quote:Brazilië met sterrenteam op Olympisch Spelen in Londen
De Braziliaanse bondscoach Mano Menezes heeft zijn selectie voor de Olympische Spelen in Londen bekend gemaakt. De Zuid-Amerikanen gaan voor goud deze zomer, zoveel wordt duidelijk bij het zien van het gezelschap spelers.
Menezes heeft onder anderen AC Milan-vedette Thiago Silva en Porto-spits Hulk als dispensatiespelers opgeroepen. De overige spelers moeten volgens de reglementen 25 jaar of jonger zijn. Aan kwaliteit geen gebrek bij De Goddelijke Kanaries.
Zo behoort kersverse Champions League-winnaar David Luiz (Chelsea) tot het keurkorps, evenals bijvoorbeeld Alexandre Pato (AC Milan) en het wonderkind Neymar van Santos. Tottenham Hotspur-middenvelder Sandro komt eveneens in actie op 's werelds grootste sportevenement.
Brazilië is in de groepsfase ingedeeld bij Egypte, Wit-Rusland en Nieuw-Zeeland. Titelhouder Argentinië is niet van de partij. Het land wist zich niet te kwalificeren.
quote:Cavani eist van Napoli deelname aan Olympische Spelen
Napoli kan tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen waarschijnlijk niet beschikken over Edinson Cavani. De 25-jarige spits gaat uit van deelname aan de Olympische Spelen.
'Ik wil naar de Spelen gaan', zei de Zuid-Amerikaan. 'Ik accepteer geen nee van Napoli. Ik heb al met ze gesproken en heb duidelijk gemaakt dat ik wil uitkomen voor mijn land. Ik ben klaar om te strijden voor Uruguay, als ze me nodig hebben. Als Napoli dat niet toestaat, zal ik eerst terugkeren naar Italië om enorme problemen te veroorzaken, waarna ik alsnog naar Londen afreis.'
Uruguay is bij de Olympische Spelen ingedeeld in Groep A, waarin het uitkomt tegen organisator Groot-Brittannië, Senegal en de Verenigde Arabische Emiraten. Het voetbaltoernooi in Londen eindigt op 12 augustus, waardoor Cavani een groot deel van de voorbereiding mist.
Heel erg eens!quote:Op donderdag 19 april 2012 08:57 schreef franklop het volgende:
De sport waar ik vooral NIET naar kijk bij de OS..
Eens. Voetbal hoort niet op de OS. Olympisch kampioen worden moet het hoogst haalbare zijn in je sport en dat is bij voetbal niet het geval. Bij tennis heb ik ook zo mijn twijfels...quote:Op donderdag 19 april 2012 08:57 schreef franklop het volgende:
De sport waar ik vooral NIET naar kijk bij de OS..
Wegwielrennen idem dito, al wordt daar wel meer waarde aan gehecht dan eerst.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Eens. Voetbal hoort niet op de OS. Olympisch kampioen worden moet het hoogst haalbare zijn in je sport en dat is bij voetbal niet het geval. Bij tennis heb ik ook zo mijn twijfels...
Wegwielrennen juist heel erg de afgelopen zoveel jaar, zeker als je de winnaars ziet sinds het niet meer voor amateurs is. En kijk eens naar hoe ernaar wordt toegeleefd. Parcoursverkenning tig maanden van tevoren, toppers die er hun seizoen op afstellen enz.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Wegwielrennen idem dito, al wordt daar wel meer waarde aan gehecht dan eerst.
ja daarom, maar eigenlijk is dat pas sinds 2004 ofzo toen Bettini won. In 2008 was het misschien wel de mooiste koers die ik in jaren heb gezien.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wegwielrennen juist heel erg de afgelopen zoveel jaar, zeker als je de winnaars ziet sinds het niet meer voor amateurs is. En kijk eens naar hoe ernaar wordt toegeleefd. Parcoursverkenning tig maanden van tevoren, toppers die er hun seizoen op afstellen enz.
misschien de finale, net als vier en acht jaar terug. Voor de rest niks gezien toenquote:
quote:Brazilië met sterrenteam op Olympisch Spelen in Londen
De Braziliaanse bondscoach Mano Menezes heeft zijn selectie voor de Olympische Spelen in Londen bekend gemaakt. De Zuid-Amerikanen gaan voor goud deze zomer, zoveel wordt duidelijk bij het zien van het gezelschap spelers.
Menezes heeft onder anderen AC Milan-vedette Thiago Silva en Porto-spits Hulk als dispensatiespelers opgeroepen. De overige spelers moeten volgens de reglementen 25 jaar of jonger zijn. Aan kwaliteit geen gebrek bij De Goddelijke Kanaries.
Zo behoort kersverse Champions League-winnaar David Luiz (Chelsea) tot het keurkorps, evenals bijvoorbeeld Alexandre Pato (AC Milan) en het wonderkind Neymar van Santos. Tottenham Hotspur-middenvelder Sandro komt eveneens in actie op 's werelds grootste sportevenement.
Brazilië is in de groepsfase ingedeeld bij Egypte, Wit-Rusland en Nieuw-Zeeland. Titelhouder Argentinië is niet van de partij. Het land wist zich niet te kwalificeren.
quote:Cavani eist van Napoli deelname aan Olympische Spelen
Napoli kan tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen waarschijnlijk niet beschikken over Edinson Cavani. De 25-jarige spits gaat uit van deelname aan de Olympische Spelen.
'Ik wil naar de Spelen gaan', zei de Zuid-Amerikaan. 'Ik accepteer geen nee van Napoli. Ik heb al met ze gesproken en heb duidelijk gemaakt dat ik wil uitkomen voor mijn land. Ik ben klaar om te strijden voor Uruguay, als ze me nodig hebben. Als Napoli dat niet toestaat, zal ik eerst terugkeren naar Italië om enorme problemen te veroorzaken, waarna ik alsnog naar Londen afreis.'
Uruguay is bij de Olympische Spelen ingedeeld in Groep A, waarin het uitkomt tegen organisator Groot-Brittannië, Senegal en de Verenigde Arabische Emiraten. Het voetbaltoernooi in Londen eindigt op 12 augustus, waardoor Cavani een groot deel van de voorbereiding mist.
Ze moesten 2(?) jaar terug in de halve finale van het WK -23 komen om zich te plaatsen, maar werden de ronde daarvoor uitgeschakeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:06 schreef Apekoek het volgende:
Waarom is Nederland er niet bij? Heeft het jong Nederlands elftal niet goed genoeg gedaan de laatste tijd?
En wat heeft Brazilie een sterk sterrenteam in te zetten, daar verwacht ik nog veel van.
Bij de FIFA staan de landen van het VK (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland) ingeschreven als vier aparte landen, die dus ook een eigen competitie (m.u.v. Wales) en nationaal elftal hebben. Bij het IOC is het VK echter ingeschreven als één land, vandaar dat er bij teamsporten ook een landenteam is dat bestaat uit spelers uit het hele Verenigd Koninkrijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:10 schreef LWD-Godius het volgende:
Sinds wanneer speelt het VK als één team?
Eurosport gok ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand of alle voetbalwedstrijden op tv komen?
Ik weet wel dat de NOS via internet livestreams heeft. En aangezien het in Londen is, zal de BBC ook wel zoveel mogelijk uitzenden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand of alle voetbalwedstrijden op tv komen?
En Bellamy?quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:13 schreef Dos37 het volgende:
Geen Beckham bij het Britse elftal wel Ryan Giggs.
Die wel, Giggs Bellamy en Richards zijn de dispensatie spelers, geen Schot en geen Noord Ier dus.quote:
Zoals verwacht, had enkel Beckham tov van Richards misschien gedacht, maarja, die verdediging he.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die wel, Giggs Bellamy en Richards zijn de dispensatie spelers, geen Schot en geen Noord Ier dus.
Maar hoe komen Wit-Rusland en Zwitserland er dan bij ?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze moesten 2(?) jaar terug in de halve finale van het WK -23 komen om zich te plaatsen, maar werden de ronde daarvoor uitgeschakeld.
De nr's 2 en 3 op het EK u21.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar hoe komen Wit-Rusland en Zwitserland er dan bij ?
quote:
Jordi natuurlijk, wel vreemd dat Javier Hernandez niet erbij is (Mexico) en dat Cleverley niet op het EK was.quote:
Als ze hiermee nog niet winnen.. Ongelooflijk team.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Brazilië heeft wel een bazenteam
De Olympische selectie van Brazilië
Doel: Rafael Cabral (Santos), Neto (Fiorentina, Ita).
Verdediging: Marcelo (Real Madrid, Spa), Rafael (Manchester United, Eng), Danilo (FC Porto, Por), Alex Sandro (FC Porto, Por), Thiago Silva (PSG FRA), Juan (Internazionale, Ita), Bruno Uvini (São Paulo).
Middenveld: Romûlo (Vasco da Gama), Paulo Henrique Ganso (Santos), Óscar (Internacional), Sandro (Tottenham Hotspur, Eng), Lucas Moura (São Paulo).
Aanval: Neymar (Santos), Pato (AC Milan, Ita), Leandro Damião (Internacional), Hulk (FC Porto, Por).
Dus vanaf het volgende topic heb ik gewoon mijn plaatjes voor niks gezochtquote:
Vind Moura ipv Romûlo wel erg aanvallend, maar het kan. Je hebt gelijk dat je beter Pato en Neymar kan switchen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou Pato centraal in de spits zetten. En Romûlo vervangen voor Moura
Even de moderatoren vragen om jouw OP te gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus vanaf het volgende topic heb ik gewoon mijn plaatjes voor niks gezocht
Ik denk dat je dat wel kunt permitteren met zo'n goede verdedigingquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Vind Moura ipv Romûlo wel erg aanvallend, maar het kan. Je hebt gelijk dat je beter Pato en Neymar kan switchen.
Jouw post is nu de OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus vanaf het volgende topic heb ik gewoon mijn plaatjes voor niks gezocht
Ik vraag het me nog steeds af...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:31 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe werken de kwalificaties voor dit onderdeel precies? Of is het echt puur en alleen een loting?
Iedere bond mag zijn kwalificatie zelf inrichten. Voor UEFA geldt het EKu21 als kwalificatietoernooi.quote:
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voetbal en OS is geen goede combinatie. Voor de meeste sporten zijn de OS het hoogst haalbare maar in het voetbal niet. Aangezien er een aantal sporten dolgraag Olympisch willen zijn en het ook verdienen zou het enorm terecht zijn als voetbal het veld moest ruimen.
Fucking klein landje, met een grote voetbalhistorie. Respect.quote:
Hoe was de wedstrijd en wat was de uitslag ?quote:
Britten. Giggs doet ook mee.quote:
Hij gaat nog minstens één seizoen door.quote:
Ook als de vedetten spelers zijn op leeftijd die over de top zijn ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef DAMH het volgende:
Dat wordt dus gewoon weer SpanjeOlé
Mooiste sport ter wereld, dus ook op de OS
Misschien eurosport. Is wel iets voor hunquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke zender zendt het olympisch voetbaltoernooi live uit?
De basketbalfinale in 1972 werd gespeeld door amateurs maar die wedstrijd staat in het geheugen gegrift van elke sportliefhebberquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook als de vedetten spelers zijn op leeftijd die over de top zijn ?
Morgen vanaf 16:45 en overmorgen vanaf 13:00(tien uur voetbal achter elkaar)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien eurosport. Is wel iets voor hun
Door de laatste seconde van de laatste wedstrijd. Wat vond je van de finale 4 jaar later. ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:31 schreef Anatool het volgende:
[..]
De basketbalfinale in 1972 werd gespeeld door amateurs maar die wedstrijd staat in het geheugen gegrift van elke sportliefhebber
Cool. Lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen vanaf 16:45 en overmorgen vanaf 13:00(tien uur voetbal achter elkaar)
In bikini zou het een succes zijn.quote:
Ja waar was het penalty schieten op Veronica in bikini tijdens de rust bij het EK?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
In bikini zou het een succes zijn.
Duitsland doet niet mee bij de vrouwen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen de Duitsers mee? Die supporter ik standaarden Noorwegen vind ik ook wel tof.
Bij de vrouwen dan.
Bagger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Duitsland doet niet mee bij de vrouwen.
De Olympische Spelen beginnen over pakweg 20 minuten
Voetbal en OS blijft gewoon geen combinatie. Er waren geloof ik nog een paar procent van de kaarten beschikbaar, echt bijna allemaal voor het voetbaltoernooi.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Drassss het volgende:
"Na het schijnt zitten er 35.000 mensen in het stadion"
Als het er 3500 zijn is het veel
Veel scholen hebben kaarten gekregen om bij een hoop wedstrijden de tribunes te vullenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voetbal en OS blijft gewoon geen combinatie. Er waren geloof ik nog een paar procent van de kaarten beschikbaar, echt bijna allemaal voor het voetbaltoernooi.
Gijp zou er trots op zijn.quote:
Duitsland is toch 1 van de toplanden bij de vrouwen? Of zijn ze dat niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Duitsland doet niet mee bij de vrouwen.
De Olympische Spelen beginnen over pakweg 20 minuten
Ging mis bij het WK vorig jaar geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitsland is toch 1 van de toplanden bij de vrouwen? Of zijn ze dat niet meer.
Japan was met 1-0 te sterk in de QFquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ging mis bij het WK vorig jaar geloof ik.
Ik lees het ook nu, wel vreemd dat Groot-Britannie automatisch is geplaatst.quote:
Is in alle teamsporten het geval.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik lees het ook nu, wel vreemd dat Groot-Britannie automatisch is geplaatst.
Bij bijna alle teamsporten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wrs de laatste keer dat ze zich kunnen kwalificeren voor het voetbaltoernooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu onderschat je RKC behoorlijk vind ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie sport, dat vrouwenvoetbal.
VVV - RKC is van vergelijkbaar niveau.
Het vrouwen wereldrecord op de 100m staat toch ook niet op 9.58?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie sport, dat vrouwenvoetbal.
VVV - RKC is van vergelijkbaar niveau.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu onderschat je RKC behoorlijk vind ik
Daarin tegen is het wel soms fris en fruitig dus RKC zou misschien toch kunnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen betonvoetbal, dus de Graafschap valt af.
Nee, maar dit zullen ook niet de beste teams zijn. Tussen hockeymannen en hockeyvrouwen lijkt veel minder verschil te zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het vrouwen wereldrecord op de 100m staat toch ook niet op 9.58?
De hockeyvrouwen hadden moeite met het verslaan van het Nederlands team onder 16 jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar dit zullen ook niet de beste teams zijn. Tussen hockeymannen en hockeyvrouwen lijkt veel minder verschil te zitten.
De plekken zijn bij veel sporten al schaars, ik vind het jammer dat ze het gastland dan automatisch laten kwalificeren.quote:
Nee, bij de vrouwen mag iedereen meedoen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn deze spelers trouwens ook U23 met dispensatie? Want dan valt het niveau wel mee.
Daar ging ik al wel vanuit gezien het niveauquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, bij de vrouwen mag iedereen meedoen.
Is het ook. Er waren ook vrij zure gezichten, en logisch ook, bij de waterpolodames die Groot-Brittannië vorige week nog in een oefenwedstrijd met ruim 10 treffers verschil zagen verliezen van Hongarije. Zo'n derdewereldland in het waterpolo krijgt dan in van de 8 plekken terwijl de titelverdediger thuis blijft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
De plekken zijn bij veel sporten al schaars, ik vind het jammer dat ze het gastland dan automatisch laten kwalificeren.
Voor de vrouwen is het toch net even anders dan bij de mannen. Het Olympisch toernooi is voor de vrouwen het hoogst haalbare. Staat hoger aangeschreven dan een Wk of Ek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voetbal en OS blijft gewoon geen combinatie.
Eens. Vrouwenvoetbal hoort er wel thuis, het mannenvoetbal niet. Maar begin met het vrouwen voetbaltoernooi dan ook gewoon vanaf dat de Spelen officieel geopend zijn en niet nu al een paar dagen van tevoren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is het toch net even anders dan bij de mannen. Het Olympisch toernooi is voor de vrouwen het hoogst haalbare. Staat hoger aangeschreven dan een Wk of Ek.
Denk het ook. Hoewel en wereldkampioenschap er weinig voor onder doet. Speelt Martha nog ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is het toch net even anders dan bij de mannen. Het Olympisch toernooi is voor de vrouwen het hoogst haalbare. Staat hoger aangeschreven dan een Wk of Ek.
Britten beter en die spelen zo goed als degradatiekandidaten in de eredivisiequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik was het vergeten, schakel nu in. Hoe is het niveau en wie is beter >
Geen idee ... Kijk met een half oog en luister met 1 oor... Volgens mij is Nieuw Zeeland iets aanvallender, maar erg veel verschil is er niet ...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik was het vergeten, schakel nu in. Hoe is het niveau en wie is beter >
Jazeker! Vorige maand nog live aan het werk gezien in een bekerduel. Fantastische sportvrouw!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk het ook. Hoewel en wereldkampioenschap er weinig voor onder doet. Speelt Martha nog ?
Heb je al snel bij vrouwenvoetbal.quote:
Dit is hoofdklasseniveau. Niet meer, eerder minder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britten beter en die spelen zo goed als degradatiekandidaten in de eredivisie
Het niveau is inderdaad nog achteruit gegaan. Eindhoven kan hier prima van winnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is hoofdklasseniveau. Niet meer, eerder minder.
Boogschieten is toch ook net voor de openingsceremonie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef Redefine het volgende:
GB en Nieuw-Zeeland zijn natuurlijk ook niet echt de toplanden in het vrouwenvoetbal. Bij de toplanden wordt er nog best leuk gevoetbald.
Overigens zouden ze toch eens moeten proberen om het voetbaltoernooi binnen de Spelen zelf te plannen. Ik snap best dat er dan minder rust is tussen de wedstrijden door, maar het blijft elke vier jaar weer raar om te zien. De spelen beginnen als de openingsceremonie is geweest, maar daarvoor is er al gevoetbald.
Ja, ik zie het nu ook ja. Wist ik niet. Op zich wel vreemd, omdat dat niet per se eerder hoeft. Wel is het verschil dat het slechts een plaatsingswedstrijd is. Waardoor je nog kunt zeggen dat het de echte wedstrijd nog niet is begonnen. Maar het had net zo goed een dag later gekund natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Boogschieten is toch ook net voor de openingsceremonie?
Klopt, had ook later gekund. Maar die plaatsingsronde is niet zo belangrijk. Er worden geen mensen uitgeschakeld ofzo. Er wordt alleen een plaats op het schema verbonden aan het resultaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook ja. Wist ik niet. Op zich wel vreemd, omdat dat niet per se eerder hoeft. Wel is het verschil dat het slechts een plaatsingswedstrijd is. Waardoor je nog kunt zeggen dat het de echte wedstrijd nog niet is begonnen. Maar het had net zo goed een dag later gekund natuurlijk.
Zeker, wat ik ook aangaf. Het is geen wedstrijd die echt meetelt, dus dan is dat minder erg. Bij de Winterspelen heb je geloof ik ook een voorronde ijshockey.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, had ook later gekund. Maar die plaatsingsronde is niet zo belangrijk. Er worden geen mensen uitgeschakeld ofzo. Er wordt alleen een plaats op het schema verbonden aan het resultaat.
Stiekem leek het wel een blunder van de keep.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef TheArt het volgende:
Zo de knetters, lekkere goal van FrankrijkVerrassend ook.
http://nos.nl/os2012/quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef Jason22 het volgende:
japan - canada
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
ga naar live feed 02
oh ja bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2012/
Streams 1, 2 en 3 is voetballen. Zijn dezelfde streams, maar dan op de NOS-site geplaatst
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
De dames van Willem II, toen nog Eredivisie, oefenden ooit eens tegen lokale B-jeugd. Het werd 10-0. Voor de B's. Dat zegt alles over het niveau van damesvoetbal, hoewel het wel in de lift zit.
Groot-Brittanie dan.quote:
bij vrouwen voetbal heb je geen buitenspelquote:
Mooie goal mooi hakje bij de voorbereiding.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Mooie goal mooi hakje bij de voorbereiding.
mag niet (vanwege rechten)quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:52 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat de player van de NOS site geen mogelijkheid heeft voor meerdere streams in 'vierkantjes' of zo...
Ah, ok, dat wist ik nog niet.quote:
ze hebben niet eens een verdediging.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zweden speelt mooi, maar Z-A is wel heel zwak
twitter:mpoppel twitterde op woensdag 25-07-2012 om 21:11:22BREAKING -- AP: North Korea women’s Olympic soccer team refuses to start match because of flag dispute. reageer retweet
Wel opmerkelijk dat zulke landen mee mogen doen terwijl Duitsland thuis zit en 10x beter is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een verdediging.
per continent mogen een paar landen meedoenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat zulke landen mee mogen doen terwijl Duitsland thuis zit en 10x beter is.
Ik wil een filmpje met zo'n hypervrolijke nieuwslezeres zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef borisz het volgende:
twitter:mpoppel twitterde op woensdag 25-07-2012 om 21:11:22BREAKING -- AP: North Korea women’s Olympic soccer team refuses to start match because of flag dispute. reageer retweet
Ik kan me dat wel voorstellen. Dit is gewoon een enorme blunder. 100000000000 keer erger als er bij opkomst van een Nederlandse sporter of sporteam de Duitse vlag wordt vertoond.quote:
Eurosport is nu Live bezig en ik neem aan dat er nog genoeg hoogtepunten komenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er ook samenvattingen op de NOS of Eurosport?
twitter:sanjivapersad twitterde op woensdag 25-07-2012 om 21:13:25OMG! Here's a pic RT @gdnlondon2012 South Korea flag used to introduce North Korea players at Hampden
reageer retweet
auquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef hole1988 het volgende:
twitter:sanjivapersad twitterde op woensdag 25-07-2012 om 21:13:25OMG! Here's a pic RT @gdnlondon2012 South Korea flag used to introduce North Korea players at Hampden [ link | afbeelding ] reageer retweet
Ik weet dat Eurosport live bezig is, maar ik schakel nu pas in en wil ook wat beelden van eerder vandaag zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eurosport is nu Live bezig en ik neem aan dat er nog genoeg hoogtepunten komen
Onvoorstelbaar. Van alle faalacties die je als organisator kunt maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef hole1988 het volgende:
twitter:sanjivapersad twitterde op woensdag 25-07-2012 om 21:13:25OMG! Here's a pic RT @gdnlondon2012 South Korea flag used to introduce North Korea players at Hampden [ link | afbeelding ] reageer retweet
Handigquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef hole1988 het volgende:
twitter:GrantWahl twitterde op woensdag 25-07-2012 om 21:19:16North Korea women's soccer lucky to be in Olympics after 5 players tested positive for PEDs at World Cup '11. Team is banned from WC15. reageer retweet
Dat deden ze net iig nog wel, dus ik verwacht straks ook nog wel...quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat Eurosport live bezig is, maar ik schakel nu pas in en wil ook wat beelden van eerder vandaag zien.
0-4 koekoek.
Mooi. Kameroen wordt wel zwaar afgedroogdquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat deden ze net iig nog wel, dus ik verwacht straks ook nog wel...
Dit is echt het toppunt van lompheid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef hole1988 het volgende:
Olympische Spelen gaan ook niet om beste sporters, maar om internationale representatie. Vind dat ook jammer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat zulke landen mee mogen doen terwijl Duitsland thuis zit en 10x beter is.
Die van Kameroen kunnen er anders ook vrij weinig van, hoewel die Braziliaanse spelers behoorlijk goed spelen. Voor vrouwenvoetbal dan.quote:
Op het scorebord werden foto's van de Noord Koreanse speelsters met Zuid Koreaanse vlaggen ernaast getoond.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is er precies gebeurd voorafgaand aan N-Korea?
Nu niet meer dan maar eurosportquote:
2-0 is gegevenquote:
Voor de eerste toch? Ik twijfel of het werkelijk een goal was, ook al denk ik het inderdaad wel.quote:
quote:De eerste Nederlandse inbreng op de Olympische Spelen komt vandaag van Pim Verbeek. De 56-jarige Rotterdammer zit op de bank bij de voetbalploeg van Marokko, die op Hampden Park in Glasgow tegen Honduras speelt. Die openingswedstrijd van het voetbaltoernooi voor mannen begint om 13.00 uur.
Marokko doet voor de zevende keer mee aan het olympische voetbaltoernooi, maar kwam nog nooit in de buurt van de medailles. De Noord-Afrikanen spelen in groep D tegen Honduras, Japan en Spanje.
Verbeek legt de lat hoog, hij wil voor een medaille gaan. De Rotterdammer heeft een aantal bekende spelers meegenomen, onder wie ex-PSV'ers Zakaria Labyad en Nordin Amrabat en Soufian El Hassnaoui (De Graafschap).
Alle 16 deelnemende landen komen donderdag in actie. Topfavoriet Brazilië treft Egypte, gastland Groot-Brittannië speelt op Old Trafford tegen Senegal.
Bron
Ja, maar: http://nos.nl/os2012/vide(...)rokkaans-elftal.htmlquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:11 schreef Karina het volgende:
Vandaag Nederlandse inbreng bij het voetbal:
[..]
Ik kan het niet luisteren nu op mijn werkquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja, maar: http://nos.nl/os2012/vide(...)rokkaans-elftal.html
Ja dat kon ik lezen, maar ze doen wel mee toch? Al zijn ze nu wat slapjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Bijna alle spelers van de Marokkaanse ploeg doen momenteel aan de Ramadan...
Ja, handig wel op een Olympisch toernooiquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat kon ik lezen, maar ze doen wel mee toch? Al zijn ze nu wat slapjes
Dat zei de commentatorquote:
Hij kan er inderdaad niet veel van, maar liever dan geen commentaar (of Grueter wanneer Messi speelt)quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah! Ik probeer zo min mogelijk die gast te volgen
Zei het gister ook al, maar ik mis cultheld Frank Kramer die meteen heel de pot tactisch uitlegt en hoe de ballen precies gespeeld moeten wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan er inderdaad niet veel van, maar liever dan geen commentaar (of Grueter wanneer Messi speelt)
Frank Kramer is dan ook een eindbaas. Vooral hoe hij afscheid neemt van de kijkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zei het gister ook al, maar ik mis cultheld Frank Kramer die meteen heel de pot tactisch uitlegt en hoe de ballen precies gespeeld moeten worden
Wat heb ik me daar vaak aan geërgerdquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef Drassss het volgende:
Zo ken ik Amrabat weer. Lekker net iets te lang wachten en dan vol tegen een speler aan rammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |