Veel scholen hebben kaarten gekregen om bij een hoop wedstrijden de tribunes te vullenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voetbal en OS blijft gewoon geen combinatie. Er waren geloof ik nog een paar procent van de kaarten beschikbaar, echt bijna allemaal voor het voetbaltoernooi.
Gijp zou er trots op zijn.quote:
Duitsland is toch 1 van de toplanden bij de vrouwen? Of zijn ze dat niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Duitsland doet niet mee bij de vrouwen.
De Olympische Spelen beginnen over pakweg 20 minuten
Ging mis bij het WK vorig jaar geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitsland is toch 1 van de toplanden bij de vrouwen? Of zijn ze dat niet meer.
Japan was met 1-0 te sterk in de QFquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ging mis bij het WK vorig jaar geloof ik.
Ik lees het ook nu, wel vreemd dat Groot-Britannie automatisch is geplaatst.quote:
Is in alle teamsporten het geval.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik lees het ook nu, wel vreemd dat Groot-Britannie automatisch is geplaatst.
Bij bijna alle teamsporten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wrs de laatste keer dat ze zich kunnen kwalificeren voor het voetbaltoernooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu onderschat je RKC behoorlijk vind ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie sport, dat vrouwenvoetbal.
VVV - RKC is van vergelijkbaar niveau.
Het vrouwen wereldrecord op de 100m staat toch ook niet op 9.58?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie sport, dat vrouwenvoetbal.
VVV - RKC is van vergelijkbaar niveau.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu onderschat je RKC behoorlijk vind ik
Daarin tegen is het wel soms fris en fruitig dus RKC zou misschien toch kunnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen betonvoetbal, dus de Graafschap valt af.
Nee, maar dit zullen ook niet de beste teams zijn. Tussen hockeymannen en hockeyvrouwen lijkt veel minder verschil te zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het vrouwen wereldrecord op de 100m staat toch ook niet op 9.58?
De hockeyvrouwen hadden moeite met het verslaan van het Nederlands team onder 16 jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar dit zullen ook niet de beste teams zijn. Tussen hockeymannen en hockeyvrouwen lijkt veel minder verschil te zitten.
De plekken zijn bij veel sporten al schaars, ik vind het jammer dat ze het gastland dan automatisch laten kwalificeren.quote:
Nee, bij de vrouwen mag iedereen meedoen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn deze spelers trouwens ook U23 met dispensatie? Want dan valt het niveau wel mee.
Daar ging ik al wel vanuit gezien het niveauquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, bij de vrouwen mag iedereen meedoen.
Is het ook. Er waren ook vrij zure gezichten, en logisch ook, bij de waterpolodames die Groot-Brittannië vorige week nog in een oefenwedstrijd met ruim 10 treffers verschil zagen verliezen van Hongarije. Zo'n derdewereldland in het waterpolo krijgt dan in van de 8 plekken terwijl de titelverdediger thuis blijft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
De plekken zijn bij veel sporten al schaars, ik vind het jammer dat ze het gastland dan automatisch laten kwalificeren.
Voor de vrouwen is het toch net even anders dan bij de mannen. Het Olympisch toernooi is voor de vrouwen het hoogst haalbare. Staat hoger aangeschreven dan een Wk of Ek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voetbal en OS blijft gewoon geen combinatie.
Eens. Vrouwenvoetbal hoort er wel thuis, het mannenvoetbal niet. Maar begin met het vrouwen voetbaltoernooi dan ook gewoon vanaf dat de Spelen officieel geopend zijn en niet nu al een paar dagen van tevoren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is het toch net even anders dan bij de mannen. Het Olympisch toernooi is voor de vrouwen het hoogst haalbare. Staat hoger aangeschreven dan een Wk of Ek.
Denk het ook. Hoewel en wereldkampioenschap er weinig voor onder doet. Speelt Martha nog ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is het toch net even anders dan bij de mannen. Het Olympisch toernooi is voor de vrouwen het hoogst haalbare. Staat hoger aangeschreven dan een Wk of Ek.
Britten beter en die spelen zo goed als degradatiekandidaten in de eredivisiequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik was het vergeten, schakel nu in. Hoe is het niveau en wie is beter >
Geen idee ... Kijk met een half oog en luister met 1 oor... Volgens mij is Nieuw Zeeland iets aanvallender, maar erg veel verschil is er niet ...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef tong80 het volgende:
Ik was het vergeten, schakel nu in. Hoe is het niveau en wie is beter >
Jazeker! Vorige maand nog live aan het werk gezien in een bekerduel. Fantastische sportvrouw!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk het ook. Hoewel en wereldkampioenschap er weinig voor onder doet. Speelt Martha nog ?
Heb je al snel bij vrouwenvoetbal.quote:
Dit is hoofdklasseniveau. Niet meer, eerder minder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britten beter en die spelen zo goed als degradatiekandidaten in de eredivisie
Het niveau is inderdaad nog achteruit gegaan. Eindhoven kan hier prima van winnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is hoofdklasseniveau. Niet meer, eerder minder.
Boogschieten is toch ook net voor de openingsceremonie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef Redefine het volgende:
GB en Nieuw-Zeeland zijn natuurlijk ook niet echt de toplanden in het vrouwenvoetbal. Bij de toplanden wordt er nog best leuk gevoetbald.
Overigens zouden ze toch eens moeten proberen om het voetbaltoernooi binnen de Spelen zelf te plannen. Ik snap best dat er dan minder rust is tussen de wedstrijden door, maar het blijft elke vier jaar weer raar om te zien. De spelen beginnen als de openingsceremonie is geweest, maar daarvoor is er al gevoetbald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |