Zoals verwacht, had enkel Beckham tov van Richards misschien gedacht, maarja, die verdediging he.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die wel, Giggs Bellamy en Richards zijn de dispensatie spelers, geen Schot en geen Noord Ier dus.
Maar hoe komen Wit-Rusland en Zwitserland er dan bij ?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze moesten 2(?) jaar terug in de halve finale van het WK -23 komen om zich te plaatsen, maar werden de ronde daarvoor uitgeschakeld.
De nr's 2 en 3 op het EK u21.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar hoe komen Wit-Rusland en Zwitserland er dan bij ?
quote:
Jordi natuurlijk, wel vreemd dat Javier Hernandez niet erbij is (Mexico) en dat Cleverley niet op het EK was.quote:
Als ze hiermee nog niet winnen.. Ongelooflijk team.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Brazilië heeft wel een bazenteam
De Olympische selectie van Brazilië
Doel: Rafael Cabral (Santos), Neto (Fiorentina, Ita).
Verdediging: Marcelo (Real Madrid, Spa), Rafael (Manchester United, Eng), Danilo (FC Porto, Por), Alex Sandro (FC Porto, Por), Thiago Silva (PSG FRA), Juan (Internazionale, Ita), Bruno Uvini (Săo Paulo).
Middenveld: Roműlo (Vasco da Gama), Paulo Henrique Ganso (Santos), Óscar (Internacional), Sandro (Tottenham Hotspur, Eng), Lucas Moura (Săo Paulo).
Aanval: Neymar (Santos), Pato (AC Milan, Ita), Leandro Damiăo (Internacional), Hulk (FC Porto, Por).
Dus vanaf het volgende topic heb ik gewoon mijn plaatjes voor niks gezochtquote:
Vind Moura ipv Roműlo wel erg aanvallend, maar het kan. Je hebt gelijk dat je beter Pato en Neymar kan switchen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou Pato centraal in de spits zetten. En Roműlo vervangen voor Moura
Even de moderatoren vragen om jouw OP te gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus vanaf het volgende topic heb ik gewoon mijn plaatjes voor niks gezocht
Ik denk dat je dat wel kunt permitteren met zo'n goede verdedigingquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Vind Moura ipv Roműlo wel erg aanvallend, maar het kan. Je hebt gelijk dat je beter Pato en Neymar kan switchen.
Jouw post is nu de OPquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dus vanaf het volgende topic heb ik gewoon mijn plaatjes voor niks gezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |