In het harnas.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wtf! Dit weekend is weer een voetballer op het veld overleden
Ja, dan zijn we constant aan het huilen, er gaan immers elke seconde mensen doodquote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
Stom vind ik het dan niet, misschien overdreven, als we moeten huilen voor elk persoon die doodgaat hebben we geen tijd om te lachen.
Die Italiaanse of die uit NL?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nope, nog nooit van gehoord, zag het op het nieuws en heb net het filmpje gezien dat hij instortte
Klopt.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we constant aan het huilen, er gaan immers elke seconde mensen dood
lapo steeds niet zichtbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Arcadia het volgende:
Heb ik ook vandaag gehad, zie die reactie van mij onder jouw kaakfoto.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef SpikedPsych het volgende:
Hmm, na natuurkunde leren wil ik best meedoen, stuur alles maar via DM.
Meestal een defecte trein of wissels die het niet doen. Wat die mocro's allemaal uitvoeren hierquote:Op donderdag 19 april 2012 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mhmm, drukke route. Ik heb dat probleem totdat ik in Utrecht zit, daarna verloopt alles (meestal) vlekkeloos.
Wow, 6 uur in totaal. Da's wel erg kutquote:[..]
3 heen, 3 terug..
Ja, veel chiller, want niet afhankelijk van openbaar vervoer.. Ben nog maar één keer met de auto gegaan (toetsweek,
), maar ik gok dat de kosten rond de 50 euro is. Wel duurder dan de trein, omdat één persoon.
Meet met wiequote:Op donderdag 19 april 2012 21:23 schreef xaban06 het volgende:
Zo, terug van meet@sarnic ottoman. Wat een tent, wij waren de enige aanwezige.
Inrichting is ok, eten was ook ok, duurder vergeleken met andere Turkse toko's. Vond het alleen vreemd dat wij er als enige waren, verder helemaal niemand. Maar een geslaagde avond. Thanks voor de tip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |