En jij bemoeit je ermee omdat ?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:20 schreef SpikedPsych het volgende:
Dus, volgens de stelling van Weissman mag ik hem vermoorden met als pleidooi bij de rechtzaak : ' Gewoon omdat het kan '
Pff de ene laptop is bezet en met de ander kan ik niet internettenquote:
Gamyun is met Java, niet met Flash.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff de ene laptop is bezet en met de ander kan ik niet internettenis er geen okey zonder filaş?
Heb je een iPad ? Zo ja, zoek ff naar smokescreen. Heb je Android ? Er zijn genoeg plug-ins voor android waarme je flash kan afspelen op je tablet.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff de ene laptop is bezet en met de ander kan ik niet internettenis er geen okey zonder filaş?
De regels zijn makkelijk! We kunnen het je leren,quote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef Weissman het volgende:
Ik kan geen okey spelen.
Dit is voor Landysh het bewijs dat ik geen turken-genen heb.
Ehja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gamyun is met Java, niet met Flash..
(Waarom kun je niet met die andere internetten?)
Het grootste probleem met Flash is dat het niet gemaakt is voor touschscreens, dus hoe dan ook voelt het niet vloeiend aan. Verder is Adobe Flash gewoon beschikbaar voor Android.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heb je een iPad ? Zo ja, zoek ff naar smokescreen. Heb je Android ? Er zijn genoeg plug-ins voor android waarme je flash kan afspelen op je tablet.
Dit dus. Ik weet het. Het voelt raar aan en allesbehalve gebruiksvriendelijk. K ben een tech guru, kan bijna alles behalve programmeren enz. ( en soms hacken ), hoewel ik in theorie wel weet hoe je moet programmeren.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het grootste probleem met Flash is dat het niet gemaakt is voor touschscreens, dus hoe dan ook voelt het niet vloeiend aan. Verder is Adobe Flash gewoon beschikbaar voor Android.
Windows of Mac ?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehja dat bedoelde ik
Geen idee, hij wil niet verbinden.
Ik heb het wel een paar keer geprobeerd te leren maar vind er echt geen fuck aanquote:Op donderdag 19 april 2012 18:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
De regels zijn makkelijk! We kunnen het je leren,.
Interesse?
Probleem plotseling ontstaan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehja dat bedoelde ik
Geen idee, hij wil niet verbinden.
Tavla en zo kan ik dan weer niet. Nooit in verdiept.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer geprobeerd te leren maar vind er echt geen fuck aanzal wel een afwijking in mijn DNA ofzo zijn
Maar tavla of alle andere soorten ''spellen'' ken ik wel.
Volledigquote:Op donderdag 19 april 2012 17:37 schreef xminator het volgende:
Nawbs aoe2 via torrentje en dan gameranger.
arcadia, ben jij geen noob dan met dota?
Speel eerst ff games, vNavond gaan we welquote:Op donderdag 19 april 2012 18:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volledig, hoewel ik een liefhebber ben van dit soort games heb ik hier totaal geen ervaring mee.
Van afscheid tot deur sowieso anderhalf, misschien zelfs 2 want tussen onze steden is er áltijd vertraging, net bijvoorbeeld een half uur gewachtquote:Op donderdag 19 april 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Herkenbare klacht, wel. De tijd die je hebt is nooit genoeg.. Wel geluk met uurtje reizen,
.
Zover ik weet wel... Hij blijft ook hangen bij het opstarten enzquote:
Mhmm, drukke route. Ik heb dat probleem totdat ik in Utrecht zit, daarna verloopt alles (meestal) vlekkeloos.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Van afscheid tot deur sowieso anderhalf, misschien zelfs 2 want tussen onze steden is er áltijd vertraging, net bijvoorbeeld een half uur gewacht![]()
3 heen, 3 terug.quote:Maar ja, beter dan 4 of zo ja. Eliyet lazım ağım
Nu veel chiller voor jou? Wat zijn de brandstofkosten?
Oh.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:26 schreef Ayca het volgende:
Bıçak natuurlijk..
Bedoel je mutfak? Of mutlak?
Opnieuw installeren wellicht? Maar dat is zeker te veel werk? (Geen zin om het te doen...)quote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zover ik weet wel... Hij blijft ook hangen bij het opstarten enz
quote:Maar ik heb de andere laptop genakt![]()
Wie wie er nog meer spelem?
Niets.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat moet ik installeren daarvoor? Stuur maar ff per dm alle gegevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |