Ik heb ook geen flauw ideequote:Op donderdag 19 april 2012 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waren we samen niet in discussie daarover?
Weet nu eerlijk gezegd niet meer wie van ons wat postte...
Ik jou ook...quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef wyccie het volgende:
Maakt niets uit, ik ben jullie allemaal dankbaar.
Om foto's te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef wyccie het volgende:
Er zit vast meer achter.
Ik kan even niet bedenken waarom iemand zo stiekem in een nepzwaan verstopt zou willen zitten.
Sander de Heer?quote:
Zie je dat zwarte rondje? Dat is een lens.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef wyccie het volgende:
Er zit vast meer achter.
Ik kan even niet bedenken waarom iemand zo stiekem in een nepzwaan verstopt zou willen zitten.
Een djquote:
Ik heb gehoord over die in Maasmechelen dat het een erg goede is, maar wel alleen extreem dure merken heeft (dus ondanks outlet nog steeds aardig aan de prijs)quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand ervaring met de outlets in Roermond en/of Maasmechelen?
Zo ja, wat is de betere?
Ben a.s. weekend in het zuiden en aangezien het pleurisweer wordt...
Dank voor de info!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb gehoord over die in Maasmechelen dat het een erg goede is, maar wel alleen extreem dure merken heeft (dus ondanks outlet nog steeds aardig aan de prijs)
Pizzahut:quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, het is weer zover: die Amerikanen zijn weer goed bezig.
Deze keer: de pizzahut heeft een pizza met een gevulde rand(erg lekker met kaas) maar deze keer is 'ie gevuld met een hotdog
[ afbeelding ]
En de Burger King heeft een Sundae-ijsje met...bacon
http://www.cbsnews.com/83(...)offers-bacon-sundae/
IK WIIIIL DIEIEIEIEIEIE!!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over de nieuwe B&J.
Ja, Googlequote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand zo even een makkelijke, korte uitleg voor de term RMA?
Core Karamel Sutraquote:
JAAAAAAAA, IK OOOOOOOOOHOOOOOOOOOK!!!quote:
Ah, graag gedaan. Soms denk ik wel of ik het wel zal posten of niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Voor je kijk op sommige zaken zoals je die hier dan post.
Dat gat viel me al op, maar ik vond het een vreemde plek voor iets pervers. Ik zie nu pas dat het een zonnekap is.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zie je dat zwarte rondje? Dat is een lens.
Maar of hij vogels aan het fotograferen is, is nog maar de vraag.
Voor mensen die niet kunnen kiezen tussen hotdog of pizza. Ideaal.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Deze keer: de pizzahut heeft een pizza met een gevulde rand(erg lekker met kaas) maar deze keer is 'ie gevuld met een hotdog
Het kan nog steeds iets pervers zijn. Zeker als het een enorme telelens is.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef wyccie het volgende:
Dat gat viel me al op, maar ik vond het een vreemde plek voor iets pervers. Ik zie nu pas dat het een zonnekap is.
Of een lesbische vrouwtjeszwaanquote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef Soempie het volgende:
Zou wel grappig zijn als een mannetjeszwaan opeens zin krijgt.
Ja, dat bedoel ik dus. Maar dan zit dat gat verkeerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef Soempie het volgende:
Zou wel grappig zijn als een mannetjeszwaan opeens zin krijgt.
Ik vond de telelens juist wel een duidelijke mannetjesattribuut.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Maar dan zit dat gat verkeerd.
Ja. Iets met vogels en cloaca's.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef wyccie het volgende:
Of heb ik iets gemist in de zwaananatomie?![]()
Euh, volgens mij gaathet bij zwanen anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Maar dan zit dat gat verkeerd.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had dus niet op die manier naar die lens gekeken.![]()
Perverse wyccie.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Karamel met core
Ik ben niet zo weg van karamel
Karamel Sutra was er wel al, maar hebben ze naar de Graveyard gedaanquote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef wyccie het volgende:
Wat is er dan nieuw aan die Karamel Sutra? Wat houdt het core-gedeelte in?
Core = kern.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Etcetera het volgende:
karamelijs, een middenstuk van zachte karamel en dan chocoladeijs met chocoladestukjes
Het core-gedeelte is denk ik vooral dat het 'hardcore' terug is, met 3 varianten
Karamel Sutraquote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Karamel Sutra was er wel al, maar hebben ze naar de Graveyard gedaanen nu issie terug, in 3 varianten geloof ik. Waaronder:
karamelijs, een middenstuk van zachte karamel en dan chocoladeijs met chocoladestukjes
Het core-gedeelte is denk ik vooral dat het 'hardcore' terug is, met 3 varianten
Maar die zat ook al in Karamel Sutraquote:
Wellicht gewoon een aangepaste naam danquote:Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar die zat ook al in Karamel Sutra
en richting het zuidenquote:
Mini werkte niet echt goed mee moet ik zeggen maar er is wel iets menselijks uit te halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Cherry Garcia maar eens snel terugkomtquote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Karamel Sutra was er wel al, maar hebben ze naar de Graveyard gedaanen nu issie terug, in 3 varianten geloof ik. Waaronder:
Denk ik ook, maar ik ben heel slecht met echo'squote:Op donderdag 19 april 2012 14:18 schreef Soempie het volgende:
Hoofdje links en handjes op de oren/ ellebogen naar beneden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:22 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:22 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.![]()
quote:
Goedkoper dan een robotstofzuigerquote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef Soempie het volgende:
Haaaaaal weg!!!
Daar heeft Sven het al meerdere keren over gehad: 'weet je wat handig is, als we swiffers vastmaken aan de pakjes'.
weet je het zeker, weet je wat een kind kost tot z'n 18e?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goedkoper dan een robotstofzuiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Scherp.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet je het zeker, weet je wat een kind kost tot z'n 18e?
Ja want dat kindje is er toch al en dweilt sowieso over de vloer.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:18 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, als je een kind speciaal voor de schoonmaak neemt is het de moeite niet nee. Maar als hij er toch al is...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef MaJo het volgende:
Ik wil even met jullie delen dat de uientaart van Nem bijzonder smakelijk is![]()
![]()
ik heb echt zitten genieten
zit hier nu met verhoging/ koorts op het werk (was wel een van de mogelijk "bijwerkingen"zeiden ze). Kaak gaat wel, sinds gistermiddag geen nieuwe pijnstillers meer genomen en het niet niet overdreven pijnlijk.quote:
Oh, dan prijs ik me maar weer eens gelukkig met mijn lichaam.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit hier nu met verhoging/ koorts op het werk (was wel een van de mogelijk "bijwerkingen"zeiden ze). Kaak gaat wel, sinds gistermiddag geen nieuwe pijnstillers meer genomen en het niet niet overdreven pijnlijk.
![]()
Hoe zouden ze dat doen? Hebben ze speciale ringvormige hot dogworsten daarvoor of gebruiken ze normale worstjes waardoor je eigenlijk een veelhoekige in plaats van een ronde pizza krijgt?quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, het is weer zover: die Amerikanen zijn weer goed bezig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef MaJo het volgende:
Ik wil even met jullie delen dat de uientaart van Nem bijzonder smakelijk is![]()
![]()
ik heb echt zitten genieten
Nee, ik ben niet meer in Wijkquote:Nem ben jij nog in wijk?
Eensquote:En soemp die echo paints zijn echt cool
En ik kan heel langzaam ook weer quotenquote:
Jeequote:Op donderdag 19 april 2012 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik kan heel langzaam ook weer quoten
Soms.quote:
Nouja, trans Europa reis wil ik het ook weer niet noemen, gewoon 3 daagjes Polenquote:Op donderdag 19 april 2012 10:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
succes met de les
Hoe was je trans Europa reis?
De engelse editie kost 20 euro, die wilde ik sowieso al hebben maar ik dacht laat ik eens kijken of ie ook in het Nederlands bestaat. En ik heb wel vaker boeken van 1000 pagina's gekocht en die waren echt niet zo duurquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:00 schreef ß het volgende:
Dat is stevig aan de prijs ja, maar volgens mij klopt het ook wel. 1000 pagina's is ook best veel.
Britt of Ymke?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:00 schreef MaJo het volgende:
En ik wilde net gaan slapen en zie opeens dat een oud klasgenoot/vriendin van me bij Pauw en Witteman zit. Toch maar even kijken
Laat maar, dat was DWDD wat ik net heel even zag.quote:
de .epub van de Engelse versie is vrij makkelijk te vinden zo te zien..quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
De engelse editie kost 20 euro, die wilde ik sowieso al hebben maar ik dacht laat ik eens kijken of ie ook in het Nederlands bestaat. En ik heb wel vaker boeken van 1000 pagina's gekocht en die waren echt niet zo duur
Ik dacht al, die zaten echt niet bij P&Wquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat maar, dat was DWDD wat ik net heel even zag.
Online versie bedoel je? Ik lees toch liever echte boekenquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de .epub van de Engelse versie is vrij makkelijk te vinden zo te zien..
Mwoah, een download voor bijvoorbeeld een kindle, ipad of andere e-reader.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Online versie bedoel je? Ik lees toch liever echte boeken
Ah okquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah, een download voor bijvoorbeeld een kindle, ipad of andere e-reader.
Daarom zijn er dus ook e-readers die niet een lichtgevend scherm hebben, maar werken met 'elektronische inkt'quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okHeb voor mijn studie wel eens lange artikelen op de laptop gelezen maar vind dat toch altijd vermoeiend. Ik heb liever een boek in mijn handen
En toch lees ik liever een boek, compacter, het gevoel van papier, het omslaan van bladzijdes, kan het niet helemaal uitleggen maar vind het toch fijnerquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom zijn er dus ook e-readers die niet een lichtgevend scherm hebben, maar werken met 'elektronische inkt'
Ziet er zo uit en kan je dus ook gewoon buiten zonder problemen lezen.
Idem.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch lees ik liever een boek, compacter, het gevoel van papier, het omslaan van bladzijdes, kan het niet helemaal uitleggen maar vind het toch fijner
Zullen we dan meteen een saffie doen?quote:
Kan ik inkomen, vind ik zelf ook. Maar compacter.. neuh. De reden dat ik een tablet meeneem met een digitale lonely planet is juist dat mijn tablet WEL in mijn binnenzak past, en een boek niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch lees ik liever een boek, compacter, het gevoel van papier, het omslaan van bladzijdes, kan het niet helemaal uitleggen maar vind het toch fijner
Ja zeker!quote:
Ik bedoel vooral compacter in de handquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, vind ik zelf ook. Maar compacter.. neuh. De reden dat ik een tablet meeneem met een digitale lonely planet is juist dat mijn tablet WEL in mijn binnenzak past, en een boek niet.
Ligt er maar net aan of je een 10", 7" of 5" variant koopt natuurlijk.
Trustequote:
quote:
Matthijs van Nieuwkerk moet gewoon een vluggertje doen met Britt. Graag voor 22:00 en naakt in de studio, dan zijn we ervan af.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat maar, dat was DWDD wat ik net heel even zag.
Dat gaat niet lukken want meneer moet tegenwoordig meteen na de uitzending thuiskomen van zijn vrouw want die was het niet zo eens met zijn escapadesquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk moet gewoon een vluggertje doen met Britt. Graag voor 22:00 en naakt in de studio, dan zijn we ervan af.
1012 ligt niet zo heel ver af van de grachtengordel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken want meneer moet tegenwoordig meteen na de uitzending thuiskomen van zijn vrouw want die was het niet zo eens met zijn escapades
Wat is 1012?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
1012 ligt niet zo heel ver af van de grachtengordel.
quote:
Dus ze zijn er al wel?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja, trans Europa reis wil ik het ook weer niet noemen, gewoon 3 daagjes Polen
Maar was erg tof, had alleen op wat beter weer gehoopt.
En voordat jullie vragen naar de mooiste highlight van Krakowja was gezellig maar ik had op iets meer gehoopt .. Wordt allicht binnenkort vervolgd though. Voorlopig geen extra jengelende koters hier dus.
Juist! Helemaal mee eens. Een boek is iets moois. Neem bijvoorbeeld de door Etcie al maanden geleden genoemde "Bosatlas van de geschiedenis van Nederland". Een absoluut prachtig boekwerk, ik heb het ook gekocht. Daar kan geen e-reader tegenop.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:37 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Juist! Helemaal mee eens. Een boek is iets moois. Neem bijvoorbeeld de door Etcie al maanden geleden genoemde "Bosatlas van de geschiedenis van Nederland". Een absoluut prachtig boekwerk, ik heb het ook gekocht. Daar kan geen e-reader tegenop.
En in navolging van meerderen hier: ik heb ook zo'n 25 meter plankruimte vol boeken, en ik vind dat prachtig. Ik kijk er met genoegen naar, pak een boek, blader erdoor, geniet ervan. Vergeleken daarbij doet een serie bestandjes op een e-reader het voor mij gewoon niet.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Boeken, cd's dvd's![]()
Computerbestandjes
Eens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:37 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Juist! Helemaal mee eens. Een boek is iets moois. Neem bijvoorbeeld de door Etcie al maanden geleden genoemde "Bosatlas van de geschiedenis van Nederland". Een absoluut prachtig boekwerk, ik heb het ook gekocht. Daar kan geen e-reader tegenop.
En in navolging van meerderen hier: ik heb ook zo'n 25 meter plankruimte vol boeken, en ik vind dat prachtig. Ik kijk er met genoegen naar, pak een boek, blader erdoor, geniet ervan. Vergeleken daarbij doet een serie bestandjes op een e-reader het voor mij gewoon niet.
Is ook niets mis mee, zelfde als met een cd. Behalve het beluisteren mooi om naar te kijken en het boekwerkje uit te pluizenquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee, gewoon boekenliefhebbers. Niets mis mee.
Kun je mijn meneer dat ook vast leren? Lijkt me best lekker om straks wakker gemaakt te worden met een kopje theequote:Op vrijdag 20 april 2012 07:14 schreef iamredleader het volgende:
en mama wakker maken met een kopje thee
Verwijs hem maar naar dit topicquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kun je mijn meneer dat ook vast leren? Lijkt me best lekker om straks wakker gemaakt te worden met een kopje thee
quote:
De iPad kun je ook in de breedte vasthouden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral compacter in de handEen boek kun je in de breedte vasthouden met twee handen, een tablet hou je vast in de lengte en dat vind ik minder fijn
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
zometeen maar eens een tas inpakken.
En wakker gemaakt worden met een kopje thee lijkt me pijnlijk
en getennist is de autocorrect van de dag
Is goed, kan ik hem de betekenis van een red-dagje uitleggenquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien moet je even zijn mobiele nummer aan red pm-en
Moguh
zometeen maar eens een tas inpakken.
En wakker gemaakt worden met een kopje thee lijkt me pijnlijk
Wat je zegt in je originele post is dat Jair tv aan het kijken is, daarna jou gaat aankleden en als laatst Tinu gaat wekken met theequote:Op vrijdag 20 april 2012 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh, maar waarom is het wakker maken met een kopje thee pijnlijk? Alleen als ik hete thee over tinuviel heen zou gieten, maar zoals ik het bedoel: ik maak haar wakker met een kus en een knuffel, en beneden staat een lekker kopje thee klaar voor haar
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh, maar waarom is het wakker maken met een kopje thee pijnlijk? Alleen als ik hete thee over tinuviel heen zou gieten, maar zoals ik het bedoel: ik maak haar wakker met een kus en een knuffel, en beneden staat een lekker kopje thee klaar voor haar
quote:
wat, ga je fok er weer uit gooien?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
Zo ben ik
En dit weekend zul je me hier niet of nauwelijks zien, dus geniet ervan
Pfffquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:06 schreef TradeMarkie het volgende:
en getennist is de autocorrect van de dag
Jochem Myjerquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
I dare you! En filmpje posten van het resultaat!
Ik heb er ook helemaal niets mee, maar in het programma "24 uur met..." heb ik wel wat meer sympathie voor hem gekregen. Ook voor Claudia de Breij trouwens. Die kon ik tot dan niet zien, horen of luchten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jochem Myjer
Ik heb liever introverte cabaretiers als Maarten van Rossem.
Bedoel je niet Maarten van Roozendaal?quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jochem Myjer
Ik heb liever introverte cabaretiers als Maarten van Rossem.
Ik weet niet of ik nu moet juchen of niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi, ik ben gezond... yay.
Voor een jaar terug naar huis gestuurd door het ziekenhuis
ik hoop dat je het alleen over je voet hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
Hè, wat vervelendquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
Pff wat een teleurstellend bericht. En voor een jaar zelfs? Dat is lang zeg.... Jammer dat de gyn niet doorpakt!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zou die moeten doen dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff wat een teleurstellend bericht. En voor een jaar zelfs? Dat is lang zeg.... Jammer dat de gyn niet doorpakt!
Dikke knuffel
Nee, dit gaat over het andere onderzoek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik hoop dat je het alleen over je voet hebt
Die zou een behandeling kunnen starten, maar vanuit het perspectief van het ziekenhuis snap ik het wel. Dat kost geld, en volgens hun berekeningen hebben we zelf net zoveel kans op een zwangerschap als met hun hulp. Volgens hun maatstaven ben ik ook nog jong.quote:
Ja, dat begrijp ik. Maar wat voor behandeling dan? Als er geen aanwijsbare oorzaken zijn, hoe moeten ze dan handelen? Hebben ze dat al gezegd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die zou een behandeling kunnen starten, maar vanuit het perspectief van het ziekenhuis snap ik het wel. Dat kost geld, en volgens hun berekeningen hebben we zelf net zoveel kans op een zwangerschap als met hun hulp. Volgens hun maatstaven ben ik ook nog jong.
Mijn eigen perspectief ligt natuurlijk wat anders: als ik over een jaar pas terug mag komen, ben ik dan bijna 30, en dan had ik allang meerdere kinderen willen hebben... Daarnaast: als ik helemaal gezond ben, waarom ben ik dan nog steeds niet zwanger?
oh sorry, datquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over het andere onderzoek.
Goed nieuws natuurlijk dat ik gezond ben, maar wat Diaan zegt: ook wel teleurstellend
Waarom hebben ze dat niet getest? Lijkt me toch juist één van de eerste dingen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
De eerste stap die ze ondernemen is bij mijn weten IUI, daarbij omzeilen ze een mogelijk probleem dat ze niet hebben getest (de combinatie van mij en mn vriend zeg maar).
Ja, dat vraag ik me ook af. Volgens de gynaecoloog zei die test niet zoveelquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat niet getest? Lijkt me toch juist één van de eerste dingen?
Je hebt het over "jouw project". Bedoel je daarmee het project waar jij in werkt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:16 schreef B.ertha het volgende:
Wow, ik weet even niet wat ik moet denken op mijn werk, ik loop helemaal over
Gisteren nog bijna uit de hand gelopen omdat het hier verschrikkelijk slecht loopt, voor mijn project heb ik allemaal mensen nodig die niet helpen, er wordt alleen chaotisch gewerkt en geen enkele deadline wordt gehaald.
Vandaag wordt mij verteld dat ze alles om willen gooien, met de vraag of ik de afdeling wil gaan leidenZonder ervaring of inhoudelijke kennis, wel met een frisse blik en kwaliteiten om mensen aan te sturen. Supercompliment natuurlijk, maar is het wel verstandig? En ik moet vandaag beslissen.
Uhh... Jippie?![]()
![]()
![]()
Mjah, kan me voorstellen dat je daar heel dubbel in zitquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:16 schreef B.ertha het volgende:
Wow, ik weet even niet wat ik moet denken op mijn werk, ik loop helemaal over
Gisteren nog bijna uit de hand gelopen omdat het hier verschrikkelijk slecht loopt, voor mijn project heb ik allemaal mensen nodig die niet helpen, er wordt alleen chaotisch gewerkt en geen enkele deadline wordt gehaald.
Vandaag wordt mij verteld dat ze alles om willen gooien, met de vraag of ik de afdeling wil gaan leidenZonder ervaring of inhoudelijke kennis, wel met een frisse blik en kwaliteiten om mensen aan te sturen. Supercompliment natuurlijk, maar is het wel verstandig? En ik moet vandaag beslissen.
Uhh... Jippie?![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn ze bij FOK vergeten hun abo te verlengen? Werkt weer lekker vandaag.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
De eerste stap die ze ondernemen is bij mijn weten IUI, daarbij omzeilen ze een mogelijk probleem dat ze niet hebben getest (de combinatie van mij en mn vriend zeg maar).
Sinds juli 2010.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus
Bij mij en Peace waren er ook geen echt aantoonbare oorzaken en mochten we ook over naar IUI. Je cyclus wordt dan ook heel goed gevolgd.
HEbben ze je baarmoederslijm nog onderzocht? Bij mij was het wrs agressief waardoor de zaadjes er niet door konden. Oid. Is nooit bewezen trouwens, maar dat was onze eigen verklaring.
Hoe lang zijn jullie nu bezig?
B.ertha wat leuk zeg![]()
![]()
Ja, ben ik echt heel blij mee. Ik kan sowieso goed met hem sparren over mijn project.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wel fijn dan dat je ook een coach hebt, die kan hier vast goed over meedenken
Dat is inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Coalitie Limburg gevallen
MAASTRICHT - De coalitie van CDA, PVV en VVD in Limburg is gevallen. Het CDA trok de stekker er vrijdag uit enz enz
Er is vanavond een pubquiz in onze stamkroeg, da's een unicum en we hebben afgesproken met een aantal vrienden daar. Dus ik loop nu rond te scharrelen met dikke ogen, en vanavond moet het maar over zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:53 schreef iamredleader het volgende:
LB, heel vervelend inderdaadwellicht een lekker avondje op de bank samen, kopje chocomelk, bakje chips, lekker zwijmelfilmpje en even goed knuffelen?
Zet dan Fix You maar niet op, daar ga ik altijd op losquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er is vanavond een pubquiz in onze stamkroeg, da's een unicum en we hebben afgesproken met een aantal vrienden daar. Dus ik loop nu rond te scharrelen met dikke ogen, en vanavond moet het maar over zijnAfleiding is altijd goed!
Dacht net dat het al beter ging, maar toen startte "The scientist" van Coldplay op de radio en begon ik zo weer te huilen
Och meisquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Er is vanavond een pubquiz in onze stamkroeg, da's een unicum en we hebben afgesproken met een aantal vrienden daar. Dus ik loop nu rond te scharrelen met dikke ogen, en vanavond moet het maar over zijnAfleiding is altijd goed!
Dacht net dat het al beter ging, maar toen startte "The scientist" van Coldplay op de radio en begon ik zo weer te huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutdag.
[ Bericht 17% gewijzigd door LadyBlack op 20-04-2012 16:22:03 (Misschien niet zo leuk voor de zwangeren onder ons) ]
Dat is gewoon al bijna 2 jaar. Jeetje. Ik vind de samenlevingstest er wel bijhoren eigenlijk. Dan heb je totaalbeeld helemaal in het geval dat de gyn niet wil doorpakken. Onze gyn vond verdere onderzoeken niet meer nodig en vond dat het tijd was voor iui. ook na ong 2 jaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sinds juli 2010.
En dat is niet onderzocht volgens mij. Ze hebben echo's gemaakt om mn cyclus in kaart te brengen, bloedgeprikt om hormoonwaarden te controleren, en een HSG om te kijken of de eileiders open waren. Maar daarom baal ik dus stiekem wel een beetje dat er geen samenlevingstest is gedaan.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutdag.![]()
Sterkte LB.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik denk wel dat leeftijd hierin een rol speelt. Ik ben 28, en in hun ogen heb ik nog zeeën van tijd. Dus over een jaar, dan nadert de 30, en dan willen ze wel verder kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is gewoon al bijna 2 jaar. Jeetje. Ik vind de samenlevingstest er wel bijhoren eigenlijk. Dan heb je totaalbeeld helemaal in het geval dat de gyn niet wil doorpakken. Onze gyn vond verdere onderzoeken niet meer nodig en vond dat het tijd was voor iui. ook na ong 2 jaar.
Maar hier heb je helemaal niets aan. Sorry!Het is gewoon erg jammer dat er zo verschillend mee omgegaan wordt.
Pff wat heftig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutdag.![]()
Make love, not war ☮
Leeftijd zou idd mee kunnen spelen, ik was toen 34.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk wel dat leeftijd hierin een rol speelt. Ik ben 28, en in hun ogen heb ik nog zeeën van tijd. Dus over een jaar, dan nadert de 30, en dan willen ze wel verder kijken.
Maar inderdaad, als ik bedenk dat ik dan bijna 3 jaar bezig kan zijn, dan kan ik alweer janken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutdag.![]()
![]()
![]()
* Its-Jojo-4you biedt schouder aanquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt ja, het is gewoon heel fijn om jouw gevoel in een mooi liedje uitgedrukt te horenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you biedt schouder aan
muziek kan soms knap hard aankomen (maar gelukkig meestal op een positieve manier)
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar vanavond lekker gaan quizzen, Je vertegenwoordigd per slot van rekening de AKQ on Groningen en met minder dan een top 3 notering nemen we geen genoegen
Ik heb net onze topspeler nog even gevraagd te komenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar vanavond lekker gaan quizzen, Je vertegenwoordigd per slot van rekening de AKQ on Groningen en met minder dan een top 3 notering nemen we geen genoegen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:36 schreef Soempie het volgende:
LB,![]()
![]()
![]()
heb er geen woorden voor. Wat ontzettend klote. Ik moet er gewoon zelf van huilen.
Is een second opinion geen optie?
Maar ze hebben dus wel een relevant onderzoek overgeslagen, daar wordt ik plaatsvervangend boos van. Net als het verschillende beleid overalquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat moet ik eerst maar eens even overleggen met mn vriend. Want eigenlijk is dit gewoon goed nieuws: we zijn allebei gezond en het zou dus net zo goed volgende maand raak kunnen zijn. Het is alleen jammer dat ik dat niet meer zo geloof
Hier ook tweede ronde raak, ik vind het echt heel onrechtvaardig dat het ene ziekenhuis wel start na anderhalf jaar en het andere nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is ook zo. Misschien even laten bezinken, er goed over nadenken en praten en dan kun je misschien altijd nog een second opinion aanvragen of terug naar de huisarts. 't Is alleen zo ontzettend zuur, straks is het net zoiets als Diaan heeft gehad en is het met IUI zo raak.
Ja, is het ook. Ik kan er met m'n hoofd ook niet bij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier ook tweede ronde raak, ik vind het echt heel onrechtvaardig dat het ene ziekenhuis wel start na anderhalf jaar en het andere niet
Er is dus geen regelgeving voor?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Ik kan er met m'n hoofd ook niet bij.
Ik denk dat er vast wel een protocol voor is, maar dat het grotendeels ook neerkomt op de visie van de gyn?quote:
Of je komt gewoon gezellig in Tilburg wonen, fijn ziekenhuis met goede cijfers voor de vruchtbaarheidsbehandelingen en Soemp woont ook om de hoekquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, we hebben hier nog een ziekenhuis in de stad
Ah, richtlijnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de richtlijnen van het NVOG.
Had ik ook net gevonden en zij geven aan: 3 jaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de richtlijnen van het NVOG.
Waar lees jij drie jaar? Ik lees onderzoeken bij 12 maanden en dan afhankelijk van de prognose nog een bepaalde periode zelf proberen. (Zal de link even kopiëren uit het andere topic)quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik ook net gevonden en zij geven aan: 3 jaar.
Hm, onder voortplantingsgeneeskunde:quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar lees jij drie jaar? Ik lees onderzoeken bij 12 maanden en dan afhankelijk van de prognose nog een bepaalde periode zelf proberen. (Zal de link even kopiëren uit het andere topic)
Max. ja, de richtlijn onverklaarde subfertiliteit lijkt me meer van toepassing. Onderzoek na 12 maanden En dan is het enigszins afhankelijk van de prognose wat er gedaan wordt, behandelen of 6 tot 12 maanden zelf proberen. En voor een zinnige prongose zou je m.i. toch alle relevante onderzoeken moeten uitvoeren.quote:
Morgen 2 vrienden helpen op een lentebeurs met het promoten van hun webshop in Britse etenswaren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog leuke plannen van het weekend?
Is dat die ene waar een tijdje geleden in WGR over gepost werd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen 2 vrienden helpen op een lentebeurs met het promoten van hun webshop in Britse etenswaren.
Pics!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor mij niet veel, net mijn geld opgemaakt aan een nieuwe salontafel
Voor de verandering eens geen IKEA
Als je op deze doelt, dan ja. Webshop beginnen, waar rekening mee te houden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is dat die ene waar een tijdje geleden in WGR over gepost werd?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of je komt gewoon gezellig in Tilburg wonen, fijn ziekenhuis met goede cijfers voor de vruchtbaarheidsbehandelingen en Soemp woont ook om de hoek
op verzoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
op verzoekOeh, mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrienden van mij hebben ook zo'n soort tafel, van Roeg Holt![]()
Gun? Met het juiste wapen is een gyn vast te overtuigen inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Wat ik zo hoor, is het inderdaad erg afhankelijk van de gun die je hebt. Jammer is dat.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gun? Met het juiste wapen is een gyn vast te overtuigen inderdaad
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien moet ik autocorrect toch maar eens uitzetten.
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
op verzoekOeh, lekker massiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je op deze doelt, dan ja. Webshop beginnen, waar rekening mee te houden?![]()
Morgen ga ik "bangers" bakken op die beurs. Daar ben ik wel goed in.quote:
[..]
Typisch Hollands.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Soempie het volgende:
Ik kijk ook altijd bij mensen naar binnen als ze de gordijnen niet dicht hebben.
Ik heb daarom altijd iets voor de ramen hangen. Er lopen hier veel te veel bejaarden rond die echt voor je huis stil gaan staan om uitgebreid naar binnen te kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Soempie het volgende:
Ik kijk ook altijd bij mensen naar binnen als ze de gordijnen niet dicht hebben.
Van 11.00 tot 16.00 uur. Op Kolk 28-36 in Arkel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, van hoe laat tot hoe laat en waar is die beurs? Lijkt me wel leuk, maar ben morgen een groot deel van de dag druk
Nooit geweest. Is dat een gat?quote:
Dan ben ik er helaas niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van 11.00 tot 16.00 uur. Op Kolk 28-36 in Arkel.
Ik denk van wel. Is inderdaad bij een Volvo dealer in de buurt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het hier?
Obagi Lente Beurs Arkel 21 april 2012
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, hier staat meer http://www.evenementkalen(...)n-de-lente-2012-4249
www.ukfood.nl ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |