SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kreeg net een toffe verrassing!Watlief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Is ook menselijk, laat je niet gek maken hequote:Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Naamtopic <3
En googlen op symptomen is dom.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
7km hardgelopen! In totaal 7,5km weggeweest, maar heb de laatste 500 meter wat uitgedribbeld
^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)
Beter kijk je hier:quote:Op woensdag 18 april 2012 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Naamtopic <3
En googlen op symptomen is dom.
L: kook doperwten. snijd feta. verkruimel munt .gooi bij elkaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Als je dat vraagteken achter de yoghurt weglaat en het recept van je L plaatst vind ik 'm mooi!
So fluffyquote:Op woensdag 18 april 2012 20:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter kijk je hier:
Het fokken van Noorse boskatten # 2
mooiquote:Op woensdag 18 april 2012 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
L: kook doperwten. snijd feta. verkruimel munt .gooi bij elkaar.
I'm gonna dieieiieieieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 april 2012 20:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Beterschaap![]()
![]()
Niks mis met dat lijstje, jagar!
[..]
So fluffy![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:19 schreef Sjaapje het volgende:
Ik heb 'volgend jaar' stress.
Spannend Sjaap! Waarom zouden ze het niet goedkeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze graag moeilijk doen... Onze keuze komt ver achter hun eigen willetje...quote:Op woensdag 18 april 2012 20:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Spannend Sjaap! Waarom zouden ze het niet goedkeuren?
Suf zeg. Hebben ze er belang bij dat je naar de kust gaat?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:29 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Omdat ze graag moeilijk doen... Onze keuze komt ver achter hun eigen willetje...
Goh, de plaats hier staat nog open en kan ik dus eigenlijk zonder problemen wisselen (met een lege plaats dus) maar onze prof is nogal onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Suf zeg. Hebben ze er belang bij dat je naar de kust gaat?
Oh, ik heb een oude anti-aanbakpan opgegraven en nu bak ik weer vanalles vetvrij. Kon er gister verbazend goed tahu in bakken, en de varkenshaas van vanavond ging ook uitstekend. Beide ook lekker zonder reuzel, kan niet anders zeggen.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:35 schreef the85mc het volgende:
Mijn bij elkaar geraapte D was nog aardig goed te eten. Salade nicoise op zn italiaans was best prima, al verdween de smaak van tonijn door de gerookte kip en pesto. Maar vulde wel enorm. Kon het bijna niet op, en dat is voor mij echt uitzonderlijk.
Dit zat erin: 1 gerookte kipfilet, mag ik hopen, 1 blikje tonijn op water, 2 eieren, 1 handje pasta, 150 gram sla, 2 theelepels groene pesto. Best lekker, al had het ook zonder tonijn gekund achteraf. Veel eiwit, relatief weinig carbs..
quote:
dit noemen we een Ewelina doen!quote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Met (con)te(x/ks)t erbij kunnen we dit beter plaatsen.
Heb je d'r al bijna een hekel aanquote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef creepycookie het volgende:
Ik moet nog 500 woordenBen er helemaal klaar mee. Heb ook nog nooit zo vaak "Jews" geschreven
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je d'r al bijna een hekel aan [ afbeelding ]?
Ach, wat werk/drukte/frustratie.. Moet een filmpje maken dat dinsdag voor de hele organisatie wordt vertoond, kan de inspiratie niet vinden en het juiste materiaal niet. Morgen volle dag, vol weekend. Het is al drie weken heel druk omdat er allemaal grote klussen zijn die nu af moeten en de collega die mijn taken ook kan zit ziek thuis.. dus dan krijg jequote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Met (con)te(x/ks)t erbij kunnen we dit beter plaatsen.
Nog maar een paar maanden en dan is het zomer, even doorbijten.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb een stageplaats voor mijn masterstage bij de groep die ik al wilde. En ze vinden het niet erg als ik mijn favoriete (overbetaalde) baantje blijf doen
. En nog meer goed nieuws: mijn nieuwe huis is cool! En wel koud
zo enkel glas en zonder kachel.
Zo, bijlezen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb een stageplaats voor mijn masterstage bij de groep die ik al wilde. En ze vinden het niet erg als ik mijn favoriete (overbetaalde) baantje blijf doen
Zo, bijlezen.
Hahaha, win!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
En Maria!Beterschaap!
Dit t-shirt wilde ik nog aan je laten zien:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef Phaidra het volgende:
ChicoGaat nu een stuk beter met je dan een paar maandjes terug of niet?
^^quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]![]()
Jemig Tink wat schrikken! Heb je nu wel een plaats om te slapen enzo?
Feli!quote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Chicolate het volgende:
Zo, bijlezen.
Volgens mij is Tink de baasquote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Even na het werk speciaal kijken hoe het met Tink gaat. Kan je op kosten van de baas in en hotel slapen?
Ik sla over, want ziekquote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee doe eens lijstjes want ik ben op oorlogspad
Heb jij even pech vandaagquote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh ja waar is de jouwe?quote:
voor uniek!quote:Op woensdag 18 april 2012 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat vinden jullie van m'n lijstje?
O: havermout met wat jam
L: doperwtensalade met munt en wat feta, wat rösti. volkorenboterham met wat boter
T: sinaasappel
T: yoghurt met wat muesli, klein koekje
T: glas wijn, 2 patatjes
D: grote gevulde salade met wat spekjes, feta en appel, klein gegrild biefstukje, gegrilde courgette.
T: nog wat yoghurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .O: roeryoghurt;quote:Op woensdag 18 april 2012 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
T: meergranenwrap met gerookte kip, sla, creme fraiche en oregano
L: veldsla met lente-ui en geitenkaas, dressing van olijfolie, tijm, mosterd en honing.
T: nog zo'n wrap
S: Jillian level 1, gewichten van 2 kilo, half uur wandelen
T: banaan
D: pasta met salami, venkel, tomaat, knof en rozemarijn
Uniek!quote:Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de eindstand:
O: hüttenkäsepannenkoek (2 gr. kh)
T: gekookt eitje (0 gr. kh)
L: 200 gr salade, 133 gr gerookte kip, gekookt eitje, zelfgemaakte dressing (2 gr. kh)
T: 50 gr jonge volvette kaas + 2 cabernossiworstjes (0 gr. kh)
T: 2 cabernossiworstjes wegens trek
D: rundergehakt met roerbakgroente (5 gr. kh)
B: kwartiertje / half uurtje wii just dance
Ultieme daad van passieve agressie mijnerzijds.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, dit soort lijstjes kan ik natuurlijk niks mee.. Wil verdorie wat afkraken
Ja, vind het moeilijk maar ik denk dat het voor XM kan werken.quote:
"quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, vind het moeilijk maar ik denk dat het voor XM kan werken.
Vind het sowieso zo enorm tof dat ze in de keuken staat en dingen probeert.
Keukenprinsesje wordt ze vast
borrel! Je kan het beter leuker maken!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef MarMar het volgende:
Hm, zal ik een borrel doen of nog braaf een bak thee?
Kcaltechnisch is een borrel iig al beter dan een bak Ben&Jerries..
Dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:07 schreef MarMar het volgende:
Hm, zal ik een borrel doen of nog braaf een bak thee?
Kcaltechnisch is een borrel iig al beter dan een bak Ben&Jerries..
Das niet veel ML....quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: peer met yoghurt
T: boterham filet AM en boterham geitenkaas
L: bak bulghur met oestersaus en cherry tomaatjes
T: handje tortilla rolls
D: linzensoep met brood en wat roomkaas(2 el)
T: glas water geen trek meer vanwege keelpijn
Nee kan ik niet tegen, wordt er misselijk van.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Das niet veel ML....
Trachitolletjes erin gooien
Minder vet op de taille, betere benen voor terugquote:Op woensdag 18 april 2012 23:16 schreef the85mc het volgende:
Ik had net nog flinke trek na het sporten. Ik had zo'n zin in iets zoets, maar ik heb het weerstaan. Heb wel kwark gegeten en halve gerookte kipfilet. Ik zag vandaag ook dat ik best wel meer spierdefinitie in mijn benen heb gekregen. Aangezien ik wel even zwaar blijf, maar iets dunner in mn taille zou het best kunnen dat ik meer beenspieren heb gekregen
Dan wind ik mij op in bepaalde topics en dan irriteer ik mij en daarmee trigger ik mijn lijstjes obsessiequote:Op woensdag 18 april 2012 23:12 schreef Xennia het volgende:
Waarom ben je eigenlijk op oorlogspad, uniek?
Iets specifieker graag.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan wind ik mij op in bepaalde topics en dan irriteer ik mij en daarmee trigger ik mijn lijstjes obsessie
Jouw lunchquote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef Sjaapje het volgende:
Voor Uniek:
O: Magere kwark (250 gram) met 25 gram havermout
L: Broodje brie met noten en rozijnen
T: 600 gram groenten. Pruim. 1 chocolaatje.
D: Anderhalf hamburgerbroodje (volkoren, maar wel met wat suiker, melk en boter, zelfgemaakt) met gekookte ham en 800 gram groenten
T: 2 bruine boterhammen met ham/perenstroop en 400 gram groenten. Peer.
S: 2 Jillians straks als ze mij met rust laten
En een beetje mosterdsaus! Enige keer dat ik een gemaakt broodje eet hier in het restaurant.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Jouw lunchwat een combi eigenlijk, brie met noten en rozijnen. HOH.
Wat een klotedag voor uniek.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef Sjaapje het volgende:
Voor Uniek:
D: Anderhalf hamburgerbroodje (volkoren, maar wel met wat suiker, melk en boter, zelfgemaakt) met gekookte ham en 800 gram groenten
teveel koolhydraten?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef Sjaapje het volgende:
Voor Uniek:
Het verschilt bijna niets van al mijn andere lijstjes. Inderdaad te weinig eiwit. Maar ik had nu honger en was bezig met een patiënt dus geen tijd om achter mijn kwark te gaan...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
teveel koolhydraten?
Maar wel beter dan wat je de laatste weken hebt gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |