Ik heb ook geen flauw ideequote:Op donderdag 19 april 2012 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waren we samen niet in discussie daarover?
Weet nu eerlijk gezegd niet meer wie van ons wat postte...
Ik jou ook...quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef wyccie het volgende:
Maakt niets uit, ik ben jullie allemaal dankbaar.
Om foto's te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef wyccie het volgende:
Er zit vast meer achter.
Ik kan even niet bedenken waarom iemand zo stiekem in een nepzwaan verstopt zou willen zitten.
Sander de Heer?quote:
Zie je dat zwarte rondje? Dat is een lens.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:52 schreef wyccie het volgende:
Er zit vast meer achter.
Ik kan even niet bedenken waarom iemand zo stiekem in een nepzwaan verstopt zou willen zitten.
Een djquote:
Ik heb gehoord over die in Maasmechelen dat het een erg goede is, maar wel alleen extreem dure merken heeft (dus ondanks outlet nog steeds aardig aan de prijs)quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand ervaring met de outlets in Roermond en/of Maasmechelen?
Zo ja, wat is de betere?
Ben a.s. weekend in het zuiden en aangezien het pleurisweer wordt...
Dank voor de info!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb gehoord over die in Maasmechelen dat het een erg goede is, maar wel alleen extreem dure merken heeft (dus ondanks outlet nog steeds aardig aan de prijs)
Pizzahut:quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, het is weer zover: die Amerikanen zijn weer goed bezig.
Deze keer: de pizzahut heeft een pizza met een gevulde rand(erg lekker met kaas) maar deze keer is 'ie gevuld met een hotdog
[ afbeelding ]
En de Burger King heeft een Sundae-ijsje met...bacon
http://www.cbsnews.com/83(...)offers-bacon-sundae/
IK WIIIIL DIEIEIEIEIEIE!!!!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over de nieuwe B&J.
Ja, Googlequote:Op donderdag 19 april 2012 12:14 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand zo even een makkelijke, korte uitleg voor de term RMA?
Core Karamel Sutraquote:
JAAAAAAAA, IK OOOOOOOOOHOOOOOOOOOK!!!quote:
Ah, graag gedaan. Soms denk ik wel of ik het wel zal posten of niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Voor je kijk op sommige zaken zoals je die hier dan post.
Dat gat viel me al op, maar ik vond het een vreemde plek voor iets pervers. Ik zie nu pas dat het een zonnekap is.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zie je dat zwarte rondje? Dat is een lens.
Maar of hij vogels aan het fotograferen is, is nog maar de vraag.
Voor mensen die niet kunnen kiezen tussen hotdog of pizza. Ideaal.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Deze keer: de pizzahut heeft een pizza met een gevulde rand(erg lekker met kaas) maar deze keer is 'ie gevuld met een hotdog
Het kan nog steeds iets pervers zijn. Zeker als het een enorme telelens is.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef wyccie het volgende:
Dat gat viel me al op, maar ik vond het een vreemde plek voor iets pervers. Ik zie nu pas dat het een zonnekap is.
Of een lesbische vrouwtjeszwaanquote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef Soempie het volgende:
Zou wel grappig zijn als een mannetjeszwaan opeens zin krijgt.
Ja, dat bedoel ik dus. Maar dan zit dat gat verkeerd.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef Soempie het volgende:
Zou wel grappig zijn als een mannetjeszwaan opeens zin krijgt.
Ik vond de telelens juist wel een duidelijke mannetjesattribuut.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Maar dan zit dat gat verkeerd.
Ja. Iets met vogels en cloaca's.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef wyccie het volgende:
Of heb ik iets gemist in de zwaananatomie?![]()
Euh, volgens mij gaathet bij zwanen anders.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Maar dan zit dat gat verkeerd.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:27 schreef Soempie het volgende:
Ik had dus niet op die manier naar die lens gekeken.![]()
Perverse wyccie.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Karamel met core
Ik ben niet zo weg van karamel
Karamel Sutra was er wel al, maar hebben ze naar de Graveyard gedaanquote:Op donderdag 19 april 2012 12:20 schreef wyccie het volgende:
Wat is er dan nieuw aan die Karamel Sutra? Wat houdt het core-gedeelte in?
Core = kern.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Etcetera het volgende:
karamelijs, een middenstuk van zachte karamel en dan chocoladeijs met chocoladestukjes
Het core-gedeelte is denk ik vooral dat het 'hardcore' terug is, met 3 varianten
Karamel Sutraquote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Karamel Sutra was er wel al, maar hebben ze naar de Graveyard gedaanen nu issie terug, in 3 varianten geloof ik. Waaronder:
karamelijs, een middenstuk van zachte karamel en dan chocoladeijs met chocoladestukjes
Het core-gedeelte is denk ik vooral dat het 'hardcore' terug is, met 3 varianten
Maar die zat ook al in Karamel Sutraquote:
Wellicht gewoon een aangepaste naam danquote:Op donderdag 19 april 2012 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar die zat ook al in Karamel Sutra
en richting het zuidenquote:
Mini werkte niet echt goed mee moet ik zeggen maar er is wel iets menselijks uit te halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Cherry Garcia maar eens snel terugkomtquote:Op donderdag 19 april 2012 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Karamel Sutra was er wel al, maar hebben ze naar de Graveyard gedaanen nu issie terug, in 3 varianten geloof ik. Waaronder:
Denk ik ook, maar ik ben heel slecht met echo'squote:Op donderdag 19 april 2012 14:18 schreef Soempie het volgende:
Hoofdje links en handjes op de oren/ ellebogen naar beneden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:22 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:22 schreef Soempie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.![]()
quote:
Goedkoper dan een robotstofzuigerquote:Op donderdag 19 april 2012 16:06 schreef Soempie het volgende:
Haaaaaal weg!!!
Daar heeft Sven het al meerdere keren over gehad: 'weet je wat handig is, als we swiffers vastmaken aan de pakjes'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |