east het volgende:
kunnen we rond de 9 starten? ben dan net terug van werk
en ik garandeer jullie dat ik me best zal doen
Word jij de host.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk rond 8 uur/half 9. Ik had destijds zo een map met in het midden bomen, zodat je lekker kon bouwen eerst en het was ook een redelijk snelle map.
You're an idiot a genius.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)etje_dmv_logica.html
Jij bent ook een jood?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:15 schreef Weissman het volgende:
Ik doe niet aan sjabbet en shizzleit's complicated
Niet rustigquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rustig, senden naber
[..]
Ken je klassiekers
Ik ben de hele dag beschikbaar!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:02 schreef Bilge het volgende:
@ Age of Empires 2 spelers van vanavond,
Het programma Gameranger (wat Julis adviseerde) bevat het spel Age of empires 2 niet, je kunt daarmee alleen online tegen andere mensen spelen als je het spel al op je pc hebt staan. Hier kun je binnen circa 15 minuten het het originele deel (zonder uitbreidingen) van AOE 2 downloaden.
Hopelijk zullen veel mensen meedoen. Kan iedereen aangeven hoe laat hij/ zij wil spelen?
PWF SQUIRREL.D PEACE4EVER GINGER QUIBI DERP MEPHISTOquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Alleen als je vertelt wiens onderkoffer je bent.![]()
Tof dat we nu al 4 spelers hebben.
[..]
Word jij de host.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)etje_dmv_logica.html
Weet ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel posten als jij eerst post
Ook schaamhaar scheren, dus?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar oog om oog heb je toch ook in de Sharia?
Oh dat geloof ik best hoor. Maar dat is toch niet relevant?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef Ayca het volgende:
Pic van jouw oog voor pic van mijn oog dan.
Van mijn oorbel dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef Ayca het volgende:
Pic van jouw oog voor pic van mijn oog dan.
Natuurlijk wel, we hebben een jood hiero.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best hoor. Maar dat is toch niet relevant?
[..]!
Was je ooit slaaf?quote:
Wel meerderen volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, we hebben een jood hiero.
Serieus, wie dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Was je ooit slaaf?
[..]
Wel meerderen volgens mij.
Ging meer om strafrecht, maar goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg, nu jullie het over ogen hebben, vinden meisjes lange wimpers en amandelvormige ogen bij jongens mooi ?
Sterker nog, ik dacht alleen Weiss, nooit van een ander geweten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Uhm... Goede vraag. Weet iemand het nog?Dat is zooooo 2010 man, I forget
I forgot is het.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Uhm... Goede vraag. Weet iemand het nog?Dat is zooooo 2010 man, I forget
Boeien wat meisjes vinden, gew pompe togquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg, nu jullie het over ogen hebben, vinden meisjes lange wimpers en amandelvormige ogen bij jongens mooi ?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet jij niet antisemitisme roepen?!
Tis je boi, Weissman. Huis, tuin en keukenjood.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, ik dacht alleen Weiss, nooit van een ander geweten.
En knuffeljoodquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Boeien wat meisjes vinden, gew pompe tog
[..]
[..]
Tis je boi, Weissman. Huis, tuin en keukenjood.
Joodse meisjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Boeien wat meisjes vinden, gew pompe tog
[..]
[..]
Tis je boi, Weissman. Huis, tuin en keukenjood.
Deze man weetquote:
Valla ya, dengim degil rengim degil, bu samimiyet nerden ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
Hij denkt dat iedereen met jou mag chillen
Ja dus ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef SpikedPsych het volgende:
Waz met mij ? Waz met Jaleesa bedoel je ! Zei zij dat jij haar knufflejood was
I ain't even mad, try harderquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Weiss, hier een filmpje voor jou om te disliken![]()
Hou het wel grappig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Weiss, hier een filmpje voor jou om te disliken![]()
- Bar Rafaeliquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze man weet
[..]
Valla ya, dengim degil rengim degil, bu samimiyet nerden ?
[..]
Ja dus ?
[..]
I ain't even mad, try harder
Ja dus ? Jij zei waz met jou.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze man weet
[..]
Valla ya, dengim degil rengim degil, bu samimiyet nerden ?
[..]
Ja dus ?
[..]
I ain't even mad, try harder
Ja maar als jij de vorige keer niks had aangevraagd of lapohunten was ik niet geband. Nu doe ik niks verkeerd, dus zal een ban aanvragen alleen jou een ban opleveren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt aan je DNA
[..]
Doe dan ook niet huilen achteraf
Hala gitmedin mi kiz... Even serieus, niet te lang wachten Allah korusun bir sey olabilirquote:
quote:
Jij kan turks ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Hala gitmedin mi kiz... Even serieus, niet te lang wachten Allah korusun bir sey olabilir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |