Veel scholen hebben kaarten gekregen om bij een hoop wedstrijden de tribunes te vullenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voetbal en OS blijft gewoon geen combinatie. Er waren geloof ik nog een paar procent van de kaarten beschikbaar, echt bijna allemaal voor het voetbaltoernooi.
Gijp zou er trots op zijn.quote:
Duitsland is toch 1 van de toplanden bij de vrouwen? Of zijn ze dat niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Duitsland doet niet mee bij de vrouwen.
De Olympische Spelen beginnen over pakweg 20 minuten
Ging mis bij het WK vorig jaar geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duitsland is toch 1 van de toplanden bij de vrouwen? Of zijn ze dat niet meer.
Japan was met 1-0 te sterk in de QFquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ging mis bij het WK vorig jaar geloof ik.
Ik lees het ook nu, wel vreemd dat Groot-Britannie automatisch is geplaatst.quote:
Is in alle teamsporten het geval.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik lees het ook nu, wel vreemd dat Groot-Britannie automatisch is geplaatst.
Bij bijna alle teamsporten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wrs de laatste keer dat ze zich kunnen kwalificeren voor het voetbaltoernooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu onderschat je RKC behoorlijk vind ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie sport, dat vrouwenvoetbal.
VVV - RKC is van vergelijkbaar niveau.
Het vrouwen wereldrecord op de 100m staat toch ook niet op 9.58?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie sport, dat vrouwenvoetbal.
VVV - RKC is van vergelijkbaar niveau.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu onderschat je RKC behoorlijk vind ik
Daarin tegen is het wel soms fris en fruitig dus RKC zou misschien toch kunnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen betonvoetbal, dus de Graafschap valt af.
Nee, maar dit zullen ook niet de beste teams zijn. Tussen hockeymannen en hockeyvrouwen lijkt veel minder verschil te zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het vrouwen wereldrecord op de 100m staat toch ook niet op 9.58?
De hockeyvrouwen hadden moeite met het verslaan van het Nederlands team onder 16 jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar dit zullen ook niet de beste teams zijn. Tussen hockeymannen en hockeyvrouwen lijkt veel minder verschil te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |